En hoe ging het?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Zo herplaatsingsgesprek.. zenuwachtigbang dat ik op n baggerplek terecht ga komen
kom maar op als je durftquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]![]()
ik zal jou eens laten merken hoe saai....
hmm, pien is vanavond paardrijden....quote:
Alles goed?quote:
En dan?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Bos81 het volgende:
LDG: Ze zoeken hier nog personeel. Dus als je niet blij bent met je nieuwe plek![]()
![]()
Jaquote:
Wie wat waar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Bos81 het volgende:
LDG: Ze zoeken hier nog personeel. Dus als je niet blij bent met je nieuwe plek![]()
![]()
quote:
JIJquote:
Woonbegeleidster van een zooitje autistenquote:wat
Bij mij in de flatquote:waar?
ik ben heel gemeen en streng en oneerlijk hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef Bos81 het volgende:
![]()
mijn neefje zit ook in de baggerbusiness, schijnt goed te verdienenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:07 schreef littledrummergirl het volgende:
Zo herplaatsingsgesprek.. zenuwachtigbang dat ik op n baggerplek terecht ga komen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dat zou ik echt nooit tegen je zeggen hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben heel gemeen en streng en oneerlijk hoor![]()
Dat krijg ik wel eens naar mn kop als ze iets stoms willen doen en ik zeg dat dat niet handig is
ik zeg -> DOENquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
JIJ
[..]
Woonbegeleidster van een zooitje autisten
[..]
Bij mij in de flat
noem je ons nu dikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |