Mits je passen uiteraard even lang blijvenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:03 schreef Frsh het volgende:
Swets? What happened?
[..]
Handig! Automatische metronoom! Loop je altijd op het juiste tempo!

Wow, indrukwekkende woonomgevingquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef flipsen het volgende:
Ik zit een stuk zuidelijker dan Kaapstad, San Carlos de Bariloche in Argentijns Patagonië/Merengebied (41°09′S 71°18′W).
 (of zit je er tijdelijk?)
 (of zit je er tijdelijk?)

Al een jaar of 8quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wow, indrukwekkende woonomgeving(of zit je er tijdelijk?)
 Vooruit, nog maar een keertje wat mensen de ogen uitsteken
 Vooruit, nog maar een keertje wat mensen de ogen uitsteken   

Daar zal wel niet ieder weekend een hardloopwedstrijd binnen fietsbereik zijn... Ik zou er niet willen wonen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef flipsen het volgende:
[..]
Al een jaar of 8Vooruit, nog maar een keertje wat mensen de ogen uitsteken

[ afbeelding ]
Ons (huur)huisje is niet te zien, maar rechts in het bos

Bergen en water!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:07 schreef flipsen het volgende:
Allemaal bedankt voor het warme welkom! De spierpijn valt nog redelijk mee, straks maar even gewoon wandelen met de honden en dan morgen kijken of het me lukt om dag 2 van het schema te lopen
[..]
Ik zit een stuk zuidelijker dan Kaapstad, San Carlos de Bariloche in Argentijns Patagonië/Merengebied (41°09′S 71°18′W). Dus rechtsedirecte blijft de meest zuidelijke inderdaadMisschien moeten we maar verhuizen naar El Calafate of zelfs Ushuaia in Vuurland
 Is het een tijdelijke of permanente residentie?
 Is het een tijdelijke of permanente residentie? SPOILER: off topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Maar wel jaarlijks een 21km loopquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Daar zal wel niet ieder weekend een hardloopwedstrijd binnen fietsbereik zijn... Ik zou er niet willen wonen.
 Dat is nu nog even niet aan de orde overigens
 Dat is nu nog even niet aan de orde overigens   

Klinkt als een uitnodiging voor een FOK!-meet! Wanneer is ie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:21 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maar wel jaarlijks een 21km loopDat is nu nog even niet aan de orde overigens

Heb nu alweer spijt dat ik je op dit topic heb gewezenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef flipsen het volgende:
[..]

[ afbeelding ]

December, dus ik heb nog even de tijd om te trainen! En start hier in de achtertuin (het Llaollao-hotel zie je rechts op de foto die ik postte), lekker makkelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef pijll het volgende:
[..]
Klinkt als een uitnodiging voor een FOK!-meet! Wanneer is ie?

quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb nu alweer spijt dat ik je op dit topic heb gewezen
 Ok, genoeg getopickaapt, ik moet ook hoognodig aan het werk!
 Ok, genoeg getopickaapt, ik moet ook hoognodig aan het werk!

Wow, mooie omgeving!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef flipsen het volgende:
[..]

[ afbeelding ]

Welkom bij de club... hier ook springerskniequote:Op donderdag 30 januari 2014 10:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Recht aan de voorkant, onderkant van de knieschijf. Gekke is... gisteren niet gelopen
Vandaag maar ff niet lopen en weer wat extra rek en strek oefeningen aan mijn steeds verdere repertoire toevoegen.

Wie heeft er hardloopwedstrijden nodig als je je huis uitstapt en op de meeste prachtige trails stapt? Langs de meren, door het bos over de bergenquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:19 schreef pijll het volgende:
[..]
Daar zal wel niet ieder weekend een hardloopwedstrijd binnen fietsbereik zijn... Ik zou er niet willen wonen.
 Man wat woon je daar mooi! * Jero_nimo is jaloers!
 Man wat woon je daar mooi! * Jero_nimo is jaloers!

Erg jammer, vind jouw reacties altijd erg leuk en echt tof om je te volgen naar je eerste marathon! Hoop dat we je binnenkort wel weer kunnen begroeten!quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:43 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik haal er gewoon niks meer uit behalve frustratie, dus stop gewoon lekker met dit topic en trek m'n eigen plan. Verder no hard feelings ofzo, ben er gewoon klaar mee.

My godquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef flipsen het volgende:
[..]

[ afbeelding ]
 Stinkerd die je bent
 Stinkerd die je bent  

Ik mag vanavond weerquote:

Is er wel genoeg asfalt om op te lopen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:15 schreef flipsen het volgende:
[..]

[ afbeelding ]

En er meteen achter gekomen dat ik inderdaad 8km/u loop.
 En er meteen achter gekomen dat ik inderdaad 8km/u loop.  

Dat vind ik ook wel jammer. Was heel benieuwd hoe de verdere voorbereiding naar je eerste marathon gaat verlopen, Swetsie!quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:21 schreef Jero_nimo het volgende:
echt tof om je te volgen naar je eerste marathon! Hoop dat we je binnenkort wel weer kunnen begroeten!

Is natuurlijk gewoon een normaal kookboek, maar dan hebben ze overal waar staat "voor 4 personen" vervangen door "voor 2 personen".quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:07 schreef YUR het volgende:
Prima massage gehad net...en toen kwam ik thuis en lag het Hardloperskookboek in de brievenbus

Dubbele porties patat met frikandellenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is natuurlijk gewoon een normaal kookboek, maar dan hebben ze overal waar staat "voor 4 personen" vervangen door "voor 2 personen".
Ik heb nog genoeg vetquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:09 schreef Corniel het volgende:
Hardlopers koken? Worden ze daar niet heel taai van met dat pezige vlees? Ik denk dat sudderen met veel jus de enige kans is om er iets van te maken.
 Weegschaal gaf gisteren voor het eerst sinds vorig jaar weer eens een gewicht onder de 80kg aan
 Weegschaal gaf gisteren voor het eerst sinds vorig jaar weer eens een gewicht onder de 80kg aan  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |