SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De verhalen van Niels de OpperdingesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel u vrij om als authentiek geschiedkundige dit verhaal aan te vullen.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Die mag niet, je mag maar 1 letter wijzigen.quote:
Ik ben al aan het oefenen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef Rossdale het volgende:
Goed.... MW2? Dan start ik zo de 360 nog eens op
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:37 schreef PierreTT het volgende:
Ik kan nu opzich wel? Moet misschien vanavond nog zuipen dus weet niet hoe lang
lolz waarom heb je dan een ps4quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:27 schreef Rossdale het volgende:
Goed.... MW2? Dan start ik zo de 360 nog eens op
Dan zie je zo'n pedaalemmerquote:Op donderdag 30 januari 2014 09:53 schreef Kutmanager het volgende:
Dat jullie een normaal gesprek zo grappig vinden.Manmanman.
Hohohoooo dat kan je niet zeggen, wat ben je toch een secreetquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:47 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ach man, jij bent gewoon een misselijke giertank.
Wat is ditquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:09 schreef Kutmanager het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)es_the_fox_say_.html
Pieter? Moest je weer gek doen?
haha weer geen NLquote:Microsoft is said to be releasing Xbox One in April in Japan, South Korea, Taiwan, Singapore, Hong Kong, Russia, Sweden, Norway, Finland, Denmark, Colombia, Chile, and Argentina. An October launch of Xbox One is also rumored to follow in China, Poland, Czech Republic, Hungary, Greece, Portugal, Slovakia, Turkey, Saudia Arabia, South Africa, United Arab Emirates, Israel, India, Indonesia, and Egypt.
NEE niet leuk nick, totaal niet leuk NICKquote:
ach, als je hem zo graag wilt had je het al gekocht in Duitslandquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
NEE niet leuk nick, totaal niet leuk NICK
ik mis een Nelson plaatje in je postquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
The hellDat wordt dus pas een 2015 release in Nederland
Waarom heb jij nog geen ps4, ondanks dat je wel een zwik games voor dat ding hebt gewonnen? He? he? HE?quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
lolz waarom heb je dan een ps4
xbox = the best
gaystatiuon
Ik stond op het punt er een te kopen, maar toen bedacht ik me dat ik er dan toch niets mee zou gaan doen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarom heb jij nog geen ps4, ondanks dat je wel een zwik games voor dat ding hebt gewonnen? He? he? HE?
amazon.dequote:Op donderdag 30 januari 2014 12:40 schreef badboynova het volgende:
[..]
NEE niet leuk nick, totaal niet leuk NICK
Aan het kruis! Net als de rest van de heidenen!quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:54 schreef Rossdale het volgende:
Je vindt het fijn om genageld te worden ja?
ichi, ni, san.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:54 schreef Rossdale het volgende:
Je vindt het fijn om genageld te worden ja?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Aan het kruis! Net als de rest van de heidenen!
Quote 500 is er niks bij.quote:dan wil je het papier weggooien na het handen wassen. ja, dan zie je weer zo een pedaalemmer staan waarvan je denkt; man man man
wijze woordenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan kan je beter jonge kaas eten inderdaad.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:37 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan kan je beter jonge kaas eten inderdaad.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:13 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Aan het kruis! Net als de rest van de heidenen!
http://content.microsofts(...)#offer-trade-consolequote:
Je loopt achter michiel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:29 schreef Michhas het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)C_man%2C_man%2C.html
Jeuh!!!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 06:59 schreef Michhas het volgende:
Goedemorgen
Vanavond sleutel overdracht van mijnvnieuwe appartement
Dudequote:Op vrijdag 31 januari 2014 06:59 schreef Michhas het volgende:
Goedemorgen
Vanavond sleutel overdracht van mijnvnieuwe appartement
Ah, ik dacht krap 2 jaarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo alweerWoon al drie jaar in hetzelfde appartement
Dat nachtnetgrapje is niet leuk man, ik kan er ook niks aan doenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ah, ik dacht krap 2 jaar
Maar je blijft in dezelfde stad hangen? Of kies je dit keer wèl een plek die aangesloten zit op het nachtnet van de ns?
Ik wilde het net gaan postenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nieuwe co-op, Teun. Dead island is nieuwe gratis game
http://www.kikgames.nl/in(...)duct&product_id=8414quote:
Ik gooi mijn geld nog liever op straat dan dat ik die game koop. Wat een tegenvaller was dat zeg zelden een game meegemaakt die zo repetitief was als DI 1quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:03 schreef Cliffy het volgende:
[..]
http://www.kikgames.nl/in(...)duct&product_id=8414
Hier is ie het duurst, mocht je mee willen doen...
Fixquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:45 schreef PierreTT het volgende:
Er ligt kip en Dr.pringels in mn bed verdomme
MS weet wat ze weg gevenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
Bezig met downloaden.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:25 schreef Dr.Pringles het volgende:
huilie manquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
MS weet wat ze weg gevensneu gebeuren
apart dat ze dan nog zoveel durfen te vragen voor de onequote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
MS weet wat ze weg gevensneu gebeuren
Zijn nog een paar skere boys die MW2 spelen voeg Mister90 maar toequote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:13 schreef ikbenniethaan33 het volgende:
Sorry dat ik even kom binnenvallen, maar ik zoek om met iemand MW2 op de XBOX 360 te spelen??
Als XBLGT?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn nog een paar skere boys die MW2 spelen voeg Mister90 maar toe
Nah niet echt, want elke game tot nu toe heb ik al gehad en zo waarschijnlijk nog meerdere mensen. Ze lopen iig geen geld misquote:
toch een half uurtje over je typfoutje gedaan, en dan nog verkeerd doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
apart dat ze dan nog zoveel durfen te vragen voor de one
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |