Hun kettingzagen/bosmaaiersquote:
quote:
De kettingzaagtraining wordt niet meer vergoed vanuit de uniquote:
Ook niet als keuzevak?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De kettingzaagtraining wordt niet meer vergoed vanuit de uni
Nee. Heel vroeger kreeg je studiepunten voor je kettingzaagdiploma en je trekkerbewijs. Tegenwoordig moet je echte vakken volgen met inhoud en zulks.quote:
Slaap zequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef Againzender het volgende:
ik vind het mooi voor vandaag, mazzel
Kusje AZquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef Againzender het volgende:
Zonde. Slecht eigenlijk. Universitaire studies zonder praktijklessenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee. Heel vroeger kreeg je studiepunten voor je kettingzaagdiploma en je trekkerbewijs. Tegenwoordig moet je echte vakken volgen met inhoud en zulks.
Trustequote:Op woensdag 29 januari 2014 23:44 schreef Againzender het volgende:
Alkmaar?quote:
We knuffelen nog steeds echte bomen en geen virtuele.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Zonde. Slecht eigenlijk. Universitaire studies zonder praktijklessen
Ik heb de finale gemisttwitter:bartjancune twitterde op woensdag 29-01-2014 om 23:34:47#Weekers de finale. Nu begonnen @politiek24. reageer retweet
Truste Muisquote:
quote:
Haar moeder zat in Mai Tai! Draai dat dan, da's stukken, maar dan ook echt STUKKEN beter.quote:
Kusjekroelquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]![]()
Wat zou onze favoriete eend daar nu toch gepost hebben
Nu ben ik echt weg
Niet voor altijd, sorry!
twitter:sander3fm twitterde op donderdag 30-01-2014 om 00:04:12Start Up, ik ga meteen kijken #dwdd reageer retweet
Friet. Einde discussie.quote:
BAM BAM BAM !quote:
Ik wist dat je aan mijn kant staatquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen discussie over mogelijk. Punt.
quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen discussie over mogelijk. Punt.
Tuurlijk! Zelfs bij "Friet van Piet" bestel ik patatquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wist dat je aan mijn kant staat
NU DE LAMP UIT WOLFJE!quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
ONZ / Tel hier af tot jullie idool Paul jarig is
Nee, ik ben het zelf. Rubbereend heeft z'n eigen accountquote:
Pijnlijk, hè?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:07 schreef Sersjee het volgende:
Ik wilde zeggen "Jeugdsentiment!", maar ik was al 21 toen dit uitkwam.
Heus?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik ben het zelf. Rubbereend heeft z'n eigen account
ik heb het voor de gein uit de losse pols zitten doorrekenen. ik ben nu auditor in een callcenter: ik beluister gesprekken. dat gaat eruit. hoe ze dan de kwaliteit van gesprekken onafhankelijk willen meten is mij een raadsel, maar goed. Stel dat ik terug de lijn in ga. Dan ga ik minder verdienen, maar krijg ik (wellicht) meer zorgtoeslag en ik krijg dan huurtoeslag. Als ik dan ook nog in de weekende uren krijg krijg ik daar ook toeslag op en blijf ik onder de huurtoeslaggrens. in het meest positieve ga ik er dan netto niet bijster veel op achteruit. iig niet meer dan dat ik nu per maand over hou en ik kan best nog wat besparen hier en daarquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Terecht...
Alle toeslagen die je dan krijgt word je enigszins "rijk" van....
Als je een minimumloonbaan neemt, verdien je netto misschien 200 euro in de maand meer...
200 euro, 40 uur per week werken... dan is je eigenlijke loon gewoon net iets boven de euro netto
Daar zou ik ook m'n bed niet voor uitkomen (even afgezien van het nare gevoel wat bijstanden mij zou geven)
Maar komt vast wel goed, want jij bent ook geen bijstandstype
Verder wil ik even melden dat ik een droog wit wijntje drink, dan maar gay.
Crewbash, ban.quote:
Iemand die van friet houdt. Dat wordt er zsm uit gemept.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heus?
Wie is die rubbereend voor een malle jongen dan?
of een constatering van een feit. zou raar zijn als je daarvoor een ban zou krijgen. toch?quote:
Wat een leuke jongen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Iemand die van friet houdt. Dat wordt er zsm uit gemept.
Meer berusting. Na dat hele "1994 was het beste muziekjaar ooit"-gedoe heb ik er wel redelijk vrede mee eigenlijk. Laten we wel wezen, ik heb een electrische fiets en een IKEA Family-pas, dus ik ben een ouwe lul.quote:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Iemand die van friet houdt. Dat wordt er zsm uit gemept.
die ikeapas...ok..maar een electrische fiets???quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Meer berusting. Na dat hele "1994 was het beste muziekjaar ooit"-gedoe heb ik er wel redelijk vrede mee eigenlijk. Laten we wel wezen, ik heb een electrische fiets en een IKEA Family-pas, dus ik ben een ouwe lul.
Ik kan je vertellen dat het constateren van een feit niet altijd overal gewaardeerd wordt. In bepaalde welbekende landen wordt dat niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of een constatering van een feit. zou raar zijn als je daarvoor een ban zou krijgen. toch?
Die dingen heb ik niet eens nodig om een oud vel te zijnquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Meer berusting. Na dat hele "1994 was het beste muziekjaar ooit"-gedoe heb ik er wel redelijk vrede mee eigenlijk. Laten we wel wezen, ik heb een electrische fiets en een IKEA Family-pas, dus ik ben een ouwe lul.
Magnapop en NINquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
in Noord-Fokea?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat het constateren van een feit niet altijd overal gewaardeerd wordt. In bepaalde welbekende landen wordt dat niet gewaardeerd.
Scheelt het als ik zeg dat ik 'em heb gekregen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ikeapas...ok..maar een electrische fiets???
Dat mag jij constaterenquote:
dat betekent dus dat iemand anders je een bejaarde zak vindt. ik weet niet echt of dat dat nou scheelt...quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Scheelt het als ik zeg dat ik 'em heb gekregen?
Da's misschien nog wel een grotere beledigingquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Scheelt het als ik zeg dat ik 'em heb gekregen?
Hmmm, in dat geval moet ik morgen even met m'n ouders gaan babbelen... Wat dan weer leuk aansluit op dit fijne muziekje.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat betekent dus dat iemand anders je een bejaarde zak vindt. ik weet niet echt of dat dat nou scheelt...
maar stel dat ik jouw moeder zou vastbinden? zou je dat leuk vinden? kick jij daarop? he? he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tie your mother down is wel leuk.
Dit jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Da's misschien nog wel een grotere belediging
van je ouders???? ok.....goed....ehm.....dus.....quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hmmm, in dat geval moet ik morgen even met m'n ouders gaan babbelen... Wat dan weer leuk aansluit op dit fijne muziekje.
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar stel dat ik jouw moeder zou vastbinden? zou je dat leuk vinden? kick jij daarop? he? he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |