Pot-ketel? Ik loop niet constant te blaten hoe goed de renners wel niet zijn of waren waarmee ik fiets.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:01 schreef Oksel het volgende:
[..]
Pot - ketel geval. Dus kap eens met je bijdehante gedrag. Heb je wat te compenseren ofzo? Kutbaantje waarbij je geen flikker te zeggen hebt? Of heeft je vrouw nu echt de overhand gekregen?
Ja, zijn die bijstandsmoeders wel bereid om de schuld even te vereffenen in de bijkeuken?quote:
Mooi was dat, überhaupt mooi weekje gehad toenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:50 schreef Tommeke het volgende:
@jsprbrcn: Supermooie klim, de Turo!
Ben daar een paar jaar geleden geweest. Eind april. Toen was het bovenop echt koud en mistig.
Heb m'n armstukken toen aan Yankee gedoneerd en we zijn toen samen met de billen bijelkaar afgedaald in de mist. Die laatste 5-6 km zijn zo slecht qua wegdek!
Wat ben je nu aan het doen dan voor werk?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Pot-ketel? Ik loop niet constant te blaten hoe goed de renners wel niet zijn of waren waarmee ik fiets.
Leuk dat je over werk begint. Ben deze week begonnen met mijn nieuwe baan en sluit echt perfect aan bij mijn opleiding en mijn interesse gebied. Ga hier echt goed mijn ei kwijt kunnen! Leuk team, en prima werksfeer en erg afwisselend werk. Vanochtend was ik met iemand van het (bijstands)fraude bestrijdingsteam op pad, leuk afwisselend en soms ook wel beetje actie!
Ik ben consulent voor sociale zaken (bijstand). Aanvragen keuren op rechtmatigheid en helpen richting arbeid, afspraken maken betreffende inspanningsverplichting en controleren of ze die nakomen. Re-integratie etc.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:00 schreef thomasss het volgende:
[..]
Wat ben je nu aan het doen dan voor werk?
Hihi, Lloret de Marquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef Tommeke het volgende:
Een dag regen. De rest mooi weer. Elke dag gefietst. De laatste dag in Lloret del Mar beland in een discotheek met alleen maar lekkere wijven. Halverwege de week nog door een paar 17-jarige sletjes uitgenodigd om te gaan zuipen op hun hotelkameren bijna weggestuurd uit het appartement omdat ik per ongeluk het hokje van de conciërge had bekogeld met eieren
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef Tommeke het volgende:
Een dag regen. De rest mooi weer. Elke dag gefietst. De laatste dag in Lloret del Mar beland in een discotheek met alleen maar lekkere wijven. Halverwege de week nog door een paar 17-jarige sletjes uitgenodigd om te gaan zuipen op hun hotelkameren bijna weggestuurd uit het appartement omdat ik per ongeluk het hokje van de conciërge had bekogeld met eieren
Laat maar weten wanneer jullie een keer hier komen, dan gaan we een Nederland-Catalonie rit houden :-)quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:56 schreef keesfietst het volgende:
Ik ga een filter instellen op je foto's voortaan, zo jaloersmakend. Mooie tochten maak je!
Zouden mensen elke maand kopen denk je? Dat ze 12 shirts hebben aan het eind van 't jaar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:21 schreef jsprbcn het volgende:
Mmmm... de jersey voor Strava Gran Fondo 2 is blauw... wachten op zwart dan maar.
Vast wel, ik wil enkel een zwarte hebben gezien mijn gehele (Castelli) garderobe zwart/rood of zwart/fluor isquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zouden mensen elke maand kopen denk je? Dat ze 12 shirts hebben aan het eind van 't jaar?
Hij is wel nice.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:21 schreef jsprbcn het volgende:
Mmmm... de jersey voor Strava Gran Fondo 2 is blauw... wachten op zwart dan maar.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |