dat hangt er dus helemaal van af.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom vind je dat dan wel OK? Waarom durf je dan wel onder het mes te gaan, en jezelf vol te laten spuiten met big pharma chemicalien?
Waar hangt dat van af?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat hangt er dus helemaal van af.
welk middel en over geen holistische middel is wat effectiever is.quote:
Narcose en antibiotica. Je ligt kermend van de pijn met botsplinters uitstekend uit je been bij de eerste hulp. What do you do? Navragen wat ze in dat ziekenhuis gebruiken, mobieltje pakken en die stoffen opzoeken?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
welk middel en over geen holistische middel is wat effectiever is.
Er is nog zo iets als recht op autonomie. Als Lambiekje liever met een open breuk wil 'rondlopen' dat gaat infecteren en waarop hij diep septisch wordt, dan is dat zijn eigen keuze. Geen enkele arts zal hem dwingen, hoogstens dringend adviseren om de behandeling op te volgen. Als hij compos mentis wordt geacht althans, maar dat zal wel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Narcose en antibiotica. Je ligt kermend van de pijn met botsplinters uitstekend uit je been bij de eerste hulp. What do you do? Navragen wat ze in dat ziekenhuis gebruiken, mobieltje pakken en die stoffen opzoeken?
Wat vind jij een holistisch middel? De hypnose waar we het eerder over hadden?quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
welk middel en over geen holistische middel is wat effectiever is.
ik stel nergens dat het één slecht is hoor, ik stelde alleen als mocht iemand op de EH terecht komen dat ik dat zelf als een ander soort geneeskunde zie… eentje waar in dit geval BigPharma een mindere rol van betekenis zou kunnen hebben… zeg maar een vegetariër zie op leren schoenen loopt omdat deze tegen vleesconsumptie is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 07:16 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dat kan wel wezen, maar jij neemt wel stelling daarmee alsof de behandeling van chronische ziekten fishy is. En alsof die klachten niet van vergelijkbare ernst (kunnen) zijn.
Mijn moeder heeft MS. Langzaam progressief, maar met een scala aan klachten. Inmiddels rolstoelafhankelijk, en in de wetenschap dat het alleen maar erger wordt.
Ze is net 62.
Waarom zou het slecht zijn als je tegen dat soort aandoeningen, of aanverwante klachten, medicatie gaat gebruiken om je leven draaglijk te houden? Want geloof mij, zonder de medicijnen zou ze liever dood zijn.
Lambiekje denkt dat het slechts een kwestie van terugduwen, pleister, wat gips en een lollie is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Waarom vind je dat dan wel OK? Waarom durf je dan wel onder het mes te gaan, en jezelf vol te laten spuiten met big pharma chemicalien?
Men wel gewoon geen verschil zien tussen ziekteindustrie, drugsdealende artsen, medicijnbedrog tegenover acute hulp.quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:06 schreef .SP. het volgende:
[..]
Lambiekje denkt dat het slechts een kwestie van terugduwen, pleister, wat gips en een lollie is.
Tekenend voor zijn gebrek aan levenservaring of realiteitszin.
Waarom leg je dan niet uit waarom je de acute hulp wel acceptabel vind?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Men wel gewoon geen verschil zien tussen ziekteindustrie, drugsdealende artsen, medicijnbedrog tegenover acute hulp.
Krijgen we dat weer. De medicijnen bij een open botbreuk komen uit dezelfde fabriek van dezelfde bigpharma, voorgeschreven door dezelfde drugsdealende artsen in hetzelfde ziekenhuis.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Men wel gewoon geen verschil zien tussen ziekteindustrie, drugsdealende artsen, medicijnbedrog tegenover acute hulp.
QFTquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:56 schreef .SP. het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. De medicijnen bij een open botbreuk komen uit dezelfde fabriek van dezelfde bigpharma, voorgeschreven door dezelfde drugsdealende artsen in hetzelfde ziekenhuis.
Dat jij dit artificiele onderscheid maakt is slechts om het aan je eigen brein te kunnen verkopen dat je toch wel braaf de BigPharma pilletjes slikt als je huilend naar je uitstekende scheenbeen zit te kijken. Om daarna toch je stoere rebelsheid te tonen door vooral geen tetanus prik te nemen.
Dat ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:56 schreef .SP. het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer. De medicijnen bij een open botbreuk komen uit dezelfde fabriek van dezelfde bigpharma, voorgeschreven door dezelfde drugsdealende artsen in hetzelfde ziekenhuis.
Dat jij dit artificiele onderscheid maakt is slechts om het aan je eigen brein te kunnen verkopen dat je toch wel braaf de BigPharma pilletjes slikt als je huilend naar je uitstekende scheenbeen zit te kijken. Om daarna toch je stoere rebelsheid te tonen door vooral geen tetanus prik te nemen.
Ik wou net zeggen + de eerste hulp zit ook gewoon in een Ziekenhuis.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:56 schreef .SP. het volgende:
[..]
Gratis jezelf ziekmaken. Goed plan!quote:Gratis cholesteroltest voor alle Nederlanders
Alle Nederlanders tussen de 30 en 70 jaar kunnen vanaf half februari gratis hun cholesterol laten meten. De Nationale Cholesterol Test is een van de vele initiatieven van het vandaag gepresenteerde Nationaal Programma Preventie.
Aan het veelomvattende plan om Nederlanders gezonder te laten leven, werken zes ministeries, gemeenten, grote bedrijven en maatschappelijke organisaties mee. Alle partijen beloven vandaag om een 'gezonder en vitaler Nederland te realiseren'.
De Nationale Cholesterol Test is een van de meest in het oog springende onderdelen van het plan. Zeker 8 miljoen Nederlanders zijn niet op de hoogte van hun cholesterolgehalte, terwijl uit onderzoek blijkt dat bij 65 procent van deze groep sprake is van een verhoogd cholesterol, een van de risicofactoren voor hart- en vaatziektes.
bron
[url=De cholesterol leugen]quote:Op dit moment gaat de Nationale Cholesteroltest door Nederland. Uit z'n verband gerukt en wetenschappelijk onvoldoende verdedigbaar, zegt Gert Schuitemaker van Fit met Voeding.
Vanaf half februari kan elke Nederlander tussen 30 en 70 jaar zijn cholesterol laten meten. Gratis. Een nieuw dieptepunt in de ‘cholesterolgekte’, die epidemische vormen heeft aangenomen.
bron
Nee Lambiekje, niet af proberen te leiden met iets andersquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gratis jezelf ziekmaken. Goed plan!
Belastingcenten er tegen aan gooien om nog meer mensen ziek te maken. Hoe bespottelijk is dit.
Dat laatst is een walgelijke een zeer kwalijke leugen. Een lage waarde heeft juist negatief effect op de vaten.
Het zal mij niets verbazen als het aantal hart- en vaatziektes explosief gaat stijgen de komen tijd.
verbaasd me weinig als ik zie wat sommigen naar binnen proppen, maar dan niet door dat gene wat je er verder neer zet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Gratis jezelf ziekmaken. Goed plan!
Belastingcenten er tegen aan gooien om nog meer mensen ziek te maken. Hoe bespottelijk is dit.
Dat laatst is een walgelijke een zeer kwalijke leugen. Een lage waarde heeft juist negatief effect op de vaten.
Het zal mij niets verbazen als het aantal hart- en vaatziektes explosief gaat stijgen de komen tijd.
Ik ga niet in op jullie drammerig gezemel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee Lambiekje, niet af proberen te leiden met iets andersWaarom accepteer je de big pharma chemicalien opeens wel in een andere situatie?
Jaja, kop in het zand hequote:Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik ga niet in op jullie drammerig gezemel.
Eh wacht jij geeft iets aan wat volledig tegen jou eigen principes in gaat en dan vind je het gek dat we daar over struikelen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja joh, wij zijn gewoon raar dat we kritisch doen. Wie doet dat nou...quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Eh wacht jij geeft iets aan wat volledig tegen jou eigen principes in gaat en dan vind je het gek dat we daar over struikelen?
Tja dat is heel gek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:37 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja joh, wij zijn gewoon raar dat we kritisch doen. Wie doet dat nou...
Nu laat je je toch wel een beetje kennen, er wordt een valide vraag aan je gesteld, kan je daar niet gewoon op antwoorden?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoezo maken ze mensen ziek? Ze testen alleen het cholesterol, gratis.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:20 schreef Lambiekje het volgende:
Belastingcenten er tegen aan gooien om nog meer mensen ziek te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |