Pot-ketel? Ik loop niet constant te blaten hoe goed de renners wel niet zijn of waren waarmee ik fiets.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Pot - ketel geval. Dus kap eens met je bijdehante gedrag. Heb je wat te compenseren ofzo? Kutbaantje waarbij je geen flikker te zeggen hebt? Of heeft je vrouw nu echt de overhand gekregen?
Ja, zijn die bijstandsmoeders wel bereid om de schuld even te vereffenen in de bijkeuken?quote:
Mooi was dat, überhaupt mooi weekje gehad toenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Tommeke het volgende:
@jsprbrcn: Supermooie klim, de Turo!
Ben daar een paar jaar geleden geweest. Eind april. Toen was het bovenop echt koud en mistig.
Heb m'n armstukken toen aan Yankee gedoneerd en we zijn toen samen met de billen bijelkaar afgedaald in de mist. Die laatste 5-6 km zijn zo slecht qua wegdek!
Wat ben je nu aan het doen dan voor werk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Pot-ketel? Ik loop niet constant te blaten hoe goed de renners wel niet zijn of waren waarmee ik fiets.
Leuk dat je over werk begint. Ben deze week begonnen met mijn nieuwe baan en sluit echt perfect aan bij mijn opleiding en mijn interesse gebied. Ga hier echt goed mijn ei kwijt kunnen! Leuk team, en prima werksfeer en erg afwisselend werk. Vanochtend was ik met iemand van het (bijstands)fraude bestrijdingsteam op pad, leuk afwisselend en soms ook wel beetje actie!
Ik ben consulent voor sociale zaken (bijstand). Aanvragen keuren op rechtmatigheid en helpen richting arbeid, afspraken maken betreffende inspanningsverplichting en controleren of ze die nakomen. Re-integratie etc.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:00 schreef thomasss het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het doen dan voor werk?
Hihi, Lloret de Marquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef Tommeke het volgende:
Een dag regen. De rest mooi weer. Elke dag gefietst. De laatste dag in Lloret del Mar beland in een discotheek met alleen maar lekkere wijven. Halverwege de week nog door een paar 17-jarige sletjes uitgenodigd om te gaan zuipen op hun hotelkameren bijna weggestuurd uit het appartement omdat ik per ongeluk het hokje van de conciërge had bekogeld met eieren
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef Tommeke het volgende:
Een dag regen. De rest mooi weer. Elke dag gefietst. De laatste dag in Lloret del Mar beland in een discotheek met alleen maar lekkere wijven. Halverwege de week nog door een paar 17-jarige sletjes uitgenodigd om te gaan zuipen op hun hotelkameren bijna weggestuurd uit het appartement omdat ik per ongeluk het hokje van de conciërge had bekogeld met eieren
Laat maar weten wanneer jullie een keer hier komen, dan gaan we een Nederland-Catalonie rit houden :-)quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:56 schreef keesfietst het volgende:
Ik ga een filter instellen op je foto's voortaan, zo jaloersmakend. Mooie tochten maak je!
Zouden mensen elke maand kopen denk je? Dat ze 12 shirts hebben aan het eind van 't jaar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:21 schreef jsprbcn het volgende:
Mmmm... de jersey voor Strava Gran Fondo 2 is blauw... wachten op zwart dan maar.
Vast wel, ik wil enkel een zwarte hebben gezien mijn gehele (Castelli) garderobe zwart/rood of zwart/fluor isquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zouden mensen elke maand kopen denk je? Dat ze 12 shirts hebben aan het eind van 't jaar?
Hij is wel nice.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:21 schreef jsprbcn het volgende:
Mmmm... de jersey voor Strava Gran Fondo 2 is blauw... wachten op zwart dan maar.
[ afbeelding ]
De kleuren die onder het rugnummer staan zou best wel eens de volgorde kunnen zijn van de Gran Fondo challenges. Dus ik ben bang dat je nog ff moet wachten!quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:21 schreef jsprbcn het volgende:
Nu je het zegt.... pffff, heb ik een jaartje om te sparen, en dan lekker om een zomer jersey in januari te krijgen eventueel.....quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:25 schreef LethalP het volgende:
[..]
De kleuren die onder het rugnummer staan zou best wel eens de volgorde kunnen zijn van de Gran Fondo challenges. Dus ik ben bang dat je nog ff moet wachten!
Geen wonder dat die cementchauffeur je toen niet zag. Alles zwart. fiets zwart, wielen zwart, logo's zwart, kleding zwart, sokjes zwart, banden zwart.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:00 schreef jsprbcn het volgende:
Ik ben niet zo van de kleuren eigenlijk als het om wielerkleding gaat eerlijk gezegd.
zoals oksel met zn nieuwe veiligheidsjack.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:34 schreef kaasplankje het volgende:
Hahaha gelukkig zijn er ook nog renners die wel voor een beetje kleur int peloton zorgen.
Het is niet per definitie dat geheel zwart minder zichtbaar is, het gaat om algemeen contrast met de omgeving. Mijn helm is bijvoorbeeld fluor geel en mijn schoenen zijn wit, en daarbij heeft Castelli ook veel reflecterende strips op de kleding.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef Gripper het volgende:
[..]
Geen wonder dat die cementchauffeur je toen niet zag. Alles zwart. fiets zwart, wielen zwart, logo's zwart, kleding zwart, sokjes zwart, banden zwart.
Het heeft wel iets vind ik die vloekende clubtenues.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef muzas het volgende:
[..]
zoals oksel met zn nieuwe veiligheidsjack.
Misschien dat ze tegen die tijd ook de verzending eens vanuit de uk kunnen doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:32 schreef jsprbcn het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... pffff, heb ik een jaartje om te sparen, en dan lekker om een zomer jersey in januari te krijgen eventueel.....
Alleen BTW met dat bedrag.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:01 schreef ddx het volgende:
En dan wilt de postbode als je pech hebt ook nog eens geld hebben voor invoeren,
Kan je dan ook slecht tegen koersen in de hitte? Ik zweet ook slecht en merk dat ik bij 25+ in NL (hoge luchtvochtigheid) merkbaar minder presteer, dan bij 10-15 graden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:33 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ruik zelf niet zo heel sterk, ik zweet ook niet veel. Je hebt het vooral met die thermotjes als ze oud worden, zoon natte hondenlucht komt er dan in. Ik rook het ook in Zonnebeke toen we daar laatst waren en het pelotonnetje langskwam in de 1e ronde. Met een cyclo of koers ruik je het ook in de 1e klim. Stinkshirts, ik haat het.
Voelde me net een wegwerker toen ik dat windding aandeed..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef muzas het volgende:
[..]
zoals oksel met zn nieuwe veiligheidsjack.
Yep, als een lichaam goed zweet, heeft het een goed koelende werking. Nadeel is dus dat je bij koud weer te koud wordt door zweten, kan je wat aan doen met goede kleding van Craft ofzo, zoals je doet. Tegen warmte kan je niet zoveel doen. Regelmatig sauna schijn je beter van te gaan zweten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:04 schreef muzas het volgende:
Ja werkt dat zo? Ik zweet me altijd te pletter... Zeker in de zomer... bij 25+ kom ik altijd met een natte bovenbuis thuis. Erg fijn ook dat ik als zo'n rooie al mn zonnebrand er af zweet... Was toen met die heuvelrug ook erg blij dat er veel bomen staan. Anders kwam ik krokant terug.
Maar ook nu het wat kouder is ben ik altijd zeiknat. Gelukkig werkt dat craft onderlaagje wel.
Nee, ik kan daar in principe wel tegen, ik heb de Ronde van Wijk bij Duurstede nog eens goed gereden bij de amateurs en toen was 't ook heel warm. Ik vloog die dag over de klinkers. Ik ga ook wel veel zweten alst echt warm is, alleen normaal niet zoveel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:00 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kan je dan ook slecht tegen koersen in de hitte? Ik zweet ook slecht en merk dat ik bij 25+ in NL (hoge luchtvochtigheid) merkbaar minder presteer, dan bij 10-15 graden.
Ja alleen btw, maar je mag ook nog administratiekosten aan postnl betalen omdat ze btw voorschieten....quote:
Jawel, leuk. Hopelijk kunnen we eens samen koersen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:15 schreef Oksel het volgende:
We gaan 't zien, hoop 't voor je. Ik ga dit jaar voor 't eerst met licentie rijden. Denk dat ik wel wat kan.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:06 schreef Yankee het volgende:
Oei nog steeds -4, misschien vandaag ook maar eens op de tacx
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:13 schreef Yankee het volgende:
Helaas kan mijn fiets niet tegen temperaturen onder nul
Heb je een waterfiets?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:13 schreef Yankee het volgende:
Helaas kan mijn fiets niet tegen temperaturen onder nul
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:45 schreef muzas het volgende:
Even een beetje zelfbevlekking/dagboek-entry
Die 600km in Januari hebben wel geholpen... Ben nu lichter dan ik in jaren geweest ben. Nog 2 kilo te gaan en dan heb ik zelfs een 'normaal' bmi (<25, ik kwam van 29,8)
Vanavond nieuwe riem kopen, want in deze heb ik al 2 keer een extra gat laten maken.![]()
Fietsen
Mooi toch? Ik ga vanavond een rondje om. Moet iets van 35 km voor 1000 km en 43 om in die challenge 1000 km te loggen. Ik ben nu ook lichter dan een paar jaar. Zit om een BMI van 22.5 ofzo @ 81.5 kg.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:45 schreef muzas het volgende:
Die 600km in Januari hebben wel geholpen... Ben nu lichter dan ik in jaren geweest ben. Nog 2 kilo te gaan en dan heb ik zelfs een 'normaal' bmi (<25, ik kwam van 29,8)
Vanavond nieuwe riem kopen, want in deze heb ik al 2 keer een extra gat laten maken.![]()
Fietsen
Zag het al aan die foto's van jou die hier stonden toen je bij die cross was.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi toch? Ik ga vanavond een rondje om. Moet iets van 35 km voor 1000 km en 43 om in die challenge 1000 km te loggen. Ik ben nu ook lichter dan een paar jaar. Zit om een BMI van 22.5 ofzo @ 81.5 kg.
Waar zit jij qua gewicht nu op?
Oja, en met al die zelfbevlekking neem ik aan dat je ook al een inschrijfbewijs voor de la chouffe classic hebt?
Leuk dat 't ook te zien valtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Zag het al aan die foto's van jou die hier stonden toen je bij die cross was.
Ik ben nu 93 kilo (bij 1m91). En ja, inmiddels zelfs al een bevestiging van betaling binnen... De 106km. Ik vrees die haussire nu al
top man! goed bezig geweest! nu dit jaar doorpakkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:45 schreef muzas het volgende:
Fietsen
Toch wel leuk die strava challenges om toch ff extra te fietenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi toch? Ik ga vanavond een rondje om. Moet iets van 35 km voor 1000 km en 43 om in die challenge 1000 km te loggen
+1quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:41 schreef poiuytr het volgende:
Persoonlijke records rijden op tracks, vergelijken met anderen, resultaten van jezelf vergelijken met maanden daarvoor. Dat maakt het trainen allemaal wel stukje leuker ja
Exel bedoel je denk ik?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:29 schreef Oksel het volgende:
Moet ik nog aanvragen bij de KNWU. Maar ga inderdaad hier wat voorjaarskoersen rijden!
Is daar ergens een agenda van te vinden? In Enter zijn er 3 sowieso.
En dan dacht ik dat ik snel was met samenwonenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:36 schreef forty-two het volgende:
Hoi allemaal![]()
Ik ben de laatste tijd erg druk geweest met andere dingen, nieuw huis, nieuwe vriendin, gelijk samenwonen, etc.![]()
Veel te weinig gefietst natuurlijk![]()
Hopelijk kan ik zondag weer eens een fatsoenlijke tocht rijden, hoewel er nog genoeg in huis te klussen valt![]()
Vannochtend was het wel weer lekker op de fiets, beetje fris maar daar word je hard van
Ja, dat kan. Manual entry.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:41 schreef poiuytr het volgende:
Persoonlijke records rijden op tracks, vergelijken met anderen, resultaten van jezelf vergelijken met maanden daarvoor. Dat maakt het trainen allemaal wel stukje leuker ja
Is het ook mogelijk met Strava om andere sporten (fitness, spinnen, squashen etc) erop te zetten en je dan kan zien hoeveel uur je totaal hebt getraind in een week/ maand? De wintermaanden spin ik nu ook redelijk wat, wel leuk om aan het einde van de week/ maand te zien hoeveel uur ik heb gesport.
Zeker. Anders had ik zaterdag geen 130 gedaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:28 schreef jsprbcn het volgende:
Ook al vinden sommige mensen Strava onzin, stiekem motiveert het wel
Precies!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:27 schreef ddx het volgende:
[..]
Toch wel leuk die strava challenges om toch ff extra te fieten
Had anders ook niet de 600 gehaald deze maand.
Ach, niet geschoten is altijd mis. Waarom niet? Voelt het goed, dan voelt het goed. Moet je minimaal 1 jaar lang gescheiden wonen voordat je samen kan gaan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:07 schreef Patroon het volgende:
Gelijk samenwonen? Wat doe je jezelf aan. Vraag Kano maar hoe dat gaat ,:P
Tsja, niet iedereen wilt op een canyon rijdenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:48 schreef Patroon het volgende:
@Kano, ookal voelt het goed, ik wil eerst wel iemand beter leren kennen voordat ik mijn huis ga delen.
Nope.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:53 schreef poiuytr het volgende:
Jullie ook aanbod gehad voor free trail(30dagen) Strava?
Wil je een knuffel?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:26 schreef Tommeke het volgende:
Wat een liefde voor elkaar in dit topic vandaag.
Word er een beetje emotioneel van
Ach ik heb al wat jaartjes ervaring met samenwonen, en na de hel/ellende die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt weet ik wel of iets goed zit of nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:48 schreef Patroon het volgende:
@Kano, ookal voelt het goed, ik wil eerst wel iemand beter leren kennen voordat ik mijn huis ga delen.
Hoelang had jij nodig om samen te gaan wonen? Bij ons was het binnen 2 maanden beklonkenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan dacht ik dat ik snel was met samenwonenJij fietst toch nog wel eens naar je werk of nie?
Wel fijn dat 't zo voor de wind gaat
Euuuh, in Februari kwamen we elkaar tegen op een meet (had haar wel een keer eerder ontmoet). Vervolgens heb ik niet thuis geslapen. 20 Juni zijn we gaan samenwonen. 5-6 maanden samen toen we gingen samenwonen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:20 schreef forty-two het volgende:
[..]
Hoelang had jij nodig om samen te gaan wonen? Bij ons was het binnen 2 maanden beklonken
Ja ik fiets naar m'n werk, maar dat soort dingen tellen hier niet toch?
Dat is slechts onderhoud, hoewel ik moet zeggen dat m'n conditie wel erg lekker op pijl is.
Het voelt erg soepel, ik ben benieuwd hoe het voel als ik weer wat fatsoenlijker tochten maak en zeker als het weer wat warmer is en ik weer gewoon kort kort op de snelle racer zonder zware rugtas rij.
Ja precies, ieder zn eigen tempo. Wij waren altijd heel erg tegen dat soort geestelijke kettingen (zo voelde het) toen we elkaar net kenden. Denk dat we uiteindelijk ruim 1,5 jaar erover gedaan hebben om van scharrelen via "iets vastigs" naar relatie en samenwonen te gaan. Stel je voor dat je mekaar te vroeg teveel claimt....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Euuuh, in Februari kwamen we elkaar tegen op een meet (had haar wel een keer eerder ontmoet). Vervolgens heb ik niet thuis geslapen. 20 Juni zijn we gaan samenwonen. 5-6 maanden samen toen we gingen samenwonen.
En weet je? Ik zou het zo weer doen. Anders blijf je je maar afvragen wat er gebeurd zou zijn als je het wel had gedaan. En de ene (zoals PAtroon) vind het ene ervan, en de ander vind er weer wat anders van. Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt
Ervaring met relaties? In mijn jeugd diverse kortstondige relaties, daarna 2 jaar relatie gehad zonder samenwonen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:17 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ach ik heb al wat jaartjes ervaring met samenwonen, en na de hel/ellende die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt weet ik wel of iets goed zit of niet
De week voor we elkaar voor het eerst ontmoeten hadden we al 2200 whatsappjes uitgewisseld, de eerste date was gelijk vlam in de pan. Ik heb geen probleem met samenwonen, heb jij al ervaring op dat vlak eigenlijk?
Hoe ver woonden jullie toen uit elkaar? Bij ons was de afstand een dusdanige belasting op sociaal leven en rustquote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja precies, ieder zn eigen tempo. Wij waren altijd heel erg tegen dat soort geestelijke kettingen (zo voelde het) toen we elkaar net kenden. Denk dat we uiteindelijk ruim 1,5 jaar erover gedaan hebben om van scharrelen via "iets vastigs" naar relatie en samenwonen te gaan. Stel je voor dat je mekaar te vroeg teveel claimt....
Maar ook dat voelde wel goed en relaxed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat we er voor gekozen hebben om relatief snel samen te gaan wonen. Als we dichter bij elkaar hadden gewoond waren we waarschijnlijk niet zo snel gaan samenwonen.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ik in Ede en zij in Utrecht. Best te doen qua reizen, daarom hebben we er ook echt geen haast mee gemaakt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe ver woonden jullie toen uit elkaar?
Dat is idd andere koek dan 110quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:09 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik in Ede en zij in Utrecht. Best te doen qua reizen, daarom hebben we er ook echt geen haast mee gemaakt.
Niets mis mee toch?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:11 schreef Blik het volgende:
Ach, ik woon ondertussen alweer 7 jaar samen ofzo. en ik ben pas 29
Nee hoor, waren toen al 5 jaar samen en gingen werken. Woonden in dezelfde stad. Voelde heel stom om op dat moment nog apart te blijven wonenquote:
Ik woon al ruim 10 jaar samen en ben pas 29...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:11 schreef Blik het volgende:
Ach, ik woon ondertussen alweer 7 jaar samen ofzo. en ik ben pas 29
nu wel met het juiste stuur?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:55 schreef ddx het volgende:
Net maar ff gebeld wanneer ik m'n fiets kan ophalen, weekje vertraagd maar komt volgende week binnen
Ja, met die dagelijkse woon-werk ritjes zit je snel hoger hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:06 schreef kanovinnie het volgende:
Ach, bitchen over iemands fiets mag imo eigenlijk alleen als je meer fietst dan diegene.
Woon-werk of niet, je moet jezelf wel motiveren om 's ochtends maar weer je fietskleding aan te trekken en op je fiets te kruipen. Ook als het hoost. En dan 's middags met natte kleren terug. Het is niet altijd leuk, maar ik heb net het resultaat gepostquote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, met die dagelijkse woon-werk ritjes zit je snel hoger he. Ik ga straks 2x per week op fiets naar werk (30km) en met omweg (60km ofzo) terug. Ochtends rustig in herstel en middags blokken, kracht op viaduct etc. Mooie manier om reistijd en gericht trainen te combineren.
Oh leuk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:21 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ja, met die dagelijkse woon-werk ritjes zit je snel hoger he. Ik ga straks 2x per week op fiets naar werk (30km) en met omweg (60km ofzo) terug. Ochtends rustig in herstel en middags blokken, kracht op viaduct etc. Mooie manier om reistijd en gericht trainen te combineren.
Als het ochtends regent gooi ik fiets in auto en ga ik na werk een blok om en rij daarna naar huis. Ook mooi 2x per week omdat ik ook 1 trainingskoers in de week rij. Maandag en vrijdag rust.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Woon-werk of niet, je moet jezelf wel motiveren om 's ochtends maar weer je fietskleding aan te trekken en op je fiets te kruipen. Ook als het hoost. En dan 's middags met natte kleren terug. Het is niet altijd leuk, maar ik heb net het resultaat gepost
Maak er dan ook gebruik van kutjequote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh leuk.
Ik fiets over de heuvelrug als ik naar mn werk ga![]()
![]()
(ja sorry hoor, met al die Limburgofilie hier moet ik ook mn eigen heuvelrugbultjes even onder de aandacht brengen)
Dat is uiteraard niets in vergelijking met col d'zaanseschans, de muur van de Albert Heijn en de passage d'agriculteur Geert. En als toetje dan nog col Sloterdijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:37 schreef Gripper het volgende:
[..]
Oh leuk.
Ik fiets over de heuvelrug als ik naar mn werk ga![]()
![]()
(ja sorry hoor, met al die Limburgofilie hier moet ik ook mn eigen heuvelrugbultjes even onder de aandacht brengen)
Triatleet zeker?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:17 schreef gerwinner het volgende:
Ik zag iemand met zijn helm verkeerd om op zijn hoofd!![]()
Is het WK cyclocross trouwens op de tv te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.everyone's a critic...
even you ! !
snap ikquote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:07 schreef Tommeke het volgende:
Ik woon ook samen. 1,5 nu.
Ken haar 2 jaar en heb er nog steeds geen spijt van
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:41 schreef keesfietst het volgende:
Zo, nog nooit zo'n vruchtbare januari gehad. Totaal 53,5u fietsen en 1418km. Doe nu naast het fietsen ook nog steeds 3x per week krachttraining. Werpt z'n vruchten wel af, merk vooral op ritten van 3u+ dat ik grote stappen heb gemaakt.
Nu lekker een paar dagen rust en zondag naar Hoogerheide.
Jep, die.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:56 schreef Aal321 het volgende:
[..]
Exel bedoel je denk ik?
http://www.depaaschberg.n(...)xel-verenigingen.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op!! Spoiler bevat foto's die wij als uberhetero's niet willen zien!![]()
[ Bericht 41% gewijzigd door kanovinnie op 01-02-2014 16:00:33 ]
victoria milanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:08 schreef Oksel het volgende:
Wie van jullie zit er ook op Lexa.nl? Patroon, jij zit zeker op SecondLove?
Kan je een crossparcours aanleggen. Je eigen trainingsrondje.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:18 schreef Oksel het volgende:
Ik ga zakelijk een bosperceel kopen. Okkie's smulbos.
nee, mijn vriendin maakt gelukkig geen punt over het aantal krenten in haar krentenbrood. Dus secondlove is niet nodig.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:08 schreef Oksel het volgende:
Wie van jullie zit er ook op Lexa.nl? Patroon, jij zit zeker op SecondLove?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:09 schreef Oksel het volgende:
Maargoed, dat komt ook omdat je geestelijk veel aan je naakte-yoga-lessen hebt, ofnie Tom!!Klopt. Is goed voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pas op!! Spoiler bevat foto's die wij als uberhetero's niet willen zien!![]()
![]()
Ben gister nog in een gaybar beland
Was wel gezellig. Tequila drinken met een paar lesbo's.
[ Bericht 7% gewijzigd door kanovinnie op 01-02-2014 16:01:08 ]
Dat mag jij vinden.quote:
Net voor de grote bui binnenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:23 schreef kanovinnie het volgende:
Laatste ritje van 87 km. Uiteindelijk op 1050.7 km geëindigd in 39 uur en 50 minuten.
Ja gelukkig. Alle pekelrommel en sneeuw van de weg af eindelijk. Zondag koers op schone wegen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef ddx het volgende:
Ben bang dat het met de regen die nu op buienradar te zien is het morgen natte bedoeling gaat worden op de wegen
Ze hadden groot ingeslagen voor winter die maar niet komt hequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef keesfietst het volgende:
Is de pekel in de aanbieding dit jaar of zo? Ligt op sommige wegen gewoon een dikke zichtbare laag hier.
idd. Gister leek het op het eerste gezicht me te vallen, tot ik door schiphol-rijk fietste... Gleed bijna uit over de korrels (de ironiequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:39 schreef keesfietst het volgende:
Is de pekel in de aanbieding dit jaar of zo? Ligt op sommige wegen gewoon een dikke zichtbare laag hier.
helemaal niemand die het merk/logo herkent?!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 17:09 schreef the_critic het volgende:
kwam op internet een foto tegen, met een leuk Pekske... kan alleen niet ontdekken welk merk oid. Iemand hier die het logo herkent?!
https://fbcdn-sphotos-d-a(...)1764_250178823_n.jpg
Lekker ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:10 schreef forty-two het volgende:
Mijn penis hadden vanmiddag een mooi wit randje... Helemaal aangekoekt
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:06 schreef the_critic het volgende:
Okkie zijn vrouw is net bevallen... oftewel.. die Arme ziel heeft vanaf laatste weken zwangerschap, en nu eerste paar weken na bevalling geen seks meer... dat is te merken zeg!!
quote:Ride data
Time: 13hrs 30min
Distance: 403km
elevation gain: 4500m
Ave Power: 230watts
Ave Heart rate: 115
Kcal Burnt: 11400
Cjw
Sent from my BlackBerry® wireless device
Kan de beste overkomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:30 schreef buzz1291 het volgende:
Me helemaal de tiefus gewerkt sinds 2 januari. Km's op de fiets in januari 68! Ik schaam me diep. En nu voor de tv om te zien of Joris Nieuwenhuis 3 Belgen kan laten huilen.
Nee, dat is dit weekend volledig vergeven van Belgische diknekken. En ik heb geen zin om op rij 7 naar een tv scherm te gaan staan te staren.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:37 schreef Gripper het volgende:
Ga je nog naar hoogerheide morgen buzz?
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:06 schreef the_critic het volgende:
Okkie zijn vrouw is net bevallen... oftewel.. die Arme ziel heeft vanaf laatste weken zwangerschap, en nu eerste paar weken na bevalling geen seks meer met zijn vrouw... dat is te merken zeg!!
Buitenbanden zijn zo strak zodat ze niet van de velg kunnen lopen, net als bij autobanden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:33 schreef JohnDDD het volgende:
Vraagje:
ik heb een tijd terug tweedehands (bijna nieuwe) wielen incl. binnen- en buitenbandjes voor mijn singlespeed stadsfiets gekocht.
ik krijg de buitenbanden er nauwelijks af. ik heb op het voorwiel twee plastic bandenlichters stuk gemaakt. die zijn gewoonweg onder de buitenband afgeknapt. met twee metalen bandenlichters kreeg ik de buitenband er na 20 minuten wikken en wrikken wel af, maar wel met enige kleine schade aan het wiel.
vorige week had ik achter lek. na 20 minuten had ik die buitenband eraf, zag ik dat zich in de binnenband allemaal kleine bobbels hadden gevormd omdat die ook in het velglint zaten. op één van die gebobbelde plekken was de binnenband lek. nieuwe binnenband in gedaan, volgende dag weer lek.
waarom zijn die buitenbanden zo strak? en is het normaal dat er bobbels (ronde inkepingen naar beneden toe zegmaar) in het velglint zitten? word er echt gek van!
Ik heb het anders bij mijn racefiets niet. Die buitenbanden til ik er zo af met twee bandenlichtertjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Buitenbanden zijn zo strak zodat ze niet van de velg kunnen lopen, net als bij autobanden.
Til het velglint bij zo een bobbel eens op en je weet waarom dat zo is.
Plastic bandenlichters?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik heb het anders bij mijn racefiets niet. Die buitenbanden til ik er zo af met twee bandenlichtertjes.
Hoe krijg ik die verdomde buitenbanden er dan af als ik geen metalen bandenlichters wil gebruiken en de velg niet wil beschadigen?
Dat dus, zeker gezien je locatie. Ik vermoed dat je 27 inch wielen hebt ipv 28 inch. Het klinkt raar, maar 27 inch velgen hebben 8mm meer diameter dan 28 inch velgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:47 schreef dop het volgende:
Je kan ook nog een beetje exotisch maatje hebben waar je de verkeerde maat band om heb gelegd.
Balen manquote:Op zondag 2 februari 2014 05:55 schreef muzas het volgende:
Voorlopig ff niet fietsen. Dat hoesten van een paar dagen terug heeft goed door gepakt... lig nu al de hele nacht te blaffen en te snotterennu al zat.
quote:Op zondag 2 februari 2014 09:14 schreef svenro het volgende:
Ahh die marmot !:D Ik ga hem ook fietsen met mijn fietsje
Ja zag het al, ook weer 100km erbij getraind, het gaat wel lekker met jou he? Geen last van de peesaanhechtingen meer?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:59 schreef Patroon het volgende:
Lekker kaas! Hier 3,5u met ploeg. Soms ff lekker doorgetrokken. Voel wel dat ik dit weekend goed heb getraind. Morgen herstel, dinsdag rust.
Nee is over. Vandaag voelde ik de laatste 30min wel beetje weer die pees, maar komt door 2 goede trainingen achter elkaar waardoor de spieren aardig gespannen zijn. Maar na het fietsen en wat losschudden is dat weer weg. Zal kijken of ik dinsdag ff naar de masseur kan.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:03 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja zag het al, ook weer 100km erbij getraind, het gaat wel lekker met jou he? Geen last van de peesaanhechtingen meer?
Nou morgen een uurtje op de tacx zeker?quote:Op zondag 2 februari 2014 13:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee is over. Vandaag voelde ik de laatste 30min wel beetje weer die pees, maar komt door 2 goede trainingen achter elkaar en de spieren aardig gespannen. Maar na het fietsen en wat losschudden is dat weer weg. Zal kijken of ik dinsdag ff naar de masseur kan.
Ja gaat erg lekker momenteel. Voel me wekelijks beter worden. Als je kijkt waar ik 3 weken geleden stond ben ik dik tevreden!
Verdomme, ik had gehoopt dat het net niet die zondag zou worden, dan ben ik verplicht om 13.00 aan te schuiven in een restaurant.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:25 schreef Patroon het volgende:
Ah mooi. Bevalt goed dus! Hier nog teveel pekel. Idd ff uurtje op de tacx. Kan ik ook mooi ff wennen aan de Canyon en fijn afstellen.
Oja kaas, a.s zondag gaat de tocht zoals nu lijkt door. Jij komt ook?
Je fietst ook vanaf Nootdorp tot Alphen door de bebouwde kom of langs de vliet, wat helemaal een drama is (je fietst btw wel langs mijn huisquote:Op zondag 2 februari 2014 12:52 schreef kaasplankje het volgende:
Net ff met de lokale WV Ahoy meegeweest voor hun vaste tour door 't Groene Hart. Op de terugweg draait men dan schuin tegen de wind in dus dan slaat de groep uit elkaar. Het waaide hard vanmorgen dus zo geschiedde. Uiteraard zat ik in de 1e waaier. Gerrit zal trots op me zijn.
http://app.strava.com/activities/110593784
Het is wel een kloterondje met een grote groep zo. Overal wandelaars, mensen met honden die loslopen, skaters, stokkenlopers, etc. etc.
sorry. Een andere datum stel ik weer anderen teleur. Verwacht dat er uiteindelijk ook maar een man of 10 komen opdagen. De rest heeft altijd wel weer een mooi excuus om niet op afspraak te zijnquote:Op zondag 2 februari 2014 16:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Verdomme, ik had gehoopt dat het net niet die zondag zou worden, dan ben ik verplicht om 13.00 aan te schuiven in een restaurant.
Ga jij dat ff bij Ahoy uitleggen ok? Ja via Woubrugge, zo zou ik ook rijden.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:38 schreef janatwork het volgende:
[..]
Je fietst ook vanaf Nootdorp tot Alphen door de bebouwde kom of langs de vliet, wat helemaal een drama is (je fietst btw wel langs mijn huis). Pijnacker, Hazerswoude en om Alphen heen via Ter Aar zou veel logischer zijn.
Het lukt me bij Swift niet eens om wat routes gewijzigd te krijgenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ga jij dat ff bij Ahoy uitleggen ok?
So true. Is ook niet erg, ik zal aan jullie denken als ik hier even een kort rondje maak.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:20 schreef Patroon het volgende:
[..]
sorry. Een andere datum stel ik weer anderen teleur. Verwacht dat er uiteindelijk ook maar een man of 10 komen opdagen. De rest heeft altijd wel weer een mooi excuus om niet op afspraak te zijn
Dat heeft geen zin Kolonel.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:39 schreef KolonelBroodje het volgende:
Heb je al een route Patroon? Heel heel heel misschien ben ik er ook wel, dan fiets ik er heen en rij een klein stukje mee en keer dan weer om. Het is in leeuwarden verzamelen toch?
Dan moet het niet te koud zijn en het moet droog zijn.
Met de trein erheen?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:21 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Oké, tja het is me een beetje te ver om daar dan ook nog 100 km te fietsen
ws met mevrouw kaas, die wil naar zuslief in assen, ik ga zaterdag al weg want ik ga eerst alleycatten in Zwolle voordaags.quote:
Feestje ergens onder Nijmegen zaterdag, even kijken hoe laat ik dan thuis ben. Wat is het tijdstip van vertrek zondag?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:06 schreef Patroon het volgende:
Heb nu, Kanovinnie, Gripper, jij en Oksel?
In totaal nu 9 definitief, en daar komen nog wel wat bij. Misschien 20 man.
Vies mannetje ben jequote:Op zondag 2 februari 2014 21:19 schreef kaasplankje het volgende:
Douchen nadien? We zouden toch in D1 blijven?
En dat nu exact de reden waarom ik nooit meer een cross bezoek waar veel Vlaams-Brabantse Belgen op afkomen. Zelfs niet in de eigen achtertuin die Hoogerheide heet. Volgend jaar Tabor maar eens inplannen naast wat leuke crossen in Wallonië en Noord Frankrijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef keesfietst het volgende:
Ja er waren ook een aantal Belgen om ons heen die het grappig hielden gelukkig.
Wat een figuren. Iedereen rookte sigaar, was dik en bezopen. Mooier kan het niet toch?
Beetje mooi fietsen rond Eibergen of snel naar Haaksbergen geweest? MTB-tocht (Bos en Veentocht) van Eibergen is 23 februari, misschien dat ik daar nog naar toe ga, alleen tikkeltje te ver om er zo heen te fietsen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Gripper het volgende:
Dus wij op de MTB op pad, eerst richting Eibergen.
Nou ja, t ligt allemaal vlak bij elkaar daar. Er zijn amper grote stukken bos (bos bij haaksbergen is het grootste aaneengesloten stuk) dus bij haaksbergen vond ik het het leukst.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:49 schreef luc.sken het volgende:
[..]
Beetje mooi fietsen rond Eibergen of snel naar Haaksbergen geweest? MTB-tocht (Bos en Veentocht) van Eibergen is 23 februari, misschien dat ik daar nog naar toe ga, alleen tikkeltje te ver om er zo heen te fietsen.
Ik ben er geweest en het was prima te doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:51 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, dat is dit weekend volledig vergeven van Belgische diknekken. En ik heb geen zin om op rij 7 naar een tv scherm te gaan staan te staren.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:51 schreef keesfietst het volgende:
Net terug van het wk.
Prachtig weer, parcours goede mix tussen harde stroken en modderpoel. Mooie strijd tussen Nys en Stybar gezien, Van der Haar in het begin veel pech maar kwam fysiek ook nog te kort leek het.
Zo lang Nys op kop lag was het een groot feest, totdat Stybar overnam. Die Belgen gun ik de eerste 10 jaar geen overwinning meer op het wk nadat ze hem in de laatste ronde bekogelde met bier en ander spul en telkens naar Van der Haar boegeroep uitten.
Daarna nog bijna 2 uur (!!) stilgestaan op de parkeerplaats om onverklaarbare reden. Verder wel genoten van de krachtpatsers, want wat het is het toch een mooie discipline![]()
Paar crappe telefoonfoto's voor de sfeer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was wel apart volk ja. Maar leuk om het een keer mee te maken. Alleen jammer van het boe geroep naar Stybar.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:58 schreef keesfietst het volgende:
Ja er waren ook een aantal Belgen om ons heen die het grappig hielden gelukkig.
Wat een figuren. Iedereen rookte sigaar, was dik en bezopen. Mooier kan het niet toch?
gewoon ff naan noemen op facebook/twitter.. slechte reclame maakt dat je ineens heel snel reactie krijgtquote:Op maandag 3 februari 2014 09:24 schreef kanovinnie het volgende:
10 dagen geleden wat besteld bij een webshop (die handschoenen). Waren niet meer op voorraad en niet meer leverbaar, dus ik kon uit 2 andere kiezen. Ondertussen niets binnen en al 2 keer een herinnering gestuurd. 1 mailtje terug met dat hij er achteraan ging. Maar dat is ook alweer 5 dagen terug
Het stomme is dat ik eerder wel gewoon snel dingen binnen had. En zo ook nog een paar lui van hier die daar wat bestelden. Het moet idd niet heel veel langer duren want dan ga ik idd zoiets doen ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:08 schreef the_critic het volgende:
[..]
gewoon ff naan noemen op facebook/twitter.. slechte reclame maakt dat je ineens heel snel reactie krijgtHeb ik ook eens zo gedaan bij Salden, nadat ik al 4wkn zat te wachten. Ineens was het binnen 3dgn geregeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |