joa dat jaquote:Op maandag 3 februari 2014 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh die had ik ook. Een assist macro is dat dan toch denk ik?
Ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:26 schreef Smoofie het volgende:
Al mn pvp gear van 85 kan ik gw verkopen heh?
Heb je MOP Al ?quote:
Ja. Net maar gekocht. Waarom heeft iemand Scroll of ress gecastquote:Op maandag 3 februari 2014 23:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb je MOP Al ?
anders doe ik metj e mee
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Net maar gekocht. Waarom heeft iemand Scroll of ress gecast, meteen begin ik weer
![]()
.
2 jaar niet gespeeld. Maar blijf wel casual, gewoon PVP'er.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]Had ik maar mensen die op mn SOR ingingen
ik kan wel wat extra's gebruiken, of een char die direct high level is
Same here, alleen dan meer PVE.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2 jaar niet gespeeld. Maar blijf wel casual, gewoon PVP'er.
Ja, ik was ook PVE'er, semi tot hardcore. Maar nu ga ik dat niet meer doen, geen tijd meer voor. Misschien een guild die heel laat raid, van 22-100 ofzo, dat zou wel kunnen,quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Same here, alleen dan meer PVE.
Hoop stiekem dat ik nog wel flink wat raids mee mag maken, al is dat tegenwoordig ook niet meer zo makkelijk heb ik t idee
Als ik echt weer in guild verband gaat raiden ben ik bang dat mn vriendin gek van me wordtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, ik was ook PVE'er, semi tot hardcore. Maar nu ga ik dat niet meer doen, geen tijd meer voor. Misschien een guild die heel laat raid, van 22-100 ofzo, dat zou wel kunnen,
Haha serieus?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:16 schreef TwyLight het volgende:
Account verkocht voor $500cad (¤332,48)
Dude op m'n Skypequote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:29 schreef Blistering het volgende:
[..]
Haha serieus?
Hoe dat opeens?
En waar?
Nope het is legit. Heb het geld al op m'n ing rekening zelfsquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:03 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Met een ongedekte cheque waardoor je dadelijk je geld en account kwijt bent?
Ik wil je niet bang maken, ook ben ik niet jaloers omdat mijn account meer waard is, maar zelfs dan is het nog mogelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:06 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nope het is legit. Heb het geld al op m'n ing rekening zelfs
Ik ken die dude al langer en die gast is super rijk. Hij heeft al eerder allemaal dingen voor mij gekocht zoals Steam games en andere dingenquote:
quote:ook ben ik niet jaloers omdat mijn account meer waard is
Dat is an sich erg weinigquote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:16 schreef TwyLight het volgende:
Account verkocht voor $500cad (¤332,48)
Het was niet je mainaccount?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:49 schreef TwyLight het volgende:
Had niet veel bijzonders op dat account hoor
Jawel maar mijn vorige account die ik hier voor had en ook verkocht heb was meer waard en heb ik ook meer voor gekregen.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 12:17 schreef Bart84 het volgende:
330 euro doe ik het niet voornulletje erbij en dan gaan we praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |