Als ik er de energie voor had had ik een mopje verteld.quote:
Ik vergeef het je, ik heb er zelf ook de kracht niet meer voor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik er de energie voor had had ik een mopje verteld.
Gelukkig is er bier.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, ik heb er zelf ook de kracht niet meer voor.
Omdat Q.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:51 schreef missbehavin het volgende:
En waarom moet Q entertained worden?
Sinds wanneer heb jij iets te willen?quote:
Wat wilde jij er aan doen dan? Nou?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iets te willen?
Voorlopig post je mee, dus het werktquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat wilde jij er aan doen dan? Nou?
Crap.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig post je mee, dus het werkt.
Het topic loopt, meer hebben we niet nodig op het momentquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Crap.
Oh maar wacht, wie zegt dat het überhaupt entertainend is?
Oeh tof, wanneer ga je verhuizen dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Vanmiddag naar Amersfoort om t huurcontract te tekenen
Vanaf maart mag ik erin.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh tof, wanneer ga je verhuizen dan?
En waar woon je nu eigenlijk?![]()
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Oh ja, dat wist ik ook wel! En waarom ga je verhuizen, werk?quote:
Point takenquote:
Dank jequote:
Zie je weet meer dan je denktquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:10 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, dat wist ik ook wel! En waarom ga je verhuizen, werk?
Je hebt zeker Q's baan ingepikt he?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Zie je weet meer dan je denkt
Yup, ga in Utrecht werken vanaf maandag.
Nee joh.. dat doe ik over een paar jaar welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:12 schreef Barbusse het volgende:
Je hebt zeker Q's baan ingepikt he?![]()
Feli, Cue_
...en dan wordt Q. de huisvader van jullie kinderen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh.. dat doe ik over een paar jaar wel
tnx
De wat? Ieuww.. om meerdere redenenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:24 schreef KomtTijd... het volgende:
...en dan wordt Q. de huisvader van jullie kinderen?
dan leeft het hier wel altijd lekker opquote:
Ja, kan niet anders. Nou, je weet wat ons te doen staatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat we allemaal zo'n onvervuld verlangen hebben
Nog 15 jaar wachten meneerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, kan niet anders. Nou, je weet wat ons te doen staat.
Utrecht!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
We gaan te snel in onze relatiequote:
Waarom?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hou voortaan ook enorm van Utrecht
Ga je tot je in Amersfoort woont dan heen en weer reizen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat mijn lief daar vroeg of ik met hem wilde trouwenquote:
Ik zal wel moeten he.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:38 schreef Q. het volgende:
Ga je tot je in Amersfoort woont dan heen en weer reizen?
It wasn't me!quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kunt vragen of je bij Air mag logeren.
* Barbusse rent wegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal ze voortaan "wondertjes" noemen
quote:
Is ze weg?quote:
Nee maar ze is nu niet hierquote:
true, truequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Nee maar ik heb wel een sterk vermoeden dat het chocolade door haar aderen stroomt
Ah, handig om te weten. Even stalkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Zou je dat willen ja?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, handig om te weten. Even stalken.
Whaha door die smiley lijkt het net alsof hij een of ander oneerbaar voorstel heeft gedaan waar jij stiekem wel voor in bentquote:
Je geest in DUO?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha door die smiley lijkt het net alsof hij een of ander oneerbaar voorstel heeft gedaan waar jij stiekem wel voor in bent
Maar misschien is dat vooral mijn aparte geest![]()
Je kon geen betere opening vinden om er weer over te beginnen?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha door die smiley lijkt het net alsof hij een of ander oneerbaar voorstel heeft gedaan waar jij stiekem wel voor in bent
Maar misschien is dat vooral mijn aparte geest![]()
Oh ik vind haar leukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:11 schreef Q. het volgende:
Ik heb net Maxima gezien van heul dichtbij.Ze was bij mij op het werk.
Dat is ze altijd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik vind haar leuk
Was ze leuk?
In dit geval niets.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit waar t stalken heen zal leiden
Ik kon mij niets meer veroorloven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kon geen betere opening vinden om er weer over te beginnen?
Want deze slaat natuurlijk nergens op
Ze kwam een klacht indienen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:11 schreef Q. het volgende:
Ik heb net Maxima gezien van heul dichtbij.Ze was bij mij op het werk.
Een paarse koe met kersenrode lippen?quote:
Online bankieren werkt ook vaker niet dan wel, dus dat verklaart idd een hoopquote:
Er is vast een plaatje van te vinden?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een paarse koe met kersenrode lippen?
Daar heb ik anders echt nog NOOIT problemen mee gehadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Online bankieren werkt ook vaker niet dan wel, dus dat verklaart idd een hoop
Kijk Seikid, hier kun je wat mee. Dit is een veel betere openingquote:
Neuken?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kijk Seikid, hier kun je wat mee. Dit is een veel betere opening
Goed dat ik geen koffie aan het drinken was anders had ik nu een bruin beeldscherm.quote:
Ik ook, vandaar de milkaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef missbehavin het volgende:
weekend!!!
Nu lekker stoofvlees opstaan en morgen sticky ribs maken![]()
Ik ga mezelf vetmesten dit weekend!
Chocolate doesn't do it for mequote:
omfg!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef missbehavin het volgende:
weekend!!!
Nu lekker stoofvlees opstaan en morgen sticky ribs maken![]()
Ik ga mezelf vetmesten dit weekend!
Spijkers met (kloppende) koppen!quote:
Ik ben er niet verslaafd aan maar als je het voor mijn neus zet dan gaat het op. Al geldt dat voor meer dingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Chocolate doesn't do it for me
Goed voor de lijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er niet verslaafd aan maar als je het voor mijn neus zet dan gaat het op. Al geldt dat voor meer dingen.
Gisteren:
Biermaat #1: "Iemand chips?"
Grrrrrrrr: "Neuh dank je..."
*bak chips komt op tafel*
Grrrrrrrr: "Nou een paar dan!"
*10 minuten later*
Biermaat #2: "Godverdomme Grrrrrrrr, heb je nou heel die bak in je eentje leeg gevreten?!?"
Grrrrrrrr:![]()
Het is weekend, dus met het bord op schootquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
omfg!![]()
![]()
Nog ruimte voor een zwarte panter aan tafel?
Wijf!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er niet verslaafd aan maar als je het voor mijn neus zet dan gaat het op. Al geldt dat voor meer dingen.
Gisteren:
Biermaat #1: "Iemand chips?"
Grrrrrrrr: "Neuh dank je..."
*bak chips komt op tafel*
Grrrrrrrr: "Nou een paar dan!"
*10 minuten later*
Biermaat #2: "Godverdomme Grrrrrrrr, heb je nou heel die bak in je eentje leeg gevreten?!?"
Grrrrrrrr:![]()
Bier en chips gaan gewoon té goed samen...quote:
nee een echte vrouw kan niet rustig snaaien met toeschouwersquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee een echte vrouw kan niet rustig snaaien met toeschouwers
dan worden we onzeker en zo
Met jou altijd tochquote:
Iedere anus is goed genoeg voor je klabanus?quote:
Aggus, voel je je overgeslagen door 'm?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:30 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Iedere anus is goed genoeg voor je klabanus?
Want ik heb graag een piemel in mijn reet?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aggus, voel je je overgeslagen door 'm?
Neuhquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aggus, voel je je overgeslagen door 'm?
quote:
Het aangename met het aangename combineren, I like the way you thinkquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Doe je dan ondertussen je spareribs marineren?
Bij Q?quote:
Dat weet ik toch niet?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:38 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Want ik heb graag een piemel in mijn reet?
Vooral veel slapen denk ikquote:
Hoe kwam dat dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:23 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vooral veel slapen denk ik![]()
Al ben ik daar vanochtend al mee begonnen door me meer dan een uur te verslapen
De klassieke vergissing om te constateren dat de wekker nog op de goede tijd stond, maar vervolgens vergeten hem weer aan te zettenquote:
Gewoon in Enschede?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:07 schreef DrMarten het volgende:
Yep, ben wel voorzichtig aan het rondkijken om iets te kopen, maar dat vlot nog niet echt. Alles wat leuk en betaalbaar is, is snel verkocht.
Yep, zoals het nu lijkt ben ik hier de komende jaren nog wel met werk. Dus dan ook hier maar een huisje kopen. Ben op zoek naar een huisje wat niet te duur is, niet te groot (2 of 3 slaapkamers is zat), liefst een huis waar niet teveel aan geklust hoeft te worden, heb namelijk 2 linkerhanden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon in Enschede?
Wel balen dat t allemaal niet zo snel gaat.
Wat zoek je precies?
Voorkeur niet echt. Stadsveld, Hogeland, Twekkelerveld, rondom het centrum... allemaal prima. Weet wel waar ik niet wil wonen. Helmerhoek, Wesselerbrink, Pathmos, Ribbelt/Stokhort (te dicht bij mijn oudersquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:22 schreef Cue_ het volgende:
Nog voorkeur voor een wijk?
Klopt ja, ga wss SAP consultant worden bij een bedrijf in Utrecht.
Achja, als je maar betaald krijgtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:36 schreef Cue_ het volgende:
Redelijk brede zoektocht nog wel.
Nouja je weest nooit hoe t loopt he. De baan is zeker, maar hoe.en wat t precies gaat inhouden weet ik idd niet.
SAP? Of Cue?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zo erg kan het toch niet zijn. Toch?
Gelukkig hebben we hier een SAP consultant die prima antwoord kan geven op die vraag.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
Wat is SAP? ik moet steeds aan sap de aardwortel denken
Cue kan alles wat ze maar wil. SAP wordt verkocht alsof het alles is wat je maar zou willen.quote:
Dat laatste ken ik maar al te goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Cue kan alles wat ze maar wil. SAP wordt verkocht alsof het alles is wat je maar zou willen.
Dat is het ook!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
SAP wordt verkocht alsof het alles is wat je maar zou willen.
je wil mij alleen maar om mijn SAPquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:51 schreef rhubarbje het volgende:
Nou als dat SAP alles kan dan wil ik Cue wel hoor, dan kan zij met dat SAP al mijn problemen oplossen
en om je tietenquote:
Puur t feit dat ik een vrouw ben dus. Ook zo lekker persoonlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil je typten 'en om je kutje' maar dat leek me zo respectloos
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Puur t feit dat ik een vrouw ben dus. Ook zo lekker persoonlijk
Maar ik snap t wel. Vrouw icm SAP
Daarom typte ik 'om je tieten'. Ik wil natuurlijk wel dat je je speciaal voeltquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ik t maar voel hoef ik t niet te zijn hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daarom typte ik 'om je tieten'. Ik wil natuurlijk wel dat je je speciaal voelt
Een hartje na het woord 'SAP', ik ben benieuwd hoe lang je dat nog vol gaat houden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
preciesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang ik t maar voel hoef ik t niet te zijn he
ik ookquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Een hartje na het woord 'SAP', ik ben benieuwd hoe lang je dat nog vol gaat houden.
Ik ben niet depresief. Ik ben realist. Ik heb geen angst. Ik wil alleen niet meer alleen zijn met deze gedachtes. Ik kan ze wel voor altijd verbergen maar daar schiet ik ook niets mee op. Ik zie om me heen hoe dit soort gedrag keer op keer weer gebeurt. Om normaal te kunnen functioneren moet je vroeg of laat wel eens mee spelen. Puur om mee te kunnen in deze maatschappij.. Doe je dat niet ben je een outcast.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:47 schreef Cue_ het volgende:
Misschien kan je beter naar t depressie en angst topic (zit mobiel dus linken is lastig.. maar zie mijn posthistorie, staat ie wel in)
Waaruit zou je wel geluk kunnen halen?
Je kan toch gewoon de oplader van je telefoon meenemen naar werk?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:17 schreef Cue_ het volgende:
Dacht bij mezelf, om batterij te sparen op m eigen telefoon neem ik wel een oude mee en zet daar wat nrs op voor de treinreizen.
Blijken mn twee oude telefoons uit zon ijstijd te komen dat ze nog werden geleverd met bijbehorende dopjes incl plugin
Natuurlijk heb ik die niet meer dus dat gaat m weer niet worden. En mn ereader kan ook niet, want mm laptopadapter is kadoek dus kan daar niets opzetten. Gaat weer lekker
Klopt. Als t goed is krijg ik ook wel ergens die dag een.laptop. maar voor de rest zijn t introductiezaken dus geen idee in hoeverre mogelijkheid tot opladen.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:56 schreef DrMarten het volgende:
Je kan toch gewoon de oplader van je telefoon meenemen naar werk?
Duidelijk, Ik vraag me alleen af of er dan niet een ander topic is wat beter aansluit..quote:Op zondag 2 februari 2014 01:56 schreef Cue_ het volgende:
Sommigen.daar hebben ook diezelde gedachtes of snappen je in ieder geval. Dit is vooral een slowchat die meestal niet serieus is. Denk dat je daar meer tips, ervarngen etc kan krijgen. Daarvoor hoef je niet perse aan depressie te leiden ofzo.
Je zal een middenweg moeten zien te vinden. In heoverre wil je je comformeren aan de rest en op welke zaken niet.
Bedenk wat jou gelukkig zal maken, wat de grondstenen daarvoor zijn. Heb je die op een rijtje kijk waar je in de wereld daar het dichts bij kunt komen.
Dat is dan jammer want dan ben ik weer alleen..quote:Op zondag 2 februari 2014 02:03 schreef Cue_ het volgende:
Geen centraal topic.
Of je zal een eigen topic erover moeten aanmaken.
Er zijn zoveel plekken op deze wereld waar mensen op tig verschillense manieren leven. Vaat zit er wel iets tussen dat beter op je aansluit dan de nederlandse cultuur.
Er is altijd wel ergens een stopcontact waar je hem even aan kunt hangenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Als t goed is krijg ik ook wel ergens die dag een.laptop. maar voor de rest zijn t introductiezaken dus geen idee in hoeverre mogelijkheid tot opladen.
Het klintk bijna geil op de late avondquote:Op zondag 2 februari 2014 02:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er is altijd wel ergens een stopcontact waar je hem even aan kunt hangen
"aan" hangen, niet "in" hangenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het klintk bijna geil op de late avond
Maar klopt idd.. moet te doen zijn
Je weet mijn ideeën niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:08 schreef Cue_ het volgende:
Natuurlijk ben je niet de enige die dat heeft. Vaak genoeg mensen gehoord die tzelfde idee hebben.
Frisofeest georganiseerd en bezochtquote:
Neequote:Is jullie musical nou door?
Ja, mail gekregen. Moet optredenquote:Weet je al meer?
The Secret Life of Walter Mittyquote:Nog films gezien?
Hehe! Ja ik wist al dat je zou moeten optreden.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Frisofeest georganiseerd en bezocht
[..]
Nee
[..]
Ja, mail gekregen. Moet optreden
[..]
The Secret Life of Walter Mitty
Best oké
Ik hoor er natuurlijk nu nog niets van, dat duurt nog wel een paar maanden. We'll see. Ik kan er toch niets aan veranderen dus ik weiger me druk te gaan maken.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:23 schreef missbehavin het volgende:
Hoe is het met je jongen? Heb jij nu ook last van dat gedoe @ work?
Ja dat is natuurlijk ook zoquote:Op maandag 3 februari 2014 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor er natuurlijk nu nog niets van, dat duurt nog wel een paar maanden. We'll see. Ik kan er toch niets aan veranderen dus ik weiger me druk te gaan maken.
nee maar ze waren vast heel goed gelukt en zo!quote:Op maandag 3 februari 2014 08:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik wilde net opscheppen tegen rhu over mijn ribs, maar die eet geen vlees
Naar de sneeuw was het toch?quote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 08:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar ze waren vast heel goed gelukt en zo!
pittig en/of zoet?quote:Op maandag 3 februari 2014 08:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]Was een nieuw recept en ging beter dan gehoopt!
Plus Maxima.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hoor er natuurlijk nu nog niets van, dat duurt nog wel een paar maanden. We'll see. Ik kan er toch niets aan veranderen dus ik weiger me druk te gaan maken.
Jaaaa! Pittig en zoet en gewoon heerlijk kruidig en plakkerigquote:
Ze hadden in Zwolle bij de Mexicaan een tijd Ribs&Wings, en dan waren de Ribs pittig en kon je voor de chickenwings kiezen of je ze pittig of zoet wilde hebben. Ook een heerlijke combi.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaaaa! Pittig en zoet en gewoon heerlijk kruidig en plakkerig
Oh dat klinkt ook goed idd!quote:Op maandag 3 februari 2014 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hadden in Zwolle bij de Mexicaan een tijd Ribs&Wings, en dan waren de Ribs pittig en kon je voor de chickenwings kiezen of je ze pittig of zoet wilde hebben. Ook een heerlijke combi.
Dat gevoel ken ik maar al te goedquote:Op maandag 3 februari 2014 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook goed idd!Ik krijg al weer honger
Ik heb ook eigenlijk alleen bij vlees dat ik door kan eten tot ik echt niet meer kan.. en dan stiekem toch nog watquote:Op maandag 3 februari 2014 09:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik maar al te goed
Ik wil op zich wel dat recept? hier komen vaak vleeseters over de vloerquote:Op maandag 3 februari 2014 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jaaaa! Pittig en zoet en gewoon heerlijk kruidig en plakkerig
http://www.thecutlerychronicles.com/2013/03/sticky-pork-ribs.htmlquote:Op maandag 3 februari 2014 09:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel dat recept? hier komen vaak vleeseters over de vloer
jaaaa ik ben gek op die jamie in de USA afleveringenquote:Op maandag 3 februari 2014 09:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik zapte gisteren na Top gear langs die Jamie Oliver die was in het zuiden van de VS bij Pigfest, echt niet normaal wat een zooitje vlees er daar doorheen gaat, en het zag er allemaal zo enorm goed uit. Hele varkens die de hele nacht geroosterd werden etc..
Ik had het verder nog nooit gezien, ik kende alleen Anthony Bourdainquote:Op maandag 3 februari 2014 09:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaaaa ik ben gek op die jamie in de USA afleveringen
Sowieso heb ik een fascinatie voor the deep south en dat eten daar is echt wazig!
Ja erg leuk is die serie. En dan vooral de Southquote:Op maandag 3 februari 2014 09:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaaaa ik ben gek op die jamie in de USA afleveringen
Sowieso heb ik een fascinatie voor the deep south en dat eten daar is echt wazig!
Las gisteren iemand op FB die na de eerste aflevering iedereen opriep het te kijken. Paar uur later na afl 3 bleek het enorme bagger te zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Over toffe series gesproken: Helix
Gaat over een wetenschappelijk onderzoekstation op Antartica waar het mis gaat
Ik heb er 4 gezien, en vind het nog steeds super.quote:Op maandag 3 februari 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Las gisteren iemand op FB die na de eerste aflevering iedereen opriep het te kijken. Paar uur later na afl 3 bleek het enorme bagger te zijn.
Ja daar had vriend het ook al over.. te veel seriesquote:Op maandag 3 februari 2014 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Over toffe series gesproken: Helix
Gaat over een wetenschappelijk onderzoekstation op Antartica waar het mis gaat
ja, wie moet ik nou geloven?quote:Op maandag 3 februari 2014 09:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er 4 gezien, en vind het nog steeds super.
Trek van 7 eerst 5 af, en dan 2, en wat je dan hebt, zoveel maakt het mij uit wie je geloofdquote:
Doe maar weer zoquote:Op maandag 3 februari 2014 09:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Trek van 7 eerst 5 af, en dan 2, en wat je dan hebt, zoveel maakt het mij uit wie je geloofd
Ik adviseer puur ende alleen dat ik het een aanrader vind
Dag popjequote:Op maandag 3 februari 2014 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
He, autistische kraspanda's van megoedemorgen!
Ik!quote:Op maandag 3 februari 2014 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
He, autistische kraspanda's van megoedemorgen!
Ja, geen idee.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:23 schreef motorbloempje het volgende:
Heb je je baan nog, Q.? En houd je die ook nog?
Ik was gewoon bezig met werk hoorquote:Op maandag 3 februari 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, nou is iedereen doodgebloed, bedankt moblo.
Same diffquote:Op maandag 3 februari 2014 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was gewoon bezig met werk hoor
Bloed!quote:Op maandag 3 februari 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Ghe.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb nog een nieuwe liggen (met interne router), heeft er wel 3 dagen aangehangen. Kutding.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:14 schreef missbehavin het volgende:
Na veel ellende eindelijk een nieuw modem los gepeuterd van Ziggo
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwe liggen (met interne router), heeft er wel 3 dagen aangehangen. Kutding.
Deze hapert de hele tijd.. Ik hoop echt dat het met die nieuwe beter gaat.. Maar voor dat je die krijgt.. moet je eerst dreigen met opzeggen enzoquote:Op maandag 3 februari 2014 13:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die van mij hield continue op met youtube in te laden. Dan moest je de pagina verversen.
Nou dat dus! Zeker zo'n wifispots dingquote:Op maandag 3 februari 2014 13:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Deze hapert de hele tijd.. Ik hoop echt dat het met die nieuwe beter gaat.. Maar voor dat je die krijgt.. moet je eerst dreigen met opzeggen enzo
Geen flauw ideequote:Op maandag 3 februari 2014 13:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou dat dus! Zeker zo'n wifispots ding
Oh, dan is het een anderequote:Op maandag 3 februari 2014 13:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen flauw ideeHeb 'm al jaren
Hehe dat klinkt wel logisch jaquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:14 schreef missbehavin het volgende:
Na veel ellende eindelijk een nieuw modem los gepeuterd van Ziggo
Kortom van de regen in de drup!quote:Op maandag 3 februari 2014 13:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb nog een nieuwe liggen (met interne router), heeft er wel 3 dagen aangehangen. Kutding.
Uhuh, alleen op technisch vlakquote:Op maandag 3 februari 2014 13:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe dat klinkt wel logisch ja
Ik ben zo'n muts als het op technische dingen gaat...
Ja, enkel en alleen!quote:
geen idee of ze goed in keuken isquote:Op maandag 3 februari 2014 13:35 schreef Barbusse het volgende:
Maar ze kan wel goed koken. Niet dat wij wat daaraan hebben, maar soit![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:38 schreef Barbusse het volgende:
Nu klink je gewoon als een gummy-bear with attitude, MissB
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
geen idee of ze goed in keuken is.
Dat klinkt weer alsof ik harig benquote:
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt weer alsof ik harig ben
Fijne verhaardag!quote:Op maandag 3 februari 2014 13:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat klinkt weer alsof ik harig ben
Zelden!quote:
Nee hoor, de laatste keer dat ik echt dronken was is echt heel lang geledenquote:
Well duh, je bent een oostblokho... die kunnen heel veel zoepen zonder dronken te worden. Duh!quote:Op maandag 3 februari 2014 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, de laatste keer dat ik echt dronken was is echt heel lang geleden
ga jij nou op wintersport volgende week?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Well duh, je bent een oostblokho... die kunnen heel veel zoepen zonder dronken te worden. Duh!
...Die andere keren kun je je dus nieteens meer herinneren?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, de laatste keer dat ik echt dronken was is echt heel lang geleden
Vrijdagnacht rijden. Zaterdagmiddag op de piste. Zaterdag eind van de middag als een mongool bij de apres-ski mij vol laten lopenquote:Op maandag 3 februari 2014 14:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ga jij nou op wintersport volgende week?
Neuh nog geen korsakoff ookquote:Op maandag 3 februari 2014 14:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...Die andere keren kun je je dus nieteens meer herinneren?
Lekker!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrijdagnacht rijden. Zaterdagmiddag op de piste. Zaterdag eind van de middag als een mongool bij de apres-ski mij vol laten lopenWinterferien
Ondanks dat ik een koukleum ben, ben ik dol op wintersportquote:Op maandag 3 februari 2014 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je eens praten met de mij van 5 jaar terug
Wintersport roeleert grote tijd. Kijk nog wel even op tegen de rit, ook al hoef ik maar 1/3de te rijden.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een koukleum ben, ben ik dol op wintersportIk was 4 toen ik leerde skiën
Oh dat vind ik eigenlijk ook altijd wel leukquote:Op maandag 3 februari 2014 14:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wintersport roeleert grote tijd. Kijk nog wel even op tegen de rit, ook al hoef ik maar 1/3de te rijden.
Ja? Wat is daar leuk aan dan?? Beetje 9 uur door Duitsland rijden, grotendeels in het donker. Alleen vanaf Munchen, als de bergen in zicht zijn lijkt me dat tof.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dat vind ik eigenlijk ook altijd wel leuk
Ik hou gewoon enorm van rijden, vooral in Duitslandquote:Op maandag 3 februari 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja? Wat is daar leuk aan dan?? Beetje 9 uur door Duitsland rijden, grotendeels in het donker. Alleen vanaf Munchen, als de bergen in zicht zijn lijkt me dat tof.
Ik ben er nu 3x heen geweest met de trein. Dat is pas relaxed
Vliegtuig, wel eens van gehoord?quote:Op maandag 3 februari 2014 14:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja? Wat is daar leuk aan dan?? Beetje 9 uur door Duitsland rijden, grotendeels in het donker. Alleen vanaf Munchen, als de bergen in zicht zijn lijkt me dat tof.
Ik ben er nu 3x heen geweest met de trein. Dat is pas relaxed
Ik doe liever een klein stukje en dan even iets bekijken en dan weer door.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hou gewoon enorm van rijden, vooral in DuitslandEn 9 uur valt wel mee toch?
Ben je net zolang onderweg als met de auto of de treinquote:Op maandag 3 februari 2014 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vliegtuig, wel eens van gehoord?.
9 uur met het vliegtuig is een eind hoor, ik snap dat je incl op tijd inchecken etc bedoelt etc, maar dan nog..quote:Op maandag 3 februari 2014 14:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je net zolang onderweg als met de auto of de trein
1,5 uur om op Schiphol te komenquote:Op maandag 3 februari 2014 14:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
9 uur met het vliegtuig is een eind hoor, ik snap dat je incl op tijd inchecken etc bedoelt etc, maar dan nog..
Ja, goed punt. Maar ik reis dan ook met alleen handbagagequote:Op maandag 3 februari 2014 14:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1,5 uur om op Schiphol te komen
2 uur van te voren aanwezig zijn
2 uur vliegen (inclusief instappen, uitstappen etc.)
1 uur trein Innsbruck - Wörgl
0,5 uur taxi Wörgl - Niederau
Goed, 7 uur. Maar dan heb je daar geen vervoer en je betaald je blauw aan het meenemen van je snowboardgear.
Met je toilettasje de helling af!quote:Op maandag 3 februari 2014 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Maar ik reis dan ook met alleen handbagage.
Nee, gewoon in t-shirt de hangmat inquote:Op maandag 3 februari 2014 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met je toilettasje de helling af!
En het scheelt voor jou een uur omdat je al in Amsterdam bentquote:Op maandag 3 februari 2014 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Maar ik reis dan ook met alleen handbagage.
ja, das ook weer zo, het is maar een minuut of 20 naar schiphol.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En het scheelt voor jou een uur omdat je al in Amsterdam bent(overigens is vanaf Rotterdam goedkoper)
Goed, ik ben helemaal voor vliegtuig (zeker nu ik niet meer rook), maar niet voor de wintersport
En als JIJ met de auto gaat, kost je dat ook nog eens een uur extra.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das ook weer zo, het is maar een minuut of 20 naar schiphol.
Groot gelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, gewoon in t-shirt de hangmat in.
Ja, zoiets iddquote:Op maandag 3 februari 2014 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En als JIJ met de auto gaat, kost je dat ook nog eens een uur extra.
Lekkere werkdagen zo.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:32 schreef Cue_ het volgende:
Zo.. m'n eerste werkdag zit erop. Al ben ik nog niet thuis
Damn! Ik was gisteren om 16:10 thuis, dat vond ik al laat.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
6 uur weg.. 20.30 thuisNouja wel incl chinees halen, maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |