Ik heb gisteren voor de eerste keer gekeken sinds de launch-aflevering en was positief verrast (ok mijn verwachtingen waren ook erg laagquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef dockx het volgende:
Heyla, eerst aflevering Utopia ooit die ik ga bekijken. Ik ben benieuwd.
Nu al een goeie uitzendingquote:
Denk dat het een geflipte dokter was die in een ggz inrichting zat en toch niet naar buiten mochtquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af of die boer en die dokter en andere figuranten ook auditie hebben moeten doen.
Of zouden het gewoon afgekeurde kandidaten zijn?
figuranten? zeg maar hoofdrolquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef PC eend het volgende:
Ik vraag me af of die boer en die dokter en andere figuranten ook auditie hebben moeten doen.
Of zouden het gewoon afgekeurde kandidaten zijn?
Daarom hebben ze die Laura er toch ingelaten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef Urb het volgende:
Lot was toch een paar dagen amper/niet bij de stal geweest![]()
Ja wellicht, maar nu deed ze ineens alsof het haar ding was omdat ze op dr kop kreegquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:35 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daarom hebben ze die Laura er toch ingelaten?
Hij kan iig niet weggestemd wordenquote:
Ging nergens over idd, zonde van zendtijdquote:
Laten ze alle stemmingen zien of alleen de laatste?quote:
Ik weet het niet, dit is de eerste en die doen ze slechts gedeeltelijk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laten ze alle stemmingen zien of alleen de laatste?
Ik val net binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Was genoeg voor twee dagen uitzending ha ha ha, ( bleh)quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet, dit is de eerste en die doen ze slechts gedeeltelijk.
Dit is het uitzendingtopic.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Dotteke het volgende:
Andrea heeft het over haar dochter, ze zegt haar niet in de steek gelaten te hebben. ( op de streams)
Ok. Ben benieuwd of ze het schelden van Laura laten zien.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet het niet, dit is de eerste en die doen ze slechts gedeeltelijk.
Ja, en degene die mag blijven moet 1 van de 3 genomineerden wegstemmenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wacht, het gaat niet over Peter?
Stemmen ze nu over de nieuwkomers?
Heel Nederland zal versteld staan...quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
Straks Laura en haar vurige pleidooi.
Materiaal genoeg maar of dat uitzendwaardig is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
Je kunt nu wel zien dat ze minder materiaal hebben
Vraag me af wat ze dan gaan doen met komende aflevering. Of "moet" het fout gaan deze drank nacht?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
Je kunt nu wel zien dat ze minder materiaal hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |