Van Memphis en Gini kan ik het nog wel voorstellen die praten nog Nederlandsquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mooi is dat mogen Memphis, Gini en Jetro het oplossen.
Twente doet het weer aardig en hij heeft het over voetbal hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
Straks kijken of Groningen kan stunten
Succes supporter allesquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twente doet het weer aardig en hij heeft het over voetbal hoor![]()
![]()
![]()
Nee hoor Ajax gewoon simpel kampioen wederomquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Succes supporter alles
Maar wordt weer spannend zo toch?
Ja lekker Duits weerquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waarom wacht Ajax altijd zo lang?schiet gewoon eens een keer!
Jup.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt de wedstrijd gekeken neem ik aan?
Groningen speelde mooi aanvallend? Met 30% balbezitquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:37 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Jup.
Mooi opgelost door ajax zo, benieuwd naar Twente tegen Groningen want ze speelde mooi aanvallend.
Hoewel bij de 16 de paniek steeds wel ernstig was. Had meer ingezeten voor Groningen.
Edit: maar makkelijk was het niet voor Ajax
Die counters van hun waren in de 2e helft dreigender dan die trage opzet van Ajax.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Groningen speelde mooi aanvallend? Met 30% balbezit![]()
Ajax had de wedstrijd gewoon moeten beslissen in de eerste 30 minuten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Die counters van hun waren in de 2e helft dreigender dan die trage opzet van Ajax.
Maar gelukkig dat de trainer himself wel toegeeft dat ze "door het oog van de naald" kwamen.
en dan gewoon 40 euro vragenquote:Tim Turi and Dan Ryckert discuss playing the game, both of them hit the end credits in about one and a half hours. Ryckert says that he was trying to take his time.
Nou..dat is ook maar 1 keer in de zoveel jaar dat hem dit lukt.quote:
Als je ooit voetbal zou kijken dan weet je dat Strootman wel vaker zo schietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..dat is ook maar 1 keer in de zoveel jaar dat hem dit lukt.
Iets teveel eer voor een eenmalig iets. Of is KS nu plotseling de nieuwe "Arie Haan"geworden van het NL elftal?
Dat zei je moeder ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou..dat is ook maar 1 keer in de zoveel jaar dat hem dit lukt.
Iets teveel eer voor een eenmalig iets.
"me"quote:Op zondag 9 februari 2014 15:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://instagram.com/p/kMj-M2tyEc/
Wolllahhh mattie mooie dingen
Dan zal het nu wel weer rustig wordenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Twente doet het weer aardig en hij heeft het over voetbal hoor![]()
![]()
![]()
was prachtige wedstrijd!quote:Op zondag 9 februari 2014 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal het nu wel weer rustig worden
Ja idd, 2e helft was iets minder. Al was een overwinning niet verwachtquote:
Ach zo zijn ze gewoonquote:Op zondag 9 februari 2014 16:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan zal het nu wel weer rustig worden
Ach volgende maand is ie voor ajaxquote:Op zondag 9 februari 2014 21:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach zo zijn ze gewoonNelis had het net over "we" toen hij het over Twente had
Zag de foto's jaquote:Op maandag 10 februari 2014 10:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dag meneer
Je hebt een mooi feestje gemist man gister
Ik heb geen carnavalsvakantie mien jong, ik heb serieus alleen de zaterdag denk ikquote:Op maandag 10 februari 2014 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Kom je een dagje in Breda carnavallen?
Ja precies, ik ga het allemaal even checken. Het valt me hard tegen hoe krap ik in de tijd zit na 7 maanden vakantiequote:
quote:Op maandag 10 februari 2014 11:21 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dat was totaal niet nodig geweest.
Haten op mij.quote:
Briljantquote:Op maandag 10 februari 2014 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo lachen toen ik die neger-bassie tegenkwam gisteren
Hardwell en Dannic.quote:Op maandag 10 februari 2014 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest zo lachen toen ik die neger-bassie tegenkwam gisteren
Started at the age of 16quote:Op maandag 10 februari 2014 17:42 schreef SoldMayor het volgende:
https://soundcloud.com/djmystiq/mystiq-wobbly-preview
Succesvol.
Haten op Moguls.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:26 schreef Cliffy het volgende:
Wat is dat moguls een idiote discipline
Moguls, waar de term Human Suspension System vandaan komtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:58 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Haten op Moguls.Zo'n beetje de meest technische discipline binnen het skieen.
Sowieso die canadeese zusjes.
Oeiquote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Kwam ik ineens een foto van stoma tegen
[ afbeelding ]
Lekker!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 15:38 schreef Rossdale het volgende:
Kwam ik ineens een foto van stoma tegen
[ afbeelding ]
Charissa, ik ga zaterdag met Shaniqua en Delenzio lekker naar de holly, ga je mee?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:23 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Lekker!
r&r back? :$:$
xoxo charissa
Shuffleboarden, ook tactisch!quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:46 schreef Rossdale het volgende:
Koersbal, dat is pas een tactische sport!
curling.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:36 schreef PierreTT het volgende:
Haten op curling, een van de moeilijkste tactische sporten
Zoveel onwetendheid in 1 post, het is hilarisch. Anyway, ik moet om half 3 in Den Haag zijn. Bakkie in Delft?quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:53 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
curling.niet eens een hoofdletter waardig gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |