Als ik er de energie voor had had ik een mopje verteld.quote:
Ik vergeef het je, ik heb er zelf ook de kracht niet meer voor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik er de energie voor had had ik een mopje verteld.
Gelukkig is er bier.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, ik heb er zelf ook de kracht niet meer voor.
Omdat Q.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:51 schreef missbehavin het volgende:
En waarom moet Q entertained worden?
Sinds wanneer heb jij iets te willen?quote:
Wat wilde jij er aan doen dan? Nou?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij iets te willen?
Voorlopig post je mee, dus het werktquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat wilde jij er aan doen dan? Nou?
Crap.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voorlopig post je mee, dus het werkt.
Het topic loopt, meer hebben we niet nodig op het momentquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Crap.
Oh maar wacht, wie zegt dat het überhaupt entertainend is?
Oeh tof, wanneer ga je verhuizen dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Vanmiddag naar Amersfoort om t huurcontract te tekenen
Vanaf maart mag ik erin.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh tof, wanneer ga je verhuizen dan?
En waar woon je nu eigenlijk?![]()
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Oh ja, dat wist ik ook wel! En waarom ga je verhuizen, werk?quote:
Point takenquote:
Dank jequote:
Zie je weet meer dan je denktquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:10 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, dat wist ik ook wel! En waarom ga je verhuizen, werk?
Je hebt zeker Q's baan ingepikt he?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
Zie je weet meer dan je denkt
Yup, ga in Utrecht werken vanaf maandag.
Nee joh.. dat doe ik over een paar jaar welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:12 schreef Barbusse het volgende:
Je hebt zeker Q's baan ingepikt he?![]()
Feli, Cue_
...en dan wordt Q. de huisvader van jullie kinderen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee joh.. dat doe ik over een paar jaar wel
tnx
De wat? Ieuww.. om meerdere redenenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:24 schreef KomtTijd... het volgende:
...en dan wordt Q. de huisvader van jullie kinderen?
dan leeft het hier wel altijd lekker opquote:
Ja, kan niet anders. Nou, je weet wat ons te doen staatquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat we allemaal zo'n onvervuld verlangen hebben
Nog 15 jaar wachten meneerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, kan niet anders. Nou, je weet wat ons te doen staat.
Utrecht!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je
[..]
We gaan te snel in onze relatiequote:
Waarom?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hou voortaan ook enorm van Utrecht
Ga je tot je in Amersfoort woont dan heen en weer reizen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat mijn lief daar vroeg of ik met hem wilde trouwenquote:
Ik zal wel moeten he.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:38 schreef Q. het volgende:
Ga je tot je in Amersfoort woont dan heen en weer reizen?
It wasn't me!quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je kunt vragen of je bij Air mag logeren.
* Barbusse rent wegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:40 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het spijt me, ik zal ze voortaan "wondertjes" noemen
quote:
Is ze weg?quote:
Nee maar ze is nu niet hierquote:
true, truequote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
Nee maar ik heb wel een sterk vermoeden dat het chocolade door haar aderen stroomt
Ah, handig om te weten. Even stalkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Zou je dat willen ja?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah, handig om te weten. Even stalken.
Whaha door die smiley lijkt het net alsof hij een of ander oneerbaar voorstel heeft gedaan waar jij stiekem wel voor in bentquote:
Je geest in DUO?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha door die smiley lijkt het net alsof hij een of ander oneerbaar voorstel heeft gedaan waar jij stiekem wel voor in bent
Maar misschien is dat vooral mijn aparte geest![]()
Je kon geen betere opening vinden om er weer over te beginnen?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Whaha door die smiley lijkt het net alsof hij een of ander oneerbaar voorstel heeft gedaan waar jij stiekem wel voor in bent
Maar misschien is dat vooral mijn aparte geest![]()
Oh ik vind haar leukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:11 schreef Q. het volgende:
Ik heb net Maxima gezien van heul dichtbij.Ze was bij mij op het werk.
Dat is ze altijd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik vind haar leuk
Was ze leuk?
In dit geval niets.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet maar nooit waar t stalken heen zal leiden
Ik kon mij niets meer veroorloven.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kon geen betere opening vinden om er weer over te beginnen?
Want deze slaat natuurlijk nergens op
Ze kwam een klacht indienen?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:11 schreef Q. het volgende:
Ik heb net Maxima gezien van heul dichtbij.Ze was bij mij op het werk.
Een paarse koe met kersenrode lippen?quote:
Online bankieren werkt ook vaker niet dan wel, dus dat verklaart idd een hoopquote:
Er is vast een plaatje van te vinden?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een paarse koe met kersenrode lippen?
Daar heb ik anders echt nog NOOIT problemen mee gehadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Online bankieren werkt ook vaker niet dan wel, dus dat verklaart idd een hoop
Kijk Seikid, hier kun je wat mee. Dit is een veel betere openingquote:
Neuken?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kijk Seikid, hier kun je wat mee. Dit is een veel betere opening
Goed dat ik geen koffie aan het drinken was anders had ik nu een bruin beeldscherm.quote:
Ik ook, vandaar de milkaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef missbehavin het volgende:
weekend!!!
Nu lekker stoofvlees opstaan en morgen sticky ribs maken![]()
Ik ga mezelf vetmesten dit weekend!
Chocolate doesn't do it for mequote:
omfg!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:53 schreef missbehavin het volgende:
weekend!!!
Nu lekker stoofvlees opstaan en morgen sticky ribs maken![]()
Ik ga mezelf vetmesten dit weekend!
Spijkers met (kloppende) koppen!quote:
Ik ben er niet verslaafd aan maar als je het voor mijn neus zet dan gaat het op. Al geldt dat voor meer dingen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Chocolate doesn't do it for me
Goed voor de lijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er niet verslaafd aan maar als je het voor mijn neus zet dan gaat het op. Al geldt dat voor meer dingen.
Gisteren:
Biermaat #1: "Iemand chips?"
Grrrrrrrr: "Neuh dank je..."
*bak chips komt op tafel*
Grrrrrrrr: "Nou een paar dan!"
*10 minuten later*
Biermaat #2: "Godverdomme Grrrrrrrr, heb je nou heel die bak in je eentje leeg gevreten?!?"
Grrrrrrrr:![]()
Het is weekend, dus met het bord op schootquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
omfg!![]()
![]()
Nog ruimte voor een zwarte panter aan tafel?
Wijf!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben er niet verslaafd aan maar als je het voor mijn neus zet dan gaat het op. Al geldt dat voor meer dingen.
Gisteren:
Biermaat #1: "Iemand chips?"
Grrrrrrrr: "Neuh dank je..."
*bak chips komt op tafel*
Grrrrrrrr: "Nou een paar dan!"
*10 minuten later*
Biermaat #2: "Godverdomme Grrrrrrrr, heb je nou heel die bak in je eentje leeg gevreten?!?"
Grrrrrrrr:![]()
Bier en chips gaan gewoon té goed samen...quote:
nee een echte vrouw kan niet rustig snaaien met toeschouwersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |