quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dan koop ik wat bij, zal vast weer eens omhoog gaan, eerst even rekenen.
Hoe veel geld heb jij nu in totaal geïnvesteerd dus incl mining rig?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dan koop ik wat bij, zal vast weer eens omhoog gaan, eerst even rekenen.
Geen idee, ik ga niet alles opschrijven, ik doe zomaar watquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe veel geld heb jij nu in totaal geïnvesteerd dus incl mining rig?
En hoe veel is je opbrengst?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga niet alles opschrijven, ik doe zomaar wat
Jij hebt te veel geldquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga niet alles opschrijven, ik doe zomaar wat
Weet je dat wel zo zeker, Riejan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe goed ik ben, ik schrijf niks op, en toch maak ik winst.
quote:
Dream on... Dream on till y'er dreams come true..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En straks hoef ik nooit meer te werken dankzij cryptocurrencies
Gewoon elke undervalued coin all-in kopen en telkens mijn inzet 10x terugkrijgen
Nee, natuurlijk niet, want ik heb het niet opgeschreven! Misschien heb ik wel keiveel verlies, het boeit me eigenlijk niet, ik vind het gewoon leuk om te traden.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, want ik heb het niet opgeschreven! Misschien heb ik wel keiveel verlies, het boeit me eigenlijk niet, ik vind het gewoon leuk om te traden.
Hoezo 0 winst je hebt toch je TIPS goed verkocht en nu verdien je dankzij LEAF wat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:31 schreef Toto69 het volgende:
Ik weet precies wat ik er instak: 100 euro en heeeel veel tijd.
Winst?
0
Ik ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Met zo veel geld zou ik het wel weten
Heb nog niks uit laten betalen hé.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo 0 winst je hebt toch je TIPS goed verkocht en nu verdien je dankzij LEAF wat.
Wat zou je dan doen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:31 schreef Nattekat het volgende:
Met zo veel geld zou ik het wel weten
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik al 20, moest van mijn vader om te testen
Jij kan duidelijk niet met geld om gaanquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:33 schreef smiths het volgende:
[..]
Die spaanse elke dag pakken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |