OVTijden.com heeft naast actuele data ook voorspellingen. Zo te zien is het merendeel DDZ en af en toe een ICMm.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:58 schreef Maxbet het volgende:
Waar kan ik vinden wat voor mat er morgen in de 1900 zit?
Perfect, thanks!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:02 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
OVTijden.com heeft naast actuele data ook voorspellingen.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:39 schreef dennistd het volgende:
Nu kwam ik aan op een leeg station,
en ik dacht: het zit me niet mee...
quote:Heel in de verte ging de laatste wagon
en Annabel zei: oké, ik ga met je mee.
Ik heb geen laatste wagon gezien en ook geen Annabel... (maar ik had het nummer inderdaad in mijn hoofd zitten toen ik het bericht posttequote:
Ziggy3!!!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:45 schreef greavy het volgende:
Staan al 10 minuten bij Groningen voor het rode sein met de GTW uit Leer. Een rangeerder heeft het NS-treinstel niet weggehaald, en de TRDL krijgt geen contact met die rangeerder. Onbekend hoelang dit gaat duren, aldus de omroep.
Edit: na 11 minuten mogen we toch bezet spoor binnenkomen, voor een ICM staan we nu geparkeerd aan het perron
Ik kan nooit meer een trein missen zonder een verliefde glimlachquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:15 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik heb geen laatste wagon gezien en ook geen Annabel... (maar ik had het nummer inderdaad in mijn hoofd zitten toen ik het bericht postte)
Mooi, dat dacht ik al, maar bij het uitstappen vergat ik te kijken of dat zo was. Uitpuilende IC Utrecht - Amsterdam. Een viertje, terwijl ook extra reizigers naar Schiphol mee moesten tot Duivendrecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:24 schreef dennistd het volgende:
Ja, 86 en 87 zijn zesjes, 94 en 95 zijn viertjes
Scheelt weer in stookkostenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:39 schreef DriekOplopers het volgende:
Vertrek Utrecht 00:25 was een lullig viertje. Met staande reizigers op de balkons.
Spoortje 2, zag hem nog staan ja.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:45 schreef greavy het volgende:
Staan al 10 minuten bij Groningen voor het rode sein met de GTW uit Leer. Een rangeerder heeft het NS-treinstel niet weggehaald, en de TRDL krijgt geen contact met die rangeerder. Onbekend hoelang dit gaat duren, aldus de omroep.
Edit: na 11 minuten mogen we toch bezet spoor binnenkomen, voor een ICM staan we nu geparkeerd aan het perron
Bedankt Peterselieman, men kan zeker niet tegelijk vertrekken van spoor 1 en spoor 2 en de vertreksporen van beide stoptreinen omdraaien?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
misschien wel mede op voorspraak van de NS die vanwege het lange keren drie perrons in Leeuwarden wilde gebruiken? Vanaf 3 februari hoeft dat niet meer en wordt er weer 'kort' gekeerd met de IC's.
Helaas. Ik ben niet eens in Groningen.quote:
de IC rg de randstad vertrok hierdoor ook te laat. Maar wij kwamen binnenrollen, en die vertrok. Geen overstap meer dus, waren een 30-tal reizigers niet blij mee....quote:Op zondag 2 februari 2014 03:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Spoortje 2, zag hem nog staan ja.
Ze waren flink onderbemand. Ik heb de trdl nog gebeld omdat 6b veilig had gekregen en er niemand op zat en nog sluitseintjes te zien waren. Ik stond op 7b en had 'haast' (genoeg te doen).
Matig wel.
Ik denk dan dat je op het emplacement in de knoei komt.quote:Op zondag 2 februari 2014 04:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Bedankt Peterselieman, men kan zeker niet tegelijk vertrekken van spoor 1 en spoor 2 en de vertreksporen van beide stoptreinen omdraaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |