KDquote:Op vrijdag 12 april 2013 19:24 schreef Kleurdoos het volgende:
LB en belle, ik kan alleen maar zeggen.. vanaf het moment dat je kleine er is, ben je moeder en voor altijd verantwoordelijk voor iemand, altijd om iemand heen aan het plannen, nooit geen onbezorgdheid meer. Geen lange douches, badder en poedelsessies, uitslaapsessies zijn ook nooit hetzelfde meer, want zodra je wakker bent, moet je wel weer wat doen.. en ja het is allemaal al zo lang wachten geweest, en tís nu wel eens klaar..maar pak deze momenten nog om te luieren, liggen, lang douchen of badderen, even een filmpje kijken (zonder onderbreking omdat je denkt dat je de kleine boven hoort) of of.. nog even koesteren, tís t waard.
Die slapenquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef GotC het volgende:
MonsterpostsHoe je dat doet met 3 kids, blijft een raadsel voor me
Superpost en oh zo waar!quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
KD![]()
Ik weet nu echt waar je het over hebt, zo tofkon het me toen toch écht niet zo goed voorstellen, haha.
Was JIJ dat!quote:Op donderdag 30 januari 2014 06:11 schreef Elmo76 het volgende:
Wat leuk om te lezen allemaal!![]()
al die terugdenkmomenten.....
Ik post hier niet zo vaak, probeer altijd mee te lezen, maar meestal gaat het zo hard hier!
Ik probeer velen van jullie te volgen, maar vnl met sparkling voel ik een soort verbondenheid. Allebei een ma, daarna allebei een vroege mk en snel daarna allebei zwanger én nu allebei een dochter!![]()
Ik postte destijds in wohts als vulpenballetje en het heeft even geduurd voordat ik in z&g ben gaan posten met de zwangerschap van L. Was zo bang dat het weer mis zou zijn.
Maar intussen ligt er een 7 maanden vrolijk meisje naast me! Ze is vorige week goed ziek geweest en hoest nu nog als een zeehondje, maar ze drinkt intussen weer een leert nieuwe dingen eten!ze is zo leuk! !!
jupquote:
Ik ook niet..en ook bij mn laatste heb ik er te weinig gebruik van gemaakt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
KD![]()
Ik weet nu echt waar je het over hebt, zo tofkon het me toen toch écht niet zo goed voorstellen, haha.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 06:11 schreef Elmo76 het volgende:
Ik probeer velen van jullie te volgen, maar vnl met sparkling voel ik een soort verbondenheid. Allebei een ma, daarna allebei een vroege mk en snel daarna allebei zwanger én nu allebei een dochter!![]()
Ik postte destijds in wohts als vulpenballetje en het heeft even geduurd voordat ik in z&g ben gaan posten met de zwangerschap van L. Was zo bang dat het weer mis zou zijn.
haha!quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:03 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb serieus niet geweten dat jij vulpenballetje was!!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 08:26 schreef .Sparkling. het volgende:
E. gaf me net iets aanze stak haar arm uit om een boekje waar ze mee aan het spelen was aan mij te geven en dan pakte ik hem aan, gaf hem terug en ze deed het weer. En dat keer 20. Ze kan weer iets nieuws!
![]()
Dat was het. Het begin van het einde, zeg maar. Ik was echt enorm ontroerd hoe er met me werd mee geleefd, dat ook alle lurkers me sterkte kwamen wensen enzo, voelde heel warm en steunend allemaalquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:10 schreef L-E het volgende:
Ik plak mijn whatsappje even hier..
En dan is het toch ineens echt mis.. mijn bloeduitslagen gaan helemaal de verkeerde kant op, ik heb een 'extreme pre-eclampsie' met een grote kans op insulten. Opname in zkhs, ophogen van de medicatie en per dag de situatie opnieuw bekijken. We zijn dolblij als ik het red tot komende vrijdag met een baby in de buik, dan is de magische grens van 34 weken bereikt. Duim voor ons, we kunnen het gebruiken.
(ik ben zoooo bang)
Hetzelfde. Moe, hangerig, jengelig, wil niet eten, diarree, verhoging, liters snot. Ze ligt nu lekker weer in bed. Ik ken mijn kind zo gewoon niet. Bij jezelf weet je hoe je je voelt en dat je 1 of 2 weekjes ziek wel kunt hebben. Bij haar denk ik ook dat het nog wel gaat, maar het is wel een fijn idee dat ze straks even na wordt gekeken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:02 schreef L-E het volgende:
Hoe is het nu met Isa dan? Los van dat ze zelf kan drinken, want dat is hoogbegaafd
Dát!quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:07 schreef .Sparkling. het volgende:
En ik ben ook gek op Fok, het meeleven en steunen van iedereen en je verhaal kwijt kunnen en er zijn voor anderen en.. Ik vind jullie gewoon écht leuk!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dát!
Zeg... wanneer gaan we weer meeten?
Wat leuk om te lezen hoe iedereen bepaalde users heeft die je toch meer volgt dan anderen. Dat is ook wel logisch, het is zo'n grote groep.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:14 schreef pessie het volgende:
Ik heb juist meer met As omdat onze kinderen (de peuters en baby's) max 2 weken schelen.
En ik vind de verhalen van fieder tof omdat we bijna tegelijk uitgerekend waren![]()
En lb vind ik tof omdat ze hier een keer kwam koffie drinken
En al die kloons die voorbij komen. Ik zit steeds "was ZIJ dat!"
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:08 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat leuk om te lezen hoe iedereen bepaalde users heeft die je toch meer volgt dan anderen. Dat is ook wel logisch, het is zo'n grote groep.
Ik heb een paar op fb die ik meer volg dan anderen. Verder weet ik van pessie dat ze bevriend is met freecell en dus volg ik die ook.
Ik zelf val heel weinig op dus volgens mij onder de radar van iedereen![]()
Ik heb je nog niet uitgenodigd via fbquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
Aangezien je frefreecell kent zeg maar
Ik heb regelmatig fb aanmeldingen die ik negeer omdat ik geen idee heb wie dat is. (AKS iemand mij dus aanmeld stuur FF een pm)
Gaat het goed?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:55 schreef flowerbox het volgende:
Mini meets![]()
Kan wel even wat leuks gebruiken om naar uit te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |