Valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehehe, nee.
Slechts geruchten.
Ik heb helaas geen pics van fas.
Ook niet van de andere dames hier.
Ja, sorry.quote:
Oeh, toch wel zeker een half jaar denk ik.quote:
Hij lijkt het niet zo fijn te vinden. Nou ja, als dat zo is, dwing ik 'm liever niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Geef D eens een schop dan
Hmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij lijkt het niet zo fijn te vinden. Nou ja, als dat zo is, dwing ik 'm liever niet.
Durf bijna te zeggen dat het voor mij langer geleden is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sorry.
[..]
Oeh, toch wel zeker een half jaar denk ik.
Is goed. Ik bel hem meteen op.quote:
Jeetjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Durf bijna te zeggen dat het voor mij langer geleden is.
Denk dat hij niet de enige is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan wil VA je vast wel overnemen.
Maar wil ik hem ook?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:
Ik denk dat het best tegenvalt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje
[..]
Denk dat hij niet de enige is.
Groot? Op wat voor manier? Is hij een fattie of gewoon heel lang?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
VA is tof. En groot. En lief. En aardig. En een vriend van Heloef.
Wat wil je nog meer?
Denk het ook nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat hij niet de enige is.
Dat is waar..quote:
Je bent een vrouw op FOK!.quote:
Hij is lang.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Groot? Op wat voor manier? Is hij een fattie of gewoon heel lang?
Ik bedoel maar.quote:
Ouchquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Durf bijna te zeggen dat het voor mij langer geleden is.
Er posten veel betere exemplaren hier. Dus ik denk niet dat het veel verschil maakt met de realiteit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een vrouw op FOK!.
[..]
Hij is lang.
[..]
Ik bedoel maar.
Waarom douche ik me eigenlijk nog?quote:
Gewoon Fas daten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Er posten veel betere exemplaren hier. Dus ik denk niet dat het veel verschil maakt met de realiteit.
Heb je nog die stroop douchegel? Die was zo lekkerquote:
Stroop? Wat? Ik heb nu iets met citroen. Lekker fris.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Fas daten.
[..]
Heb je nog die stroop douchegel? Die was zo lekker
Ja, iets van treacle ofzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Stroop? Wat? Ik heb nu iets met citroen. Lekker fris.
Treacle Moon? Daar heb ik nu de lemon versie van. Ik had eerst vanille, wellicht bedoel je die?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, iets van treacle ofzo.
Of zo rook het tenminste.
Ik ben dement, ik hoopte dat je aan die aanwijzing voldoende zou hebben
Nee, zo gebeft worden vind ik echt verschrikkelijk. Ik kan er niet van klaarkomen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon je vriend laten gaan liggen en bovenop hem gaan zitten geen optie?
Same herequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo gebeft worden vind ik echt verschrikkelijk. Ik kan er niet van klaarkomen.
Ow jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Treacle Moon? Daar heb ik nu de lemon versie van. Ik had eerst vanille, wellicht bedoel je die?
Facesittingquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon je vriend laten gaan liggen en bovenop hem gaan zitten geen optie?
Voorspelbaarquote:
Hoezo niet? Dan kan je helemaal in je eigen ritme met je foef over zn gezicht gaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo gebeft worden vind ik echt verschrikkelijk. Ik kan er niet van klaarkomen.
Dat is ook niet zozeer de insteek natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het heel onprettig voelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan kan je helemaal in je eigen ritme met je foef over zn gezicht gaan
Ik zag ze bij de albert heijn, ik wil ze eigenlijk bestellen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:13 schreef Fera het volgende:
Kaneel:
[ afbeelding ]
Ik vind die tekstjes altijd zo leuk.
Mja mn reputatie hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow ja
Ik wist dat je geheugen me niet in de steek zou laten.
[..]
Facesitting
[..]
Voorspelbaar
Dat kan ik sowieso niet van beffen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
1 maart wordt gezelligquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik alleen als het écht goed gebeurd. Anders alleen in combinatie met vingersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan ik sowieso niet van beffen.
Mijn eerste kocht in Hongarije, dacht eerst dat ze in Nederland niet te verkrijgen waren. Je doet ook echt lang met zo'n fles. Ergens wel jammer, ik hou van afwisseling.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag ze bij de albert heijn, ik wil ze eigenlijk bestellen.
Maar mijn douche staat nog vol met 5 verschillende douchegels.Bodyshop vanille is overigens ook onwijs lekker.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben veul stimulatie nodig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:13 schreef Fera het volgende:
Kaneel:
[ afbeelding ]
Ik vind die tekstjes altijd zo leuk.
Wat een teleurstelling hè?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker.
Ik dacht dat je aan het bakken was. Stond je te douchen
Onzin.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben veul stimulatie nodig.
Jij hebt gewoon een klein piemeltjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben veul stimulatie nodig.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit de volgende wordt. Nu het nog 'winter' is.
Ik hou meer van eten dan van seksquote:
+1quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik hou meer van eten dan van seks
Wil je dat?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iets zegt me te TGND me een tikkeltje vreemd vindt
Ik meer van seks, maar bij gebrek aan seks, komt het dus op eten neerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik hou meer van eten dan van seks
Ik wil aardbei, ik houd van zoet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit de volgende wordt. Nu het nog 'winter' is.
Ik heb straks scheercrème voor de intieme zone die ruikt naar watermeloenquote:
Die heb ik geroken, maar die was te zoet.quote:
Bwhehehe.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb straks scheercrème voor de intieme zone die ruikt naar watermeloen
Onmogelijk, te zoet?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik geroken, maar die was te zoet.
Echt zooo lekkerquote:
Het kwam echt op je af als een muur. Dat is teveel voor mij.quote:
Ik ken er ook 4 met jouw naam. Inclusief jou.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
Voorheen kwam ik nooit iemand anders tegen met mijn voornaam; nu al een collega en ook vrienden van collega's.
Waar gaat dit heen?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik meer van seks, maar bij gebrek aan seks, komt het dus op eten neer
Je scharrel is een neger?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb straks scheercrème voor de intieme zone die ruikt naar watermeloen
Dan zou ik KFC geur gebruiken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je scharrel is een neger?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je scharrel is een neger?
Ja, best een standaard naam wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken er ook 4 met jouw naam. Inclusief jou.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, best een standaard naam wel.
Serieus? Wtfquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken er ook 4 met jouw naam. Inclusief jou.
Ja. Jouw naam is niet zo heel bijzonder hoorquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
Voorheen kwam ik nooit iemand anders tegen met mijn voornaam; nu al een collega en ook vrienden van collega's.
Waar gaat dit heen?
Dat zei ik ook niet, alleen dat ik 'm eerder nooit tegen ben gekomen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Jouw naam is niet zo heel bijzonder hoor
Volgens mij loopt er met mijn volledige naam nog eentje rond. Ergens in Amerika.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn volledige naam is uniek in de wereld.
Maar je bent zo verbaasdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, alleen dat ik 'm eerder nooit tegen ben gekomen.
Inclusief achternaam? Waar kun je dat checken?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn volledige naam is uniek in de wereld.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij loopt er met mijn volledige naam nog eentje rond. Ergens in Amerika.
Duhquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inclusief achternaam? Waar kun je dat checken?
Er zit een grote familie met mijn achternaam in Amerika. Verder nergensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]had eerder verwacht in Duitsland of Oostenrijk.
Okequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja omdat ik nu ineens allemaal mensen hoor over naamgenoten, terwijl ik dat eerder nooit had
Ja, voornaam plus achternaam.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inclusief achternaam? Waar kun je dat checken?
Blijkbaar was het niet zo duidelijk want Fera vroeg het ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duh
[..]
Er zit een grote familie met mijn achternaam in Amerika. Verder nergens
Mijn naam is eigenlijk een afkorting.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben niet uniek want mijn namen komen uit de bijbel.
Nouja, bij volledige naam. Vol-le-dig. Ik snap niet waarom je dan nog moet vragen of de achternaam erbij hoortquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar was het niet zo duidelijk want Fera vroeg het ook
hmm, als ik thuis ben eens zoeken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, voornaam plus achternaam.
Pfoe, weet niet meer. Zijn een paar sites van.
Kun je kijken hoevaak je voornaam voorkomt in de tijd, hoe vaak je achternaam voorkomt, de combinatie, en ook waar ter wereld.
Ik heb gek genoeg geen familie in Frankrijk, maar wel in Amerika.
Patsertjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:37 schreef muhahaha het volgende:
Ow met achternaam, ja dan ben ik wel uniek. Adel he.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Laat me, dat is het enige waar ik over op kan scheppen.
En mijn kerkermeesterskills.
Ik moet het doen met een lekkere piemelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan alleen opscheppen dat ik een eerste druk heb van de Silmarillion
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:51 schreef Fera het volgende:
Boeiend, ik heb niks om over op te scheppen. Ik ben in alles gemiddeld.
Ik kan wellicht opscheppen over mijn uitstekende middelmatigheid.quote:
Is ook iets om over op te scheppenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan wellicht opscheppen over mijn uitstekende middelmatigheid.
Of voor mensen die honger hebben. /matigegrapquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:52 schreef S95Sedan het volgende:
Opscheppen is voor mensen die iets te compenseren hebben
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Of voor mensen die honger hebben. /matigegrap
Dit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:51 schreef Fera het volgende:
Boeiend, ik heb niks om over op te scheppen. Ik ben in alles gemiddeld.
Solid brag sirquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan alleen opscheppen dat ik een eerste druk heb van de Silmarillion
Dat zeggen ze tegen iedereen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit.
Al schijn ik wel goed te kunnen zoenen
Misschien vonden die eerdere het wel verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, anders had ik dat wel eerder gehoord
De nerd in mij schreeuwt op dit moment ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit idee heb ik wel, ja.
[..]
Dank je.
Overkopen?
Precies. Ik wilde ook zeggen dat het slechts een mening is, maar dat is het sowieso als je opscheptquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien vonden die eerdere het wel verschrikkelijk.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De nerd in mij schreeuwt op dit moment ja.
Mijn bankrekening niet
Kan hier uren naar kijken.quote:
Ik was maar aan het kloten. Gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. Ik wilde ook zeggen dat het slechts een mening is, maar dat is het sowieso als je opschept
Boeiendquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was maar aan het kloten. Gewoon omdat het kan.Had niet echt een motief.
Ik schrok even.quote:
Hoezo, het is al lang weekendquote:
Om 6 uur beginnen. Als het half 5 is, betekent dat dat ik nog minder dan een uur hebquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul nie
Vanavond ben ik trouwens Koos Autoloos
Is die verkocht? Dat is snel! Wel relaxed man, was bang dat het lang zou duren.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul nie
Hoera!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul nie
Hmm ja sterktequote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Om 6 uur beginnen. Als het half 5 is, betekent dat dat ik nog minder dan een uur heb
Snel? Dude hij staat volgens mij al een maand te koopquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is die verkocht? Dat is snel! Wel relaxed man, was bang dat het lang zou duren.
Gemiddeld is het 2-3 maanden, dus dat valt nog wel meequote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snel? Dude hij staat volgens mij al een maand te koop
Dan de GTV al ophalen? Of eentje geleend?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze Koos heeft zondag alweer een auto onder zijn kont
Oh dat valt wel mee dan ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gemiddeld is het 2-3 maanden, dus dat valt nog wel mee
[..]
Dan de GTV al ophalen? Of eentje geleend?
Werk dichterbij zoeken, of dichterbij je werk gaan wonenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is een hel zonder. Lees: 1,5u naar m'n werk ipv een derde daarvan
Ja of niet. Verhuizen/ander werk is niet altijd de oplossing.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werk dichterbij zoeken, of dichterbij je werk gaan wonen
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja of niet. Verhuizen/ander werk is niet altijd de oplossing.
Of ff afzien tot z'n eigenlijke auto opgehaald kan wordenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Werk dichterbij zoeken, of dichterbij je werk gaan wonen
Alles onder de V24 is niks aanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles onder de V24 is niks aanHaha prutser, iedereen heeft toch minimaal een V30?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind een V70 ook mooiquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha prutser, iedereen heeft toch minimaal een V30?
Was dat dat speelgoed dat uit de handel werd genomen vrij snel?quote:
Ik heb geen idee. Ik weet alleen nog dat dat een bezem was uit Harry Potter.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat dat speelgoed dat uit de handel werd genomen vrij snel?
De uitgever had van die trillende bezems verkocht, voor kinderen. Het drong pas later tot ze door dat ze eigenlijk vibrators verkochten aan 8-jarigen
Wordt nog steeds verkochtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was dat dat speelgoed dat uit de handel werd genomen vrij snel?
De uitgever had van die trillende bezems verkocht, voor kinderen. Het drong pas later tot ze door dat ze eigenlijk vibrators verkochten aan 8-jarigen
Whehehequote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wordt nog steeds verkocht
[ afbeelding ]
Dat is DBZ, niet HP.quote:
Ja, las het daarna. Wist niet dat die bezem ook zo heette. Slechte zaak wel, beetje een naam van DBZ jatten.quote:
Als het goed is nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dan heb je in ieder geval een begin.
Krijg je de rest maandelijks als bouwpakket?
Omdat ik net verhuisd ben en een nieuwe baan hebquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet
Oow dan ben je al ervaren, juist handig toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik net verhuisd ben en een nieuwe baan heb
quote:
En waarom ben je dan niet in de buurt van je werk gaan wonen? Of heb je je nieuwe baan gezocht in de buurt van waar je woont?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik net verhuisd ben en een nieuwe baan heb
Ah. DBZquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wolk in een andere serie heet Nimbus Cloud, dacht dat je die bedoelde.
Nah dat valt tegenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oow dan ben je al ervaren, juist handig toch?
Nou ik vind een half uur bij mijn werk vandaan niet echt ver weg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
En waarom ben je dan niet in de buurt van je werk gaan wonen? Of heb je je nieuwe baan gezocht in de buurt van waar je woont?
Nogmaals, ik zie niet in waarom het geen oplossing is. Dat jij dat niet hebt gedaan, wil niet zeggen dat dat geen oplossing is.
Een half uur met de auto of een half uur met de fiets?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ik vind een half uur bij mijn werk vandaan niet echt ver weg.
En in Arnhem wonen zit ik nou ook niet op te wachten.
Auto, natuurlijk. Daar ging het over namelijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een half uur met de auto of een half uur met de fiets?
Sommige mensen vinden het juist fijn wat verder van hun werk te wonenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Een half uur met de auto of een half uur met de fiets?
Hoezo niet? Wat betreft dat laatste.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nou ik vind een half uur bij mijn werk vandaan niet echt ver weg.
En in Arnhem wonen zit ik nou ook niet op te wachten.
Ja lekker, sushi!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:14 schreef PeuRac het volgende:
Iemand sprak over sushi bij mij in de buurt net, nu wil ik sushi
Omdat ik geen fatsoenlijk huis kon vinden in een normale wijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat betreft dat laatste.
Ik weet een goede deal, jij maakt het, kom ik het etenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:15 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ja lekker, sushi!
Het is besmettelijk, nu wil ik ook sushi.
Ook lekker, maar heb nu zin in sushi.quote:
Ik moet alleen nog verzinnen wat ik erbij doequote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook lekker, maar heb nu zin in sushi.
Gebakken krieltjes en boontjes zacht roosteren met knoflook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet alleen nog verzinnen wat ik erbij doe
Haha, wel veel tokkies daar, ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat ik geen fatsoenlijk huis kon vinden in een normale wijk.
Hmm goed idee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gebakken krieltjes en boontjes zacht roosteren met knoflook.
Bepaalde wijken wil je liever niet wonen nee.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, wel veel tokkies daar, ja.![]()
Voor de Arnhemmers die dit lezen: ja, ik bedoel inderdaad jou.
Waarom weet jij zoveel van Arnhem?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, wel veel tokkies daar, ja.![]()
Voor de Arnhemmers die dit lezen: ja, ik bedoel inderdaad jou.
Niet echt heel veel, maar er wonen wat mensen die ik ken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom weet jij zoveel van Arnhem?
Allemaal tokkies dusquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet echt heel veel, maar er wonen wat mensen die ik ken.
We gaan je ontmaagden?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nog nooit groepsmeets gehad.
aahquote:
B_G?quote:
Gast die naar de huppelmeet kwam en dacht alle chicks aan zijn stok te kunnen rijgen. In plaats daarvan hield hij de boel wakker met zijn luide gesnurk.quote:
kind of? Op een housewarming waren er opvallend veel FOK!kers, maar dat reken ik niet meequote:
Ik denk iedere keer BaajGuardian, onzee BGtje. Maar dat was hem niet toch?quote:
Die 2e ja. Soms kom ik hem nog tegen, dat ie post dat ie door een hoer is ontmaagd en dan facepalm ik weer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk iedere keer BaajGuardian, onzee BGtje. Maar dat was hem niet toch?
Blind_Guardian?
Heb de meet helaas gemist.
Bij Pinda?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
kind of? Op een housewarming waren er opvallend veel FOK!kers, maar dat reken ik niet mee
die blonde viking van d'r, heloef, myr en twi. Volgens mij niet meer, of ik heb wat gemistquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Pinda?
Wie waren er allemaal van FOK! dan?
Ah, de usual suspects.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
die blonde viking van d'r, heloef, myr en twi. Volgens mij niet meer, of ik heb wat gemist
Ik wordt er een beetje in mee getrokkenquote:
Werd je maar getrokken hihaho.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt er een beetje in mee getrokken
Goed zo. Nieuwe mensen ontmoeten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt er een beetje in mee getrokken
Nee man, nieuwe mensen enzo is engquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo. Nieuwe mensen ontmoeten.
Je hebt ene beetje het imago een speler te zijn.quote:
Bellen is zo 2001 Kaneelquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt ene beetje het imago een speler te zijn.
Allemaal jonge onzekere meisjes hosselen en daarna nooit meer te bellen.
Is eng manquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo. Nieuwe mensen ontmoeten.
Ik belde vijf minuten geleden nog...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bellen is zo 2001 Kaneel
Ik app alleen maar
Ik vind bellen op zich wel fijn, iemands stem horen... intonatie enzoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bellen is zo 2001 Kaneel
Ik app alleen maar
Ja, maar vaak hoor ik de helft niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind bellen op zich wel fijn, iemand stem horen... tonatie enzo
Dat is lastig...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar vaak hoor ik de helft niet.
*mompelt iets onverstaanbaars over gehoorapparaten*quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind bellen op zich wel fijn, iemand stem horen... intonatie enzo
Jij bent een man.. ik snap dat welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het echt helemaal niks.
Ik bel ook nooit zo maar zeg maar.
Hou het ook gewoon kort en bondig
Ben je zo doof?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:06 schreef Fascination het volgende:
Beetje overdreven wel, maar de ander moet weleens zinnen herhalen.
Denk 't.quote:
Ik krijg ook op de app weleens het verwijt dat ik kortaf reageer.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij bent een man.. ik snap dat wel
Wat zeg je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang het duidelijk is wat overkomt...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik krijg ook op de app weleens het verwijt dat ik kortaf reageer.
Ik ben niet zo van het hele verhalen vertellen.
Whehehe.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bellen is geweldig. Mijn record is iets van 7 uurquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind bellen op zich wel fijn, iemands stem horen... intonatie enzo
De teringquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bellen is geweldig. Mijn record is iets van 7 uur
Woon jij daar?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik eet vanavond pizza.
En de Arnhemmers die ik ken zijn koel.
Maar die zijn daar niet opgegroeid
Inderdaad ja!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Woon jij daar?
Moet binnenkort daar weer n meet zijn!
Wat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bellen is geweldig. Mijn record is iets van 7 uur
Nope, Zutphen, maar heb er genoeg vrienden wonen onderhandquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Woon jij daar?
Leuk! Spannend!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:17 schreef PeuRac het volgende:
Vriend van me belde net, of ik samen met hem aan de slag wil voor het mede-starten van een nieuwe vestiging van een Amerikaans bedrijf
Ja, eerst maar eens gaan praten met het bedrijf zelf, heb geleerd dat wanneer het to-good-to-be-true klinkt, het dat vaak ook is.quote:
Tof!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:17 schreef PeuRac het volgende:
Vriend van me belde net, of ik samen met hem aan de slag wil voor het mede-starten van een nieuwe vestiging van een Amerikaans bedrijf
Dat is inderdaad zo. Maar wel leuk dat je zo gevraagd wordt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, eerst maar eens gaan praten met het bedrijf zelf, heb geleerd dat wanneer het to-good-to-be-true klinkt, het dat vaak ook is.
We hebben in het verleden veel samengewerkt, zelfs nog samen een bedrijf gehad en veel projecten samen gerund. Dus het is zeker leuk om dat mogelijk weer voort te zettenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:25 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo. Maar wel leuk dat je zo gevraagd wordt.
Nicequote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:17 schreef PeuRac het volgende:
Ga je em missen dan? Binnen 3 dagen na je nieuwe ben je deze vergeten joh. Tenzij je iets moet meenemen dat groter is dan een schoenendoosquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:32 schreef Vinniiee het volgende:
Best raar gevoel om je auto weg zien te rijden
Nee, dat niet, maar toch is het raarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga je em missen dan? Binnen 3 dagen na je nieuwe ben je deze vergeten joh. Tenzij je iets moet meenemen dat groter is dan een schoenendoos
lol, die gaat de olie nooit controlerenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, dat niet, maar toch is het raar
Dat mens kon echt niet rijden joh, en had al 6 jaar haar rijbewijs
Eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Woon jij daar?
Dank je, ben ook wel benieuwd, bedrijf ziet er goed uit.quote:
Het is wachten totdat die kapot looptquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol, die gaat de olie nooit controlerenheb je er extra veel in gedaan?
Mag ik vragen welk bedrijf? Mag per DM/WAquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, ben ook wel benieuwd, bedrijf ziet er goed uit.
Eens.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Woon jij daar?
Jawel joh. Knap je van op. Het is niet echt koud, maar gewoon lekker ... fris.quote:
Alles onder de 18 graden is koud.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Jawel joh. Knap je van op. Het is niet echt koud, maar gewoon lekker ... fris.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het is wachten totdat die kapot loopt
We waren hier 2 straten verderop en toen was het "hij rijdt wel goed"Proefrit duurde nog geen 5 minuten
Dat mag je vragen jaquote:[..]
Mag ik vragen welk bedrijf? Mag per DM/WA
Het was -2, maar met de auto uit de wind en in de zon geparkeerd, stapte ik toch gewoon in een warme auto vanmiddagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alles onder de 18 graden is koud.
Winter en herfst zijn stom.
Gewoon goed aankleden. Zonnetje is nog best oké en de lucht was prachtig blauw.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alles onder de 18 graden is koud.
Winter en herfst zijn stom.
Het was dat ik het overschrijfbewijs nog thuis had liggen, anders hadden we met 2 minuten bij het postkantoor gestaanquote:
lolquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was dat ik het overschrijfbewijs nog thuis had liggen, anders hadden we met 2 minuten bij het postkantoor gestaan![]()
Lekker dat ie zo snel verkocht is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het was dat ik het overschrijfbewijs nog thuis had liggen, anders hadden we met 2 minuten bij het postkantoor gestaan![]()
Best wel jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker dat ie zo snel verkocht is.
Mooi he, des te sneller kan er een Alfa voor de deur komenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker dat ie zo snel verkocht is.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mooi he, des te sneller kan er een Alfa voor de deur komen
Het blijft met een Alfa altijd maar weer afwachten of je de voordeur haalt hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thanksquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het blijft met een Alfa altijd maar weer afwachten of je de voordeur haalt he![]()
Nee geintje Vin, ik vind zo'n gtv een toffe bak.
Ze stoppen eigenlijk nooit met rijden, het is meestal meer roest en ophangingsdelen, maar die laatste staan dan ook gewoon in het onderhoudsschemaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het blijft met een Alfa altijd maar weer afwachten of je de voordeur haalt he![]()
Nee geintje Vin, ik vind zo'n gtv een toffe bak.
Waar is het mis gegaan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:02 schreef Royco1 het volgende:
Stiekem vind ik Alfa sowieso wel mooie auto's maken![]()
Ik heb ooit zelfs overwogen om een 156 aan te schaffen.
Ook geinig, wel veel goedkoper qua rijden, maar ook heel anders.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, opeens had ik een 106 gti gekocht.
Hehe, dat denk ik ook, hoewel een 156 niet te vergelijken is met een GTVquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bij het niet-proefrijden
Nee dat is waarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook geinig, wel veel goedkoper qua rijden, maar ook heel anders.
[..]
Hehe, dat denk ik ook, hoewel een 156 niet te vergelijken is met een GTV
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:10 schreef Royco1 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Dit vind ik bijvoorbeeld echt een schitterende auto.
Stijlvol en elegant, en onder de kap genoeg paardjes om lekker mee te komen in het verkeer
Prima tochquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als het de 1750TBi is, want de andere blokken zijn van Opel en echt niet fijn. Ook is de 1750TBi de lichtste, waardoor die beter rijdt.quote:
Je krijgt er spontaan een typ gebrek van? En foute spelling en je smiley verkeerdomquote:
Dat 1750TBi zegt me niet zoveel, maar dat is vast het type motorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen als het de 1750TBi is, want de andere blokken zijn van Opel en echt niet fijn. Ook is de 1750TBi de lichtste, waardoor die beter rijdt.
Die 3.2 in de 159 is niet dezelfde als in de 156/147/GT/166. Niet duur trouwens die GTA, vriendinnetje van me is naar eentje op zoek, zal haar eens tippen.
Mobiel gaat vaker fout.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je krijgt er spontaan een typ gebrek van? En foute spelling en je smiley verkeerdom![]()
Type motor ja, TBi staat voor Turbo Benzina injectizione 1750 is de motor inhoud. Ik heb er een paar keer mee gereden en wat een beul van een motor is datquote:Op vrijdag 31 januari 2014 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat 1750TBi zegt me niet zoveel, maar dat is vast het type motor![]()
Goed om te weten wel, mocht er ooit een gezinsbak komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |