Ja, zoals ik al zei is het inderdaad wat meer voor de serieuze loper. Hij staat ook in de OP, maar het kan geen kwaad om het weer even te vermeldenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zeker een goeie tip. Ik kom daar juist weer niet zoveel omdat men daar meer schemagericht is, en ik meer een freewheeler ben. Misschien wel een goed idee voor de serieuzere lopers dus
En daarin verschilt dat topic dus met dit topic, daar gaat het wat meer om snelheid/tijd. Jij vindt het misschien een kansloze vraag, maar zo heel vreemd is die vraag niet. Ik heb ook serieus antwoord gegeven, omdat ik meer dan genoeg voetballers ken die makkelijk de 5k onder de 23 minuten hebben gelopen. Niet iedereen hoeft te beginnen met Evyquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:59 schreef Corniel het volgende:
Dat andere topic vind ik echt suf:
[..]
Wat is dat voor kansloze vraag? En daar gaan dan mensen serieus op antwoorden, als "Nou, je bent voetballer tussen de 20 en 30 jaar, dus dat moet best kunnen (..)".
quote:South Yorkshire Half Marathon
Sunday, Mar 16, 2014
Goldthorpe, S63
Order Completed! Thank you for registering.
Tof! Is dat ook nog een beetje onverhard?quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef hatsaflats het volgende:
Vandaag sleutel van m'n oude woning ingeleverd, dus dat is weer een zorg minder. En dus ook weer eens tijd om dit weekend met de groep mee de duinen in te gaan
Ik ben vandaag ook eerder afgehaakt bij de training. Iets teveel snelheidswerk de afgelopen week. Het hoeft ook allemaal niet te gek.
Nope, deze is helemaal over de weg..quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tof! Is dat ook nog een beetje onverhard?
[..]Eindelijk helemaal af van die geflipte kerel! En verstandige keuze wel, snelheidswerk is erg leuk, maar met mate is iets beter voor je lichaam
.
Stom lichaam! Het mag ook al niet teveel bier, want dat trekt ie ook al niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
[..]Eindelijk helemaal af van die geflipte kerel! En verstandige keuze wel, snelheidswerk is erg leuk, maar met mate is iets beter voor je lichaam
.
Nee (maar dat zei Mo al), maar de start/finish is hier 5km vandaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ja, eind september pas.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Ook lekker bezig! Wat een prachtige trail is dat! Toch wel jaloers! Die was na de TdF of niet?
Zou wel willen, maar portemonnee en werk en alles laten het niet toe helaas. Maar TdF is ook écht ontzettend gaaf hoor, daar wil je volgend jaar ook wel terugkomen!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:47 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, eind september pas.
De inschrijvingen zijn nog niet vol. Meld je gerust aan en maak er een weekendje van!
Nog geen spijt van je 50k-inschrijving? Het is wel heel erg verquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:49 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Zou wel willen, maar portemonnee en werk en alles laten het niet toe helaas. Maar TdF is ook écht ontzettend gaaf hoor, daar wil je volgend jaar ook wel terugkomen!
Nee, zeker geen spijt. Ik heb er nog steeds ontzettend veel zin in. Het wordt ook vast wel afzien, maar dat hoort er ook bij. Ga proberen hem wel iets rustiger te doen dan de 25k vorig jaar, maar het is echt even kijken hoe het allemaal gaat. Waarschijnlijk ben je toch al snel 7 uur onderweg ofzo. Dus veel eten/gels mee en ik ben nog steeds aan het dubben over stokken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Nog geen spijt van je 50k-inschrijving? Het is wel heel erg ver
SPOILER: Wat Garmin vindt dat ik gedaan hebOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:58 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vanavond een lekkere omgekeerde piramide gedaan. Voor het gevoel de versnellingen goed gelopen, maar helaas heb ik geen grafiekjes ter controle. Garmin liegt
!
Goh, dat klopt inderdaad niet helemaal...SPOILER: Wat Garmin vindt dat ik gedaan hebOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar als je lekker hebt gelopen is dat ook wat waard!NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Zou ontzettend graag gaan fietsen, maar ik heb een fiets waar ik het niet langer dan 30 minuten op vol houd. Oud, gammel, zwaar ding zonder werkende versnellingen (alles in de lichtste versnellingquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:41 schreef Wolve000 het volgende:
@Levi Zijn er geen cross-train activiteiten die net interessant genoeg zijn om een korte tijd te doen om je energie toch een beetje kwijt te kunnen?
Leuk! Volgens mij heeft ATOS binnenkort ook een nieuwe toplaag op de baan, dus ze zijn klaar voor je. Ga me ook misschien wel inschrijven, mooi moment om eindelijk eens m'n doel om onder de 40mn te lopen te verwezenlijken:)quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef _MvN_ het volgende:
Omdat ik mij heb ingeschreven voor de Louis Vinkloop (Rondje Mokum) krijg ik 4 gratis trainingen aangeboden bij AV ATOS. Om kennis te maken. Nu bestaat het toeval dat ik toch al beetje rond aan het kijken was voor een AV, dus dit komt goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |