Ziet er zo op het eerste gezicht wel goed uit hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja geen idee of dat de kracht van de samenvatting is, of juist de gebreken ervan aantoont.
En juridischequote:Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet eerst wat zakelijke struikelblokken elimineren.
truequote:Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet eerst wat zakelijke struikelblokken elimineren.
Tot zoquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Mag weleens beginnen dus, dag
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar als alles volgens plan verloopt kan ik maandag beginnen met winst maken.
wat voor bedrijfquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar als alles volgens plan verloopt kan ik maandag beginnen met winst maken.
Naar aanleiding van wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:42 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Vriend/vriendin van je dochter/zoon
Topic voor fok-it!
Fantastisch subtiele fipo welquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:42 schreef Toto69 het volgende:
R&P / Vriend/vriendin van je dochter/zoon
Topic voor fok-it!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:48 schreef JanCees het volgende:
Blijkbaar is Ouder1 een bekende naam in R&P
Niet alleen in R&Pquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:48 schreef JanCees het volgende:
Blijkbaar is Ouder1 een bekende naam in R&P
Volgens mij gaat er iets fout in deze zin.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:56 schreef Jimbo het volgende:
WTF
mn telefoon gaat niet af, maar er stond niets in het scherm
vervolgens kijk ik in mn call history, en er is geen nieuwe oproep
Dat lijkt me heel normaal. Als mijn telefoon ook niet af gaat, en er ook niets in het scherm staat, staat er ook wel vaker niets in mijn call history eigenlijkquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:56 schreef Jimbo het volgende:
WTF
mn telefoon gaat niet af, maar er stond niets in het scherm
gaat net af jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iets fout in deze zin.
gaat net af?
ja ja , typfout dit datquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel normaal. Als mijn telefoon ook niet af gaat, en er ook niets in het scherm staat, staat er ook wel vaker niets in mijn call history eigenlijk
quote:
Klopt. De microfoon is nu ingeschakeld. Alles wat Jimbo zegt wordt nu afgeluisterd, je hoeft er niet eens meer voor te bellen.quote:
ik zet hem maar uitquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt. De microfoon is nu ingeschakeld. Alles wat Jimbo zegt wordt nu afgeluisterd, je hoeft er niet eens meer voor te bellen.
Ritueel vernietigen en in de verbrandingsoven is de enige optie.quote:
goed idee. gekkenhuis ditquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ritueel vernietigen en in de verbrandingsoven is de enige optie.
Je kunt maar beter naar Groenland emigreren en alle contacten met de buitenwereld verbreken. Dan heeft de NSA ook niks meer aan jequote:
Dit vind ik geen slecht idee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kunt maar beter naar Groenland emigreren en alle contacten met de buitenwereld verbreken. Dan heeft de NSA ook niks meer aan je
Ik zit vol met goede ideeënquote:
tot in groenlandquote:
Ik zou best eens naar Groenland willenquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zou best eens naar Groenland willen
Mijn nummer wordt ook al afgetapt of zo. Als mijn nummer in de Voicemail komt krijgen mensen te horen dat het nummer niet in gebruik is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:56 schreef Jimbo het volgende:
WTF
mn telefoon gaat net af, maar er stond niets in het scherm
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van FOK!ker - Angel - die naar Groenland ging? Nee? Hij ging ook niet
TRV / [Reisverslag] Groenland.
Moet je maar niet van die rare dingen googelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn nummer wordt ook al afgetapt of zo. Als mijn nummer in de Voicemail komt krijgen mensen te horen dat het nummer niet in gebruik is.
Klopt, maar lastig is het welquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moet je maar niet van die rare dingen googelen
De precieze copypaste van mijn topic ooit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
Kennen jullie dat verhaal van FOK!ker - Angel - die naar Groenland ging? Nee? Hij ging ook niet
TRV / [Reisverslag] Groenland.
ik lig de hele dag al onder een dikke donsdeken met de verwarming hoog, en nog is het pleuris koudquote:
Ziek?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lig de hele dag al onder een dikke donsdeken met de verwarming hoog, en nog is het pleuris koud
maar mn voorhoofd brand
Wat noem je me een watje, grafjongquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat zijn jullie een stel watjes, maar oké. Ik warm jullie op met mijn liefde![]()
Arme Jimboquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lig de hele dag al onder een dikke donsdeken met de verwarming hoog, en nog is het pleuris koud
maar mn voorhoofd brand
Thanks, maar zit wel op school dus misschien raar gezichtquote:
Is het zo koud in de klas?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Thanks, maar zit wel op school dus misschien raar gezicht. Heb dikke sjaal wel
En anders heb je nog altijd uit te kijken naar mijn preek morgenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn verwarming is een beetje stuk geloof ik. Gelukkig is er hier konijnenwarmte.
Dan kan je weer preken voor een parochie van anderhalfmiljoen volgelingen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:04 schreef Pieter.Jan.Derks het volgende:
[..]
En anders heb je nog altijd uit te kijken naar mijn preek morgen
De dominee kan wel inpakken, vrijdagavond is de nieuwe zondagochtend
komt omdat je ziek in je hoofd bent.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar mn voorhoofd brand
nou nou nou!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
komt omdat je ziek in je hoofd bent.
uhhuquote:
Gelukkig is er een marathon van storage wars op tvquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Jimbo
Ik ben ook maar koud
ok sofjequote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
quote:
Gaat het goed op school?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
ja prima. Ga zo naar huisquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil heel graag mod worden om
[ afbeelding ]
weg te halen.
[..]
Gaat het goed op school?
gewoon aan tjacka vragenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil heel graag mod worden om
[ afbeelding ]
weg te halen.
[..]
Gaat het goed op school?
Weer met de fiets of wordt het zwoegen in de bus?quote:
Tjacka heeft een werkcarriere. Die jongen is te overspannend voor een topicpointer.quote:
okquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weer met de fiets of wordt het zwoegen in de bus?
[..]
Tjacka heeft een werkcarriere. Die jongen is te overspannend voor een topicpointer.
Moet je maar lief zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zag een postbode lopen met pakjes.
Hij heeft niks in mijn bus gedaan
Dus hij bestaat toch, de sintquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, whyquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké. Ik zal lief zijn tegen je.
a la Ezell style?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee..
Verzin eens een lekker recept met broccoli, champignons en paprika voor mij.
Dat doe ik altijd, maar geen idee wat ik anders kan doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
a la Ezell style?
Greonte bakken en rijst koken en kipje bij.
ja toedelsquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik trek de uitnodigingen wel weer in
Ik geloof dat ik doorheb waarom Ezell jou niet aardig vind.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
a la Ezell style?
Greonte bakken en rijst koken en kipje bij.
in de oven? Doet mijn moeder altijdquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, maar geen idee wat ik anders kan doen.
heh hoequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in de oven? Doet mijn moeder altijd
De Duitsers ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
in de oven? Doet mijn moeder altijd
Het racisme zit diep geworteld in deze cultuur. Ik walg ervan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik doorheb waarom Ezell jou niet aardig vind.
Racist.
De groenten snij je in grote stukken, doet veel olijfolie en dan kruid je ze ofzoquote:
hmmquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
De groenten snij je in grote stukken, doet veel olijfolie en dan kruid je ze ofzo
ik vind het niet te vreten, maar sommige mensen zweren erbij
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
http://www.lekkertafelen.(...)iaanse-ovengroenten/
zoiets dus
broccoli, champignons ennn paprika weet ik ook nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd, maar geen idee wat ik anders kan doen.
Doe jij iedere dag boodschappen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:14 schreef Ezell het volgende:
ik wil gehaktballen
maar dan naar de supermarkt![]()
Gewoon een pizza in de ovenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:14 schreef Typisch het volgende:
gewoon alles bij elkaar gooien met een woksausje
je kunt er ook een zelf gemaakte pizza van makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon een pizza in de oven
Dat moet je met friet doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
je kunt er ook een zelf gemaakte pizza van maken
alles bij elkaar flikkeren en wokken
of alles bij elkaar flikkeren op een laagje pizzadeeg met wat tomatensaus oid
doe ik altijd met restjes
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Begin ook honger te krijgen.
Misschien maar een patatje halen
offf pastinaak!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Begin ook honger te krijgen.
Misschien maar een patatje halen
Chips of Crisps?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:18 schreef Ezell het volgende:
kut, nu zin om chips te maken, maar dan heb ik meteen vet veel aardappelen
*patatquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat moet je met friet doenFriet met kaas, ketchup en salami ofzo
ik eet bijna nooit meer patatquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat moet je met friet doenFriet met kaas, ketchup en salami ofzo
met een dunschiller zo'n aardappel aanvallenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij maakt zelf crisps?![]()
Hoe doe je dat?
geen ideequote:
is eigenlijk ook meer iets voor kinders imoquote:
En dan in de frituur?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
met een dunschiller zo'n aardappel aanvallen
Hoi.quote:
Owja, dan maar iets hier zoeken dat ik kan eten.quote:
Ezell used dunschiller...quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
met een dunschiller zo'n aardappel aanvallen
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi.
Las nog terug van gister.Je bent een lieverd.
[..]
Owja, dan maar iets hier zoeken dat ik kan eten.
Heb nog mais en bonen.
tortillaquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi.
Las nog terug van gister.Je bent een lieverd.
[..]
Owja, dan maar iets hier zoeken dat ik kan eten.
Heb nog mais en bonen.
Ben je ookquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Crack_ noemt me indirect lelijk.![]()
Troost mij!
Patat is voor kinderen. Uh, oké. Gelukkig eet ik het sowieso zelden, af en toe een zak in de stad als ik trek heb/quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
is eigenlijk ook meer iets voor kinders imo
kanquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gaan we bij jou ook een keer crisps maken?
Papzakquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Patat is voor kinderen. Uh, oké. Gelukkig eet ik het sowieso zelden, af en toe een zak in de stad als ik trek heb/
Ik geloof dat er een fout gemaakt is, want een Ezellsig is zoveel meer waard. Je hebt nu gekozen voor modder terwijl je ook goud kon hebben.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Is je sterretje nu ook een rondje geworden?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een fout gemaakt is, want een Ezellsig is zoveel meer waard. Je hebt nu gekozen voor modder terwijl je ook goud kon hebben.
Eens. Je zou maar afgetraind zijn :Squote:
En een Ezellondertitel is Diamant toch?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik geloof dat er een fout gemaakt is, want een Ezellsig is zoveel meer waard. Je hebt nu gekozen voor modder terwijl je ook goud kon hebben.
Ik bedoel qua smaken, kan het niet beter uitleggen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Patat is voor kinderen. Uh, oké. Gelukkig eet ik het sowieso zelden, af en toe een zak in de stad als ik trek heb/
Taco Mundo is wel chill.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Je zou maar afgetraind zijn :S
Taco Mundo nooit van gehoord, maar kennelijk kan ik nu ook fastfood taco's en burrito's kopen in Delft.
Sowieso.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En een Ezellondertitel is Diamant toch?![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Troost mij!
Taco's zijn altijd chillquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Taco Mundo is wel chill.
[..]
Sowieso.
Blijf hopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Huhquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Troost mij!
ik liep naar een bus en toen ging hij opeena rijden en in arnhem is dat heel raar dus kwam hij recht op me af.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Rijdende bussen zijn raar ja?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik liep naar een bus en toen ging hij opeena rijden en in arnhem is dat heel raar dus kwam hij recht op me af.
Nu ook nog wachten tot de volgende. Kut dag
importbruid besteld?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Herkenbaar
ik wacht nog op post uit china
Noem je Sof nou een vliegtuig?quote:
dat is wel kut, jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ik liep naar een bus en toen ging hij opeena rijden en in arnhem is dat heel raar dus kwam hij recht op me af.
Als je het filmpje had afgekeken zie je aan het einde een mannetje wegrennen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem je Sof nou een vliegtuig?
En daarom enkel met Trolleys reizen in Arnhem.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
het is toch niet te gelovenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:
Godverquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je het filmpje had afgekeken zie je aan het einde een mannetje wegrennen.
Nu wil ik niet suggereren dat Sof een mannetje is.
nee het busstationquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Rijdende bussen zijn raar ja?
ik moet buiten arnhem zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En daarom enkel met Trolleys reizen in Arnhem.
Maar wel bijzonder ja.
geld betalen terwijl je gratis kan reizenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mja, tijd voor een auto sofje
nou nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef Ezell het volgende:
Mij lijkt een ontbijt met broccoli en gehaktballen vet lekker. Wat vinden jullie ervan? Is dat een ontbijt?
Tussen alle andere paupers in de tram zittenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
geld betalen terwijl je gratis kan reizen
Niet mijns inziensquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef Ezell het volgende:
Mij lijkt een ontbijt met broccoli en gehaktballen vet lekker. Wat vinden jullie ervan? Is dat een ontbijt?
Ja, is dat dan positief of negatief?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
foto van zus.
"Ow wow.Lijkt totaal niet op je"
Je wil nu reacties uitlokken, maar mij zou het ook prima lijken. Ik eet 's ochtends werkelijk alles.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef Ezell het volgende:
Jij hebt een zus?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
foto van zus.
"Ow wow.Lijkt totaal niet op je"
Problemen van problemen makenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Tussen alle andere paupers in de tram zittenAfhankelijk zijn van de overheid
problemen van het OV jouw problemen laten worden
Is dit je Spatie act?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar lekker.Wat is dan een goed ontbijt?
[..]
warum
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je wil nu reacties uitlokken, maar mij zou het ook prima lijken. Ik eet 's ochtends werkelijk alles.
yoghurtquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar lekker.Wat is dan een goed ontbijt?
[..]
warum
Definieer een normaal ontbijtquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Ezell ik heb recht op een normaal ontbijt![]()
iets van broodjes, of croissants, stukje fruit, bakje yoghurt, zoietsquote:
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iets van broodjes, of croissants, stukje fruit, bakje yoghurt, zoiets
thnxquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
Wow altijd knappe jongens op station
Ik houd het gewoon op brood omdat makkelijk. Maar ik zou zo mijn restjes van de dag ervoor opwarmenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, heb totaal geen verstand van eten.
Ik zit thuis hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:40 schreef supersof het volgende:
Wow altijd knappe jongens op station
Restjes zijn zo fucking lekker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd het gewoon op brood omdat makkelijk. Maar ik zou zo mijn restjes van de dag ervoor opwarmen
En wat goed voor je is? Die vraag schuif ik door aan mijn gewaardeerde collega Crack_
Echte Casanova jij. De toespelingen blijven ook maar komen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zit thuis hoor
Ik ben wel ad rem vandaag hè?
Wil je het opnieuw opwarmen, gooi je er dan vooral veel spinazie bij?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Restjes zijn zo fucking lekker.
Ga vanavond ook extra veel eten maken zodat ik een midnight snack heb en misschien ook een ontbijt.
Dat doe ik vaak met pasta als ik er echt iets lekkers van maak, gewoon bewust een portie extra. Pasta wordt bijna lekkerder als je het opwarmt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Restjes zijn zo fucking lekker.
Ga vanavond ook extra veel eten maken zodat ik een midnight snack heb en misschien ook een ontbijt.
Jaquote:
Richt je meisje eens beter af dan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:39 schreef AldoTheApache het volgende:
Ezell ik heb recht op een normaal ontbijt![]()
Ik schud het zo uit de mouwquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echte Casanova jij. De toespelingen blijven ook maar komen.
Hoezo spinazie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wil je het opnieuw opwarmen, gooi je er dan vooral veel spinazie bij?
Precies.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik vaak met pasta als ik er echt iets lekkers van maak, gewoon bewust een portie extra. Pasta wordt bijna lekkerder als je het opwarmt.
Gevonden, wat jammer dat ze bezet is. Kan je die vriend niet per ongeluk naar Amerika laten emigreren of zo?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Richt je meisje eens beter af dan.
Nu is het alsof zij de broek aan heeft.
sorryquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Richt je meisje eens beter af dan.
Nu is het alsof zij de broek aan heeft.
Dan wordt het giftig ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo spinazie?
[..]
Precies.Mijn god, ik ga zo echt even een sausje en vlees halen voor mijn pasta vanavond.
Je kunt wel merken dat wij hetzelfde geloof aanhangen. We hebben inmiddels al zeker 20 gedeelde geboden kunnen opstellen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo spinazie?
[..]
Precies.Mijn god, ik ga zo echt even een sausje en vlees halen voor mijn pasta vanavond.
Als ik een vrijgezelle vrouw was wist ik het wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik zit thuis hoor
Ik ben wel ad rem vandaag hè?
Ik zei toch iets normaalsquote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
sorry![]()
Ik krijg al ontbijt op bed, maar dat wordt nu dus een vreemd ontbijt
Haar vriend is tof.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gevonden, wat jammer dat ze bezet is. Kan je die vriend niet per ongeluk naar Amerika laten emigreren of zo?
warm ontbijtquote:
oeh bffquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kunt wel merken dat wij hetzelfde geloof aanhangen. We hebben inmiddels al zeker 20 gedeelde geboden kunnen opstellen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zei toch iets normaalsPlus als je dat knoeit (want zo onhandig schat ik jou wel) is meteen heel het bed vies van die saus
![]()
Vroeger, tegenwoordig koel je het toch waardoor het proces de kans niet krijgt.quote:
Het is dat je een duimpje opsteekt. Ik dacht bijna dat je weer sarcastisch was.quote:
Shit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Haar vriend is tof.
Dat is wel een blijvertje.
Ik weet niet of je vanavond tijd hebt maar ik zal zo wel even mijn adres DM'en.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ik een vrijgezelle vrouw was wist ik het wel.
Nu ook trouwens.
Is dat in Groningen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet niet of je vanavond tijd hebt maar ik zal zo wel even mijn adres DM'en.
is dat zo?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vroeger, tegenwoordig koel je het toch waardoor het proces de kans niet krijgt.
[..]
Het is dat je een duimpje opsteekt. Ik dacht bijna dat je weer sarcastisch was.
Jij bent degene die geen tijd heeftquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet niet of je vanavond tijd hebt maar ik zal zo wel even mijn adres DM'en.
ik ruil aldo inquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meisjes die hier blijven slapen, krijgen versgeperste sinaasappelsap, thee, verse croissantjes met ham, cheddar en pesto uit de oven en chocoladebroodjes.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Meisjes die hier blijven slapen, krijgen versgeperste sinaasappelsap, thee, verse croissantjes met ham, cheddar en pesto uit de oven en chocoladebroodjes.
"Zit niet te dromen, jongen! Eet je pizza!"quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sorry ik val niet op jongensquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toto?
Ik heb wel nog een single broertje.
Ben jij Herman den Blijker?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
wowquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb helaas geen auto.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee, maar via de afsluitdijk ben je er zo hoor.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent degene die geen tijd heeft
Oh is het een verjaardagsfeestje? Moet ik mijn zwembroek nog meenemen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:49 schreef JanCees het volgende:
[..]De Johannes
gaat toch voor elke verjaardag?
Terecht.quote:
Ik hou er gewoon van meisjes van prinses te behandelen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
"Zit niet te dromen, jongen! Eet je pizza!"
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij Herman den Blijker?
Arme jongen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
wow
ik slaap vannacht op een bank en moet zelf mijn ontbijt halen denk ik
als ik een chick was was ik bij jou gaan slapen
ik ken hem niet zo goed dus daar kan ik niet over oordelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:49 schreef JanCees het volgende:
[..]De Johannes
gaat toch voor elke verjaardag?
Ja, maar ik vertel nog niet wat we gaan doen hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh is het een verjaardagsfeestje? Moet ik mijn zwembroek nog meenemen?
Heeft JanCees ooit ergens over gelogen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ken hem niet zo goed dus daar kan ik niet over oordelen
lasergamen is vet man!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja, maar ik vertel nog niet wat we gaan doen hoor.
Dat is mijn geheimpje
neequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft JanCees ooit ergens over gelogen?
Mijn woorden zijn blijkbaar niks voor Sof waard. Ik heb louter positieve verhalen over je gebezigd... Ken ik mijn plek ook weer.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft JanCees ooit ergens over gelogen?
wtfquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:52 schreef LETMEIN het volgende:
https://www.facebook.com/(...)15200&type=2&theater
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:52 schreef LETMEIN het volgende:
https://www.facebook.com/(...)15200&type=2&theater
Het komt wel goed schatjequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn woorden zijn blijkbaar niks voor Sof waard. Ik heb louter positieve verhalen over je gebezigd... Ken ik mijn plek ook weer.
Er is ook niks mis. Ik sta wel boven een ongelovige hoor. Zolang ik P.J. Derks zijn steun maar hebquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatje
Het plaatje ken je denk ik wel.
Hoe wist je dat? Met zwembroeken en een lekker deuntje van Tropical Danny erbij is het lasergamen nog vetter.quote:
P.J. heeft mij vandaag nog verteld dat hij de mensheid nog jaren lang wil inspireren.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er is ook niks mis. Ik sta wel boven een ongelovige hoor. Zolang ik P.J. Derks zijn steun maar heb
Ik begin ter plekke te transpireren, hahaquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
P.J. heeft mij vandaag nog verteld dat hij de mensheid nog jaren lang wil inspireren.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik begin ter plekke te transpireren, haha
Na afloop nemen we een kroket en een cola ipv een cola zeroquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe wist je dat? Met zwembroeken en een lekker deuntje van Tropical Danny erbij is het lasergamen nog vetter.
Die hartjes op de achtergrond geven de UI wel een 3D-effectquote:
Ik heb net een boterham met Bretonse kiprollade op. Dat je het weet.quote:
Welke afloop? Vanavond gaan alle remmen los.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na afloop nemen we een kroket en een cola ipv een cola zero
Lataaaahhhquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
ik ga weer boodschappen doen
dag FOK!ertjes
ik heb ook nog een zakjequote:Op donderdag 30 januari 2014 16:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een zakje noodles voor je
ja, heb ik al gedaanquote:
Luxe alles.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb net een boterham met Bretonse kiprollade op. Dat je het weet.
Doagquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef Typisch het volgende:
ik ga weer boodschappen doen
dag FOK!ertjes
Ik wil wel op de foto met Dannyquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:57 schreef JanCees het volgende:
[..]
Welke afloop? Vanavond gaan alle remmen los.
Aanbieding alles. Smaakte wel goed overigens. Niet zo goed als ontbijten met pasta, broccoli en noodles maar tochquote:
Ik hoop dat je hem aardig vind want ik heb een godsvermogen betaald om hem hier te krijgen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel op de foto met Danny
Morgen ontbijt met pasta. Omg, nu al zin.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aanbieding alles. Smaakte wel goed overigens. Niet zo goed als ontbijten met pasta, broccoli en noodles maar toch
Goed bezigquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, nu nog even wachten op mijn mais en dan heb ik weer een voedzame en smaakvolle maaltijd.
Wetende dat het in je koelkast ligt vanuit je bed met nog paar uur voor het ontbijt zijn zware tijden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Morgen ontbijt met pasta. Omg, nu al zin.
Precies.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wetende dat het in je koelkast ligt vanuit je bed met nog paar uur voor het ontbijt zijn zware tijden.
Ik heb best alweer ernstig veel posts vandaag/vannacht.
Nee morgen 1 en dinsdag nog 2. Maar uhm... ik zie het allemaal wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Precies.
Klaar met je tentamens of?
Heb hem nooit gemogen. Sterallures omdat hij eindelijk een hitje heeft.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:00 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem aardig vind want ik heb een godsvermogen betaald om hem hier te krijgen.
Guillermo wilt trouwens niet meer samenwerken met Danny.
Ik gun je een mooie 6.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee morgen 1 en dinsdag nog 2. Maar uhm... ik zie het allemaal wel.
Ga een leren dan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee morgen 1 en dinsdag nog 2. Maar uhm... ik zie het allemaal wel.
Ik kan nog last minute Glenn van Dijk boeken als je dat wilt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb hem nooit gemogen. Sterallures omdat hij eindelijk een hitje heeft.
Nog even één plaatje afronden. Mijn FOK! grappen en grollen zijn toch zo leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog even één plaatje afronden. Mijn FOK! grappen en grollen zijn toch zo leuk
Nee toch nietmooi gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |