quote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:40 schreef MrBadGuy het volgende:
Spaarrente bij LPB stijgt in februari naar 1,73% nominaal, dat is iets meer dan 1,74% effectief![]()
Vanaf 4 februari worden de korte termijndeposito's echter wel flink verlaagd![]()
Ik heb eerlijk gezegd geen idee...quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:24 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
En heb je volgens jou wel rente over die 24 uur gekregen?
Ja, rekening is geblokkeerd totdat ze ID hebben ontvangen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:49 schreef AnneX het volgende:
Als proef heb ik 100 euro overgemaakt van ing naar Argenta.
Dat is aangekomen.
Verder is de rekening nog geblokkeerd.
Ws. in afwachting van id., die ze ws dinsdag/ woensdag hebben ontvangen
per post.
Is de blokkade ook jullie ervaring? met Argenta.
Dan gaat er een portie euro's daarheen, zodra het kan, voor een jaar in deposito en dat komt dan weer precies vrij volgend jaar om met een vergelijkbare ing actie mee te doen. Indien...als...etc..
* Voelt zich Selang in het klein met schuiven
Ik heb ook even getwijfeld om een rekening/deposito te openen, maar uiteindelijk gedaan, en ik voel me er goed bij. Argenta valt ook onder een depositogarantiestelsel, dus veilig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:07 schreef Loekie1 het volgende:
Argenta geeft bij een deposito van drie jaar veruit de hoogste rente. Is het helemaal veilig om bij Argenta te bankieren vanuit Nederland?
Ik snap dit soort rentes nooit zo goed. Hoe kan het dat 3mnd en 6 mnd je geld vast zetten minder oplevert dan de 'gewone' rente?quote:
Ik snap t ook niet echt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:57 schreef nikao het volgende:
[..]
Ik snap dit soort rentes nooit zo goed. Hoe kan het dat 3mnd en 6 mnd je geld vast zetten minder oplevert dan de 'gewone' rente?
Dat en misschien willen ze liever sturen op een jaar of langer vastzetten. Gelukkig staat de basisrente voor dit kwartaal vast, dus ook voor maart zal de rente op de spaarrekening van LBP vrij stabiel blijven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:14 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
Ik snap t ook niet echt.
Misschien anticiperen ze op een rentedaling.
quote:Actievoorwaarden
Als u voor 17 februari 2014 een Zwitserleven spaarrekening opent en binnen 4 weken minimaal ¤ 1.000 stort, krijgt u een Bijenkorf Cadeaucard t.w.v. ¤ 25! Dit bedrag kunt u besteden in de webshop van de Bijenkorf. Zo kunt u ontspannen winkelen en het jaar meteen goed beginnen.
Volgens mij moet je het gewoon storten, en kan je het dan weer weghalen. Maar voor de zekerheid zou ik het even laten staan tot je die code hebt gehad. Krijg je binnen 8 werkdagen ofzo. Maar in principe alleen een storing en that's it. (ik heb zelf de storting gedaan, die stond er maandag op alleen nog geen code ontvangen). Genoeg mensen trouwens hier die wel de code hebben gekregen al snel dus het zal wel in batches gaan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:03 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
En hoe lang moet het geld op die rekening blijven staan?
http://www.debijenkorf.nl/quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Morgen dan maar rekening openen bij ZL en een CC aanvragen bij dat ander bedrijf
Ik kom nooit bij de Bijenkorf, dus iemand nog tips wat je daar zou kunnen bestellen?
Haha nice!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
http://www.debijenkorf.nl/
Mocht je die code liever in de winkel besteden, dan kun je ook deze bestellen: cadeaubon
Ik heb mijn code trouwens weggeven aan mijn moeder, die was er blij mee
Een betaalrekening openen bij NN???quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Extraneus het volgende:
Ik wilde toch nog even vragen of er hier meer mensen zijn die speciaal bij NN een betaalrekenign en een spaarrekening te openen voor die 2.500 euroactie.
NN?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Extraneus het volgende:
Ik wilde toch nog even vragen of er hier meer mensen zijn die speciaal bij NN een betaalrekenign en een spaarrekening te openen voor die 2.500 euroactie.
Sorry, ING.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:33 schreef RicDan het volgende:
[..]
Een betaalrekening openen bij NN???
Sorry, ING.quote:
Sorry, ja, ING.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:25 schreef Blik het volgende:
Nationale Nederlanden, maar ik denk dat ING wordt bedoeld
Ja ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:42 schreef Extraneus het volgende:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:56 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Sorry, ING.
[..]
Sorry, ING.
[..]
Sorry, ja, ING.
kijk effe op de site danquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef nikao het volgende:
Wat was die actie van ing ook alweer precies?
http://www.ing.nl/particulier/sparen/acties/spaar-nu-extra/quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:36 schreef nikao het volgende:
Wat was die actie van ing ook alweer precies?
Ah hier http://www.ing.nl/particu(...)-nu-extra/index.aspx (kon het eerder niet vindenquote:
Snap ik. Maar als je daar al een rekening hebt (zoals ik) welquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:56 schreef nikao het volgende:
[..]
Ah hier http://www.ing.nl/particu(...)-nu-extra/index.aspx (kon het eerder niet vinden)
Mjah.. kosten van de lopende rekening maken het niet waard for me
Dat dus. Ik schraap nu alle tegoeden bij mekaar voor een changementje bij de INGquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:45 schreef leolinedance het volgende:
Snap ik. Maar als je daar al een rekening hebt (zoals ik) wel
Je denkt..ik quote even een post uit het vorige topicquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:04 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Lekker slim om je wachtwoord te posten.
Ja, ik kon het niet laten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je denkt..ik quote even een post uit het vorige topic?
Post je username ff, kunnen we meekijken en je goede tips gevenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:47 schreef rene90 het volgende:
[..]
Je denkt..ik quote even een post uit het vorige topic?
Neuh staat er nog, moet nog wachten op de bijenkorf cadeau kaartquote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef Ill-Skillz het volgende:
Iemand die z'n geld alweer weggehaald heeft bij ZL na die Bijenkorf actie? Of wachten jullie tot de ING actie?
Die rente wordt maar eens per jaar uitgekeerd bij ZL. Dat vind ik wel erg 1999.
Mijn dukaten staan alweer bij argenta, gedaan nadat de bon binnen wasquote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef Ill-Skillz het volgende:
Iemand die z'n geld alweer weggehaald heeft bij ZL na die Bijenkorf actie? Of wachten jullie tot de ING actie?
Die rente komt toch wel, daar maak ik me geen zorgen om. En ik zit er niet om te springen.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef Ill-Skillz het volgende:
De rente van de Rabobank zit al onder de Nederlandse inflatie (1,7% in december) en die 1,2% lijkt me wel een vrij symbolische grens gezien de vermogensrendementsheffing (alhoewel de Rabobank boven de 20k al 1,3% geeft en boven de onveilige 100k geven ze 'zelfs' 1,4%).quote:Op maandag 3 februari 2014 22:27 schreef arjan1112 het volgende:
De inflatie is laag volgens het IMF de ecb rente is nu 0,25% draghi gaat dus naar 0% Betekend dat dan dat de Rabobank met de spaarrente onder de 1,2% gaat ?
ZL geeft 1,75% rente, alleen Argenta en KNAB (met hun dure rekening) zitten daar nog maar net boven. Met het kleine verschil en de toch wel reële kans dat Argenta zometeen ook naar 1,75% gaat vind ik het niet de moeite waard om wat ik nu bij ZL heb staan er weg te halen.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef Ill-Skillz het volgende:
Bij KNAB kun je een gratis spaarrekening openen (max. 50k). Op het moment 1.80% rente.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 08:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
ZL geeft 1,75% rente, alleen Argenta en KNAB (met hun dure rekening) zitten daar nog maar net boven. Met het kleine verschil en de toch wel reële kans dat Argenta zometeen ook naar 1,75% gaat vind ik het niet de moeite waard om wat ik nu bij ZL heb staan er weg te halen.
Mocht ZL zakken en de rest blijft gelijk (of het onrealistische scenario dat de rest gaat stijgen), dan haal ik het weg.
Ook hier is die binnen, precies om 11:00 uur een mailtje gehadquote:Op dinsdag 4 februari 2014 11:10 schreef rene90 het volgende:
Bijenkorf kaart binnen, en gelijk gebruikt op een lekkere badjas in de sale bij de Bijenkorf.
Ook hier binnenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:14 schreef RicDan het volgende:
[..]
Ook hier is die binnen, precies om 11:00 uur een mailtje gehad
Ik kreeg dat mailtje net ook. Ik dacht eerst dat me 40 euro door de neus was geboord omdat ik net een deposito had afgesloten, maar de rente is nu veel lager. Vorige maand een 6-maand deposito (EUR) afgesloten voor 2,35%quote:
Ik las ook net het mailtje daarover. Echt een absoluut niet boeiende actie. Vorig jaar kon je maximaal 0.25-0.3 procent maximaal instantaan krijgen bovenop een aardige rente van 2.94% voor een jaar, nu krijg je 0.08 procent voor 50K en 0.1 voor 10, 20 en 30K bovenop een bedroevende rente van 1.8% voor een jaar. Vergelijk dat met de ING-actie waarbij je 0.2% instantaan kunt krijgen(, tot over 250K!), en het lijkt me niet dat ook maar iemand gebruik zal maken van deze actie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:42 schreef Poekieman het volgende:
ICBC Chinees nieuwjaar aktie.
Crisis bonussen, in China is het klaarblijkelijk ook crisis. Vorig jaar kreeg ik 150 EYPO bonus...
Rente op een 1-jaar EYPO deposito is 1.8%, ook al crisis niveau.
tijd terug ook gedaan. 50 euro netjes snel uitgekeerd bij de initiele storting van 50 euro. Leuk rendement dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:48 schreef nhero het volgende:
Misschien niet echt sparen, maar Robeco geeft ¤50 bij het openen van een beleggingsrekening:
https://www.robeco.nl/open-een-rekening/index.jsp
"Uw storting of Incasso belegt u in een van de drie Robeco One varianten of een van de andere Robeco beleggingsproducten.**"quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:53 schreef nikao het volgende:
tijd terug ook gedaan. 50 euro netjes snel uitgekeerd bij de initiele storting van 50 euro. Leuk rendement dus
Ja, en wat ik me pas later realiseerde; die 50 euro storten ze bij op je spaarrekening, en beleggen ze dus niet automatisch. Dus als je liever niet belegt is dat goed nieuwsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
"Uw storting of Incasso belegt u in een van de drie Robeco One varianten of een van de andere Robeco beleggingsproducten.**"
Op zich wil ik dit wel doen, maar ben er n00b in... En als ik 1 ding weet van beleggen, is het niet te beleggen als je niet weet wat je doet.
Oftewel, begrijp ik dit goed: ik stort 50 euro, laat dat minimaal 3 maanden staan op een beleggingsrekening, daar gaat 0,09% kosten vanaf per kwartaal, en ik krijg 50 euro bonus. In die tijd kan ik mooi zien of ze m'n 100 euro vermeerderen of verminderen.
Ik heb dat niet, er staat alleen of de rekening leeg is of niet. Saldo veranderd te vaak en heb geen zin om dat allemaal bij te houden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:31 schreef Extraneus het volgende:
Als jullie een overzicht maken van jullie spaargeld, zetten jullie daarbij dan ook jullie eventuele saldo van een bankspaarrekening?
En als je het zou hebben, zou je het dan meetellen omdat het toch spaargeld/vermogen is of zou je het niet meetellen omdat je er nooit meer aan kunt komen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:43 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Ik heb dat niet, er staat alleen of de rekening leeg is of niet. Saldo veranderd te vaak en heb geen zin om dat allemaal bij te houden.
Sorry, ik heb je vraag niet goed gelezen. Bij bankspaarrekening dacht ik aan gewoon sparen op een bank terwijl dat wat anders is natuurlijk, ben niet helemaal wakker geloof ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 22:12 schreef Extraneus het volgende:
[..]
En als je het zou hebben, zou je het dan meetellen omdat het toch spaargeld/vermogen is of zou je het niet meetellen omdat je er nooit meer aan kunt komen?
Uiteraardquote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:31 schreef Extraneus het volgende:
Als jullie een overzicht maken van jullie spaargeld, zetten jullie daarbij dan ook jullie eventuele saldo van een bankspaarrekening?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 23:16 schreef Facepalm het volgende:
[..]
Sorry, ik heb je vraag niet goed gelezen. Bij bankspaarrekening dacht ik aan gewoon sparen op een bank terwijl dat wat anders is natuurlijk, ben niet helemaal wakker geloof ik.
Oké, maar het is niet echt een buffer ofzo, dus wat zegt het dan, vraag ik me steeds af als ik het op mijn overzicht zet.quote:
Ja dat zal per persoon verschillen. Bij mij is het allemaal super stabiel. Betaalrekening laat ik buiten beschouwingen en elke maand gaat er een automatische overboeking van een vast bedrag van één specifieke spaarrekening naar m'n betaalrekening om van te leven. Dus dat is super voorspelbaar en de rest verandert niet, tenzij er weer eens geschoven moet worden vanwege rente, maar dat is maar eens in de zoveel maanden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:01 schreef Extraneus het volgende:
[..]
[..]
Oké, maar het is niet echt een buffer ofzo, dus wat zegt het dan, vraag ik me steeds af als ik het op mijn overzicht zet.
Nee, ik leg geloof ik niet goed uit wat ik bedoel. Ik bedoel meer dat het bedrag dat je met banksparen hebt gespaard volgens mij zo weinig zegt over je buffer of je vermogenspositie, omdat je niet aan dat geld kunt komen. Dan is het meer een soort schijnwelvaart. Snap je wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:10 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja dat zal per persoon verschillen. Bij mij is het allemaal super stabiel. Betaalrekening laat ik buiten beschouwingen en elke maand gaat er een automatische overboeking van een vast bedrag van één specifieke spaarrekening naar m'n betaalrekening om van te leven. Dus dat is super voorspelbaar en de rest verandert niet, tenzij er weer eens geschoven moet worden vanwege rente, maar dat is maar eens in de zoveel maanden.
Ow wacht nou zie ik het... dit gaat over banksparen, als in: een of ander specifiek Nederlands belastingtechnisch dingetje? Daar heb ik geen verstand vanquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:19 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Nee, ik leg geloof ik niet goed uit wat ik bedoel. Ik bedoel meer dat het bedrag dat je met banksparen hebt gespaard volgens mij zo weinig zegt over je buffer of je vermogenspositie, omdat je niet aan dat geld kunt komen. Dan is het meer een soort schijnwelvaart. Snap je wat ik bedoel?
Een of andere politicus zal wel bedacht hebben om een normaal woord "banksparen" een specifieke belastingtechnische betekenis te geven...quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:35 schreef SeLang het volgende:
Ow wacht nou zie ik het... dit gaat over banksparen, als in: een of ander specifiek Nederlands belastingtechnisch dingetje? Daar heb ik geen verstand van
Ik bedoel een spaarrekening voor een bankspaarhypotheek. Dus ik heb een spaarhypotheek waarvan mijn inleg hetzelfde rentepercentage (4,5) krijgt als wat ik betaal voor de hypothecaire lening. IK spaar elke maand een bedrag maar dat zit dan in mijn huis en ik kan er dus verder niet meer bij. Het is de opbouw voor de aflossing van mijn hypotheek.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ow wacht nou zie ik het... dit gaat over banksparen, als in: een of ander specifiek Nederlands belastingtechnisch dingetje? Daar heb ik geen verstand van
Ik hoop dat je je vergist en jij waarschijnlijk zelf ook.quote:Btw: alles waar je niet bij kunt tot je 70-ste ofzo zoals pensioenen etc schrijf ik af naar nul, aangezien dat tzt toch wordt geconfisqueerd door de babyboomers/ linksen.
Ik wou dat ik me vergiste maar dit is allang aan de gang, zelfs in de EU! (Polen, Hongarije,...).quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:08 schreef Extraneus het volgende:
Ik hoop dat je je vergist en jij waarschijnlijk zelf ook.![]()
Dank je wel voor je uitleg. Het betekent dan dus ook dat jij geen voorstander bent van extra aflossen op je hypotheek.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:34 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik wou dat ik me vergiste maar dit is allang aan de gang, zelfs in de EU! (Polen, Hongarije,...).
Het is allemaal niet zo ingewikkeld. Een overheid met onhoudbare (en stijgende) schulden zal altijd kijken waar de meeste welvaart is geconcentreerd en "gevangen" vermogens zijn dan de eerste slachtoffers.
Verreweg de meeste welvaart zit in pensioenpotten en in eigen huis. Beiden zijn "gevangen" vermogens. Pensioen kun je niet bij tot je 70-ste ofzo en het eigen huis is niet verplaatsbaar (je kunt het verkopen aan een ander maar dan zit die ander vast aan dat onverplaatsbare vermogen - uiteindelijk is er altijd iemand de sucker).
Dit is wellicht een beetje offtopic dus ik stop hier nu over maar wees je hiervan bewust.
Als ik het goed begrijp is SeLang überhaupt geen voorstander van het kopen van een huis. Hoewel het vastzetten van de lasten voor hem toch interessant moet zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:38 schreef Extraneus het volgende:
[..]
Dank je wel voor je uitleg. Het betekent dan dus ook dat jij geen voorstander bent van extra aflossen op je hypotheek.
Nee, mits ik de schuld ook meeneem in het overzicht om je net worth inzichtelijk te hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 21:31 schreef Extraneus het volgende:
Je bedoelt tenzij neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:04 schreef nikao het volgende:
[..]
Nee, mits ik de schuld ook meeneem in het overzicht om je net worth inzichtelijk te hebben.
Interessant. Ik heb nog niets gesplitst. Ook maar eens doen.quote:Ik heb eigenlijk alles in 3 delen opgebracht;
Security Fund - Dit is de buffer voor als er iets groots vervangen moet worden of je ontslag krijgt oid.
Freedom Fund - Dit is m'n 'sparen voor later', het aflossen zit hier bij dus de bankspaar valt hier onder.
Play Fund - Vakantie + Hobby.
Uhm nee, mitsquote:
Het helpt mij enorm met de spaardisciplinequote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:07 schreef Extraneus het volgende:
Interessant. Ik heb nog niets gesplitst. Ook maar eens doen.
Als je in Nederland belastingplichtig bent, moet je spaartegoeden in het buitenland ook opgeven voor de VRH, en daar ook gewoon 1.2% belasting** over betalen. Buitenlands vermogen niet opgeven is dus gewoon belastingfraude, de straf daarop is zo'n beetje hoger dan moordquote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:26 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Wil niet alleen dat mijn geld niet allemaal meer in Nederland staat (vanwege vermogensrendementsheffing) maar de rentes in Nederland voor spaarrekeningen zijn gewoon om te janken. Max 1,8% bij SNS Bank (Maxisparen) is nog steeds niks op jaarbasis...
Je houdt ook rekening met de daling van de Australische dollar? Dat is heel wat meer dan dat procentje extra rente dat je krijgt.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:26 schreef StefDeStuntpiloot het volgende:
Ik heb mijn Australische bankrekening nog van het halfjaar dat ik er gewerkt en gewoond heb, waar ik maar liefst 3,8% rente op ontvang
Dank voor de tip, wel een heel gedoe maar toch maar doen, is weer 50,- euro extra in de knip (kost je wel 3 mnd 50,- maar dat is te overzien :-) )quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:48 schreef nhero het volgende:
Misschien niet echt sparen, maar Robeco geeft ¤50 bij het openen van een beleggingsrekening:
https://www.robeco.nl/open-een-rekening/index.jsp
Je moet de ¤ 50,- inleg daar beleggen??quote:Op zondag 9 februari 2014 15:55 schreef roadrats het volgende:
[..]
Dank voor de tip, wel een heel gedoe maar toch maar doen, is weer 50,- euro extra in de knip (kost je wel 3 mnd 50,- maar dat is te overzien :-) )
Aanvulling:
Openen viel reuze mee, in nog geen 10 minuutjes gepiept, ben benieuwd hoelang het duurt voor ik kan inloggen etc.
Lees het anders gewoon even...quote:Op zondag 9 februari 2014 21:11 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Je moet de ¤ 50,- inleg daar beleggen??
Ja, je kiest een beleggingsprofiel en voor dat bedrag wordt belegd. Overigens begreep ik dat ik pas een keuze kan maken als die 50 euro daadwerkelijk binnen is. Ik kan nu wel inloggen maar krijg nog geen saldo te zien. Ook is mij niet helemaal duidelijk waar de 50 euro premie op gestort wordt, ik verwacht op de zojuist geopende Robeco rekening. Maar als je bij die 50 euro inleg blijft, na een maand er 50 bijkrijgt en dan na 3 maanden de balans opmaakt moet het wel heel raar lopen wil je er niet positief uitkomen. Het gevaar zal wel zijn dat je er "te" positief uitkomt en dan doorgaat met beleggen......quote:Op zondag 9 februari 2014 21:11 schreef Ron.Jeremy het volgende:
[..]
Je moet de ¤ 50,- inleg daar beleggen??
Gewoon defensief profiel pakken. Zo'n vaart zal het inderdaad niet lopenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:47 schreef roadrats het volgende:
[..]
Ja, je kiest een beleggingsprofiel en voor dat bedrag wordt belegd. Overigens begreep ik dat ik pas een keuze kan maken als die 50 euro daadwerkelijk binnen is. Ik kan nu wel inloggen maar krijg nog geen saldo te zien. Ook is mij niet helemaal duidelijk waar de 50 euro premie op gestort wordt, ik verwacht op de zojuist geopende Robeco rekening. Maar als je bij die 50 euro inleg blijft, na een maand er 50 bijkrijgt en dan na 3 maanden de balans opmaakt moet het wel heel raar lopen wil je er niet positief uitkomen. Het gevaar zal wel zijn dat je er "te" positief uitkomt en dan doorgaat met beleggen......
Dreigen om je rekening op te zeggen heeft bij mij weleens gewerkt in vergelijkbare gevallen.quote:Op maandag 10 februari 2014 01:08 schreef k_man het volgende:
Hmm, voor die Robeco-actie kom ik niet in aanmerking. Geld(t) alleen voor nieuwe klanten.
quote:Beste relatie,
Door de ontwikkelingen op de financiële markten is Argenta genoodzaakt de spaarrente te verlagen.
Vanaf woensdag 12 februari 2014 is de rentevergoeding op uw internetspaarrekening 1,75% (huidig tarief: 1,85%)
De spaarrente op de Jongerenspaarrekening wordt verlaagd naar 1,90% (huidig tarief: 2,00%)
De rentevergoeding op nieuwe Argenta Termijndeposito's zijn met ingang van woensdag 12 februari 2014:
1 jaar rentevast: 2,05% (huidig tarief: 2,15%)
2 jaar rentevast: 2,35% (ongewijzigd)
3 jaar rentevast: 2,55% (ongewijzigd)
5 jaar rentevast: 3,00% (ongewijzigd)
Ook met deze tarieven blijft Argenta met de spaarrente in de top van de markt staan.
Kijk bijvoorbeeld eens naar onze tarieven voor termijndeposito's voor 3 en 5 jaar.
Er was ook iets met 2k storten voor bestaande klanten. Ik kan de details niet opzoeken omdat robeco.nl het niet doet (!)...quote:Op maandag 10 februari 2014 01:08 schreef k_man het volgende:
Hmm, voor die Robeco-actie kom ik niet in aanmerking. Geld(t) alleen voor nieuwe klanten.
Viel te verwachten, maar tochquote:
Inderdaad. 0.2% gezakt in korte tijd. Jammer is dat.quote:Op maandag 10 februari 2014 13:01 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Viel te verwachten, maar toch![]()
Opvallend dat ze nu 2 weken de 1 jarige deposito nogmaals verlagen... gelukkig was ik daar wel op tijd bij.
ics?quote:Op maandag 10 februari 2014 18:58 schreef 44pje het volgende:
Hier ook 2 Robeco rekeningen geopend, dat komt dan op ¤50 van Zwitserleven, ¤100 van ICS en ¤100 van Robeco in 1 maand. Bedankt mensen
quote:Op maandag 10 februari 2014 18:58 schreef 44pje het volgende:
Hier ook 2 Robeco rekeningen geopend, dat komt dan op ¤50 van Zwitserleven, ¤100 van ICS en ¤100 van Robeco in 1 maand. Bedankt mensen
Zullen we over 3 maanden eens vergelijken wie de meeste opbrengst heeft van z'n 50 eurootjes afhankelijk van het gekozen profiel. Leuke actiequote:Op maandag 10 februari 2014 08:44 schreef Zocalo het volgende:
Ik had hem ook geopend, duurt overigens wel een tijdje voor je die 50 euro krijgt.
Ik heb hem maar lekker op offensief gezet.
Bij mij ook op offensief, ik had even gekeken bij die rendement plaatjes / grafieken en offensief leek me het meest laag zitten op het moment. Maar achquote:Op maandag 10 februari 2014 19:21 schreef roadrats het volgende:
[..]
Zullen we over 3 maanden eens vergelijken wie de meeste opbrengst heeft van z'n 50 eurootjes afhankelijk van het gekozen profiel. Leuke actie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |