quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:29 schreef Myraela het volgende:
Zo, valentijn dinertje verzonnen.
Begin met een ravioli met spinazie, ricotta, eidooiers en een salieboter.
Daarna eend met aardappel gratin (dat was zo lekker met het kerstdiner.)
En dan de witte chocolade panna cotta.![]()
Als dat geen blij vriendje maakt weet ik het ook niet meer.
Oeh, wijn. Ik moet wel wijn bestellen.
in Vietnam word de loempia vers gerold in rijstpapier met een stukje vlees en wat groente.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die zijn vers anders ook niet slechtEn altijd gemaakt door een Vietnamees (hier), dus hoe kan het dan dat ze zo anders zijn?
Dat vind ik erg meevallen eigenlijk hoor. Heb hier ook wel slechte op, maar er staan best goede kraampjes. Alleen bij de Hollandse chinees krijg ik van die dingen die jij beschrijft.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:35 schreef z80 het volgende:
[..]
in Vietnam word de loempia vers gerold in rijstpapier met een stukje vlees en wat groente.
hier is het voornamelijk taugé in een knapperig korstje.
Het zijn spontaan muffins gewordenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:35 schreef Myraela het volgende:
fuuuuu, mijn cupcakes zijn mislukt. Ze worden veel te groot.
Maar ze komen ook niet uit de vormpjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het zijn spontaan muffins geworden
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ze komen ook niet uit de vormpjes.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:11 schreef Bluezz het volgende:
Bel ik Zoon F, neemt Kleuter J op.. heel gesprek over school en ging hij liedjes voorzingen![]()
Ohja goeie, dat ging ik ook nog doen. Even een batch maken om in te vriezen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:32 schreef borisz het volgende:
Morgen weer eens een pan bolognesesaus maken. Ditmaal met het recept van mr. Cravat. Wel redelijk anders dan 'mijn' bolognesesaus
Een maand voor zestig euro, dat is een uitstekende prestatie!quote:
Fijn!! (wist ze nog wie je was?)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
net gelijk even je schoondochter ge-sms-ed trouwens! Was het alweer vergeten![]()
Link even want die heb ik gemist. En dat vers. Hoe moet ik dat zien. Zoals omschreven door z80n zoals het hoort of toch zoals op de welbekende standaard 'Hollandse' Chinese manierquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:03 schreef golfer het volgende:
Bij het Vietnamese restaurant dat ik in het vorige topic benoemde worden ze ook supervers gemaakt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
nou vanaf niet aanstaande maandag, maar de maandag erop werken in steertown![]()
oh ik ben zoooooooooooooo blij
Lees maar terug.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:24 schreef Iwanius het volgende:
Link even want die heb ik gemist. En dat vers. Hoe moet ik dat zien. Zoals omschreven door z80n zoals het hoort of toch zoals op de welbekende standaard 'Hollandse' Chinese manier
Mooie monitor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:05 schreef TAV74 het volgende:
Monitor EIZO EcoView EV2336WFS-BK 23 Inch
quote:
Met alle beste bedoelingen in dit topic zie ik geen enkele link van jou die naar je eerder gemaakte opmerking verwijst.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:04 schreef Memento-Mori het volgende:
nou vanaf niet aanstaande maandag, maar de maandag erop werken in steertown![]()
oh ik ben zoooooooooooooo blij
wat begrijp je niet aan:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:44 schreef Iwanius het volgende:
Met alle beste bedoelingen in dit topic zie ik geen enkele link van jou die naar je eerder gemaakte opmerking verwijst.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:03 schreef golfer het volgende:
Bij het Vietnamese restaurant dat ik in het vorige topic benoemde worden ze ook supervers gemaakt.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]Mooi zo
En weer workshoppen met Steer
Ik probeer het steeds weer,echt waar....quote:
I7quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:05 schreef TAV74 het volgende:
Zo, we kunnen de komende jaren wel foto's bewerken op zolder (en een full frame camera aanschaffen). Dit alles uiteraard absoluut niet binnen het geplande budget![]()
Specs
Intel, i7-4770, 64 bits, Intel Turbo Boost Technologie
16 GB, DDR3, Kingston
Hardeschijf 2TB (2000GB) + 120 GB SSD
2×USB 3.0, 6×USB 2.0
Asus Intel DDR3-moederbord
Codegen ATX-behuizing,
Maar goed, dit betekent dus tevens dat ik geen nieuwe laptop hoef aan te schaffen, en dat was helemaal een schreeuwend duur grapje geworden als ik er een met de gewenste specs had gekocht.
Wiske wordt gekquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:54 schreef Bluezz het volgende:
http://www.stumbleupon.co(...)/meowmania.jqln.org/![]()
Zal hem eens aanklikken als Xena in de buurt is
23 inch is echt meer dan groot zat johquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
I7
16 gb
Alleen een beetje klein scherm
Die ssd is ook prettig ja. Die mis ik wel een beetje. Misschien ooit nog eens. Voorlopig werkt deze pc nog.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
23 inch is echt meer dan groot zat johBEn ook erg blij met die SSD
Quanta Costa?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:05 schreef TAV74 het volgende:
Specs
Intel, i7-4770, 64 bits, Intel Turbo Boost Technologie
16 GB, DDR3, Kingston
Hardeschijf 2TB (2000GB) + 120 GB SSD
2×USB 3.0, 6×USB 2.0
Asus Intel DDR3-moederbord
Codegen ATX-behuizing,
Laatst met gillende honger boodschappen gedaan, had gelijk een kar vol met lekkere spullenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dacht een reep chocola mee te nemen bij de supermarkt. Ben met lege handen teruggekomen. Had geen trek in die meukZelfs niet in Tony's Chocoloney niet
Haha toevallig, ik ook morgenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:32 schreef borisz het volgende:
Morgen weer eens een pan bolognesesaus maken. Ditmaal met het recept van mr. Cravat. Wel redelijk anders dan 'mijn' bolognesesaus
Dat zal ook wel schelen jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laatst met gillende honger boodschappen gedaan, had gelijk een kar vol met lekkere spullen
Heeeeel goed Pee!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik dacht een reep chocola mee te nemen bij de supermarkt. Ben met lege handen teruggekomen. Had geen trek in die meukZelfs niet in Tony's Chocoloney niet
Mijn geplande budget was 1000 euro voor het totaal, daar paste het helaas niet in.quote:
Levensgevaarlijk inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laatst met gillende honger boodschappen gedaan, had gelijk een kar vol met lekkere spullen
Ja maar, ja maar....ik wil chocolaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heeeeel goed Pee!![]()
en herkenbaar![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....ik wil chocola
En dan lekker klooien met Window8, of werken jullie daar met de laptops nu ook al mee?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
telefoon gaat: of men. Tav zijn pc op wil komen halen, hij is al klaar
![]()
Cashewnoten waren een goed alternatiefquote:
Yupquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef Bluezz het volgende:
Museumjaarkaart, wat een goed idee!
Fijne dag dus
Hotel NY daar hebben wij toch ook eens met cullers gezeten na een expositie van die 'lijken'
Ik voel me weer helemaal een computer-noobquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan lekker klooien met Window8, of werken jullie daar met de laptops nu ook al mee?
Pfff, dat is wel even afzien. Schijfpartities aanmaken kon ik direct, maar even tussen twee programma's schakelen blijkt lastigquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan lekker klooien met Window8, of werken jullie daar met de laptops nu ook al mee?
Ja ik ben heel benieuwd.. Ik neig tot nu toe wel meer naar vooral nuttige producten zoals tassen of hoesjes en zo..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Oh en had ik al gezegd dat ik je nieuwe speeltje leuk vind, Sun! Zo tof om zelf te gaan naaien. Wilde graag dat mijn moeder het mij nog eens leerde, die heeft ook een best mooie naaimachine (die ze uiteraard zelf niet meer gebruikt). Mijn moeder kon echt zó goed naaien, alles maakte ze zelf als het moest. Als tiener wilde ik natuurlijk geen door mijn moeder gemaakte kleren meer dragen, want dat was niet hip. Terwijl ze het echt heel netjes deed en het allemaal perfect paste.
Ik zou best graag zelf kleren kunnen maken, maar dan weer op moeilijk niveau (geen simpele dingetjes) en daar heb ik dus echt niet het geduld voor om dat te lerenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja ik ben heel benieuwd.. Ik neig tot nu toe wel meer naar vooral nuttige producten zoals tassen of hoesjes en zo..
Wat heel erg helpt is dit progje erop zetten:quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pfff, dat is wel even afzien. Schijfpartities aanmaken kon ik direct, maar even tussen twee programma's schakelen blijkt lastig
Dat is een super idee!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier in het dorp is ook een naaischool waar ik denk ik een tijdje op les ga om bepaalde technieken en handigheidjes te leren.
Dit is een schooltje waar ze ook echt vakopleidingen geven, maar ze hebben ook een laagdrempelige naaicursus. Je kunt daar op ieder moment mee beginnen en op elk niveau en je maakt projecten die je zelf kiest. Klinkt als iets wat precies bij mij past qua set-upquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is een super idee!
Ik kende iemand die ging naar een naaicursus bij iemand aan huis, was ook een soort gezelligheidsclubje en daar heeft ze ook hele leuke dingetjes gemaakt.
Ben benieuwd wat je allemaal gaat makenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Dit is een schooltje waar ze ook echt vakopleidingen geven, maar ze hebben ook een laagdrempelige naaicursus. Je kunt daar op ieder moment mee beginnen en op elk niveau en je maakt projecten die je zelf kiest. Klinkt als iets wat precies bij mij past qua set-up
Heb je 1 gezien? 100% exact hetzelfdequote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:07 schreef Bluezz het volgende:
Hungergames 2 gekeken.
Wat een slappe hap
Ik geef het even een tijdje, als het niet went schakel ik idd weer om met zo'n progje. Na vandaag gaat de PC toch eerst even in de opslag tot de zolder klaar is. Vandaag alleen even testen, razende snelheden , vooral ook door die SSD waar windows en de programmabestanden op draaien.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat heel erg helpt is dit progje erop zetten:
http://www.classicshell.net/
Dan is het weer ouderwets vertrouwd schakelen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je allemaal gaat maken
Hotel New York.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:39 schreef AnneX het volgende:
En terug uit Rotjeknor.
De kennismaking met Boymans was een first.
Elkaar een Museumjaarkaart kado gedaan. ;-)
De spiegelzaal was even zoeken, dank mini voor de tip.
Het ei vond ik mooi http://www.rotterdam.info(...)-egg-van-jeff-koons/
Vanmiddag was ook de bekendmaking van de Rotterdam design prijs.
Hebben we maar gelaten voor wat het is.
Veel gegadigden zijn voorbijgekomen bij dwdd.
Van sommige gegadigden begreep ik de reden niet.
Ook de 5 uitverkorenen voor de nieuwbouw waren in expositie.
Plagiaat van Guggenheim en de badkuip- variatie van het Stedelijk in Adam.
Twee zijn meer een wolkenkrabber, die staan er al genoeg.
Mijn voorkeur is de " Bloempot" .
Eten in / op de Euromast hadden we moeten reserveren, dus (?) toen naar
Hotel New York en daar gegeten.
Eerder geweest en je kijkt er je ogen uit.
Twee keer naar Lein/Kaas gezwaaid, terwijl wij over de Erasmusbrug reden.
Nu uitbuiken op de eigen bank
Zelf gordijnen maken scheelt een boel geldquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ook.Heb iig al stof voor een keukenschort en gordijnen om in te korten.
Oh en een hoes voor de nieuwe pc om die een beetje stof-vrij te houden![]()
Nja ze zijn kant en klaar van Ikea hoor, maar 3 meter lang en dat is wat te..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zelf gordijnen maken scheelt een boel geld
Eens. Toen ik er lunchte viel me het eten iets tegen, al zag ik dat de zeevruchtenschalen wel geweldig waren, maar die hadden wij nietquote:Hotel NY vond ik eigenlijk niet zo heel goed toen we daar na de lijken gingen eten(de ambiance was wel erg tof!)
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:30 schreef Isabeau het volgende:
En ik wil nog even zeggen dat ik heel erg trots op mijn vader benGewoon omdat hij nu op wintersport is, aan het skiën is en dat nadat hij nog geen jaar geleden zijn heup heeft gebroken en in de 60 is
Echt petje af
Sja.. als ik mijn ouders zie (60 en 61).. of die van TAV (die zijn nog ouder, vader is boven de 70).. niks geen tehuismateriaal hoor! Tavs vader komt me nog helpen met het schilderen van de zolder en zo., Oké hij wordt wat stijfjes inmiddels maar is nog steeds actief en levendig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:32 schreef Isabeau het volgende:
Vroeger was je gewoon echt heel oud op je 65ste! Mensen gingen op die leeftijd het bejaardenhuis in
(oom van mijn vader deed dat haha, 65: hop, bejaardenhuis in en daar bijna 30 jaar gewoond hè)
Ik zou er ook niet meer gaan eten nu ik weet hoe het er in de keuken aan toe gaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:25 schreef Isabeau het volgende:
Hotel NY vond ik eigenlijk niet zo heel goed toen we daar na de lijken gingen eten(de ambiance was wel erg tof!)
Kwaliteit van leven, tijdgeest, achtergrond/geschiedenis en medische omstandigheden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:39 schreef Isabeau het volgende:
De ouderen nu zijn domweg echt een stuk fitter, energieker en hebben nog allemaal leuke plannen. Mooi vind ik datGeen idee eigenlijk wat de vroegere generatie zo 'oud' maakte.
Nou ik heb wel aan je gedacht !quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet meer gaan eten nu ik weet hoe het er in de keuken aan toe gaat.
Ik heb een touchscreen op m'n nieuwe laptop, en was zo gewend aan windows8. Volgens mij maakt dat veel verschil!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Windows 8 er weer afgegooid, omdat ik me idd ook een digibeet voelde. Ik vond heel veel helemaal niet intuïtief!
Tony Chocolony nog nooit gehad.
AnneX, klinkt als een geslaagde dagIk wil ook nog een keer naar dat museum.
Men komt er ook niet "meer in".quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Zonde van die oom als dat niet nodig was. Zo lang.
Mijn vader is 66 en zie hem echt nog niet in t bej.tehuis zitten
Deze stokoude man wordt dit jaar ook 60.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Sja.. als ik mijn ouders zie (60 en 61).. of die van TAV (die zijn nog ouder, vader is boven de 70).. niks geen tehuismateriaal hoor! Tavs vader komt me nog helpen met het schilderen van de zolder en zo., Oké hij wordt wat stijfjes inmiddels maar is nog steeds actief en levendig.
Maar mijn opa en oma waren al echt 'oud' met 60-65..
Nou, hij gaat altijd op woensdagen en dat is voor mij niet zo'n heel handige dag helaasquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:51 schreef AnneX het volgende:
Geweldig Isa! van / voor je vader Doe je ook nog steeds de sportschool met hem?
Opa kijk wattik vond op zolderquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Deze stokoude man wordt dit jaar ook 60.
Je vorige vriend?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Opa kijk wattik vond op zolder
Een foto van een ouwe schuit
Als het goed is, zou Windows 8.1 het startmenu weer terug moeten halen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik geef het even een tijdje, als het niet went schakel ik idd weer om met zo'n progje. Na vandaag gaat de PC toch eerst even in de opslag tot de zolder klaar is. Vandaag alleen even testen, razende snelheden , vooral ook door die SSD waar windows en de programmabestanden op draaien.
Jup. Geen programma's meer nodig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het goed is, zou Windows 8.1 het startmenu weer terug moeten halen?
maar wel meteen weer een grotere.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
SunTAVSam een nieuwe monitor?Ik dus ook een nieuwe monitor!
![]()
Die Volvo komt er nog eens
Wahaha die Steer..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:21 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
SunTAVSam een nieuwe monitor?Ik dus ook een nieuwe monitor!
![]()
Die Volvo komt er nog eens
Wolventshirts?quote:
Winkelcentrum in Beverwijk. Vroeger twee etages vol. Tegenwoordig staat het voor de helft leeg.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wolventshirts?
Eigenlijk had je gewoon 2 (of 3!) monitoren moeten hebben, Steer. Als baas boven baas
Het voorland van veel winkelcentra vrees ikquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:52 schreef borisz het volgende:
Winkelcentrum in Beverwijk. Vroeger twee etages vol. Tegenwoordig staat het voor de helft leeg.
En verder zitten er alleen maar de ketens. Alleen de visboer, groenteboer en poelier zijn 'zelfstandig'. De sportwinkel gaat eruit, de meubelzaak verhuist naar ergens anders. Dus je komt er alleen als je er iets nodig hebt. Even binnen hoppen om even rond te neuzen is niet leuk meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het voorland van veel winkelcentra vrees ik
Hier in Nijmegen helaas hetzelfde verhaal. Ik woon boven een overdekt winkelcentrum. Als ik hier vroeger met mn moeder kwam was het echt een middagje uit. Sinds ik hier woon loopt t steeds meer leeg. Nu al bijna de helft weg en er komt niks voor terug. Het is helemaal niet meer zo leuk om hier te wonen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Winkelcentrum in Beverwijk. Vroeger twee etages vol. Tegenwoordig staat het voor de helft leeg.
Precies, wij waren alleen in Beverwijk omdat daar een Handyman-winkel zit en ik een nieuwe inktcardridge voor de printer nodig had.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:59 schreef borisz het volgende:
En verder zitten er alleen maar de ketens. Alleen de visboer, groenteboer en poelier zijn 'zelfstandig'. De sportwinkel gaat eruit, de meubelzaak verhuist naar ergens anders. Dus je komt er alleen als je er iets nodig hebt. Even binnen hoppen om even rond te neuzen is niet leuk meer.
welke? die in het centrum of die aan de andere kant van het water?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:19 schreef morgane het volgende:
[..]
Hier in Nijmegen helaas hetzelfde verhaal. Ik woon boven een overdekt winkelcentrum. Als ik hier vroeger met mn moeder kwam was het echt een middagje uit. Sinds ik hier woon loopt t steeds meer leeg. Nu al bijna de helft weg en er komt niks voor terug. Het is helemaal niet meer zo leuk om hier te wonen.
Ja, die vond ik ook wel grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:02 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.speld.nl/2014/(...)ijt-in-twee-maanden/
Staat al op ons (verlang)lijstje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:41 schreef Stereotomy het volgende:
Gister met Y. naar Nymphomaniac deel 1 geweest, een arthouse film van Lars von Trier:
Nymphomaniac (2013) - IMDb
Aanrader voor B&G. We gaan volgende week naar deel 2.
*nekpijnquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:09 schreef borisz het volgende:
Die bolognese was erg geslaagd
[ afbeelding ]
Ja foto moet 180 graden gedraaid worden
Dogville is nog steeds mijn favorietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Staat al op ons (verlang)lijstje.
Tot nu toe alles van Lars von Trier gezien.
Leukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vakantiefoto's aan het sorteren; ik kwam deze poezel in Porto tegen op mijn eerste, plensnatte avond.
Niks mis met de witbalans: straatverlichting en zwart, dat is allesquote:
Eeej, da's mijnes!!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:47 schreef Stereotomy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Vakantiefoto's aan het sorteren; ik kwam deze poezel in Porto tegen op mijn eerste, plensnatte avond.
Van je gestolen, los gelaten in Porto + foto gemaakt, en weer mee teruggenomen naar thuis en losgelaten zonder dat je het door hadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Eeej, da's mijnes!!
De kat van tante Dude is op reis geweest.
Verklaart dat kofferlabeltje.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van je gestolen, los gelaten in Porto + foto gemaakt, en weer mee teruggenomen naar thuis en losgelaten zonder dat je het door had
op reis geweest op reis geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:21 schreef Duderinnetje het volgende:
De kat van tante Dude is op reis geweest.
Als het geel zweem uit het licht haalt, lijkt de foto zwartwit of monochroom, maar is kleurquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niks mis met de witbalans: straatverlichting en zwart, dat is alles
Misschien dat ik de foto monochroom in de kast zetquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als het geel zweem uit het licht haalt, lijkt de foto zwartwit of monochroom, maar is kleur
Lekker he? En het sap is dan net siroopquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
Hele dag suf geweest. Om 17:30 uit bed gekomen. Eindelijk is de koppijn beetje weg. Vanavond lekker stoofpeertjes gemaakt. Eerste stoofpeertjes van het seizoen voor mijwel grappig om te zien: 1 kg stoofperen plus 750 ml port kookt in tot 900 gram.
Oi!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:46 schreef Duderinnetje het volgende:
De kat van tante Dude is op reis geweest
Ik weet nu waar naartoe.
Heerlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lekker he? En het sap is dan net siroop
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oi!
Hij is voor 7 dagen naar Porto geweest
Porto geweest Porto geweest
Hij is voor 7 dagen naar Porto geweest
Olá Lista de Favoritos quer!
Hij heeft zoiets elegants
Hij geeft kopjes op z'n Portugees..
Ja, dat liedje beklijft wel ja!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:34 schreef Bluezz het volgende:
Ja het rijmt niet echt en nu zit dat liedje wel in mn hoofd
Afgewisseld met Ramses liedjes
Maarten Heijmans, ik ben beetje flieft op hem, vooral met lang haar en een hoed op mét afgaanse jas
Wie is MM?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Moet zeggen dat ik de laatste paar dingen van MM erg goed vind (True Detective ook bijv.) Goede acteur hoorBen dus ook wel zeer benieuwd naar die film.
Ik heb geen 3D TV.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Golfer, zag net op Sky 3D een stuk voetbal in 3D, aanrader
Hehe, iemand die het met me eens is! Ik vind Jennifer Lawrence ook een goed actrice!quote:Op zondag 2 februari 2014 00:19 schreef Sarabi het volgende:
Het verhaal had ik beter verwacht maar de acteurs waren erg goed.
Net the hunger games 2 gekeken, ik vond hem beter dan 1.
Dat is ook zo. Maar ik vind downloaden een vervelend gedoe en daarom netflix veel fijner.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb geen 3D TV.
En we hebben net weer Netflix opgezegd.
Niks nieuws te vinden wat ik niet gewoon via een torrent kan downen.
Ik had het over MM he, niet Sarabiquote:Op zondag 2 februari 2014 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hehe, iemand die het met me eens is! Ik vind Jennifer Lawrence ook een goed actrice!
En MM doet niet mee in de Hunger Games. Gelukkig niet, want ik vind hem meestal erg vervelend om te kijken. Ben nog wel benieuwd naar The Wolf of Wallstreet waarin hij wel meespeelt. Denk dat je hem verwart met Woody Harrelson.
En ik vind er wat voor te zeggen om legaal flms te kijken i.p.v. alles maar illegaal binnen te halen alsof het heel normaal isquote:Op zondag 2 februari 2014 10:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar ik vind downloaden een vervelend gedoe en daarom netflix veel fijner.
nou, dat ook ja!quote:Op zondag 2 februari 2014 11:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En ik vind er wat voor te zeggen om legaal flms te kijken i.p.v. alles maar illegaal binnen te halen alsof het heel normaal is
Jenniferquote:Op zondag 2 februari 2014 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hehe, iemand die het met me eens is! Ik vind Jennifer Lawrence ook een goed actrice!
En MM doet niet mee in de Hunger Games. Gelukkig niet, want ik vind hem meestal erg vervelend om te kijken. Ben nog wel benieuwd naar The Wolf of Wallstreet waarin hij wel meespeelt. Denk dat je hem verwart met Woody Harrelson.
Die duurt me ff nét te lang, maar hij is wel errug goed! Wat een waanzin die wereldquote:Op zondag 2 februari 2014 08:00 schreef Isabeau het volgende:
Ben nog wel benieuwd naar The Wolf of Wallstreet
De ondertietjes van Netflix vind ik irritantquote:Op zondag 2 februari 2014 10:52 schreef TAV74 het volgende:
Dat is ook zo. Maar ik vind downloaden een vervelend gedoe en daarom netflix veel fijner.
Wat is er irritant aan danquote:Op zondag 2 februari 2014 11:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De ondertietjes van Netflix vind ik irritant
Ja was raar, ze zijn klein en ze staan in het midden.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Links bovenin?dat is wel gek..
Dat ze klein zijn vind ik wel een voordeel juist
Kan ook helemaal aan de app waarmee je afspeelt liggen hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 11:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja was raar, ze zijn klein en ze staan in het midden.
Als je een film/serie d/l staan ze onderaan en zijn groter.
/nogffdoorzanik
Ja dat zal, want die staan heel gewoon onderaan waar ze horen hier hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ook helemaal aan de app waarmee je afspeelt liggen hoor
Denk ik wel. Op onze tv app geen problemenquote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan ook helemaal aan de app waarmee je afspeelt liggen hoor
Dit. De Apps zijn verantwoordelijk voor de ondertitels. Op de AppleTV zijn ze wit ipv geel. En staan ze correct.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Denk ik wel. Op onze tv app geen problemen
Er waren in januari meer bezichtingen in ons blokaanbeenappartementteapeldoorn dan in heel die 4 voorgaande jaren bij elkaarquote:Op zondag 2 februari 2014 12:40 schreef borisz het volgende:
NVM (de Makelaars) vs CBS
[ afbeelding ]
2 punten verloren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:19 schreef golfer het volgende:
Foto van de generale repetitie van j.l. woensdag:GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met onderbrekingen werd ik ineens wakker om 12.15u. Heb het in het weekend duidelijk nodig van een drukke werkweek.
Heb zojuist een grill gekocht voor panini's e.d. en er lagen weer paaseitjes. Kon een zakje niet weerstaan; witte chocolade met een vulling van zwarte bes en witte chocolademousse dacht ik
. Hij ligt nog netjes in mn kast
Over een uur naar Leiden met de trein. Daar met een vriendin afgesproken.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hou op. Mijn lief heeft de halve middag met een mejuffrouw van het Algemeen Dagblad aan de telefoon gezeten voor een stukje voor in de krant van morgen.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:50 schreef Isabeau het volgende:
Ze doen wel heel erg hun best om het consumentenvertrouwen te winnen in de hoop dat mensen daardoor huizen durven te kopen![]()
Zeg Mini, had je hier ook mee te maken? http://www.telegraaf.nl/b(...)tm_campaign=facebook
(kan nog niet op de website zelf kijken, hij laadt niet)
Het stukje op de Telegraafsite telt trouwens niet, vind ik. Want da's geschreven door een knul die ik al vanaf zijn twaalfde ken uit de Efteling.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Hou op. Mijn lief heeft de halve middag met een mejuffrouw van het Algemeen Dagblad aan de telefoon gezeten voor een stukje voor in de krant van morgen.![]()
![]()
Zijn in de leer geweest bij balkenendequote:Op zondag 2 februari 2014 12:40 schreef borisz het volgende:
NVM (de Makelaars) vs CBS
[ afbeelding ]
Zelfs hier zijn de supermarkten inmiddels open op Zondag. En dat onder de rook van Spakenburg. En stervensdruk op zondagquote:Op zondag 2 februari 2014 18:34 schreef Isabeau het volgende:
Wat wonen we toch in een idioot Christelijke gemeenteHier is al járen een Jumbo: nooit open op zondag. In het dorpje van mijn ouders 10 km verderop is net een Jumbo geopend: open op zondag
Ik moet altijd een beetje lachen om dat soort bedrijven. Het kost ze werkelijk niets om hun internetsite ook op zondag in de lucht te houden. Je kan je klanten toch maandag pas weer verder helpen, als je daar zin in hebtquote:Op zondag 2 februari 2014 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Hoogeveen hè. Deze winkel staat ook in Hoogeveen http://www.babypark.nl/zondag/index-bp.html
Rustdag hèquote:Op zondag 2 februari 2014 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik moet altijd een beetje lachen om dat soort bedrijven. Het kost ze werkelijk niets om hun internetsite ook op zondag in de lucht te houden. Je kan je klanten toch maandag pas weer verder helpen, als je daar zin in hebt.
oh lolquote:Op zondag 2 februari 2014 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaren geleden liet een bevriende videotheek eigenaar mij kaarten van Nederland zien waar de regio's versus verhuurcijfers van genres stonden.
Daarmee bepaalden videotheken waar mee ze het beste scoorden. Op de veluwe bijvoorbeeld werd heeeeel veel porno gehuurd, vooral in de bekende dorpen, maar niet door de videotheken van daar, maar in videotheken in de omgeving, en vooral Apeldoorn.
en officieel geen tv + video hebben. dat ding staat in ieder geval niet in de woonkamer.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Jaren geleden liet een bevriende videotheek eigenaar mij kaarten van Nederland zien waar de regio's versus verhuurcijfers van genres stonden.
Daarmee bepaalden videotheken waar mee ze het beste scoorden. Op de veluwe bijvoorbeeld werd heeeeel veel porno gehuurd, vooral in de bekende dorpen, maar niet door de videotheken van daar, maar in videotheken in de omgeving, en vooral Apeldoorn.
Gokken is denk ik nog wel een van de minst nuttige vormen van verslavingquote:Op zondag 2 februari 2014 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Rustdag hèMaar ja, ik moet altijd ook wel lachen, maar goed. We hebben ook járen lang geen enkele gokkast gehad in heel de stad. Was verboden. Nu is er sinds 2 jaar oid een bowlingcentrum waar je ook kan gokken en sinds een jaar of zo een tweede gokhal.
Was een tijdje geleden bij Puberruil. We hebben geen TV maar dan wel een PC met alles erop en eraan zodat we alsnog DVD's kunnen kijkenquote:Op zondag 2 februari 2014 18:50 schreef z80 het volgende:
[..]
en officieel geen tv + video hebben. dat ding staat in ieder geval niet in de woonkamer.
maar na een blikseminslag stond de reparatie afdeling wel vol met deze apparatuur. inkl nat-uur films
je mocht er als monteur alleen niets van zeggen. gewoon doen of je niets gezien had en doorgaan met de volgende klant.
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:04 schreef Sarabi het volgende:
http://www.nu.nl/film/369(...)-in-appartement.html![]()
Gisteren tijdens Hunger Games zat ik nog te denken hoe goed hij wel niet is (niet perse in deze film maar in het algemeen).
Ik eigenlijk ook...quote:Op zondag 2 februari 2014 20:12 schreef Sarabi het volgende:
Had hem trouwens wel een stuk ouder geschat.
Ik lees het net ook pas en dacht dat die man veel ouder was.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:04 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren tijdens Hunger Games zat ik nog te denken hoe goed hij wel niet is (niet perse in deze film maar in het algemeen).
Vraag me af of ze nu een probleem hebben, want laatste deel is nog aan het filmen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef golfer het volgende:
Ik lees het net ook pas en dacht dat die man veel ouder was.
Hij zit ook nog in de vervolgproducties van The Hunger Games...
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Pffff, een hele gans is toch wat veel voor twee personen
Restjes?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Heb je iig wat restjes voor de kmende dagen
daar kun je ook wat dagen mee doenquote:
Mwoah, 1 dag flink eten zorgt er niet voor dat ik de volgende dag niets hoefquote:
Ik heb vaak de dag na een flinke eetpartij opvallend meer trek dan normaal zelfsquote:Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, 1 dag flink eten zorgt er niet voor dat ik de volgende dag niets hoefKrijg dan toch echt gewoon weer honger.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:10 schreef Isabeau het volgende:
https://twitter.com/search?q=Dustin%20Hoffman%20&f=realtime
*facepalm
Vreemd,Hoogeveen is groot.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:36 schreef Isabeau het volgende:
Hoogeveen hè. Deze winkel staat ook in Hoogeveen http://www.babypark.nl/zondag/index-bp.html
Is hij die slechte die goed blijkt te zijn en Katniss red met die helikopter?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:04 schreef Sarabi het volgende:
Dat is jammer.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:50 schreef Bluezz het volgende:
Bij ons zijn ook heel veel bewogen of gewoon raar, tis rottig licht!
Ik vond ons liedje niet zo mooi klinken als tijdens de repetities trouwens, nu ik het net teruggeluisterd heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Blues op 03-02-2014 00:32:49 ]
Volgens mij krijgt ze dan alleen maar spijtquote:Op maandag 3 februari 2014 00:46 schreef AnneX het volgende:
Was je niet van plan om dit keer over te slaan?
Haha dat rockshirt jaquote:Op maandag 3 februari 2014 00:46 schreef AnneX het volgende:
Rockchick Bloes ...
Was je niet van plan om dit keer over te slaan?
Heel tof! Wat lijkt me het gaaf daar te staan (niet dat ik het zou durven, overigens).quote:
Het is superleuk om te doen!quote:Op maandag 3 februari 2014 01:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Heel tof! Wat lijkt me het gaaf daar te staan (niet dat ik het zou durven, overigens).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 03-02-2014 02:00:58 ]
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:49 schreef Bluezz het volgende:
Het is superleuk om te doen!
Nou vooruit, mijn duet gooi ik er ook maar ff in dan, kan mij het schelenDat ging niet zo goed omdat duopartner een beetje vals zong.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
[..]
Nou vooruit, mijn duet gooi ik er ook maar ff in dan, kan mij het schelenHoe je daar staat... Prachtig hoor! Ik vind dat zo stoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Goedemorgen! Laatste dagje vandaag, morgen weekend en dan donderdag weerquote:Op maandag 3 februari 2014 06:17 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenBegin van een nieuwe werkweek.
Moggel, ben ook al weer een uurtje aan het werk, lekker bakje koffie erbij,quote:Op maandag 3 februari 2014 06:17 schreef PdeHoog het volgende:
GoedemorgenBegin van een nieuwe werkweek.
Een uurtje alweer?quote:Op maandag 3 februari 2014 08:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Moggel, ben ook al weer een uurtje aan het werk, lekker bakje koffie erbij,
Die laatste!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:24 schreef z80 het volgende:
[..]
welke? die in het centrum of die aan de andere kant van het water?
[..]
Nou vooruit, mijn duet gooi ik er ook maar ff in dan, kan mij het schelenOk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Partner durfde ook![]()
Alleen vraag ik mij af, hoe zij door de "auditie" is gekomen...
Ja, werk thuis vandaag, de man van de open haard cassette kwam vanmorgen langs, en vanmiddag wordt er een rolluik gerepareerd.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een uurtje alweer?Vanuit huis?
Ik zit nu op kantoor. Met iets dat voor koffie door moet gaan. Dat wordt weer ff wennen na de Nespresso's thuis.
De paar keer dat ik er was, was dat ook wel een beetje hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 10:57 schreef Bluezz het volgende:
Nou als ze niet zo zenuwachtig is en haar stem niet te hoog in haar strotje zit klonk het echt mooi onze stemmen bij elkaar.
Maar dat is dan zónder band, alleen met piano... en geen microfoons...
Volgend thema schijnen we alles acoustisch en/of unplugged te gaan doen.. we hebben wel vaker het gevoel dat we een beetje door de band weggeblazen worden, hoe leuk het ook is met ze
Ah. Lekkerquote:Op maandag 3 februari 2014 11:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja, werk thuis vandaag, de man van de open haard cassette kwam vanmorgen langs, en vanmiddag wordt er een rolluik gerepareerd.
Ja, kan in alle rust aan een transfer plan werken voor een aantal grote applicaties, en wat dat moet gaan kosten.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit met pijn op de bank. Begin er toch wel een beetje moedeloos van te worden.
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]niet tof Loona.. ik weet precies hoe het is. Heeft bij mij wel een jaar geduurd en zelfs jaren langer nog dat er toch weer last van kreeg.. Stomme knieën
Ja balen joh..quote:Op maandag 3 februari 2014 12:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik kan echt niet niks doen. Had van alles op de planning staan de komende tijd, en ik blijf maar verschuiven en hopen. Pfff. Ik geloof dat ik er even helemaal doorheen zit.
Ga eens met je huisarts praten over een pijnpoli of pijnbehandelingscentrum.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik zit met pijn op de bank. Begin er toch wel een beetje moedeloos van te worden.
Ik heb volgende week een afspraak bij een orthopeed gespecialiseerd in knieproblemen.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ga eens met je huisarts praten over een pijnpoli of pijnbehandelingscentrum.
Wel doorzetten. Veel artsen nemen pijnklachten te weinig serieus.
Heel goed, maar die zal vooral naar je knieprobleem kijken, en niet echt een specialist zijn voor de pijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een afspraak bij een orthopeed gespecialiseerd in knieproblemen.
Naja, de knie zorgt voor pijn, dus als ie dat knieprobleem op kan lossen, zal de pijn dat ook doen. Ik heb namelijk nog steeds geen diagnose. Mijn pijnstillers zijn wel bijna op, dus ik moet wel weer achter pijnstilling aan.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel goed, maar die zal vooral naar je knieprobleem kijken, en niet echt een specialist zijn voor de pijn.
Wat gebruik je aan pijnstillers?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:42 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Naja, de knie zorgt voor pijn, dus als ie dat knieprobleem op kan lossen, zal de pijn dat ook doen. Ik heb namelijk nog steeds geen diagnose. Mijn pijnstillers zijn wel bijna op, dus ik moet wel weer achter pijnstilling aan.
Ik heb diclofenac 50mg uit het ziekenhuis meegekregen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat gebruik je aan pijnstillers?
Yepquote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is hij die slechte die goed blijkt te zijn en Katniss red met die helikopter?
ah, okay, geen gepruts met paracetamol dusquote:Op maandag 3 februari 2014 13:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb diclofenac 50mg uit het ziekenhuis meegekregen.
Nee, gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
ah, okay, geen gepruts met paracetamol dus
En maagklachten, ken meerdere mensen die omeprazol slikken voor hun pijnstillersquote:Op maandag 3 februari 2014 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Weekend
En artsen nemen pijnklachten vaak wel serieus, maar weten ook vaak niet goed wat ze er precies mee moeten. Pijnstillers zijn ook niet zonder bijwerkingen (tot aan verslavend aan toe).
.
Welk programma op Radio2? Gijs Staverman of een ander?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:59 schreef minilot het volgende:
Nou moe.. Of we morgenmiddag even willen komen opdraven in Hilversum voor een item op radio 2 over onze Eftelingencyclopedie. Niks ervan. We hebben gewoon banen enzo..
Nooit van telefoon gehoord vraag ik me dan af?quote:Op maandag 3 februari 2014 15:59 schreef minilot het volgende:
Nou moe.. Of we morgenmiddag even willen komen opdraven in Hilversum voor een item op radio 2 over onze Eftelingencyclopedie. Niks ervan. We hebben gewoon banen enzo..
Yep, Gijs. Misschien dat we nog iemand kunnen vinden die zin/tijd heeft, maar ik denk dat men liever lekker verder werkt aan de site. Onder kantoortijd uiteraard.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Welk programma op Radio2? Gijs Staverman of een ander?
Ja, er zijn al wat telefonische interviews gegeven aan allerlei media, maar dit moest een wat uitgebreider item worden geloof ik.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nooit van telefoon gehoord vraag ik me dan af?
Heroine godverdomme, heroine godverdomme, heroine godverdommequote:Op maandag 3 februari 2014 16:01 schreef minilot het volgende:
Balen van je knie Lonaa!
En ook balen van Philip Seymour Hoffman. Moest er vannacht gewoon even van huilen. Zo'n toffe acteur, zo zonde!
Ik denk dat je teveel doetquote:Op maandag 3 februari 2014 12:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Ik kan echt niet niks doen. Had van alles op de planning staan de komende tijd, en ik blijf maar verschuiven en hopen. Pfff. Ik geloof dat ik er even helemaal doorheen zit.
http://www.speld.nl/2014/(...)loer-eten-te-streng/quote:Driesecondenregel voor voedsel van de vloer eten te streng
'Anders tellen zorgt al voor flinke besparing'
Door Alexander Brandenburg • zondag 26 januari 2014
De driesecondennorm voor het eten van voedsel dat op de grond is gevallen, moet worden verruimd. Dat stelt de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA). Huishoudens zouden daardoor in koopkracht vooruit gaan.
De NVWA becijferde dat per huishouden jaarlijks gemiddeld voor 750 euro aan voedsel wordt weggegooid. Voedsel dat met een ruimere norm nog prima geconsumeerd had kunnen worden. De totale kosten lopen in de miljoenen.
Volgens de NVWA hanteren mensen de driesecondenregel tijdens het koken of eten te strikt: “Vaak telt men van ‘één-twee-drie’, terwijl ‘eenentwintig-tweeëntwintig-drieëntwintig’ al een flinke besparing zou kunnen opleveren. In plaats van eerst tellen zou je natuurlijk ook gewoon direct je eten op kunnen rapen, of af en toe de vloer stofzuigen om de mentale drempel te verlagen”, luiden enkele praktische aanbevelingen.
Een groot deel van het verspilde voedsel komt op het conto van chips. “Mensen vinden het moeilijk om hun coördinatie te bewaren bij het eten van zoutjes.” Wokgerechten waar overenthousiast in wordt geroerd waardoor alles alle kanten op vliegt, staan op de tweede plaats, vóór hapjes van de schaal bij verjaardagen.
“In deze tijden is het belangrijk dat we weer van de vloer leren eten”, concludeert de NVWA tot slot.
Ja, dat denk ik ook, maar ik vind het HEEL lastig om "niet zoveel" te doen. Iets met grenzen en onrust.quote:
Gijs Staverman vermeldde het vandaag al even kort in zijn programma over die Efteliki.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:36 schreef minilot het volgende:
Hee, daar meld het eerste televisieprogramma zich. BNN!
Komkommertijd zeker?Wie is er nou geïnteresseerd in een Eftelingencyclopedie, behalve wijzelf?!
Ja maar het is HEEL nodig dat je je rust (en beweging zonder belasting) pakt.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:45 schreef Lonaa het volgende:
Ja, dat denk ik ook, maar ik vind het HEEL lastig om "niet zoveel" te doen. Iets met grenzen en onrust.
Als je morgen nog niks van Cool Blue hebt gehoord, ze zelf even nabellen?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:05 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf maar als een idioot constant in mijn mail kijken of ik al een reactie heb op 1 van m'n sollicitaties. Helaas is het telkens reclame.
Ze hadden zelf een schatting van 2 weken gedaan, dus die twee weken wil ik ze ook geven. Daarna ga ik wel eens even bellen.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je morgen nog niks van Cool Blue hebt gehoord, ze zelf even nabellen?
Geeft meteen aan dat je zeer gemotiveerd bent.
Is een vloek!quote:Op maandag 3 februari 2014 16:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Heroine godverdomme, heroine godverdomme, heroine godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |