Valt me van je tegen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hehehe, nee.
Slechts geruchten.
Ik heb helaas geen pics van fas.
Ook niet van de andere dames hier.
Ja, sorry.quote:
Oeh, toch wel zeker een half jaar denk ik.quote:
Hij lijkt het niet zo fijn te vinden. Nou ja, als dat zo is, dwing ik 'm liever niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Geef D eens een schop dan
Hmquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij lijkt het niet zo fijn te vinden. Nou ja, als dat zo is, dwing ik 'm liever niet.
Durf bijna te zeggen dat het voor mij langer geleden is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, sorry.
[..]
Oeh, toch wel zeker een half jaar denk ik.
Is goed. Ik bel hem meteen op.quote:
Jeetjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Durf bijna te zeggen dat het voor mij langer geleden is.
Denk dat hij niet de enige is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan wil VA je vast wel overnemen.
Maar wil ik hem ook?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Natuurlijk.quote:
Ik denk dat het best tegenvalt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje
[..]
Denk dat hij niet de enige is.
Groot? Op wat voor manier? Is hij een fattie of gewoon heel lang?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk.
VA is tof. En groot. En lief. En aardig. En een vriend van Heloef.
Wat wil je nog meer?
Denk het ook nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat hij niet de enige is.
Dat is waar..quote:
Je bent een vrouw op FOK!.quote:
Hij is lang.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Groot? Op wat voor manier? Is hij een fattie of gewoon heel lang?
Ik bedoel maar.quote:
Ouchquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Durf bijna te zeggen dat het voor mij langer geleden is.
Er posten veel betere exemplaren hier. Dus ik denk niet dat het veel verschil maakt met de realiteit.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent een vrouw op FOK!.
[..]
Hij is lang.
[..]
Ik bedoel maar.
Waarom douche ik me eigenlijk nog?quote:
Gewoon Fas daten.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Er posten veel betere exemplaren hier. Dus ik denk niet dat het veel verschil maakt met de realiteit.
Heb je nog die stroop douchegel? Die was zo lekkerquote:
Stroop? Wat? Ik heb nu iets met citroen. Lekker fris.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Fas daten.
[..]
Heb je nog die stroop douchegel? Die was zo lekker
Ja, iets van treacle ofzo.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Stroop? Wat? Ik heb nu iets met citroen. Lekker fris.
Treacle Moon? Daar heb ik nu de lemon versie van. Ik had eerst vanille, wellicht bedoel je die?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, iets van treacle ofzo.
Of zo rook het tenminste.
Ik ben dement, ik hoopte dat je aan die aanwijzing voldoende zou hebben
Nee, zo gebeft worden vind ik echt verschrikkelijk. Ik kan er niet van klaarkomen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon je vriend laten gaan liggen en bovenop hem gaan zitten geen optie?
Same herequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo gebeft worden vind ik echt verschrikkelijk. Ik kan er niet van klaarkomen.
Ow jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Treacle Moon? Daar heb ik nu de lemon versie van. Ik had eerst vanille, wellicht bedoel je die?
Facesittingquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon je vriend laten gaan liggen en bovenop hem gaan zitten geen optie?
Voorspelbaarquote:
Hoezo niet? Dan kan je helemaal in je eigen ritme met je foef over zn gezicht gaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, zo gebeft worden vind ik echt verschrikkelijk. Ik kan er niet van klaarkomen.
Dat is ook niet zozeer de insteek natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het heel onprettig voelen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Dan kan je helemaal in je eigen ritme met je foef over zn gezicht gaan
Ik zag ze bij de albert heijn, ik wil ze eigenlijk bestellen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:13 schreef Fera het volgende:
Kaneel:
[ afbeelding ]
Ik vind die tekstjes altijd zo leuk.
Mja mn reputatie hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow ja
Ik wist dat je geheugen me niet in de steek zou laten.
[..]
Facesitting
[..]
Voorspelbaar
Dat kan ik sowieso niet van beffen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
1 maart wordt gezelligquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik alleen als het écht goed gebeurd. Anders alleen in combinatie met vingersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan ik sowieso niet van beffen.
Mijn eerste kocht in Hongarije, dacht eerst dat ze in Nederland niet te verkrijgen waren. Je doet ook echt lang met zo'n fles. Ergens wel jammer, ik hou van afwisseling.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zag ze bij de albert heijn, ik wil ze eigenlijk bestellen.
Maar mijn douche staat nog vol met 5 verschillende douchegels.Bodyshop vanille is overigens ook onwijs lekker.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben veul stimulatie nodig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:13 schreef Fera het volgende:
Kaneel:
[ afbeelding ]
Ik vind die tekstjes altijd zo leuk.
Wat een teleurstelling hè?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker.
Ik dacht dat je aan het bakken was. Stond je te douchen
Onzin.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben veul stimulatie nodig.
Jij hebt gewoon een klein piemeltjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jullie vrouwen hebben veul stimulatie nodig.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit de volgende wordt. Nu het nog 'winter' is.
Ik hou meer van eten dan van seksquote:
+1quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik hou meer van eten dan van seks
Wil je dat?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iets zegt me te TGND me een tikkeltje vreemd vindt
Ik meer van seks, maar bij gebrek aan seks, komt het dus op eten neerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik hou meer van eten dan van seks
Ik wil aardbei, ik houd van zoet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:18 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat dit de volgende wordt. Nu het nog 'winter' is.
Ik heb straks scheercrème voor de intieme zone die ruikt naar watermeloenquote:
Die heb ik geroken, maar die was te zoet.quote:
Bwhehehe.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb straks scheercrème voor de intieme zone die ruikt naar watermeloen
Onmogelijk, te zoet?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Die heb ik geroken, maar die was te zoet.
Echt zooo lekkerquote:
Het kwam echt op je af als een muur. Dat is teveel voor mij.quote:
Ik ken er ook 4 met jouw naam. Inclusief jou.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
Voorheen kwam ik nooit iemand anders tegen met mijn voornaam; nu al een collega en ook vrienden van collega's.
Waar gaat dit heen?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik meer van seks, maar bij gebrek aan seks, komt het dus op eten neer
Je scharrel is een neger?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb straks scheercrème voor de intieme zone die ruikt naar watermeloen
Dan zou ik KFC geur gebruiken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je scharrel is een neger?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Je scharrel is een neger?
Ja, best een standaard naam wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken er ook 4 met jouw naam. Inclusief jou.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, best een standaard naam wel.
Serieus? Wtfquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ken er ook 4 met jouw naam. Inclusief jou.
Ja. Jouw naam is niet zo heel bijzonder hoorquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
Voorheen kwam ik nooit iemand anders tegen met mijn voornaam; nu al een collega en ook vrienden van collega's.
Waar gaat dit heen?
Dat zei ik ook niet, alleen dat ik 'm eerder nooit tegen ben gekomen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Jouw naam is niet zo heel bijzonder hoor
Volgens mij loopt er met mijn volledige naam nog eentje rond. Ergens in Amerika.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn volledige naam is uniek in de wereld.
Maar je bent zo verbaasdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, alleen dat ik 'm eerder nooit tegen ben gekomen.
Inclusief achternaam? Waar kun je dat checken?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn volledige naam is uniek in de wereld.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Volgens mij loopt er met mijn volledige naam nog eentje rond. Ergens in Amerika.
Duhquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inclusief achternaam? Waar kun je dat checken?
Er zit een grote familie met mijn achternaam in Amerika. Verder nergensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]had eerder verwacht in Duitsland of Oostenrijk.
Okequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja omdat ik nu ineens allemaal mensen hoor over naamgenoten, terwijl ik dat eerder nooit had
Ja, voornaam plus achternaam.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inclusief achternaam? Waar kun je dat checken?
Blijkbaar was het niet zo duidelijk want Fera vroeg het ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Duh
[..]
Er zit een grote familie met mijn achternaam in Amerika. Verder nergens
Mijn naam is eigenlijk een afkorting.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:34 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben niet uniek want mijn namen komen uit de bijbel.
Nouja, bij volledige naam. Vol-le-dig. Ik snap niet waarom je dan nog moet vragen of de achternaam erbij hoortquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blijkbaar was het niet zo duidelijk want Fera vroeg het ook
hmm, als ik thuis ben eens zoeken.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, voornaam plus achternaam.
Pfoe, weet niet meer. Zijn een paar sites van.
Kun je kijken hoevaak je voornaam voorkomt in de tijd, hoe vaak je achternaam voorkomt, de combinatie, en ook waar ter wereld.
Ik heb gek genoeg geen familie in Frankrijk, maar wel in Amerika.
Patsertjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:37 schreef muhahaha het volgende:
Ow met achternaam, ja dan ben ik wel uniek. Adel he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |