abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136125756
Hoe is het nu met Isa dan? Los van dat ze zelf kan drinken, want dat is hoogbegaafd O+
pi_136125816
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:02 schreef L-E het volgende:
Hoe is het nu met Isa dan? Los van dat ze zelf kan drinken, want dat is hoogbegaafd O+
Hetzelfde. Moe, hangerig, jengelig, wil niet eten, diarree, verhoging, liters snot. Ze ligt nu lekker weer in bed. Ik ken mijn kind zo gewoon niet. Bij jezelf weet je hoe je je voelt en dat je 1 of 2 weekjes ziek wel kunt hebben. Bij haar denk ik ook dat het nog wel gaat, maar het is wel een fijn idee dat ze straks even na wordt gekeken.

En wat betreft je post over je opname, natuurlijk leefde iedereen hier enorm mee! Zoiets wens je niemand toe en het is zoooo fijn te weten dat alles helemaal goed is gekomen. Soms hou ik echt van Fok O+
Sarcasme. Herken het.
pi_136125835
Ochja LE, dat was echt heftig om te lezen. Laat staan om mee te maken :{
En ik ben ook gek op Fok, het meeleven en steunen van iedereen en je verhaal kwijt kunnen en er zijn voor anderen en.. Ik vind jullie gewoon écht leuk :*!

Spirit, dat is echt super knap! En succes straks :*
E.
pi_136126032
Ik volg voornamelijk meiden die ook uit het Als zwanger worden.... topic en meiden die ik op FB heb, maar dat gaat vanzelf omdat ik het daar beter bij kan houden :)
En Kyara met haar 2 meiden... omdat dat voor mij toch iets extra speciaals is O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_136126264
Hey Amoriel, dat weet ik nog wel ja O+ En vulpenballetje ook!! En dikkiedik :D wat een verrassing had die voor ons

Spirit succes!

Danic beterschap :* ik hoop dat ze op tijd opknapt!! Dat zou flink balen zijn
pi_136126307
Mijn man heeft L op zijn gezicht laten vallen tijdens het stoeien }:| hele dikke lip. Als ik niet meer post zit ik in de gevangenis :+
pi_136126357
:D Fieder
pi_136127040
Arme L! En arme jij Fieder. En arme man van Fieder want die durft vanavond niet meer veilig thuis te komen :') :D
E.
pi_136127455
Fieder, boks!
Mijn vriend wilde vannacht F pakken (F is niet helemaal in orde en dus veel wakker), maar F bleek al te zitten. Heeft ie met z'n nagel per ongeluk zijn voorhoofd geschampt, het ziet er best nasty uit :o
pi_136127559
Oh nee arme F!!
Dan worden we celmaatjes Suiker O+ :D
pi_136127692
:D
pi_136128219
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:07 schreef .Sparkling. het volgende:
En ik ben ook gek op Fok, het meeleven en steunen van iedereen en je verhaal kwijt kunnen en er zijn voor anderen en.. Ik vind jullie gewoon écht leuk :*!
Dát!
Zeg... wanneer gaan we weer meeten? ;)
  donderdag 30 januari 2014 @ 11:14:31 #138
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136128721
Ik heb juist meer met As omdat onze kinderen (de peuters en baby's) max 2 weken schelen.
En ik vind de verhalen van fieder tof omdat we bijna tegelijk uitgerekend waren O+
En lb vind ik tof omdat ze hier een keer kwam koffie drinken :@

En al die kloons die voorbij komen. Ik zit steeds "was ZIJ dat!" :o
pi_136129151
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Dát!
Zeg... wanneer gaan we weer meeten? ;)
O+ O+
E.
pi_136129193
Ik wil echt heel graag naar een meet. Maar de opkomst is steeds zo groot, dat houdt me tegen (want Sticker). Ik hou me wel aanbevolen voor een kleinschalige meet, als dat er ooit van komt.
pi_136129271
Ik wil ook graag eens naar een kleinschalige meet, ik ben niet op mijn best in grote groepen mensen :@
E.
pi_136129461
Jaaa meet! Mimi en ik zouden het nu wel aankunnen. Klein of groot maakt mij niet zo veel uit: ik vind mensen toch wel spannend. :@ :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Limone op 30-01-2014 11:48:46 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:01:33 #143
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136130022
Ik was wel aardig overrompeld door de vorige meet, zo veel mensen met dreumessen :o Wel alsnog erg gezellig :Y
Speaking of..waar zijn Juud-- en Hilz?

L-E, wat was dat heftig, die periode.. :*..

Spirit, hoe ging het bij de HA? En wat knap, zelf drinken pakken enzo!

Heupecho was echt een echo en ging prima. :)
pi_136130225
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:14 schreef pessie het volgende:
Ik heb juist meer met As omdat onze kinderen (de peuters en baby's) max 2 weken schelen.
En ik vind de verhalen van fieder tof omdat we bijna tegelijk uitgerekend waren O+
En lb vind ik tof omdat ze hier een keer kwam koffie drinken :@

En al die kloons die voorbij komen. Ik zit steeds "was ZIJ dat!" :o
Wat leuk om te lezen hoe iedereen bepaalde users heeft die je toch meer volgt dan anderen. Dat is ook wel logisch, het is zo'n grote groep.

Ik heb een paar op fb die ik meer volg dan anderen. Verder weet ik van pessie dat ze bevriend is met freecell en dus volg ik die ook.
Ik zelf val heel weinig op dus volgens mij onder de radar van iedereen :D ;)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136130415
Gotc fijn dat de echo goed was.
En nog steeds veel zieke kindjes dat ze maar snel op mogen knappen.

En door jullie getyp over de bevalling en de dagen ervoor slaap ik mij toch een partij slecht. Ga weer twijfelen enzo.

Danic ik hoop dat jullie weekendje weg door kan gaan.

September en/of begin oktober zijn niet zulke goede bevallingsmaanden geweest allemaal keizersnedes.

Le je had een goed gesprek met de gyn las ik. Geeft het je wat rust?

Ik mag zo naar het ziekenhuis voor de uitslagen, moet met de bus want de auto is kapot.
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:34:25 #146
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136131098
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:08 schreef flowerbox het volgende:

[..]

Wat leuk om te lezen hoe iedereen bepaalde users heeft die je toch meer volgt dan anderen. Dat is ook wel logisch, het is zo'n grote groep.

Ik heb een paar op fb die ik meer volg dan anderen. Verder weet ik van pessie dat ze bevriend is met freecell en dus volg ik die ook.
Ik zelf val heel weinig op dus volgens mij onder de radar van iedereen :D ;)
Wie ben jij dan?
Aangezien je frefreecell kent zeg maar :P
Ik heb regelmatig fb aanmeldingen die ik negeer omdat ik geen idee heb wie dat is. (AKS iemand mij dus aanmeld stuur FF een pm)
pi_136131267
LE, dan kom ik gewoon bij jou meeten binnenkort, als isa weer beter is. Mini genoeg? Die heeft trouwens oorontsteking dus we moeten heul veul zoutoplossing spuiten.

En waarom kondigt upc werkzaamheden niet aan??? Mooi rot, want ik heb een berg werk liggen waar je u tegen zegt, maar kan dus niks want geen internet }:|
Sarcasme. Herken het.
pi_136131468
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:34 schreef pessie het volgende:

[..]

Wie ben jij dan?
Aangezien je frefreecell kent zeg maar :P
Ik heb regelmatig fb aanmeldingen die ik negeer omdat ik geen idee heb wie dat is. (AKS iemand mij dus aanmeld stuur FF een pm)
Ik heb je nog niet uitgenodigd via fb :D
Ik ben een keer bij freecell geweest toen hun jongste net was geboren met een pan avondeten.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136131595
Ik lees hier mee maar volg hier niet echt iemand. Dat red ik niet. Wel via fb. Daar heb ik wat meer persoonlijk contact met een aantal.
pi_136131607
L-E dat what's app berichtje. Wat heftig om te lezen is dat. Laat staan om mee te maken. :*
Zo fijn dat Sticker nu zo'n geweldig mannetje is O+

Ik ben ook voor (mini) meets. Al ben ik ook niet heel goed in grote groepen, maar met Riley er bij lijk ik ietsie dapperder :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')