True. Niks om zich voor te schamenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms. Hij komt voor zijn flamboyantheid en aandachtsgeilheid uit
Zoals het betaamt voor een rasvis.
hoe?quote:
Heb je al een tekst of doe je die van mij Thank You CoodBye?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoe?
Bedoel moet taart bakken voor morgen laatste dag + heb alles hier liggen..
Ik krijg miej straks ook een knal met een deegroller
Terecht. Je zal maar heel je FOK! carriere hartjes aan andere users moeten posten. Durf jezelf te laten zien Tjacka. Bij voorkeur in een apenpak.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Denk het wel ligt beetje aan of ik genoeg marsepein heb meegenomen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je al een tekst of doe je die van mij Thank You CoodBye?
Wat heeft ie nu weer besloten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:02 schreef Tjacka het volgende:
kut eberhard van der laan
wat een debiel
Lavenderr ik heb je hulp nodig...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer besloten?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft ie nu weer besloten?
quote:UPDATE Het voetbalgeweld in november op de Dam in Amsterdam was te wijten aan grote hoeveelheden alcohol die de supporters van de Schotse club Celtic daar nuttigden. Zo oordeelde burgemeester Eberhard van der Laan donderdag in de gemeenteraad. Hij overweegt daarom de verkoop van alcohol door winkels voorafgaande aan een Champions Leaguewedstrijd aan banden te leggen.
De maatregel is vergelijkbaar met de regels die de afgelopen jaren golden op Koninginnedag om alcoholmisbruik tegen te gaan. Op deze feestdag, vanaf dit jaar Koningsdag geheten, mogen supermarkten in de hoofdstad maar één alcohoholisch drankje aan klanten verkopen.
Van der Laan baseert zijn conclusie onder meer op bevindingen van politie, horeca-ondernemers rond de Dam en ook stadsreinigers die na afloop van de ongeregeldheden veel bierblikjes tegenkwamen die duidelijk uit de supermarkten afkomstig waren. 'Alle winkels deden mee', zei Van der Laan. Hij wil daarom afspraken maken met Amsterdamse supermarkten om de bierverkoop te beteugelen als er veel voetbalsupporters in de stad zijn.
Rond de Champions Leaguewedstrijd van Ajax tegen Celtic op 6 november braken rellen uit op en rond de Dam. Dertien politieagenten raakten gewond en er werden 17 Ajax-fans en 28 Celtic-supporters opgepakt.
Celtic-supporters klaagden achteraf dat de politie buitensporig geweld had gebruikt en dat de arrestatie-eenheid zich niet als politie kenbaar had gemaakt. Celtic-supporters dachten daarom met Ajax-hooligans te maken te hebben. Volgens Van der Laan blijft de arrestatie-eenheid in de toekomst in burgerkleding opereren. 'De manier om dicht bij de relschoppers te komen is onherkenbaar te zijn', redeneerde hij.
Wel gaat de politie in het vervolg anders te werk om verwarring te voorkomen. Van der Laan: 'Bij arrestaties wordt er zo goed mogelijk nagestreefd dat er onmiddellijk ME omheen is, zodat supporters geen verwarring meer zullen ondervinden.'
Van der Laan vindt niet dat de politie 'in de context van de gebeurtenissen' buitensporig geweld heeft gebruikt.
Ja. Of een diadeem .quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lavenderr ik heb je hulp nodig...
Als je als man je haarpony net in de mond kan stoppen (Ik moet het wel flink helpen door slag in haar). Is het dan hoognodig tijd voor een kappersbezoek?
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Roze toch wel? Of eentje met konijnen oren
Een haarklem doe je aan de achterkant. Met een diadeem schuif je je pony naar achter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat zoiets een haarklem heette ofzo
Grappig.
Damn!quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een haarklem doe je aan de achterkant. Met een diadeem schuif je je pony naar achter.
Wacht, zal een foto laten zien.
Oh nee, toch maar niet
Ik snap wat je bedoelt, wist alleen nooit de benaming ervan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een haarklem doe je aan de achterkant. Met een diadeem schuif je je pony naar achter.
Wacht, zal een foto laten zien.
Oh nee, toch maar niet
Heb jij ook lang haar DP?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, wist alleen nooit de benaming ervan.
Voelt zeker heel koud aan in het begin?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik niet meer.. sinds een paar weken gemillimeterd.
Ja reken maar! Haar houdt zoveel warmte vast..quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voelt zeker heel koud aan in het begin?
Ik zag daarstraks op BBC een aankondiging van de rugbywedstrijden van komend weekend. Indrukwekkend hoor die gezichten zo vlak bij elkaar en dat Haka.quote:
zaterdagmiddag engeland - frankrijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks op BBC een aankondiging van de rugbywedstrijden van komend weekend. Indrukwekkend hoor die gezichten zo vlak bij elkaar en dat Haka.
Ik ga kijken. Vind rugby mooi.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zaterdagmiddag engeland - frankrijk
Tussen kort en kort geschoren in, het veranderd vrij vaak bij mij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kort geschoren of gewoon kort?
Leuk. Hou ik van. Helemaal kaal ben ik niet zo kapot van, al staat het sommige jongens wel goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tussen kort en kort geschoren in, het veranderd vrij vaak bij mij.
Je moet er idd een goed koppie voor hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk. Hou ik van. Helemaal kaal ben ik niet zo kapot van, al staat het sommige jongens wel goed.
Wat heb je leuke hartjes op je UI.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet er idd een goed koppie voor hebben.
moet je johannes vragenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je leuke hartjes op je UI.
Ik zou wel bijen op mijn lavendel willen.
Lavendelquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je leuke hartjes op je UI.
Ik zou wel bijen op mijn lavendel willen.
Lekker he? Mijn tuin staat er ook vol mee, of beter gezegd..stónd. Veel kapot gevroren vorige winter. Komend voorjaar nieuwe kans.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lavendel
Gisteren heb een zo'n boomgeurtje van lavendel gekocht bij een pompstation.
Heerlijk.
Eigenlijk toch best sneu dat die bloemetjes maar een kort leven hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker he? Mijn tuin staat er ook vol mee, of beter gezegd..stónd. Veel kapot gevroren vorige winter. Komend voorjaar nieuwe kans.
Ja he? Maar komt wel weer. Komen voorjaar staan er weer grote struiken in de tuin en in de potten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk toch best sneu dat die bloemetjes maar een kort leven hebben.
Die haka heb ik wel eens gezien op YT jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks op BBC een aankondiging van de rugbywedstrijden van komend weekend. Indrukwekkend hoor die gezichten zo vlak bij elkaar en dat Haka.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Die haka heb ik wel eens gezien op YT jaerg vet. Vind de sport verder niks aan
Heb net lekker een warme douche gepakt en lig al in bedquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? Maar komt wel weer. Komen voorjaar staan er weer grote struiken in de tuin en in de potten.
Ik zag zelfs nu al een paar kleine takjes lavendel toen ik in de potten keek.
Maar daar zal de nachtvorst wel korte metten mee maken![]()
Wat is het koud he? Kan maar niet warm worden vanavond.
Denk dat ik maar in bad ga straks. Even lekker doorwarmen voor ik ga slapen.
Ik ook. Altijd een raam open.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb net lekker een warme douche gepakt en lig al in bed
Maar doe altijd een raampje open, zelfs als het vriest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |