Dionne is niet als meisje geborenquote:
O die ja, was het alweer vergeten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dionne is niet als meisje geboren
Waaaauw.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dionne is niet als meisje geboren
Praten is ook niet echt haar dingquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben voor meisje met de krulletjes, lichtgroen vest.. Madelief, zing maar beter niet!
haha jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef CherryOnTop het volgende:
Maar wacht even, dat is dus eigenlijk nog gewoon een jongen?
Krijgt al hormonen..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:01 schreef CherryOnTop het volgende:
Maar wacht even, dat is dus eigenlijk nog gewoon een jongen?
maar als je nu een dochter krijgt die een jongen wil zijn??quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind ze geen van allen echt sterk, maar ik gun het Dionne het meest.
dat jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef CherryOnTop het volgende:
Zooo slecht in vergelijking met die van net
Madelief kan zichzelf er niet echt in kwijt, zegt zequote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Uiteindelijk wel een goede nummerkeuze voor ze.
Hoeft niet perse vind ik, eigen versie is prima.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:03 schreef Uccie het volgende:
Voor een nummer dat moet spetteren.....kabbelt dit maar een beetje.
Dan verzuipt hij haar waarschijnlijkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
maar als je nu een dochter krijgt die een jongen wil zijn??
die is de weg kwijtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Madelief kan zichzelf er niet echt in kwijt, zegt ze
in een overdosis wijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan verzuipt hij haar waarschijnlijk
dat is wel teleurstellend, maar ik zou het nooit afstoten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:02 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
maar als je nu een dochter krijgt die een jongen wil zijn??
eensquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit me ondertussen suf te googlen van welk dier die print van Nick is.
Groen geel gevlekte schildpadkikkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit me ondertussen suf te googlen van welk dier die print van Nick is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |