Ik heb alles al vrij gespeeld en bijna iedere missie/race/.. wel eens gedaan. Er was geen kut aan het spel, totdat de hacks en glitches het weer interessant maaktenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Moet wel toegeven dat toen mijn surano's gecloned werden (toen we net 2 weken bezig waren) ik ze ook (1286x) heb verkocht
[ afbeelding ]
Maar die zijn nooit doelbewust gecloned. Dit met die adders en al is wel sneu
Wat een kutsmoes dat je anders niet tegen sticky bombs op kan![]()
eh kom je nog s online moet weer wat adders sellen heb nog maar 400kquote:Op dinsdag 4 februari 2014 07:22 schreef Painore het volgende:
[..]
Ik heb alles al vrij gespeeld en bijna iedere missie/race/.. wel eens gedaan. Er was geen kut aan het spel, totdat de hacks en glitches het weer interessant maakten
700k in <5 minutenquote:
roep maarquote:Op dinsdag 4 februari 2014 10:35 schreef quer het volgende:
[..]
eh kom je nog s online moet weer wat adders sellen heb nog maar 400k
Ik kom wel evenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
roep maar
Kunnen we gelijk die tank Insurance glitch doen. werkt gewoon hoor.
ok, even peuk oproken en ps3 aansluiten(hij was weer dagje op vakantie)quote:
Jazekersquote:
ok beter!quote:
Heb je je chat uitstaan? Nodig me ff in je garage uit kijken of we auto's kunnen dupenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:19 schreef Blaadjes het volgende:
ging perfect zoals het moest!
Jammer dat ie nu zeikt over this car is over 50000.
Is ook een glitch voor maar hoopte hem zo te kunnen verkopen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Heb je je chat uitstaan? Nodig me ff in je garage uit kijken of we auto's kunnen dupen
Yo ik zag je invite maar ik ben even wat auto's and het save editen ik join jullie straks.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:23 schreef Grielen het volgende:
[..]
Heb je je chat uitstaan? Nodig me ff in je garage uit kijken of we auto's kunnen dupen
Is goed volgens mij snapt Blaadjes niet hoe het werktquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:29 schreef quer het volgende:
[..]
[..]
Yo ik zag je invite maar ik ben even wat auto's and het save editen ik join jullie straks.
wat save editen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:29 schreef Grielen het volgende:
[..]
Is goed volgens mij snapt Blaadjes niet hoe het werkt
Nee dupenquote:
rebel adder ja ff money makenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:32 schreef quer het volgende:
Rebel adder? of gewoon eenmalig auto'tje weg geven?
Die adder waar ik bij stond. Die moeten we even dupen zodat ik die kan verkopen. Dat 5 keer ofzo en dan kunnen we mijn adder dupen voor jou als je geld nodig hebtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat snap ik wel maar ik snap niet wat jij wil? Geef eens uitleg?
Heb geen geld nodig maar help je graagquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:34 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die adder waar ik bij stond. Die moeten we even dupen zodat ik die kan verkopen. Dat 5 keer ofzo en dan kunnen we mijn adder dupen voor jou als je geld nodig hebt
Heb je geen headset? Dat werkt zoveel fijnerquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heb geen geld nodig maar help je graag
jawel maar ik hoor jou nietquote:Op dinsdag 4 februari 2014 15:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Heb je geen headset? Dat werkt zoveel fijner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |