SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Haha, ja. Binnenkort kun je weer terug naar school en dan begint alle ellende weer. Maar je gaat waarschijnlijk toch weer weg had ik begrepenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ben al een beetje door eindje wezen toeren met de auto maar werd er eerlijk gezegd depressief van, er zit echt weinig leven in onze steden.
Dat en ik zag de primark
had precies hetzelfde toen ik terug kwam uit japanquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:15 schreef Drinky het volgende:
werd er eerlijk gezegd depressief van, er zit echt weinig leven in onze steden.
Utrecht is net zo man, je weet het.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:22 schreef Jahr00n het volgende:
Eindhoven.God dan noem je ook een verpauperde stad.
quote:
zal het vandaag updaten was gister toen ik het topic aanmaakte al 43 uur wakkerquote:Op donderdag 30 januari 2014 06:52 schreef fathank het volgende:
Wanneer komt er weer eens een op update?
Smegmanus vond het nodig om de reeks te sluiten vanwege anderhalve pagina aan crap, wat een stortvloed aan bagger in fb opleverde. Esn aantal zijn daarvoor geband.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
gdvr
gisteren met een Italiaan ff lats pull ups gedaan/ cable rack geshared.
Are you from Poland or Rusia or something ? was het eerste wat i zei![]()
No lol just Dutch. Are you from Spain?
njheh no, Italy...
Italiaan aanzien voor een spanjaard ehehhehh oeps![]()
Die zal wel harder zijn aangekomen denk![]()
![]()
Posten wij ooit iets anders dan crap?quote:Op donderdag 30 januari 2014 06:52 schreef fathank het volgende:
Wanneer komt er weer eens een op update?
Smegmanus vond het nodig om de reeks te sluiten vanwege anderhalve pagina aan crap, wat een stortvloed aan bagger in fb opleverde. Esn aantal zijn daarvoor geband.
dont be so, stay positive jessica!quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:20 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Haha, ja. Binnenkort kun je weer terug naar school en dan begint alle ellende weer.
tfw niet om 4 uur 's nachts een 32cm pizza voor ¤3 kunnen kopenquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:21 schreef seto het volgende:
[..]
had precies hetzelfde toen ik terug kwam uit japan
>tfw niet meer om 4 uur 's nachts dronken met vrienden naar de supermarkt
zijn da druksquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:06 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Always close up shake beker properly when travel![]()
LOL!quote:
Ik zei toch al dat je op een Pool leek/lijkt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:23 schreef RaymondK het volgende:
gdvr
gisteren met een Italiaan ff lats pull ups gedaan/ cable rack geshared.
Are you from Poland or Rusia or something ? was het eerste wat i zei![]()
No lol just Dutch. Are you from Spain?
njheh no, Italy...
Italiaan aanzien voor een spanjaard ehehhehh oeps![]()
Die zal wel harder zijn aangekomen denk![]()
![]()
Knap kut: Hoe moet dat nou met je gains? (no poeder, no gains).quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:06 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
Always close up shake beker properly when travel![]()
ja ff analyzeren hoeveel mammoth er verloren is gegaan lolquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:36 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Knap kut: Hoe moet dat nou met je gains? (no poeder, no gains).
je kan het bij elkaar kloppen en opsnuivenquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja ff analyzeren hoeveel mammoth er verloren is gegaan lol
ah ja. ff over de longen gewoonquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je kan het bij elkaar kloppen en opsnuiven
Lesson learned: paar afsluitbare bakjes kopen en een back-up buffertje op je werk aanleggen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:37 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja ff analyzeren hoeveel mammoth er verloren is gegaan lol
Gewoon hele set subs aanleggen hier naast de bananen en de amandelenquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:48 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Lesson learned: paar afsluitbare bakjes kopen en een back-up buffertje op je werk aanleggen.
Ben wel benieuwd naar jou stats met een daily inname van 5400 kcalquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Gewoon hele set subs aanleggen hier naast de bananen en de amandelen
Mijn gym stats of m'n lichaam stats lol?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:57 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar jou stats met een daily inname van 5400 kcal
Nice! Ja beide, wat zijn je lichaam stats?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:00 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Mijn gym stats of m'n lichaam stats lol?
Bench 3x 145kg op een goeie dag. Daarna gelijk schouder blow out, pokerface gone
ATG squat 6x160kg
gewone squat weet ik niet, doe momenteel alleen ATG's of bijna ATG's![]()
Deadlift 1x220kg
lolquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:34 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Nice! Ja beide, wat zijn je lichaam stats?
Haha nice. Klinkt als een aardige dirty bulk. Je zit aardig hoog in vetpercentage nu lijkt me? Bicep peak zal wel beter zichtbaar worden wanneer je gaat cutten lijkt me...quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
183cm 111kg en een beetje
Rest moet ik opmeten weet ik niet.
Guns waren na het trainen vorige week 48cm![]()
Not in a miljoen years zou ik zeggen dat het 48cm is, maar toch wel![]()
All i see when flexing is little girly armsthough
Bicep peak is zero absolutely zero![]()
![]()
NICE!quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:13 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Haha nice. Klinkt als een aardige dirty bulk. Je zit aardig hoog in vetpercentage nu lijkt me? Bicep peak zal wel beter zichtbaar worden wanneer je gaat cutten lijkt me...
M'n guns waren eergister 42cm na het trainen, en dan zit ik ook nog in de (dirtyyyy) bulk..
Echt ziek man. 48cm guns. Hoeveel curl je dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:38 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
183cm 111kg en een beetje
Rest moet ik opmeten weet ik niet.
Guns waren na het trainen vorige week 48cm![]()
Not in a miljoen years zou ik zeggen dat het 48cm is, maar toch wel![]()
All i see when flexing is little girly armsthough
Bicep peak is zero absolutely zero![]()
![]()
Je moet droogtrainen vriend anders peak je nooit je bicepsquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
NICE!![]()
valt best mee opzich kwa bf% hier
zelfde als die gif van laatst. Niet echt vet of zo. wel boven 15%
nooit echt een peak gehad. Gewoon lange bicep denk
Ik heb dat eigenlijk ook, geen bicep peak, hoop dat het rond de 8-10% bf toch wel wat meer zichtbaar wordt..quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:15 schreef RaymondK het volgende:
[..]
NICE!![]()
valt best mee opzich kwa bf% hier
zelfde als die gif van laatst. Niet echt vet of zo. wel boven 15%
nooit echt een peak gehad. Gewoon lange bicep denk
lol not sure if srsquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Echt ziek man. 48cm guns. Hoeveel curl je dan?
lolquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:20 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je moet droogtrainen vriend anders peak je nooit je biceps
Heb je al chia zaadjes toegevoegd aan je dieet? Mocht dat niet werken dan kan je je altijd nog insmeren met pindakaas (het liefst van Panda mocht je die nog weten te bemachtigen)quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik droog me al elke keer af met een handdoekje maar dat helpt niet
insmeren. Gewoon d'r op?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:24 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb je al chia zaadjes toegevoegd aan je dieet? Mocht dat niet werken dan kan je je altijd nog insmeren met pindakaas (het liefst van Panda mocht je die nog weten te bemachtigen)
Je moet het direct na het trainen opsmeren vriend. Je weet wel, je biceps zijn helemaal verscheurd en die pandakaas gaat in alle nookies en crannies zitten waarna er na verloop van tijd een mooie peak ontstaat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
insmeren. Gewoon d'r op?
Voor of na het trainen?
Je kan het weer kopen bij b&f die pindakaas
klinkt legit.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je moet het direct na het trainen opsmeren vriend. Je weet wel, je biceps zijn helemaal verscheurd en die pandakaas gaat in alle nookies en crannies zitten waarna er na verloop van tijd een mooie peak ontstaat.
Idem snikkel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je moet het direct na het trainen opsmeren vriend. Je weet wel, je biceps zijn helemaal verscheurd en die pandakaas gaat in alle nookies en crannies zitten waarna er na verloop van tijd een mooie peak ontstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |