abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:28:22 #151
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_136391347
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom vind je dat dan wel OK? Waarom durf je dan wel onder het mes te gaan, en jezelf vol te laten spuiten met big pharma chemicalien?
dat hangt er dus helemaal van af.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:32:49 #152
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136391401
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat hangt er dus helemaal van af.
Waar hangt dat van af?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:33:34 #153
52357 Lambiekje
pi_136391413
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:32 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waar hangt dat van af?
welk middel en over geen holistische middel is wat effectiever is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 6 februari 2014 @ 08:36:38 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136391457
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Narcose en antibiotica. Je ligt kermend van de pijn met botsplinters uitstekend uit je been bij de eerste hulp. What do you do? Navragen wat ze in dat ziekenhuis gebruiken, mobieltje pakken en die stoffen opzoeken?
Onikaan ni ov dovah
pi_136391937
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:36 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Narcose en antibiotica. Je ligt kermend van de pijn met botsplinters uitstekend uit je been bij de eerste hulp. What do you do? Navragen wat ze in dat ziekenhuis gebruiken, mobieltje pakken en die stoffen opzoeken?
Er is nog zo iets als recht op autonomie. Als Lambiekje liever met een open breuk wil 'rondlopen' dat gaat infecteren en waarop hij diep septisch wordt, dan is dat zijn eigen keuze. Geen enkele arts zal hem dwingen, hoogstens dringend adviseren om de behandeling op te volgen. Als hij compos mentis wordt geacht althans, maar dat zal wel.
I feel kinda Locrian today
pi_136391983
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat vind jij een holistisch middel? De hypnose waar we het eerder over hadden?
  donderdag 6 februari 2014 @ 09:42:16 #157
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136392504
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 07:16 schreef Worteltjestaart het volgende:

[..]

Dat kan wel wezen, maar jij neemt wel stelling daarmee alsof de behandeling van chronische ziekten fishy is. En alsof die klachten niet van vergelijkbare ernst (kunnen) zijn.
Mijn moeder heeft MS. Langzaam progressief, maar met een scala aan klachten. Inmiddels rolstoelafhankelijk, en in de wetenschap dat het alleen maar erger wordt.
Ze is net 62.
Waarom zou het slecht zijn als je tegen dat soort aandoeningen, of aanverwante klachten, medicatie gaat gebruiken om je leven draaglijk te houden? Want geloof mij, zonder de medicijnen zou ze liever dood zijn.

ik stel nergens dat het één slecht is hoor, ik stelde alleen als mocht iemand op de EH terecht komen dat ik dat zelf als een ander soort geneeskunde zie… eentje waar in dit geval BigPharma een mindere rol van betekenis zou kunnen hebben… zeg maar een vegetariër zie op leren schoenen loopt omdat deze tegen vleesconsumptie is.

en ik ben blij dat BigPharma er is, anders zouden er nooit betere medicijnen in de wereld komen, concurrentie op die markt is essentieel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_136393105
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 08:26 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Waarom vind je dat dan wel OK? Waarom durf je dan wel onder het mes te gaan, en jezelf vol te laten spuiten met big pharma chemicalien?
Lambiekje denkt dat het slechts een kwestie van terugduwen, pleister, wat gips en een lollie is.

Tekenend voor zijn gebrek aan levenservaring of realiteitszin.
pi_136394047
We mogen blij zijn dat we tegenwoordig niet meer sterven aan een simpele ontsteking.
Laat ik het daar maar op houden.
Ik denk dat zelfs Lambiekje het hier mee eens is.
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:51:15 #160
52357 Lambiekje
pi_136398001
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 10:06 schreef .SP. het volgende:

[..]

Lambiekje denkt dat het slechts een kwestie van terugduwen, pleister, wat gips en een lollie is.

Tekenend voor zijn gebrek aan levenservaring of realiteitszin.
Men wel gewoon geen verschil zien tussen ziekteindustrie, drugsdealende artsen, medicijnbedrog tegenover acute hulp.
  donderdag 6 februari 2014 @ 12:55:51 #161
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136398162
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Men wel gewoon geen verschil zien tussen ziekteindustrie, drugsdealende artsen, medicijnbedrog tegenover acute hulp.
Waarom leg je dan niet uit waarom je de acute hulp wel acceptabel vind? :) Ja het is zeker anders, maar er zijn ook genoeg overlappende punten.
Onikaan ni ov dovah
pi_136398170
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer. De medicijnen bij een open botbreuk komen uit dezelfde fabriek van dezelfde bigpharma, voorgeschreven door dezelfde drugsdealende artsen in hetzelfde ziekenhuis.

Dat jij dit artificiele onderscheid maakt is slechts om het aan je eigen brein te kunnen verkopen dat je toch wel braaf de BigPharma pilletjes slikt als je huilend naar je uitstekende scheenbeen zit te kijken. Om daarna toch je stoere rebelsheid te tonen door vooral geen tetanus prik te nemen.
pi_136398956
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 12:56 schreef .SP. het volgende:

[..]

Krijgen we dat weer. De medicijnen bij een open botbreuk komen uit dezelfde fabriek van dezelfde bigpharma, voorgeschreven door dezelfde drugsdealende artsen in hetzelfde ziekenhuis.

Dat jij dit artificiele onderscheid maakt is slechts om het aan je eigen brein te kunnen verkopen dat je toch wel braaf de BigPharma pilletjes slikt als je huilend naar je uitstekende scheenbeen zit te kijken. Om daarna toch je stoere rebelsheid te tonen door vooral geen tetanus prik te nemen.
QFT
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:49:28 #164
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136400028
quote:

[..]

Dat ja.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 6 februari 2014 @ 13:51:07 #165
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136400101
quote:

[..]

Ik wou net zeggen + de eerste hulp zit ook gewoon in een Ziekenhuis.
Alle medicatie komt van de zelfde plek, plus de huisartsen post apotheekvee arts etc. allemaal een pot nat.

Dus ik vraag het me echt af als m zoals plaatje hierboven overkomt zoals al eerder gemeld is wat hij gaat doen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:20:32 #166
52357 Lambiekje
pi_136404954
quote:
Gratis cholesteroltest voor alle Nederlanders
Alle Nederlanders tussen de 30 en 70 jaar kunnen vanaf half februari gratis hun cholesterol laten meten. De Nationale Cholesterol Test is een van de vele initiatieven van het vandaag gepresenteerde Nationaal Programma Preventie.

Aan het veelomvattende plan om Nederlanders gezonder te laten leven, werken zes ministeries, gemeenten, grote bedrijven en maatschappelijke organisaties mee. Alle partijen beloven vandaag om een 'gezonder en vitaler Nederland te realiseren'.

De Nationale Cholesterol Test is een van de meest in het oog springende onderdelen van het plan. Zeker 8 miljoen Nederlanders zijn niet op de hoogte van hun cholesterolgehalte, terwijl uit onderzoek blijkt dat bij 65 procent van deze groep sprake is van een verhoogd cholesterol, een van de risicofactoren voor hart- en vaatziektes.

bron
Gratis jezelf ziekmaken. Goed plan!
Belastingcenten er tegen aan gooien om nog meer mensen ziek te maken. Hoe bespottelijk is dit.

Dat laatst is een walgelijke een zeer kwalijke leugen. Een lage waarde heeft juist negatief effect op de vaten.

Het zal mij niets verbazen als het aantal hart- en vaatziektes explosief gaat stijgen de komen tijd.

quote:
Op dit moment gaat de Nationale Cholesteroltest door Nederland. Uit z'n verband gerukt en wetenschappelijk onvoldoende verdedigbaar, zegt Gert Schuitemaker van Fit met Voeding.
Vanaf half februari kan elke Nederlander tussen 30 en 70 jaar zijn cholesterol laten meten. Gratis. Een nieuw dieptepunt in de ‘cholesterolgekte’, die epidemische vormen heeft aangenomen.

bron
[url=De cholesterol leugen]
http://www.gezondbeterworden.nl/digitaal-tijdschrift/de-cholesterol-leugen.html[/url]
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:23:20 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136405053
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Belastingcenten er tegen aan gooien om nog meer mensen ziek te maken. Hoe bespottelijk is dit.

Dat laatst is een walgelijke een zeer kwalijke leugen. Een lage waarde heeft juist negatief effect op de vaten.

Het zal mij niets verbazen als het aantal hart- en vaatziektes explosief gaat stijgen de komen tijd.
Nee Lambiekje, niet af proberen te leiden met iets anders :P Waarom accepteer je de big pharma chemicalien opeens wel in een andere situatie?
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:24:12 #168
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136405084
quote:

[..]

verbaasd me weinig als ik zie wat sommigen naar binnen proppen, maar dan niet door dat gene wat je er verder neer zet.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:24:40 #169
52357 Lambiekje
pi_136405108
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nee Lambiekje, niet af proberen te leiden met iets anders :P Waarom accepteer je de big pharma chemicalien opeens wel in een andere situatie?
Ik ga niet in op jullie drammerig gezemel.
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:26:30 #170
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136405174
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Jaja, kop in het zand he :) Je kan ook gewoon antwoord geven. Je lijkt namelijk niet heel consequent te zijn.
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:28:39 #171
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136405265
quote:

[..]

Eh wacht jij geeft iets aan wat volledig tegen jou eigen principes in gaat en dan vind je het gek dat we daar over struikelen?
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:37:41 #172
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_136405582
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Eh wacht jij geeft iets aan wat volledig tegen jou eigen principes in gaat en dan vind je het gek dat we daar over struikelen?
Ja joh, wij zijn gewoon raar dat we kritisch doen. Wie doet dat nou...
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 6 februari 2014 @ 16:40:49 #173
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_136405701
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 16:37 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja joh, wij zijn gewoon raar dat we kritisch doen. Wie doet dat nou...
Tja dat is heel gek.
Ik was vroeger net zo hoor.

Mja back on-topic.
moeten we nou serieus gaan uitfilteren wat dus niet van de big phamra komt en wat niet, ik denk dat je het antwoord heel simpel kan maken, wat in de supermarkt te vinden is Niet ( simpele medicatie zit ook nauwelijks patent op en word door verschillende brdrijven gemaakt) en de rest komt van big pharma dacht ik zo.
pi_136407258
quote:

[..]

Nu laat je je toch wel een beetje kennen, er wordt een valide vraag aan je gesteld, kan je daar niet gewoon op antwoorden?
pi_136408657
quote:
Belastingcenten er tegen aan gooien om nog meer mensen ziek te maken.
Hoezo maken ze mensen ziek? Ze testen alleen het cholesterol, gratis.

Of implanteren ze meteen nanobots die kanker veroorzaken tijdens het prikje?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')