Het is ook een kutwoord.quote:
Weekend niet thuis geweest, vandaag werk en kijk nu een film. Straks misschien nog even online, anders pas volgend weekend.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Auto's kopiëren en dan verkopen (dupen = duplicate)
Panini waar blijf je nou, ik jaag mn geld er erg snel doorheen dankzij premies en sticky's
Gister gekeken, wil je weten hoe het afliep?quote:Op maandag 3 februari 2014 22:38 schreef Grielen het volgende:
Ja lekkere timing. Ga zo die docu kijken over de Hudson river crashlanding. Iedereen slaapt dus morgen weer een dag
en regilio tuur komt to the rescuequote:Op maandag 3 februari 2014 22:43 schreef Grielen het volgende:
Ik doe een wilde gok: Het vliegtuig landt in de rivier en niemand gaat dood
Jammer hoor deze gang van zaken]quote:
Ja jij besluit opeens tv te gaan kijken. En dan ook nog eens naar een programma dat al ruim 100x herhaald is..quote:
Verkeerd topic, hier alleen SC alstublieft.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:51 schreef kleineik het volgende:
Meer mensen die de missie "mixed up with coke" behoorlijk moeilijk vinden? Ik krijg hem niet voor elkaar
Te vroeg gejuicht, kan niet in de garagequote:Op maandag 3 februari 2014 23:02 schreef Kalebatz het volgende:
Nice, de thelma and Louise paasei, mooie mariachi tornado in de garage staan nu
hoevaak heb je er nou gestaan?quote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, kan niet in de garage
Wie zijn er online?
Net één keer. Nadat we daar vorige week geklooid hebben niet meer online geweest.quote:
Wel. Insurance en tracker er op zetten bij LSC. Lopend je garage in, met andere auto naar buiten rijden, terug naar binnen rijden, et voila je lelijke auto staat in de garage.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:09 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Te vroeg gejuicht, kan niet in de garage
Wie zijn er online?
Weer een lelijke auto erbij ghehequote:Op maandag 3 februari 2014 23:18 schreef Painore het volgende:
[..]
Wel. Insurance en tracker er op zetten bij LSC. Lopend je garage in, met andere auto naar buiten rijden, terug naar binnen rijden, et voila je lelijke auto staat in de garage.
mijn nederig excuusquote:Op maandag 3 februari 2014 23:02 schreef Painore het volgende:
[..]
Verkeerd topic, hier alleen SC alstublieft.
Zo zie je maar weer hoe hypocriet deze faggots zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:48 schreef Divje het volgende:
Stelletje glitchershuuuu dupen is niet verkeerd!
Allemaal vergeten dat we BramPowert verketterd hebben omdat ie toevallig glitchte?
op de mensen die er toen nog niet waren na dan
Moet wel toegeven dat toen mijn surano's gecloned werden (toen we net 2 weken bezig waren) ik ze ook (1286x) heb verkochtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 01:52 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe hypocriet deze faggots zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |