Ik heb gisteren voor de eerste keer gekeken sinds de launch-aflevering en was positief verrast (ok mijn verwachtingen waren ook erg laagquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef dockx het volgende:
Heyla, eerst aflevering Utopia ooit die ik ga bekijken. Ik ben benieuwd.
Nu al een goeie uitzendingquote:
Denk dat het een geflipte dokter was die in een ggz inrichting zat en toch niet naar buiten mochtquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af of die boer en die dokter en andere figuranten ook auditie hebben moeten doen.
Of zouden het gewoon afgekeurde kandidaten zijn?
figuranten? zeg maar hoofdrolquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af of die boer en die dokter en andere figuranten ook auditie hebben moeten doen.
Of zouden het gewoon afgekeurde kandidaten zijn?
Daarom hebben ze die Laura er toch ingelaten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Urb het volgende:
Lot was toch een paar dagen amper/niet bij de stal geweest![]()
Ja wellicht, maar nu deed ze ineens alsof het haar ding was omdat ze op dr kop kreegquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom hebben ze die Laura er toch ingelaten?
Hij kan iig niet weggestemd wordenquote:
Ging nergens over idd, zonde van zendtijdquote:
Laten ze alle stemmingen zien of alleen de laatste?quote:
Ik weet het niet, dit is de eerste en die doen ze slechts gedeeltelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laten ze alle stemmingen zien of alleen de laatste?
Ik val net binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Was genoeg voor twee dagen uitzending ha ha ha, ( bleh)quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dit is de eerste en die doen ze slechts gedeeltelijk.
Dit is het uitzendingtopic.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Andrea heeft het over haar dochter, ze zegt haar niet in de steek gelaten te hebben. ( op de streams)
Ok. Ben benieuwd of ze het schelden van Laura laten zien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het niet, dit is de eerste en die doen ze slechts gedeeltelijk.
Ja, en degene die mag blijven moet 1 van de 3 genomineerden wegstemmenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wacht, het gaat niet over Peter?
Stemmen ze nu over de nieuwkomers?
Heel Nederland zal versteld staan...quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
Straks Laura en haar vurige pleidooi.
Materiaal genoeg maar of dat uitzendwaardig is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
Je kunt nu wel zien dat ze minder materiaal hebben
Vraag me af wat ze dan gaan doen met komende aflevering. Of "moet" het fout gaan deze drank nacht?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
Je kunt nu wel zien dat ze minder materiaal hebben
En wiskundigquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was in ieder geval een grammaticaal drama.
Ja duh...ze hebben 24 uur materiaal per dagquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Materiaal genoeg maar of dat uitzendwaardig is.
Ja die was echt vurig, net zo vurig als ze zelf is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
Straks Laura en haar vurige pleidooi.
De druk om goeie beelden te krijgen gaat omhoogquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Vraag me af wat ze dan gaan doen met komende aflevering. Of "moet" het fout gaan deze drank nacht?
Nee hoor Hakim wilde RuuT eruit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:45 schreef kievitsboom het volgende:
Hakim wilde zeker een extra overleg na de stemming omdat het niet zijn keuze was die eruit kwam. Ongelofelijk dat ze erin trapten.
Zou het Rienk toneelstukje hier nog achter komen? Of morgen pas?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De druk om goeie beelden te krijgen gaat omhoog
Ik heb het vermoeden dat het voor tv momentjes was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:48 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Lekkere montage dan weer. Waarom pleit hij er dan voor?
Je moet erbij geweest zijn. De druk van de FEBO was enorm.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:45 schreef kievitsboom het volgende:
Hakim wilde zeker een extra overleg na de stemming omdat het niet zijn keuze was die eruit kwam. Ongelofelijk dat ze erin trapten.
Iedereen zegt alles 100den keren soms, voor, soms tegen. De regie kan het plakken zoals zij wil.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het voor tv momentjes was.
Daarom vroeg ik ook naar de volgorde van de stemmingen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:50 schreef waxmask het volgende:
Iedereen zegt alles 100den keren soms, voor, soms tegen. De regie kan het plakken zoals zij wil.
De hele tijd al, met Paulquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
Hakim werpt zich wel op als baasje zeg.
Hakim is de mannelijke Billyquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
Hakim werpt zich wel op als baasje zeg.
Ja dat is ook weer waar.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iedereen zegt alles 100den keren soms, voor, soms tegen. De regie kan het plakken zoals zij wil.
Hij is te goed voor dat zootje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:54 schreef PC eend het volgende:
Positief gezellig en samen, tegen iemand die zegt dat niet alle neuzen dezelfde kant op hoeven en dat het een ego-oorlog wordt![]()
Ik hoop dat Ruut nog een herkansing gaat krijgen.
Ik lach altijd!quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Laura blij dat ze bij al die lelijke mensen mag blijven.
Nou, ze noemde Billy een tyfushoer en crackhead.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Laura blij dat ze bij al die lelijke mensen mag blijven.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat zijn lasapparaat niet werkte, hij had de kluis dicht moeten lassen
Dit. Dat hele Utopia begint me sowieso steeds meer te irriteren. Het is een grote sponsorshow. Elke scheet die ze laten is gesponsord en gescript. Het staat zo ver van het format dat geadverteerd werd dat ze volgens mij niet eens meer op planeet aarde zittenquote:
Fok! JA!quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
Jammer dat zijn lasapparaat niet werkte, hij had de kluis dicht moeten lassen
Echt hequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:58 schreef beequeen het volgende:
Hakim: we hebben een heel goed iemand laten gaan. Puhlease.
Morgen gaat ze knallenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:58 schreef waxmask het volgende:
I come to change the rules...![]()
![]()
Flauwra de zus van Dennix...
Ik zeg maar even niks.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:59 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh Charlotte is er ook eindelijk achter wat een kwal Hakim is?
Dat is wel de bedoeling.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:57 schreef Vliegendewijs het volgende:
Ze laten wel alle slechte stukken eruit
Logisch toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:57 schreef Vliegendewijs het volgende:
Alleen slechte stukken voor bepaalde personenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:57 schreef Vliegendewijs het volgende:
ja ze bedoeld met etenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:02 schreef sjampoeh het volgende:
Lotte werkt haar hele leven al hard ?
Waarom is dat logisch? Dit is zo gekleurd als de pest.quote:
In het cafe van d'r ouders?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:02 schreef sjampoeh het volgende:
Lotte werkt haar hele leven al hard ?
quote:
Wij zijn nu nog aan het bijkomen...quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
"Heel Nederland zal staan te kijken"
Nou echt. Probeer steeds de draad op te pakken maar het lukt niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef waxmask het volgende:
But uitzending... Niet streamers missen de essentie en context van sommige dingen.
Inderdaad zeg, ik snap er echt geen kut van. Hele tijd wordt er verwezen naar 'hun' of 'hij' zonder enige context met wie er bedoeld wordtquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef waxmask het volgende:
But uitzending... Niet streamers missen de essentie en context van sommige dingen.
Laat dat nou net de bedoeling zijn. Remember DGK?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef waxmask het volgende:
Ik ga er anders altijd gewoon bij zitten hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:04 schreef Lavenderr het volgende:
"Heel Nederland zal staan te kijken"
Je springt niet van schrik van je stoel? Nou, morgen wel hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga er anders altijd gewoon bij zitten hoor
Ja hè? Ik ben ook weer helemaal op de hoogte.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:06 schreef psclgrn het volgende:
Leuke uitzending al miste ik het eerste deel. Maar leuk dat het weer recent is.. na tijdje gemist te hebben ga ik morgen weer kijken wat ze ervan maken. Nu is het weer wat logischer en begrijpelijker voor streamers.
Nee dit is erger. Zoals Tiger al zei, ze refereren naar mensen maar de tv-kijker kent de verdeling van de groep niet eens. Het gaat te snel voor ze.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat dat nou net de bedoeling zijn. Remember DGK?
Serieus?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:06 schreef psclgrn het volgende:
Leuke uitzending al miste ik het eerste deel. Maar leuk dat het weer recent is.. na tijdje gemist te hebben ga ik morgen weer kijken wat ze ervan maken. Nu is het weer wat logischer en begrijpelijker voor streamers.
Die stemming was nauwelijks te volgen als je niet streamt, toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou echt. Probeer steeds de draad op te pakken maar het lukt niet.
Ja serieus.. tot vrijdag zat ik te kijken naar uitzendingen van een week geleden.. ze hadden ruzies met elkaar over totaal andere zaken. Nu hebben ze het op stream en op tv nog over geld in vuur gedoe van Rienk.. Dat wil ik als streamertquote:
Eens, maar het is niet snel goed. Eerst liepen ze teveel achter maar ze gaan nu echt te snel voor de tv kijkers.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:09 schreef waxmask het volgende:
Nee dit is erger. Zoals Tiger al zei, ze refereren naar mensen maar de tv-kijker kent de verdeling van de groep niet eens. Het gaat te snel voor ze.
Je bedoelt Storage Warsquote:
Rommel of Rijkdomquote:
Lol, mijn pa had dat met Paul en Billy.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:14 schreef Copycat het volgende:
Mijn schoonzus kijkt alleen de uitzendingen en stuurde me net een berichtje dat Paul 'de smeerpijp' er van haar zsm uit mag. Doen ze toch iets goed.
Het begon om 19:30, duurde 28 min, de rest is reklamequote:Op woensdag 29 januari 2014 21:18 schreef freaky40 het volgende:
Pfff, weer 5 minuten uitloop na 20.00 uur. Wannaar houdt dit nu eens op. Is nergens voor nodig aangezien ze nu wel eens op de gewenste lengte tussen streams en uitzending zitten.
Was weer een blok van 5 minuten reclame, daarom loopt het uit.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het begon om 19:30, duurde 28 min, de rest is reklame
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |