Ik vind van wel. Douglas Dare en Jose Gonzalez kun je dan ook nog meepakken.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
35 euro voor My Brightest Diamond en Olafur Arnalds.
Is het dat waard?
Hey, die ken ik welquote:Op maandag 3 februari 2014 17:47 schreef methodmich het volgende:
Mochten er nog liefhebbers van Arab Strap (of Aidan Moffat / Malcolm Middleton solo) zijn, doe dan snel mee aan het Top 5 van de dag topic.
Toch wel een echte ouderwetse indieband, zou je zeggen.
Boeit me niet zoveel meer sinds de zangeres weg is.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:17 schreef Felagund het volgende:
Er schijnt ook een nieuwe Sleepy Sun te zijn.
Ik had juist heel veel klassiek. Verder een aantal dingen uit de jaren 50 en wat obscuren jaren 80 meukquote:Op maandag 3 februari 2014 18:22 schreef Kerftminister het volgende:
Nou heb er alweer genoeg van, grotendeels van die Thaise en Indiase meuk.
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:29 schreef Norrage het volgende:
[..]ga je schamen en al zijn albums terugluisteren, en dan vooral Ghost of the Great Highway!
Pitchfork schiet te hulp http://pitchfork.com/thepitch/232-6-essential-mark-kozelek-releases/quote:Op maandag 3 februari 2014 10:42 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Red House Painters, doet dat ook geen belletje rinkelen?
Meer een soort Nederlandse The Doors. Goede band trouwens, zeker livequote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef Kerftminister het volgende:
Dat Birth of Joy was nog niet eens heel verkeerd bij DWDD, eens albumpje van proberen. Zal wel een mindere versie van Uncle Acid/Qotsa zijn, mja.
Openingsnummer is echt vetquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef Kerftminister het volgende:
Dat Birth of Joy was nog niet eens heel verkeerd bij DWDD, eens albumpje van proberen. Zal wel een mindere versie van Uncle Acid/Qotsa zijn, mja.
Is dat positief of negatief w.b. JR?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Meer een soort Nederlandse The Doors. Goede band trouwens, zeker live
Jett Rebel was ook geniaal trouwens
100% positief. Ontzettende held. We moeten meer van dat soort figuren hebben in de Nederlandse pop-scene!quote:Op maandag 3 februari 2014 19:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Openingsnummer is echt vet
[..]
Is dat positief of negatief w.b. JR?
Hmm hoopte op iets anders.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Meer een soort Nederlandse The Doors. Goede band trouwens, zeker live
Jett Rebel was ook geniaal trouwens
Live gezien, was waardeloosquote:Op maandag 3 februari 2014 19:45 schreef Kerftminister het volgende:
Nou ja, dan heb ik iig weer een lagere rating erbij, kan ik mooi alles normaliseren.quote:
Ja, ik heb eerlijk gezegd alleen van horen zeggenquote:
Hij is echt letterlijk een Nederlandse Prince. En ontken maar eens dat Prince een baas isquote:Op maandag 3 februari 2014 19:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hmm hoopte op iets anders.
Die Jett Rebel had ik niet eens geluisterd, een vent met lippenstift op kan ik niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |