Ja, het is iets van TCV denk ik. Eens zoeken welke.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het einde van How It Goes doet me aan iets van Qotsa denken. Weet jij welk nummer ik bedoel, Kerf?
Zal hem na dit album even luisteren.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het einde van How It Goes doet me aan iets van Qotsa denken. Weet jij welk nummer ik bedoel, Kerf?
Prince heeft alleen al veel meer uitstraling.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ik heb eerlijk gezegd alleen van horen zeggen
Kan me voorstellen dat het wel vet is, niet dus?
[..]
Hij is echt letterlijk een Nederlandse Prince. En ontken maar eens dat Prince een baas isJett gaat een grote worden dit jaar, ga daar maar van uit. Volgende week de hele week op 3fm trouwens als gast-zanger, of zoiets. Dat zal hem wel geen windeieren leggen... (niet dat dat positief is hoor, maar wel goede gast om door te breken itt al die kut singer-songwriters)
Natuurlijk is hij geen Prince, of heeft ie zijn uitstraling niet. Maar wie wel?quote:Op maandag 3 februari 2014 20:04 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zal hem na dit album even luisteren.
[..]
Prince heeft alleen al veel meer uitstraling.
Nee, misschien als ik in een goede stemming ben dat ik hem een kans geef maar mijn eerste indruk was niet positief.
Haha die is best wel gejat ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
KUT ik had hem netquote:Op maandag 3 februari 2014 20:08 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha die is best wel gejat ja.
Fan he.quote:
Hallo, alsof ik geen fan benquote:Op maandag 3 februari 2014 20:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Fan he.
Ofja fan, dat klinkt altijd zo sbs6 achtig.
Ja watquote:
Ik had de hype al voorspeldquote:Op maandag 3 februari 2014 20:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, ik heb eerlijk gezegd alleen van horen zeggen
Kan me voorstellen dat het wel vet is, niet dus?
[..]
Hij is echt letterlijk een Nederlandse Prince. En ontken maar eens dat Prince een baas isJett gaat een grote worden dit jaar, ga daar maar van uit. Volgende week de hele week op 3fm trouwens als gast-zanger, of zoiets. Dat zal hem wel geen windeieren leggen... (niet dat dat positief is hoor, maar wel goede gast om door te breken itt al die kut singer-songwriters)
quote:
Bedankt, herenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:09 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Fan he.
Ofja fan, dat klinkt altijd zo sbs6 achtig.
Wat kut zeg.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:41 schreef Tchock het volgende:
De nieuwe... *tromgeroffel* KLAXONS
https://soundcloud.com/klaxons/there-is-no-other-time
Ik zal het wrs wel weer kunnen waarderenquote:Op maandag 3 februari 2014 20:47 schreef Tchock het volgende:
Tering, toen ik postte had ik hem nog niet zelf geluisterd, maar wat slechtDit is ook niet Klaxons-slecht, het is gewoon pure poep. Die beat, de zang, de synths.
Ik ben in shock
Ik betwijfel het ten zeerstequote:Op maandag 3 februari 2014 20:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zal het wrs wel weer kunnen waarderen
Klinkt als Nine Inch Nails.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat hele Birth of Joy is bij elkaar gejatWaar ken ik Grow ook al weer van?
quote:Op maandag 3 februari 2014 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeersteLuisteren! Dan ga ik bedenken wat Grow moet voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |