Ik bedoelde stiekem ook alleen trajectabbo uit de automaatquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Altijd Vrij Maand is niet uit de automaat te halen, maar moet via internet besteld worden. Dat geldt voor zover ik weet ook voor Traject Vrij Maand.
Goede service he?
Aanvraag van abonnementen gaat wel snel. Nu aanvragen (en vooruit betalen met iDeal) = meestal binnen enkele minuten klaar. Moet je alleen even langs een automaat om het op te halen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gruwelijk stervend carcinoomDat gaat natuurlijk weer daaaaagen duren dus daar ben ik nu te laat mee. Sorry baas, dankzij de gruwelijke service van NS ben je 500 ballen onnodig te veel aan me kwijt deze maand
Dat kan tegenwoordig wel? Beters...quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:25 schreef WhiteJoker het volgende:
AltijdVrij maand laatst gewoon uit de automaat getrokken hoor.
HA HAquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Mijn eerste maandkaart Zwolle-Deventer kostte iets meer dan Fl280,- geloof ik? Nu ¤184,- Fl405,49
Een jaartrajectkaart is wel degelijk een kortingskaart volgens dezelfde voorwaarden als een VDU. Dus gewoon lekker met korting reizen in de avondspits.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:12 schreef dennistd het volgende:
[..]
"40% korting voor max. 3 medereizigers (na 9.00 uur ’s ochtends en het hele weekend)"
Voor jezelf betaal je gewoon de volle prijs voor de klassewissel, het is immers geen kortingskaart.
Eerst nog akkoord van de Baas krijgenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
Aanvraag van abonnementen gaat wel snel. Nu aanvragen (en vooruit betalen met iDeal) = meestal binnen enkele minuten klaar. Moet je alleen even langs een automaat om het op te halen.
Let op: gebruik een ander chipkaartnummer dan die waar een Voordeelurenabonnement op staat (als je die hebt). Nieuw abonnement bestellen op zelfde kaart als VDU => einde VDU.
Ik heb regelmatig mijn AltijdVrij gebruikt als kortingskaart voor m'n overgangsbewijs. In eerste instantie twijfelde ik ook, dus ik heb een servicemedewerker gevraagd wat de bedoeling was. Ik ben elke keer als ik een overgangsbewijs had gecontroleerd, dus ik ga er van uit dat het goed is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:29 schreef ReisT het volgende:
[..]
Een jaartrajectkaart is wel degelijk een kortingskaart volgens dezelfde voorwaarden als een VDU. Dus gewoon lekker met korting reizen in de avondspits.
Ik reken het alleen om als ik prijzen uit de guldentijd wil vergelijken met nu. Zoals een pakje sigaretten tien jaar geleden voor ¤3,80 of ¤4,- kocht, dat kan je alleen (helemaal voor de vele puppies die hier zitten) goed vergelijken met dezelfde munteenheid. Anders kan je je ook niet kapotlachen als je boodschappen doet in Polenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HA HA
Gulden-omreken-retard gespot
Klopt!quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig mijn AltijdVrij gebruikt als kortingskaart voor m'n overgangsbewijs. In eerste instantie twijfelde ik ook, dus ik heb een servicemedewerker gevraagd wat de bedoeling was. Ik ben elke keer als ik een overgangsbewijs had gecontroleerd, dus ik ga er van uit dat het goed is.
Ik had daar VEEL meer moeten kopen man..quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik reken het alleen om als ik prijzen uit de guldentijd wil vergelijken met nu. Zoals een pakje sigaretten tien jaar geleden voor ¤3,80 of ¤4,- kocht, dat kan je alleen (helemaal voor de vele puppies die hier zitten) goed vergelijken met dezelfde munteenheid. Anders kan je je ook niet kapotlachen als je boodschappen doet in Polen
Eerste keer dat ik in Polen kwam heb ik nog winkels gezien waar de prijzen (ook) in oude Zloty's aangegeven werden. Dus voordat er 4 nullen vanaf gingenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik reken het alleen om als ik prijzen uit de guldentijd wil vergelijken met nu. Zoals een pakje sigaretten tien jaar geleden voor ¤3,80 of ¤4,- kocht, dat kan je alleen (helemaal voor de vele puppies die hier zitten) goed vergelijken met dezelfde munteenheid. Anders kan je je ook niet kapotlachen als je boodschappen doet in Polen
Die kleren <3quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:35 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik had daar VEEL meer moeten kopen man..
Oh wauw. Oldbeequote:Op woensdag 29 januari 2014 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik in Polen kwam heb ik nog winkels gezien waar de prijzen (ook) in oude Zloty's aangegeven werden. Dus voordat er 4 nullen vanaf gingen
Haha, toen was ik precies in Luxemburg, België en Duitsland geweest xD Treinen kijken met papa.quote:
Ik zat iedere keer, ohja delen door vier. WTF super cheap hier. Heb daar een trui gekocht voor 80 zloty die hier in NL voor ¤65 in de schappen hingquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik in Polen kwam heb ik nog winkels gezien waar de prijzen (ook) in oude Zloty's aangegeven werden. Dus voordat er 4 nullen vanaf gingen
Die trui is heet man, lekkerquote:
4 zloty voor een beugel in het centrum.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Halve liters voor 5-6 Zloty max op toplocaties hartje centrum Warszawa en zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |