SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek hier op hoe je scoort tegenover de rest van Nederland: http://mens-en-samenlevin(...)tielen-een-tabel.htm
En wat hebben jullie gehaald?![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door ZuidKardinaal op 30-01-2014 09:11:46 ]![]()
130 grgr[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
114
voor de vorm
[ Bericht 94% gewijzigd door Magere_Gein op 29-01-2014 23:12:03 ]Er is leven na de lach.![]()
70Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)![]()
Ik heb het even opgezocht, een IQ van 135 is best zeldzaam. Met een IQ van 135 hoor je tot de slimste 1%quote:
[ Bericht 13% gewijzigd door ZuidKardinaal op 30-01-2014 09:10:21 ]![]()
Als informaticastudent is logica + ruimtelijk inzicht + rekenen natuurlijk appeltje eitje. Daar ben ik dagelijks mee bezig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, een IQ van 135 is best zeldzaam. Met een IQ van 135 hoor je tot de slimste 1%
http://mens-en-samenlevin(...)tielen-een-tabel.htm
Niet altijd serieus![]()
105 is ook bovengemiddeldquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:48 schreef appelen het volgende:
[..]
37/60 is 110, maar denk door leeftijd dat het lager is![]()
Ja, ik heb ook het idee dat je daar ook echt beter in het maken van IQ testen wordt, je leert namelijk heel systematisch hoe je een probleem op lost.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:51 schreef themole het volgende:
[..]
Als informaticastudent is logica + ruimtelijk inzicht + rekenen natuurlijk appeltje eitje. Daar ben ik dagelijks mee bezig.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, een IQ van 135 is best zeldzaam. Met een IQ van 135 hoor je tot de slimste 1%
http://mens-en-samenlevin(...)tielen-een-tabel.htm
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
126. maar ik was brak/had niet goed geslapen/ander excuus om toch de illusie te houden dat ik slim ben![]()
Gelukkig heb ik met een officiele test wel hoger gescoord![]()
![]()
je gaat het niet posten als het ondergemiddeld is, duh.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
Wel super toevallig dat iedereen hier bovengemiddeld heeft trouwens![]()
Mensen willen nou eenmaal graag beter zijn dan anderen. heel erg, maar daar drijven dit soort shows wel op![]()
Eigenlijk niet, het gemiddelde klootjesvolk heeft geen interesse in politieke tot wetenschappelijke zaken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
Wel super toevallig dat iedereen hier bovengemiddeld heeft trouwens
De gemiddelde mens heeft überhaupt geen interesse om over deftige onderwerpen te discussiëren. Zo toevallig vind ik het dus niet.![]()
Ik ben de eerste die toegeeft dat ik het leuk vind om te zien hoe ik het tegenover andere doe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:05 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
je gaat het niet posten als het ondergemiddeld is, duh.![]()
Mensen willen nou eenmaal graag beter zijn dan anderen. heel erg, maar daar drijven dit soort shows wel opI solemnly swear i'm up to no good![]()
Fok! een plek waar je deftige dingen bespreektquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, het gemiddelde klootjesvolk heeft geen interesse in politieke tot wetenschappelijke zaken.
De gemiddelde mens heeft überhaupt geen interesse om over deftige onderwerpen te discussiëren. Zo toevallig vind ik het dus niet.![]()
Maar je hebt wel een punt, de internetter schijnt gemiddeld intelligenter te zijn dan de niet-internetter![]()
1: Je hebt hier toch zeker intelligente forummers zitten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Fok! een plek waar je deftige dingen bespreekt![]()
Maar je hebt wel een punt, de internetter schijnt gemiddeld intelligenter te zijn dan de niet internetter
Al posten veel van die intelligente mensen al niet al te vaak meer.
2: Inderdaad.![]()
Prem is een slimme jongen en een ongelofelijke narcist en tevens eikel. Dat kan toch prima samengaan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef Goldenrush het volgende:
Mensen die beweren dat ze een hoog iq hebben en dan gaan lopen zeuren om PremOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
visquote:
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)![]()
Hij speelt een typetje. Zo behoudt hij zijn baanquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Prem is een slimme jongen en een ongelofelijke narcist en tevens eikel. Dat kan toch prima samengaan?![]()
![]()
Die Kelly. Maar liefst 2 punten meer dan de vorige keer. Maar ach, ze is ergens anders wel weer goed in...![]()
Ik geloof de lage scores als 70 en 94(?) in dit topic dan ook niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:05 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
je gaat het niet posten als het ondergemiddeld is, duh.![]()
Mensen willen nou eenmaal graag beter zijn dan anderen. heel erg, maar daar drijven dit soort shows wel op![]()
toch is het waarquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik geloof de lage scores als 70 en 94(?) in dit topic dan ook niet.
Geen zin om een screenshot te uploadenDo what you love, love what you do!![]()
Ik geloof wel dat sommige mensen zo eerlijk zijn om ook lage scores te postenquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik geloof de lage scores als 70 en 94(?) in dit topic dan ook niet.![]()
![]()
Iedereen die bovengemiddeld heeft.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Oh, dit dus.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
Wel super toevallig dat iedereen hier bovengemiddeld heeft trouwens
-
Daar heb je alleen je eigen score maar voor nodig.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben de eerste die toegeeft dat ik het leuk vind om te zien hoe ik het tegenover andere doe.
-
Ik vond hem vrij lastig, met name die korte tijd steeds bij de vragen.Do what you love, love what you do!![]()
Bij meerdere afnames gaan de meeste mensen wel wat punten omhoog, maar mensen die al hoog scoren, meer dan 1 SD halen de meeste winstquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:25 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Die Kelly. Maar liefst 2 punten meer dan de vorige keer. Maar ach, ze is ergens anders wel weer goed in...![]()
![]()
Niet eerlukkkkquote:Op donderdag 30 januari 2014 01:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bij meerdere afnames gaan de meeste mensen wel wat punten omhoog, maar mensen die al hoog scoren, meer dan 1 SD halen de meeste winst![]()
![]()
Niet gedaan, maar ik zal wel slecht gescoord hebben. In een aantal onderdelen, en dan voornamelijk taal, ben ik gewoon slecht. Het enige waar ik punten mee zou scoren zijn ruimtelijk inzicht en wiskundige vragen.ROBODEMONS..................|:(![]()
Dat mag ik toch storend vinden? Manmanmanquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:24 schreef Goldenrush het volgende:
[..]
Hij speelt een typetje. Zo behoudt hij zijn baan[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Idd. geer en goor zijn ook typetjes, wel irritantquote:Op donderdag 30 januari 2014 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat mag ik toch storend vinden? Manmanman![]()
![]()
Worden er net als vorige keer weer vragen over Nederlandse spreekwoorden gesteld? Dat was echt bullshit.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Waarom? Kennis is niet hetzelfde als intelligentie, maar intelligente mensen hebben wel een grotere kans om meer te weten van bijv spreekwoorden. Dus wat dat betreft is het wel een indicatie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:04 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Worden er net als vorige keer weer vragen over Nederlandse spreekwoorden gesteld? Dat was echt bullshit.![]()
![]()
Ik vond het rekenen ontzettend lastig, de twee vragen die ik goed heb, heb ik gegokt. Ik had 26 fout in totaal.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:46 schreef kree het volgende:
Ik vond hem vrij lastig, met name die korte tijd steeds bij de vragen.![]()
SD vat ik even niet.quote:Op donderdag 30 januari 2014 01:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Bij meerdere afnames gaan de meeste mensen wel wat punten omhoog. Maar mensen die al hoog scoren, meer dan 1 SD halen de meeste winst![]()
Standaarddeviatie; de afwijking van het gemiddelde. In grote lijnen zit twee derde deel van de bevolking op minder dan 1x de SD afwijking van het gemiddelde.quote:
Het gemiddelde is 100 en de SD (volgens de meeste bronnen) 15. Twee derde deel zit dus tussen een IQ van 85 en 115. Een zesde deel zit >115 en een zesde deel zit <85.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Toeval of omgeving speelt een grote rol bij de kennis van een persoon over spreekwoorden. Als je toevallig gisteren op het internet een pagina over spreekwoorden gelezen hebt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:08 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Waarom? Kennis is niet hetzelfde als intelligentie, maar intelligente mensen hebben wel een grotere kans om meer te weten van bijv spreekwoorden. Dus wat dat betreft is het wel een indicatie.Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Het heeft niks met je IQ te maken. Het begon met moeilijke Nederlandse woorden. Leek wel de nationale Nederlandse-taal test. Verder heb je bij een normale IQ-test de mogelijkheid langer of korter over een vraag te doen of om eventueel later op de vraag terug te komen. Het geeft natuurlijk wel een indicatie. Dat zo'n Kelly zwakbegaafd is zal bij de normale test ook wel blijken.
Wel een vermakelijk programma.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ja, zo'n test is nooit helemaal perfect. Als toevallig die vragen voorbij komen waar jij goed in bent, of die je al weet, dan scoor je hoger.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:02 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Toeval of omgeving speelt een grote rol bij de kennis van een persoon over spreekwoorden. Als je toevallig gisteren op het internet een pagina over spreekwoorden gelezen hebt.
Maar toch... als je intelligent bent is die kans dat je 'toevallig' iets heb gelezen op internet wel hoger..![]()
128, wel oke voor een eerste keer
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan hoor je toch bij de 4% slimste Nederlanders. Bijna bij de 3%.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:03 schreef poker4lifee het volgende:
128, wel oke voor een eerste keer![]()
![]()
over een aantal jaar gewoon gemiddeld zo te zienquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:06 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Dan hoor je toch bij de 4% slimste Nederlanders. Bijna bij de 3%.
Doctoraat (dr) 125
![]()
maar nog wel prima inderdaad, sowieso aardig wat domme fouten dus alleen daarin al genoeg ruimte voor verbetering
135 ook erg nice hoor
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja als je intelligent bent, dan is de kans groter, maar ook als je ouders veel spreekwoorden gebruiken is de kans groter. Het is dus niet enkel afhankelijk van intelligentie, maar ook van andere variabelen. Uiteraard is dat ook het geval bij de andere onderdelen, maar naar mijn mening is het aanzienlijk meer het geval bij spreekwoorden onderdeel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:49 schreef ZuidKardinaal het volgende:
[..]
Ja, zo'n test is nooit helemaal perfect. Als toevallig die vragen voorbij komen waar jij goed in bent, of die je al weet, dan scoor je hoger.
Maar toch... als je intelligent bent is die kans dat je 'toevallig' iets heb gelezen op internet wel hoger..Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.![]()
Als we over een paar jaar gemiddeld een IQ van 125 hebben doe ik het ervoor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
over een aantal jaar gewoon gemiddeld zo te zien
Doctoraat (dr) 125
![]()
maar nog wel prima inderdaad, sowieso aardig wat domme fouten dus alleen daarin al genoeg ruimte voor verbetering
135 ook erg nice hoor![]()
Het Flynn effect schijnt nu zo'n beetje af aan het zwakken te zijn.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flynn-effect![]()
Ik denk dat ik vals heb gespeeld, of dat ie stuk is.![]()
Fo’ fo’ bulldog: my motherfucking pet
I point it at you and tell that motherfucker "fetch"
I’m fucking her good, she got her legs on my neck
I get pussy, mouth and ass, call that bitch triple threat![]()
Geloof ik dus geen drol van hequote:
Dan doe jij je nick ook geen eer aanquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:05 schreef VanitySquared het volgende:
[..]
Geloof ik dus geen drol van he![]()
![]()
Doe 'm nu online, maar hij is stuk. Er kwam ineens geen balkje met tijd meer.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Bij rekenopgaven let ik trouwens altijd op de tijd terwijl als ik het rustig op papier zou zetten er ook wel snel uit zou komen![]()
![]()
Ik ook. Ik kan niet snel rekenen, maar ik kan het op zich wel goed. Die tijd is zo irritant.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:35 schreef Goldenrush het volgende:
Bij rekenopgaven let ik trouwens altijd op de tijd terwijl als ik het rustig op papier zou zetten er ook wel snel uit zou komen
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Deze test serieus nemen, sowieso IQ tests![]()
Het meten van iemands intelligentie door middel van een simpele test zoals dit is niet mogelijk. Als je niet goed scoort bewijst het alleen dat je niet goed bent in het nemen van een dergelijke test.
De meeste IQ tests zijn bedacht in de jaren 50 en 60 toen alles heel anders was. En het fabeltje dat een simpele IQ test als deze je intelligentie kan meten is onzin.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Kortom je had onder de 100?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:12 schreef Roces18 het volgende:
Deze test serieus nemen, sowieso IQ tests![]()
Het meten van iemands intelligentie door middel van een simpele test zoals dit is niet mogelijk. Als je niet goed scoort bewijst het alleen dat je niet goed bent in het nemen van een dergelijke test.
De meeste IQ tests zijn bedacht in de jaren 50 en 60 toen alles heel anders was. En het fabeltje dat een simpele IQ test als deze je intelligentie kan meten is onzin.
Wat ik me eigenlijk afvraag: wat zegt het over je IQ als je elk jaar opnieuw zelfbevestiging nodig hebt door de IQ-test te maken?
Verwacht je nou echt dat je score ineens veel hoger of lager is dan een jaar eerder?
En als dat al zo is, denk je dan écht dat je IQ ineens radicaal is gestegen of gedaald?![]()
![]()
Nee, ik heb betere dingen te doen dan naar programma's te kijken die voor de simpele zielen zijn gemaakt (burgers zoals jij red.)quote:
grgrmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Kijk naar die pi, zure kutquote:Op maandag 3 februari 2014 16:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee, ik heb betere dingen te doen dan naar programma's te kijken die voor de simpele zielen zijn gemaakt (burgers zoals jij red.)
grgr
I get pussy, mouth and ass, call that bitch triple threat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |