Vind jij vis Daan ook de mooistequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Als er vissenjonkies komen gaat er 1 Lav heten
Wheheh, wel mooier thoughquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is dus niet van Johannes Vermeer.
Klopt, maar Johannes Vermeer was ook een goede schilder.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is dus niet van Johannes Vermeer.
Ik zet hem ondertussen weer terug op Bossiequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar Johannes Vermeer was ook een goede schilder.
Als je je oude ooit weer eens wil nemen, dan accepteer ik het.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet hem ondertussen weer terug op Bossie
Gooi E_O er in dan word het interessanterquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou wees eens enthousiast over die mooie vissen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
Ze doen niet voor elkaar onder qua schoonheid LR.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind jij vis Daan ook de mooiste
Geen penissen posten hierquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef Tjacka het volgende:
ik ga zo mijn favoriete ui laten zien
Je was gewaarschuwd. De 23ste stomp ik je in elkaarquote:
Ergens wel ernstig gesteld dat niemand inziet dat het om een een aangepaste variant van jouw schilderij ging.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zet hem ondertussen weer terug op Bossie
Nou, ik vind de Johannes vis ook heel mooi hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze doen niet voor elkaar onder qua schoonheid LR.
Maar Daan heeft nét dat beetje extra he?
godverdomme tjacka wat een para Avatarquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:49 schreef Tjacka het volgende:
ik ga zo mijn favoriete ui laten zien
Niet echt kunstkenners.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je was gewaarschuwd. De 23ste stomp ik je in elkaar
[..]
Ergens wel ernstig gesteld dat niemand inziet dat het om een een aangepaste variant van jouw schilderij ging.
Zeker. Wat een souplesse, wat een uitstralingquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze doen niet voor elkaar onder qua schoonheid LR.
Maar Daan heeft nét dat beetje extra he?
Dit snap ik trouwens niet, die man heeft zijn geld zelf verdient en wil het groot vieren op zijn 50e verjaardag. De afgunst.quote:Wie is Victor Pinchuk? Het is een vraag die velen zich bij het lezen van de titel af zullen vragen. Hij is een van de rijkste mannen op aarde. De Oekraïense miljardair heeft zijn rijkdom vergaard in de mediawereld, als staalmagnaat en op de aandelenbeurs. In 2010 stond hij op de Time lijst van invloedrijkste mensen. Toen hij in december 2010 50 werd gaf hij een flink feestje in het Franse Courchevel. Hier mochten 300 gasten, waaronder Bill Clinton en Christina Aguilera genieten van een welverdiende maaltijd van de Franse topkok Alain Ducasse. Cirque du Soleil werd speciaal vanuit Canada ingevlogen, net als wodka uit Rusland en de beste wijnen van Frankrijk. Een groot vuurwerkspektakel sloot het feest in stijl af. De kosten van het feestje lekten uit en leidden tot protesten vanuit de Franse bevolking. Totale kosten? Een slordige 7 miljoen dollar.
die van mij is veel mooierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
die van mij is veel mooier
hahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werewolf
[..]
hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Weet je zeker dat dat Johannes niet is? Ik vind ze altijd nogal op elkaar lijken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker. Wat een souplesse, wat een uitstraling![]()
[ afbeelding ]
Kijk E_O avond etenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo roze, zo gayquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Van dit soort grappen zakt mijn broek altijd af, en niet omdat ik er opgewonden van raak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of toch wel.Bedanktquote:![]()
Moet een mooi feestje geweest zijn dan. Lekker zelf wetenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit snap ik trouwens niet, die man heeft zijn geld zelf verdient en wil het groot vieren op zijn 50e verjaardag. De afgunst.
Johannes zit altijd schuchter in het hoekjequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat Johannes niet is? Ik vind ze altijd nogal op elkaar lijken.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van dit soort grappen zakt mijn broek altijd af, en niet omdat ik er opgewonden van raak.
Of toch wel.
vooral mossel is lekkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb net gegeten, nu weer honger door jouvis
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:55 schreef theguyver het volgende:
[..]GoeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:55 schreef theguyver het volgende:
[..]Ja dit wordt het niet. Hier heb je een nieuwe ontdekking van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad en vergeet ook niet hoeveel mensen dankzij die 7 miljoen zelf ook goed verdienen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit snap ik trouwens niet, die man heeft zijn geld zelf verdient en wil het groot vieren op zijn 50e verjaardag. De afgunst.
Daar loop ik de hele dag al aan te denken ja.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vooral mossel is lekker
haha
snap je hem
GGMM heeft mij verteld dat dit niet zo is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes zit altijd schuchter in het hoekje
gay = vrolijk he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Van dit soort grappen zakt mijn broek altijd af, en niet omdat ik er opgewonden van raak.
Of toch wel.
[..]
Bedankt
zeg me dat het niet zo isquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft mij verteld dat dit niet zo is.
Als ik huil moet je niet om me gaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zeg me dat het niet zo is
zeg me dat het niet zo is zeg me dat het niet waar is
Je kán er nog onderuit hequote:Op donderdag 30 januari 2014 18:58 schreef theguyver het volgende:
Oke ik moet nu echt maar eens gaan..
Anders word de vrouw boos.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |