abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136114281
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:34 schreef L-E het volgende:
Maar ik heb serieus wel van die fokkers waar ik ongemakkelijk van word als we in hetzelfde topic posten :@ :')
}:| Mijn ziekelijke nieuwsgierigheid!

same same...ik geïrriteerd..
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:37:37 #77
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136114385
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Limone het volgende:

[..]

...ik geïrriteerd..
+1!
pi_136114420
Zeg }:| Ik hoor officieel ook bij de aprilbaby's hoor. Dat Rosalie nou ruim twee weken gehaald moest worden. ...

En mijn smurf is ook ziek -O-
Eva kwam gisteren thuis en spuugde zich helemaal leeg. Is vandaag iets opgeknapt. Maar zojuist gooide Rosalie alles eruit in bed. Hele bed vol elleboogjesmacaroni :r
Zelfs tot in dr haar. Zieltje. Hopelijk is het snel over.
pi_136114469
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Niet van mij toch :@
Haha och Omen toch O+ Jij zou nog niet onaardig kunnen zijn als je keihard je best ervoor deed O+
pi_136114551
Gotc jij bent op mijn uitgerekende datum bevallen. Dus voor mij altijd een ohja momentje.
In wohts heb ik nooit gepost.
pi_136114564
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef Limone het volgende:

[..]

same same...ik geïrriteerd..
Nou ja, het zegt alles over mij en niets over die mensen natuurlijk he. Maar soms heb ik jeuk, jeweettog :')
pi_136114730
He wat zijn er veel zieke baby's! :( beterschap allemaal! :*
Ook de moeders trouwens!

Spark :@ bedankt voor t compliment! Met jou heb ik nog PM's uitgewisseld, daarom ben ik altijd benieuwd hoe het met je gaat.
Psssssychisch dus.

En inderdaad, aantal ouders die rond dezelfde tijd waren uitgerekend of zijn bevallen volg ik extra aandachtig :Y en aangezien daar drie weken tussen zat zijn dat best veel mensen!
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:45:03 #83
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136114898
Gut ik zit ff terug te lezen, en ik postte 1 uur en 28 minuten voordat T. werd geboren:
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1243

Zo bizar :D
pi_136115073
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:45 schreef GotC het volgende:
Gut ik zit ff terug te lezen, en ik postte 1 uur en 28 minuten voordat T. werd geboren:
OUD / Zwangerschap en geboorte deel 1243

Zo bizar :D
Dat weet ik nog, vond het zo stoer van je!
Home is where the O+ is...
  woensdag 29 januari 2014 @ 21:50:07 #85
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136115238
Skips heeft welgeteld 1 minuut na zijn geboorte gepost O+

Als ik nu al zo sentimenteel ben..ik hou m'n hart vast voor de maand oktober :D
pi_136115427
Wat een stoere post zo tussen alles door, gotc!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136115547
goffer... twee keer grote post.. twee keer alles kwijt :(
pi_136115694
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:54 schreef Shandaly het volgende:
goffer... twee keer grote post.. twee keer alles kwijt :(
Smoesjes :{w
pi_136116014
Ik kom ook uit het Woths-topic, en het miskramentopic helaas :( Ik postte er tegelijk met Sparks, en Zandsculptuur/Burdie geloof ik. Ik noemde mezelf daar nog Amoriel, wilde niet herkend worden ;)
Ook de meiden die ik ooit irl heb mogen ontmoeten volg ik wat aandachtiger trouwens ;) En zij waar ik ooit SS voor heb gespeeld, en mijn SS's... O+

quote:
Maar ik heb serieus wel van die fokkers waar ik ongemakkelijk van word als we in hetzelfde topic posten :@ :')
/paranoiamodus
Sorry... straks ben je bijna 3 weken van me verlost voor ik je achterna kom naar de dreumesjes >:)

quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 06:23 schreef Shandaly het volgende:
----
Op woensdag 15 mei 2013 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Shandaly, ik ben benieuwd welk lot je lootje je zal brengen! :) Maar zou me ook niet verbazen als je gewoon binnenkort gaat bevallen.
----

Sterker nog... Toen je dit postte was ze al twee uur oud!!!

Dames, gisteravond om 20:59u is het mooiste meisje van mijn wereld geboren! Ze heet Femke, en ze is perfect!

Het was een supersnelle bevalling: om half zeven twijfelde ik nog of ik zou gaan zwemmen bij het walvisclubje... Kwartier later maar besloten thuis te blijven, aangezien mijn 'gerommel' toch wat pijnlijk werd.. Kwart over zeven vlk gebeld, oppas voor Lars geregeld, getoucheerd (5 cm!), kwart over acht richting ziekenhuis. Half negen waren we daar, getoucheerd (8 cm!), vliezen gebroken, en ze golfde praktisch mee naar buiten, 1 keertje persen slechts. Ze konden haar bijna nog net opvangen...

Ze had wel in het vruchtwater gepoept, maar gezien de snelheid waarmee ze daarna naar buiten kwam, was er geen tijd om daar zorgen over te maken. Ze is wel door de kinderarts (en twee assistenten zelfs) later nagekeken daarom, en helemaal goedgekeurd. Om middernacht waren we weer thuis...

Kan het bijna nog niet geloven....

Foto en bijlezen komt later!
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:04:12 #90
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136116171
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef GotC het volgende:

:D leuk nu ben ik ook gaan kijken!

L-E postte als eerste na de geboorte van E, over Suikertante die ineens vruchtwater en de slijmprop was verloren! En belle had toen ook al gepost over voortekenen. Vet spannend voor jullie allemaal toen! Veel f5 denk ik :+
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:04:28 #91
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136116186
Ohhh dat weet ik ook nog Shandaly, je wilde eigenlijk gaan zwemmen :D

Zo mooi, de aankondigingen O+
pi_136116351
Hmm... teruglezen in Zwanger... en dan gaat het mis #10 is niet zo'n goed plan merk ik...
Toch maar weer terug naar de Z&Gtjes
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:10:28 #93
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_136116579
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

_O-

Maar dat is ook wel tof ja, als je meerdere topics samen post. Dat heb ik dan weer met Ophelia, Kyara, klumsy en Tally.

Wie zijn hier allemaal doorgekomen vanuit WOHTS? Dat hield ik al een tijd niet meer bij namelijk.
Ja hier! Bijna een jaar geWHOTSt. Vandaar uit oa meegeschoven met GotC (blokje. , inclusief punt ja) en Limone. En Cwen zat er ook, maar die schoof eerder door. En suikertante!
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:12:07 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136116677
Bweehhh ik zit mn beval-topic te lezen, wat een lieve reacties toen allemaal O+ :'( O+

Shandaly :* Lees maar gauw je eigen bevaltopic weer!!
pi_136116859
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
Bweehhh ik zit mn beval-topic te lezen, wat een lieve reacties toen allemaal O+ :'( O+
+1 O+

Zo leuk om verhalen te lezen, en inmiddels te weten hoe die kindjes eruitzien en heten en hoe de bevalling ging enzo...
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:18:04 #96
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_136117036
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:50 schreef GotC het volgende:

O+

Oh en Hilz! Heb ik ook een zwak voor. Daar ben ik zelfs op kraamvisite geweest!
  woensdag 29 januari 2014 @ 22:23:51 #97
378192 -mandy-
I am who I am
pi_136117361
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 07:51 schreef -mandy- het volgende:
Goedemorgen.

- begin klaagpost-

Heeft er iemand een steen waar ik onder kan kruipen? Ben mijn zwangere lijf een beetje zat nu.
Ben om 7u opgestaan met harde buiken en lage rugpijn. En die harde buiken worden er niet minder pijnlijk op.
Dus zo maar eens aan de pcm en hopen dat de rugpijn dan wegzakt.
Mijn planning vandaag was om de was op te vouwen en thuis nog een beetje op te ruimen, maar zoals ik me nu voel gaat dat er niet van komen.

- einde klaagpost-
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 15:25 schreef -mandy- het volgende:
Hallo allemaal!
Ik meld me weer met baby uit de buik! Vanochtend om half 8 begonnen de rugweeen, om half 9 gedouchet met pijnlijker wordende rugweeen. Manlief opgebeld, om 10u naar het ziekenhuis gegaan. En daar had ik al 2-3 cm ontsluiting, dus snel een keizersnede
In mijn armen ligt nu het allerliefste jongetje te slapen, onze lieve kleine D. 50 cm en 3142 gram.
Zo byzonder om terug te lezen ...
Ik krijg tranen in mijn ogen als ik daaraan terugdenk, zo mooi!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_136117942
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:05 schreef Omentielvo het volgende:
Ik kwam uit lurkstand op 30-01-2012. Heb toen anderhalve maand moeten wachten op mijn stomme menstruatie en testte toen een keer negatief. De tweede keer was raak
Maar twee jaar na mijn eerste post ben ik gewoon echt een mama van een eigenwijze dreumes. Wie had dat ooit kunnen bedenken. :'( O+
O+

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef L-E het volgende:
Ik kan me die geuren niet zo herinneren. Misschien komt dat door de alles penetrerende geur van ontsmettingsmiddel waar ze dol op zijn op neo, DOL zeg ik je.

Haha Limone, idd. Mijn trambaby O+
Oh ja, die geur. Brings back memories. Daar ga ik meteen van huilen als ik dat weer ruik.

quote:
Nou ben ik ook benieuwd wie! Doe anders maar een dm (of een pm, want dat kan weer)

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:01 schreef Shandaly het volgende:
Ik noemde mezelf daar nog Amoriel, wilde niet herkend worden
Oh, wat jij dat?!?!?

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:18 schreef ikke_84 het volgende:
Flobo gefeliciteerd met je meisje!! Leuke dag gehad?

Skips al op vakantie!! Wat stoer!! En heerlijk zeg!

Wat een schatje LE!! O+

en de rest ben ik vergeten :@ en mobiel kan je niet zo makkelijk terug kijken...

Wij bivakkeren sinds zaterdag in t ziekenhuis met onze kleine man omdat hij een infectie heeft. Waar t vandaan komt weten ze niet. Zo zielig om je mannetje aan al die draadjes te zien liggen ;(
gelukkig is hij sinds vandaag wel koorts vrij, dus dat is een goed teken.
als we weer thuis zijn ga ik proberen weer mee te lezen en te reageren :)
Ach wat naar. Sterkte!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Omentielvo het volgende:
De dames rond mijn ud zijn ook wat stiller. Hoewel Ass wel regelmatig post natuurlijk. Maar ik vind jullie gewoon allemaal lief O+
Ik vind jou ook heel speciaal omdat jouw meisje zo dicht bij de mijnessen is geboren. Ik was zo blij voor je toen ik dat zag toen ik online kwam om te posten dat mijn vliezen gebroken waren.

quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:43 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

_O-

Maar dat is ook wel tof ja, als je meerdere topics samen post. Dat heb ik dan weer met Ophelia, Kyara, klumsy en Tally.

Wie zijn hier allemaal doorgekomen vanuit WOHTS? Dat hield ik al een tijd niet meer bij namelijk.
Ik dus alleen bij M. Ik was ook zo ontzettend blij voor je. Maar als _dikkiedik_ kon ik ook niet zo heel erg overdreven reageren. Toch samen zwanger. Maar wel raar dat het mijn 2e (en later bleek ook 3e) kind was en jouw eerste. Ik geloof ook dat jij vrij snel na mij naar ASWBNZMG kwam.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:45 schreef L-E het volgende:
Vanmiddag hadden wij een gesprek met de gyn. Degene die de ks heeft gedaan (en dus ook mijn leven heeft gered O+ ) en om een lang verhaal kort te maken: er zijn geen medische bezwaren voor een nieuwe zwangerschap ooit, wel onder strenge controle uiteraard, en als ik graag wil mag ik zelfs natuurlijk bevallen. Dus, groen licht! *O*
Oooooooooooooooh wat fijn! *O* *O* *O*
nu nog even wachten tot het veilig is na de KS en dan lekker aan de rambam!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef GotC het volgende:
Wat goed en fijn en top L-E! *O* Wilde het nét vragen!

Ik kom ook uit wohts :). Postte toen als Blokje.
Ik vroeg me laatst af wie blokje ook alweer was toen ik terug aan lezen was :D
(ik was altijd zo benieuwd naar kloontjes en negen van de 10 keer kende ik het origineel toch niet en raakte ik nog verder in de war :') )
pi_136117971
(wat een monsterpost voor iemand die het eigenlijk stiekem niet eens meer hoort...)
pi_136118355
Aaaah Kyara! Over nieuwsgierigheid gesproken.. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')