Hetzelfde. Moe, hangerig, jengelig, wil niet eten, diarree, verhoging, liters snot. Ze ligt nu lekker weer in bed. Ik ken mijn kind zo gewoon niet. Bij jezelf weet je hoe je je voelt en dat je 1 of 2 weekjes ziek wel kunt hebben. Bij haar denk ik ook dat het nog wel gaat, maar het is wel een fijn idee dat ze straks even na wordt gekeken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:02 schreef L-E het volgende:
Hoe is het nu met Isa dan? Los van dat ze zelf kan drinken, want dat is hoogbegaafd
Dát!quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:07 schreef .Sparkling. het volgende:
En ik ben ook gek op Fok, het meeleven en steunen van iedereen en je verhaal kwijt kunnen en er zijn voor anderen en.. Ik vind jullie gewoon écht leuk!
quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:54 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dát!
Zeg... wanneer gaan we weer meeten?
Wat leuk om te lezen hoe iedereen bepaalde users heeft die je toch meer volgt dan anderen. Dat is ook wel logisch, het is zo'n grote groep.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:14 schreef pessie het volgende:
Ik heb juist meer met As omdat onze kinderen (de peuters en baby's) max 2 weken schelen.
En ik vind de verhalen van fieder tof omdat we bijna tegelijk uitgerekend waren![]()
En lb vind ik tof omdat ze hier een keer kwam koffie drinken
En al die kloons die voorbij komen. Ik zit steeds "was ZIJ dat!"
Wie ben jij dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:08 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat leuk om te lezen hoe iedereen bepaalde users heeft die je toch meer volgt dan anderen. Dat is ook wel logisch, het is zo'n grote groep.
Ik heb een paar op fb die ik meer volg dan anderen. Verder weet ik van pessie dat ze bevriend is met freecell en dus volg ik die ook.
Ik zelf val heel weinig op dus volgens mij onder de radar van iedereen![]()
Ik heb je nog niet uitgenodigd via fbquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Wie ben jij dan?
Aangezien je frefreecell kent zeg maar
Ik heb regelmatig fb aanmeldingen die ik negeer omdat ik geen idee heb wie dat is. (AKS iemand mij dus aanmeld stuur FF een pm)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |