Als je dat weet, waarom vraag je het dan nog?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maatje van mij is ook 21 en is enkele maanden terug gewoon aangenomen.
Ik dacht dat ze iedereen die 22 solliciteert voor hiker afwijzen met verwijzing naar PC.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Werkelijk? Wat is de (ongeschreven) maximale leeftijd voor hikers bij EW dan?
Maar dan is dat met zijn 21 geen probleem toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:28 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze iedereen die 22 solliciteert voor hiker afwijzen met verwijzing naar PC.
Zo te horen niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar dan is dat met zijn 21 geen probleem toch?
Ik wist niet wat de max. leeftijd is.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als je dat weet, waarom vraag je het dan nog?
Die is er niet. Zodra je eenmaal hiker bent, één dag per week beschikbaar bent én week OV hebt, trappen ze je er echt niet uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik wist niet wat de max. leeftijd is.
Ik heb m'n sollicitatie als privechauffeur 21 jarige verstuurd. Toen ze me belden stelden ze zelf voor of ik niet wou hiken omdat daar meer werk beschikbaar was.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:22 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Je merkt het snel genoeg wanneer je online een sollicitatieformulier invult.maar volgens mij is bij EW (easyway) 21 jaar wel de grens.
Zo te horen zou je dus bij AR (autoreset) wel als hiker aan de gang kunnen.
Tenzij jequote:Op zondag 2 februari 2014 16:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die is er niet. Zodra je eenmaal hiker bent, één dag per week beschikbaar bent én week OV hebt, trappen ze je er echt niet uit.
dit doet.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:24 schreef Randy_S het volgende:
Nou beste mensen, ik heb jullie verlaten als hiker, gisteren wilde ik een bus halen bij de grote in Almere en reed hierdoor wat harder op het laatste stuk. Eenmaal aangekomen en auto weggezet wilde ik snel mijn spullen pakken om een krabbel te krijgen. Nog voordat ik dit kon doen had ik een telefoon in mijn handen gedrukt gekregen. Er werd mij verteld dat ik met zwaar piepende banden van de provinciale weg af kwam en dat dit niet kan etc etc. Logisch, alleen kan ik mij niets herinneren van piepende banden, ik had wel de radio aan maar niet op standje bumperaftrillen. Nu is het woord tegen woord en mag ik niet meer autorijden voor de grote in Almere, hierdoor kunnen ze me niet meer breed inzetten @ EW en is het dus dag dag... dus iedereen succes en probeer geen bussen te halen
Doorgroeien binnen dit soort bedrijven stelt toch geen fuck voor. Solliciteer gewoon of ga voor een studie gerelateerde baan om door te groeien.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:08 schreef marsmello het volgende:
Is er iemand bekent met dit: http://www.studentchauffeur.nl/ bedrijf? SSC Comfort? Ik ben woonachtig in de regio Groningen en nog op zoek naar een leuke bijbaan en studentchauffeur zijn lijkt mij wel ontzettend tof werk. Ik zou echter graag als chauffeur aan de slag willen ipv hiker en nu las ik zo tussen de regels door dat dat bij andere bedrijven meer doorgroei functies zijn? Nu lijkt mij dat bij SSC Comfort niet zo te zijn?
Ohja nu zie ik het ook inderdaad! Ik heb geen idee, ik weet dat je bij Easy Way kunt aangeven dat je privéchauffeur wilt worden. Je moet eenmalig naar Breda voor de sollicitatie, maar daarna kun je werken vanuit Groningen. Is dat niks?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:02 schreef marsmello het volgende:
Gaat me niet om doorgroeien binnen een chauffuersbedrijf, sorry als mijn post verkeerd overkomt, wat ik bedoel is dat veel bedrijven het als promotie zien volgens mij. Dus van hiker->privechauffeur vraag mij af of ik dit correct is.
HC?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Solidberg het volgende:
Kiprollade, zou HC skippen als je kan, die gewoon nalezen/nakijkenGa ik ook doen als ik aan het werk ben.
Volgt hier overigens iemand Honours College?
De sollicitatieprocedure opent hier op 14feb. Als het goed is, krijg ik wel een uitnodiging om te solliciteren. Anders stuur ik een 'open' sollicitatie, want ik wil wel graag meedoen aan het Honours.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:26 schreef Solidberg het volgende:
Kiprollade, zou HC skippen als je kan, die gewoon nalezen/nakijkenGa ik ook doen als ik aan het werk ben.
Volgt hier overigens iemand Honours College?
Ik dacht hoofdconducteur..quote:Op zondag 2 februari 2014 22:51 schreef trolley het volgende:
HC staat voor hoorcollege, bij mijn weten
Daarom wiskunde.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:24 schreef Sarasi het volgende:
Haha, dat was ik twee jaar geleden ook.Maarja, toen waren er landelijk max 50 medestudenten, een baankans vrijwel gegarandeerd 100%, en ik 19.
Nu heb ik alleen al op deze uni 725 jaargenoten, geen baankans en een selecte research master in het vooruitzicht.
quote:
Als daar moet zijn loop ik terug naar de snelweg, daar zit op de oprit van de snelweg aan de Mac kant een bushalte, die bus gaat recht naar Utrecht CS. Weet alleen zo snel even niet welke lijn dat is. 81 staat me vaag bij, maar dat moet je ff goed controleren.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:02 schreef S-RS het volgende:
Butje #3937 meld zich.
Voor de zoveelste keer dezelfde vraag. In Meerkerk vanaf de Energieweg niet de 388 vanaf P+R pakken?
Juist wel! Dus terug naar de snelweg.quote:Op maandag 3 februari 2014 08:02 schreef S-RS het volgende:
Butje #3937 meld zich.
Voor de zoveelste keer dezelfde vraag. In Meerkerk vanaf de Energieweg niet de 388 vanaf P+R pakken?
quote:Op maandag 3 februari 2014 10:07 schreef BlackLining het volgende:
Voordeel als je terug loopt naar de snelweg, is dat je voor het afleveren van de auto nog mooi in de McDrive een ontbijtje kunt halen, en als je dat kutstuk eenmaal terug gelopen hebt kun je nog net aanschuiven voor het late diner
Die heb ik ook wel vaker ja, er zit hier een vogelkooi een paar blokken verderop, moeten werk vaker busjes naar kazernes.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:00 schreef Amoeba het volgende:
Zou ik AR even bellen of ze een rit hebben?
Edit: Ritje gekregen.Van de Vogel naar de kazerne in Stroe. Mag ik dat zeggen? Denk van wel toch.
... in een Transit.
Ik heb ook een vogelkooi op 10 minuten loopafstand.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel vaker ja, er zit hier een vogelkooi een paar blokken verderop, moeten werk vaker busjes naar kazernes.
Alleen was daar voor mij twee keer een VitoWat een ondingen.
Transit
Ik heb 4 3-way floorstanders staan van 25kg per stuk. Je hebt een Transit nodig om die dingen te transporteren.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:19 schreef BlackLining het volgende:
Alleen in een busje is dat toch wat minder
Waarom deed mijn ex die shit nooit. Ik nam wel eens een presentje voor haar mee, nam haar mee naar de film, deed moeite enzo, maar verder niks van haar kant.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb zo'n leuk restaurantje gevonden voor Valentijnsdag!Extra reden om flink te werken deze en volgende week, dan kan ik m'n vriend trakteren.
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb zo'n leuk restaurantje gevonden voor Valentijnsdag!Extra reden om flink te werken deze en volgende week, dan kan ik m'n vriend trakteren.
quote:Op maandag 3 februari 2014 12:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb 4 3-way floorstanders staan van 25kg per stuk. Je hebt een Transit nodig om die dingen te transporteren.
Welke?quote:Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef Sarasi het volgende:
Als hij meer geld zou hebben, zou ik het ook graag andersom zien, maar zo is het nu eenmaal niet. Trakteren is toch ook hartstikke leuk? Ik vind cadeautjes geven leuker dan krijgen zelfs vaak. Vandaar mijn banksaldo.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom deed mijn ex die shit nooit. Ik nam wel eens een presentje voor haar mee, nam haar mee naar de film, deed moeite enzo, maar verder niks van haar kant.
Bacchus Bistro!quote:
Ik ook. Ik had er ook totaal geen probleem mee als ik wat moest betalen. Maar zelfs het regelen van iets leuks had ze een broertje dood aan. "Hey, zullen we van het weekend wat gaan doen?" Zegt ze: Ja bedenk maar wat.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als hij meer geld zou hebben, zou ik het ook graag andersom zien, maar zo is het nu eenmaal niet. Trakteren is toch ook hartstikke leuk? Ik vind cadeautjes geven leuker dan krijgen zelfs vaak. Vandaar mijn banksaldo.![]()
I like living.![]()
Zondag maar weer wat kilometers wegtikken in mijn ouders' Corsa, gratis vriezer ophalen in Almere.
Is ook zeker leuker, maar mijn vriendin begint dan meteen te janken dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef. Als ik haar nu mee zou vragen om uit eten te gaan weet ik ook zeker dat ze niet mee wil, alleen maar omdat ze momenteel even geen werk heeft een haar deel dus niet kan betalenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Als hij meer geld zou hebben, zou ik het ook graag andersom zien, maar zo is het nu eenmaal niet. Trakteren is toch ook hartstikke leuk? Ik vind cadeautjes geven leuker dan krijgen zelfs vaak. Vandaar mijn banksaldo.![]()
I like living.![]()
Zondag maar weer wat kilometers wegtikken in mijn ouders' Corsa, gratis vriezer ophalen in Almere.
Ah ja, ziet er goed uit. Maar even in gedachten houden. Valentijdsdag sla ik trouwens per definitie over. Bovendien ga ik eerst nog sushi eten.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:49 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bacchus Bistro!Open haard, goed eten, niet TE duur... En vlakbij mijn huis. We gaan ook weleens naar Bocaccio, heerlijk vind ik dat, maar iets nieuws proberen is ook leuk.
Nou ja dat herken ik dan ook wel weer bij mezelf.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Is ook zeker leuker, maar mijn vriendin begint dan meteen te janken dat ze niet wil dat ik geld aan haar uitgeef. Als ik haar nu mee zou vragen om uit eten te gaan weet ik ook zeker dat ze niet mee wil, alleen maar omdat ze momenteel even geen werk heeft een haar deel dus niet kan betalen
Mens, ik nodig je toch niet voor niks uit verdomme
Bij de grote in Almere trouwens?![]()
Bocaccio is ook een absolute aanrader, in de Steentilstraat. Goddelijke antipasti!quote:Op maandag 3 februari 2014 12:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ah ja, ziet er goed uit. Maar even in gedachten houden. Valentijdsdag sla ik trouwens per definitie over. Bovendien ga ik eerst nog sushi eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |