Heb jij ook lang haar DP?quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, wist alleen nooit de benaming ervan.
Voelt zeker heel koud aan in het begin?quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik niet meer.. sinds een paar weken gemillimeterd.
Ja reken maar! Haar houdt zoveel warmte vast..quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voelt zeker heel koud aan in het begin?
Ik zag daarstraks op BBC een aankondiging van de rugbywedstrijden van komend weekend. Indrukwekkend hoor die gezichten zo vlak bij elkaar en dat Haka.quote:
zaterdagmiddag engeland - frankrijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks op BBC een aankondiging van de rugbywedstrijden van komend weekend. Indrukwekkend hoor die gezichten zo vlak bij elkaar en dat Haka.
Ik ga kijken. Vind rugby mooi.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zaterdagmiddag engeland - frankrijk
Tussen kort en kort geschoren in, het veranderd vrij vaak bij mij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kort geschoren of gewoon kort?
Leuk. Hou ik van. Helemaal kaal ben ik niet zo kapot van, al staat het sommige jongens wel goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tussen kort en kort geschoren in, het veranderd vrij vaak bij mij.
Je moet er idd een goed koppie voor hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Leuk. Hou ik van. Helemaal kaal ben ik niet zo kapot van, al staat het sommige jongens wel goed.
Wat heb je leuke hartjes op je UI.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je moet er idd een goed koppie voor hebben.
moet je johannes vragenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je leuke hartjes op je UI.
Ik zou wel bijen op mijn lavendel willen.
Lavendelquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heb je leuke hartjes op je UI.
Ik zou wel bijen op mijn lavendel willen.
Lekker he? Mijn tuin staat er ook vol mee, of beter gezegd..stónd. Veel kapot gevroren vorige winter. Komend voorjaar nieuwe kans.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lavendel
Gisteren heb een zo'n boomgeurtje van lavendel gekocht bij een pompstation.
Heerlijk.
Eigenlijk toch best sneu dat die bloemetjes maar een kort leven hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker he? Mijn tuin staat er ook vol mee, of beter gezegd..stónd. Veel kapot gevroren vorige winter. Komend voorjaar nieuwe kans.
Ja he? Maar komt wel weer. Komen voorjaar staan er weer grote struiken in de tuin en in de potten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eigenlijk toch best sneu dat die bloemetjes maar een kort leven hebben.
Die haka heb ik wel eens gezien op YT jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zag daarstraks op BBC een aankondiging van de rugbywedstrijden van komend weekend. Indrukwekkend hoor die gezichten zo vlak bij elkaar en dat Haka.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:10 schreef Divje het volgende:
[..]
Die haka heb ik wel eens gezien op YT jaerg vet. Vind de sport verder niks aan
Heb net lekker een warme douche gepakt en lig al in bedquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja he? Maar komt wel weer. Komen voorjaar staan er weer grote struiken in de tuin en in de potten.
Ik zag zelfs nu al een paar kleine takjes lavendel toen ik in de potten keek.
Maar daar zal de nachtvorst wel korte metten mee maken![]()
Wat is het koud he? Kan maar niet warm worden vanavond.
Denk dat ik maar in bad ga straks. Even lekker doorwarmen voor ik ga slapen.
Ik ook. Altijd een raam open.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb net lekker een warme douche gepakt en lig al in bed
Maar doe altijd een raampje open, zelfs als het vriest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |