Get a job, denk je dan.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nah, die's te druk met epossen tikken over MOElanders...
Dat heeft ze toch gewoon onder CTRL-V staan? Zelfde verhaal steeds. Best verMOEiend.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Nah, die's te druk met epossen tikken over MOElanders...
Ik doe een poging vanuit het perspectief van Ouder1: Dat zijn buitenlanders die tegen een laag tarief haar "managementposities" inpikken waardoor ze zelf werkeloos achterblijft.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:54 schreef Lienekien het volgende:
Wat is MOElanders voor tenenkrommende term?
Immigranten uit Midden- en Oost-Europese landen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:54 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:54 schreef Lienekien het volgende:
mensen die uit hun eigen verreweg MOEderland hierheen komen om de zonen van hier geboren en getogen MOEders af te pakken en hun pepsicola op te drinkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:54 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:12 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Mmm.. Ja. Dit.
Ik heb zelf een paar jaar zwaar fysiek werk gedaan als alleenstaande moeder. Mijn meiden waren imo te klein om zelf 's avonds op bed te gaan liggen maar ik lag wel als alles aan kant was 'lui' op de bank. Ik was rond 21:00 totaal gesloopt.
Hm, nu zeg je me iets.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef owl. het volgende:
Vriendin van TS haar zoon is eigenlijk haar dochter?
[..]
Hmmmm.. the plot thickensquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef owl. het volgende:
[..]
Volgens mij is ze sowieso niet helemaal zuiver bovenin. Maar het is dus gewoon een irritante kloon.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:36 schreef miss_sly het volgende:
Die onregelmatigheid heb ik al vaker aangetroffen. Soms zijn het twee zoons, soms twee dochters, soms van beide een. "Ze" is niet zuiver op de graat!
Misschien is de rest weggelopen. Niet geheel onwaarschijnlijk met zo'n moeder.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:36 schreef miss_sly het volgende:
Die onregelmatigheid heb ik al vaker aangetroffen. Soms zijn het twee zoons, soms twee dochters, soms van beide een. "Ze" is niet zuiver op de graat!
Die dan echt veel te veel tijd heeft, gezien de soms ellenlange betogen.quote:
Wiens kloon zal het zijn. De persoon die het is moet wel geniaal zijn in ieder geval want niemand heeft een idee en hij zal ook niet betrapt worden met zijn zeer hoge IQ.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die dan echt veel te veel tijd heeft, gezien de soms ellenlange betogen.
Scherpquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef owl. het volgende:
[..]
Hoog genoeg IQ om langdurig werkeloos te zijn in ieder gevalquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wiens kloon zal het zijn. De persoon die het is moet wel geniaal zijn in ieder geval want niemand heeft een idee en hij zal ook niet betrapt worden met zijn zeer hoge IQ.
Je ziet toch niet vaak een troll die zich terugtrekt uit een langlopend topic TS neemt zichzelf heel serieus.quote:
scherpquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:28 schreef motorbloempje het volgende:
Of misschien is een van de kinderen van TS wel transgender
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |