Moet je voor de gein eens naar Noorwegen gaan. Daar mag je delen door 7.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik schrok me ook telkens kapot in de supermarkt, het 'oh ja, ik mag delen door 4'-idee dringt niet meteen door
Als we het niet gered hadden, wilde ik jou wel bellen omdat jij Pools spreekt. Wij blij dat iedereen Engels sprakquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zywiec betekent trouwens "slachtvee" al is het genoemd naar een dorpje waar de brouwerij staat.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Volgende keer wordt geen Polen denk ik. We hebben een aantal dingen bedacht. Parijs, Boedapest en Praag zijn onder andere de revue gepasseerd. Kan jij bordjes jagen terwijl wij wandelen (y)
Nee ik zou gelijk goed lopenquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Wat, ik zie jou gewoon niet diezelfde drie uur durende wandeling maken die we op kerstavond hebben gemaakt
Potsdam, met die rare controleurs in hun joggingpakquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Of eerste kerstdag in Potsdam. Of in Poznan.
Alles in Scandinavië is irrationeel duur.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je voor de gein eens naar Noorwegen gaan. Daar mag je delen door 7.
En nee, dan is het nog steeds irrationeel duur![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Potsdam, wannabee Amsterdam met hun groene Combino trams genaamd "IJburg"
ja behalve gezondheidszorg. En een huisje bouwen in het hoge noorden kost je ook niet veel meer dan een bijl, een bos touw en een paar weken werk.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Alles in Scandinavië is irrationeel duur.
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja behalve gezondheidszorg. En een huisje bouwen in het hoge noorden kost je ook niet veel meer dan een bijl, een bos touw en een paar weken werk.
Hebben ze in Polen ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:21 schreef Peterselieman het volgende:
en ze hebben nog een pre: de mooie vrouwen
En onderwijs.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja behalve gezondheidszorg. En een huisje bouwen in het hoge noorden kost je ook niet veel meer dan een bijl, een bos touw en een paar weken werk.
Leuke rit!quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:21 schreef b2py het volgende:
Als we het financieel rond krijgen wordt dit de interrail voor aanstaande zomer met wat maten
[ afbeelding ]
Note to self: verzin nog iets voor die overstap in Mannheim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |