Ik ook stiekem met mijn kamer, maar ik zet mezelf er nooit toequote:Op donderdag 30 januari 2014 23:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Herkenbaar. Dat heb ik altijd met schoonmaken in huis![]()
Jawel
Zodra je eenmaal begint, dan kom je in de flow en gaat het lekker. Heb ik althans, vooral met muziek opquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook stiekem met mijn kamer, maar ik zet mezelf er nooit toe
Vellen offset drukkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef PeuRac het volgende:
@Fax, wat voor een cursus doe je dan?
Ik ken het, nu ook met schoolquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zodra je eenmaal begint, dan kom je in de flow en gaat het lekker. Heb ik althans, vooral met muziek op
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ken het, nu ook met schoolMoet nog even ruim 150 woorden aftikken, opmaak even goed zetten en klaar met het verslag
Precies, ik ben met de samenvatting bezigquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]150 woorden is niets joh
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Precies, ik ben met de samenvatting bezigMaar eventjes uitstellen
Jennifer Lawrencequote:
Lekk0rquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat vinden jullie van OP-babe?
Is dat zo ingewikkeld joh dat je eerst een jaar moet oefenen?quote:
Ja, maar wat is er met haar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence
[..]
Lekk0r
Weg uit de OPquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, maar wat is er met haar?
Hebbuhquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Geefbaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ohquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op babe is meh.
Zo grote foto dat je haar snorhaartjes ziet.Maar dan nog maar zo weinig van de vrouw zelf.
Cursus is gericht op mensen die al ervaring hebben, anders ben je 3 jaar bezig met de opleiding.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is dat zo ingewikkeld joh dat je eerst een jaar moet oefenen?
Nooit geweten dat er een opleiding voor was, kom regelmatig bij drukkers en zelf ook op een blauwe maandag in de weekenden bij een drukker gewerkt, maar had nooit het gevoel dat het zo moeilijk was.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Cursus is gericht op mensen die al ervaring hebben, anders ben je 3 jaar bezig met de opleiding.
Maar het bedrijf moet examen aanvragen, en ook al stelt het niet veel voor, ze willen wel zeker zijn dat het goed gaat. Dus daarom moet je een tijd zelfstandig draaien. In principe kunnen ze het ook al aanvragen als ik m'n theoriecertificaat heb.
Ik ben moeilijkquote:
Jeetje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben een beetje verliefd denk ik
Op hups vanwege die zweep?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben een beetje verliefd denk ik
Whut whut whut?quote:
Oeh.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen komen mijn nieuwe speeltjes
Niet op jouquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben moeilijk
[..]
Jeetje.We gaan wel snel he?
quote:
gezelligheidquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:41 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac ging "aaahwn, dat is cute!" na de volgende foto:aawwwwhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Zal het niet moeilijk noemen, maar simpel is het zeker niet. Alleen in de praktijk heb je veel van de theorie niet nodig. Dan is het gewoon inrichten, op kleur brengen en gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er een opleiding voor was, kom regelmatig bij drukkers en zelf ook op een blauwe maandag in de weekenden bij een drukker gewerkt, maar had nooit het gevoel dat het zo moeilijk was.
Of is het echt om de drukplaten te maken?
We verwachten wel een uitgebreide review hequote:Op donderdag 30 januari 2014 23:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed punt, ik stond aan een enveloppen pers, gebeurde zelden dat er meer dan 2 kleuren nodig waren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zal het niet moeilijk noemen, maar simpel is het zeker niet. Alleen in de praktijk heb je veel van de theorie niet nodig. Dan is het gewoon inrichten, op kleur brengen en gaan.
Maar dan moet je natuurlijk nog wel weten wat er precies bij het proces komt kijken, en weten wat je moet doen bij allerlei drukverstoringen.
Ik sta aan een flinke pers ook, da's wel iets anders dan een briefpapier persje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:41 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac ging "aaahwn, dat is cute!" na de volgende foto:NaaaaahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Ze moet een extra kast erbij kopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik zo brutaal mag zijn om te vragen, om wat voor een speeltje gaat het dan?Iets zegt me dat door het meervoud dat gebruikt wordt het niet om een simpele dildo gaat
Zo zoquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze moet een extra kast erbij kopen
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik zo brutaal mag zijn om te vragen, om wat voor een speeltje gaat het dan?Iets zegt me dat door het meervoud dat gebruikt wordt het niet om een simpele dildo gaat
Oh damn, hoe moet een man daar nog mee concurreren?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets als deze. En een simpele vibo.
[ afbeelding ]
Dan nog een toycleaner, glij/massagemiddel en scheercrème (nooit meer irritaties)
Een mutatie aan je penis kwekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh damn, hoe moet een man daar nog mee concurreren?![]()
3 Knoppen fax.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een mutatie aan je penis kweken![]()
Er zitten wel flink wat knopjes aan zegHet deluxe model?
quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En uiteraard om 'm aan en uit te zetten.
Cockringquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik mijn lul kan laten trillen kan ik de meisjes van me afslaan
Oh, kan ookquote:
Ok standen.quote:
Beetje vent heeft dat toch niet nodigquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh, kan ook
Maar eens een keer uitproberen
Ik vind hem wat cheap ogen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets als deze. En een simpele vibo.
[ afbeelding ]
Dan nog een toycleaner, glij/massagemiddel en scheercrème (nooit meer irritaties)
Iets proberen kan altijd toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok standen.
[..]
Beetje vent heeft dat toch niet nodig
Ik probeerde het subtiel te houdenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat, of shut up.
Dat zijn lampjes. En er kunnen ook 2/3 lampjes tegelijk branden (geldt voor beide kanten). Dus reken maar uit hoeveel standen erop zittenquote:
Subtiel en FOK! gaan niet samenquote:
Cheap was hij nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind hem wat cheap ogen.
Maar hoop voor je dat hij bevalt!
Jij bent wel veeleisend dan of niet?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind hem wat cheap ogen.
Maar hoop voor je dat hij bevalt!
Ooh, ok. Och, uiteindelijk is functie belangrijker dan uiterlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Cheap was hij nietMaar dit is ook niet die die ik heb. Die ik heb besteld die kan ik niet vinden.
Het einde is nabijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is donderdag middernacht en ik zit Dharma en Greg te kijken en tegelijk een Fanfiction te lezen over Harry Potter die gebruikt wordt door Ginny met een voetfetisj.
Hoe heeft het zo ver kunnen komen?
Al gevonden. Maar volgende keer alsjeblieft, zeg gewoon waar het op staat of hou gewoon volledig je mond. Dat halve gedoe altijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan je zelf toch wel uitvogelen?Je moet er wel wat voor doen hoor
Heey, ik zeg niks over het functioneren. Ik vind alleen het uiterlijk niet zo geslaagd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent wel veeleisend dan of niet?
Jezus wat is jouw probleem opeens zeg?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al gevonden. Maar volgende keer alsjeblieft, zeg gewoon waar het op staat of hou gewoon volledig je mond. Dat halve gedoe altijd
Oke okequote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Heey, ik zeg niks over het functioneren. Ik vind alleen het uiterlijk niet zo geslaagd.
Ik word agressief van dat halve gelul.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jezus wat is jouw probleem opeens zeg?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word agressief van dat halve gelul.
En sorry meneer, maar ik heb al 2 nachten niet geslapen, dus ik ben wat sneller opgebrand. Had je ook zelf kunnen uitvogelen
Waren ze maar van mijquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:15 schreef muhahaha het volgende:
Zeker weer vieze plaatjes van ome faksie.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is donderdag middernacht en ik zit Dharma en Greg te kijken en tegelijk een Fanfiction te lezen over Harry Potter die gebruikt wordt door Ginny met een voetfetisj.
Hoe heeft het zo ver kunnen komen?
Drink of me Harry," she gasped, "taste my golden wine!"quote:
Voel je je al iets beter eigenlijk?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word agressief van dat halve gelul.
En sorry meneer, maar ik heb al 2 nachten niet geslapen, dus ik ben wat sneller opgebrand. Had je ook zelf kunnen uitvogelen
Okay dat is wel apartquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drink of me Harry," she gasped, "taste my golden wine!"
Hell noquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voel je je al iets beter eigenlijk?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Drink of me Harry," she gasped, "taste my golden wine!"
Ik sprak een tijdje geleden iemand, die wilde dat haar kut volgepiesd werdquote:
quote:
Dat lijkt me vrij ongezondquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sprak een tijdje geleden iemand, die wilde dat haar kut volgepiesd werd
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik sprak een tijdje geleden iemand, die wilde dat haar kut volgepiesd werd
Okequote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
We steunen je![]()
In ieder geval ik, weet niet wat de rest denkt
Urine is steriel, dus in dat opzicht is het niet echt ongezond.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat lijkt me vrij ongezond
Dat was ook mijn reactie jaquote:
Het schijnt dat er in blazen al schadelijk kan zijn. Of was dat bij zwangerschap? Anyway, lijkt me beetje apart. Er hoort een piemel in. Of iets wat daar op lijkt of er voor door moet gaan, lijkt mequote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Urine is steriel, dus in dat opzicht is het niet echt ongezond.
Weltrustenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga ook een poging doen.
[ afbeelding ]
So long, gayboys!
Blazen kan al schadelijk zijn idd.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het schijnt dat er in blazen al schadelijk kan zijn. Of was dat bij zwangerschap? Anyway, lijkt me beetje apart. Er hoort een piemel in. Of iets wat daar op lijkt of er voor door moet gaan, lijkt me
Dus onthoud mensen, een blowjob pas je toe op de penisquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Blazen kan al schadelijk zijn idd.
Life is like a penis, most people don't know it.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dus onthoud mensen, een blowjob pas je toe op de penis
Urine is steriel ja, maar de urinebuis niet. Niet dat ik anders wel een glaasje "bier" zou atten, maar toch...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Urine is steriel, dus in dat opzicht is het niet echt ongezond.
Ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand wat interessants te vertellen?
Ik heb nog 11,98 pond te besteden op Amazon en ben aan het loeren voor iets leuks.quote:
Ik had net zo'n moment dat ik moest niezen, maar toch ook nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand wat interessants te vertellen?
enig idee wat je wil?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog 11,98 pond te besteden op Amazon en ben aan het loeren voor iets leuks.
erg vervelend altijdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:02 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Ik had net zo'n moment dat ik moest niezen, maar toch ook niet
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:36 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Blazen kan al schadelijk zijn idd.
Motte komme dan kuttekop!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:04 schreef PeuRac het volgende:
Ik denk dat ik zin heb om iemand te vermoorden vandaag, niemand specifiek, maar gewoon pure moordlust![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon iemand even knetter hard voor zijn bakkes slaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:04 schreef PeuRac het volgende:
Ik denk dat ik zin heb om iemand te vermoorden vandaag, niemand specifiek, maar gewoon pure moordlust![]()
![]()
Nee nee, liefde ende geluk delen met elkaar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon iemand even knetter hard voor zijn bakkes slaan
Nahquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee nee, liefde ende geluk delen met elkaar.
Liefde, bahquote:
Hoeveel pandapunten heb je ook alweer?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Liefde, bahDa's veur hommo's, nie dan?
Gewoon op d'r bek vegen ja!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Liefde, bahDa's veur hommo's, nie dan?
Scharrelen kan ook zonder liefde gebeuren.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoeveel pandapunten heb je ook alweer?
True!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon op d'r bek vegen ja!
[..]
Scharrelen kan ook zonder liefde gebeuren.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Motte komme dan kuttekop!Blij zitten danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kom ik wel naar Den Bosch toe!
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Mwoah dat wil ik betwisten, hij moet beter zijn best doen in de kroeg en gewoon niet TE zat worden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
True!!
Al zijn de meisjes in zijn leeftijdscategorie vaak niet te porren voor scharrelen. Krijgen allemaal last van gevoelens enz
NEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blij zitten dankom ik wel naar Den Bosch toe!
Deal, was toch al niet van plan om te hard te gaan werken vandaag.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Blij zitten dankom ik wel naar Den Bosch toe!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah dat wil ik betwisten, hij moet beter zijn best doen in de kroeg en gewoon niet TE zat worden.
Oja en natuurlijk niet de allerlaatste mee naar huis nemen. Er is een reden waarom zij nog over is.
Haha, sukkel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:37 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik eet een boterham en bijt gewoon op mijn eigen vinger ineens. Goedemorgen. Ik ben een complete retard.
Moet ik naar Gorinchem komen danquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEE
Niet muhahahahahahaha doodvermoorden!!
Daarna doe je helemaal niks meerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Deal, was toch al niet van plan om te hard te gaan werken vandaag.
Op het lijstje, domme dingen waar ik me niet van kan voorstellen dat iemand het doetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:37 schreef Myraela het volgende:
Ok, ik eet een boterham en bijt gewoon op mijn eigen vinger ineens. Goedemorgen. Ik ben een complete retard.
Bring it on biatch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |