Daarvoor heb ik jullie! Als ik het goed begrijp is 500 euro beter, dus ga ik even rondbellen tot ik hem ergens voor 500 euro kan laten reparerenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:06 schreef Straatcommando. het volgende:
900 euro is schofterig veel om een koppeling te vervangen voor dat model
Zeker waar!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik jullie! Als ik het goed begrijp is 500 euro beter, dus ga ik even rondbellen tot ik hem ergens voor 500 euro kan laten repareren
Vind ik persoonlijk nog veel geld. Beuncontacten zijn in deze dus best wel handigquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik jullie! Als ik het goed begrijp is 500 euro beter, dus ga ik even rondbellen tot ik hem ergens voor 500 euro kan laten repareren
Een bak die niet in de versnelling wil, heeft meer te maken met een koppeling die niet goed ontkoppeld. Dit heeft een andere oorzaak dan een versleten plaat.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 03:38 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb een Peugeot 306 uit 2001 waarvan de koppelingsplaat versleten is (zo ver dat je hem hoort "piepen" en hij soms niet in zijn 1 gaat)
Dat kan het ook prima zijn, maar ruik je dan ook die ranzige geur? Ik bedoel.. ik heb de ANWB er al naar laten kijken toen hij onderweg moeilijk deed en die zei versleten koppeling.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:35 schreef Fer het volgende:
[..]
Een bak die niet in de versnelling wil, heeft meer te maken met een koppeling die niet goed ontkoppeld. Dit heeft een andere oorzaak dan een versleten plaat.
Zoals vorige keer op PTA het opgelost was met iets meer remvloeistof in het reservoir.
Kan natuurlijk van alles zijn vanachter een scherm blijft het gokkenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat kan het ook prima zijn, maar ruik je dan ook die ranzige geur? Ik bedoel.. ik heb de ANWB er al naar laten kijken toen hij onderweg moeilijk deed en die zei versleten koppeling.
Dat is dus het punt.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:10 schreef zoz het volgende:
Ik heb voor een Punto uit 2001 maar 345 EUR betaald voor het vervangen van de koppeling. Weet niet of het vergelijkbaar is maar ok. Geen verstand er van.
Fair enough.. hij gaat deze week naar de garage (als ik wakker genoeg ben om een afspraak te maken, nachtdienstquote:Op maandag 3 februari 2014 01:24 schreef klawie het volgende:
[..]
Kan natuurlijk van alles zijn vanachter een scherm blijft het gokken
De Snelle Leeuw in Overvecht? Daar ben ik beland na m'n eerste bezoekje aan de officiele dealer met mijn Peugeot (uit 1996). Wordt er tot nu toe wel goed geholpen tegen redelijke prijzen voor m'n gevoel.quote:
Ik vind ze eigenlijk niet zo heel erg servicegericht. Ik ging hiervoor ook bij ze langs, maar het duurt lang en ze komen hun afspraken niet na (ik had gezegd: zorg dat het raampje niet meer open kan, hij heeft er toch een nieuw mechaniek in gezet).quote:Op maandag 3 februari 2014 15:44 schreef The6thgate het volgende:
[..]
De Snelle Leeuw in Overvecht? Daar ben ik beland na m'n eerste bezoekje aan de officiele dealer met mijn Peugeot (uit 1996). Wordt er tot nu toe wel goed geholpen tegen redelijke prijzen voor m'n gevoel.
Ok nouja mocht je nog wat interessanters tegen komen hou ik me aanbevolen voor een berichtquote:Op maandag 3 februari 2014 16:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk niet zo heel erg servicegericht. Ik ging hiervoor ook bij ze langs, maar het duurt lang en ze komen hun afspraken niet na (ik had gezegd: zorg dat het raampje niet meer open kan, hij heeft er toch een nieuw mechaniek in gezet).
blok hout onder je raam doet wonderenquote:Op maandag 3 februari 2014 16:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk niet zo heel erg servicegericht. Ik ging hiervoor ook bij ze langs, maar het duurt lang en ze komen hun afspraken niet na (ik had gezegd: zorg dat het raampje niet meer open kan, hij heeft er toch een nieuw mechaniek in gezet).
Als de druklager op zen einden is gaat deze piepen.. en dan is je "koppelling" kapot.. drukgroep is dan ook een eind versletenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:05 schreef Buikboor het volgende:
Een versleten koppeling piept niet, die slipt.... Ik denk eerder dat er iets aan je wisselbak (voor sommigen onder ons "versnellingsbak") mankeert.
Kan jij hem vervangen, zonder de koppeling de demonteren dan? Danwel, gooi jij hem weer dicht zonder gelijk ook de plaat en drukgroep te vervangen?quote:
Dat kan ik iddquote:Op maandag 3 februari 2014 19:19 schreef Fer het volgende:
[..]
Kan jij hem vervangen, zonder de koppeling de demonteren dan? Danwel, gooi jij hem weer dicht zonder gelijk ook de plaat en drukgroep te vervangen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |