abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136111103
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:48 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Echt een Aryamehr type, stervend in zijn eigen ignorante onwetendheid. :')
Ah, weer van die fantastische argumenten. Chapeau!
pi_136111367
Gaan we weer.
pi_136111442
Kanal d de heb je smurfen :D
pi_136111514
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:36 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Strikte procedures en methodes zijn nog steeds aan menselijke fouten onderhevig. Dat toont elk bureaucratisch stelsel en onderzoeksmethode aan. Laat staan gecollecteerde data twee eeuwen na dato.

De meerderheid van de moslims is een argementum ad populum.
Ik betwijfel of jij op de hoogte bent van de betreffende methodes van verzameling en of je in de positie bent om datgene wat de geleerden generatie op generatie beaamd hebben te ontkrachten. Dit is ook iets dat overgelaten moet worden aan mensen met verstand daarover. Verdere discussie hierover heeft geen zin.
pi_136111574
Precies. Geen zin om hierover te discussiëren met religieuze puristen.
pi_136111702
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:56 schreef Intellectueel het volgende:
waarom ben je er uberhaupt mee begonnen dan :D
pi_136111720
quote:
Categoriseren is nogal makkelijk, jouw persoon benoemen dan tot oriëntalist of is dat dan weer een ad hominem?
pi_136111934
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Categoriseren is nogal makkelijk, jouw persoon benoemen dan tot oriëntalist of is dat dan weer een ad hominem?
Dat mag. Voor zover je vindt dat daar aanleiding tot is.
pi_136112188
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:01 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Dat mag. Voor zover je vindt dat daar aanleiding tot is.
Kan jij dan ook maar een vorm van traditioneel islamitisch revisionisme noemen wat niet onder Oriëntalisme valt?
pi_136112337
quote:
Lekker arrogante houding voor iemand die geen formele opleiding in de islamologie heeft genoten. Of kun je het tegendeel zeggen? Ik onttrek me bescheiden aan de discussie omdat ik niet over de benodigde kennis beschik en leg mijn vertrouwen in mensen die wel verstand van zaken hebben en beroep me op de consensus die hierover onder geleerden bestaat. Misschien moet je hen eens uitdagen met je kennis in plaats van hier uit de hoogte te doen.
pi_136112431
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Kan jij dan ook maar een vorm van traditioneel islamitisch revisionisme noemen wat niet onder Oriëntalisme valt?
Ah, je degradeert mijn kritiek op bepaalde aspecten rondom het geloof als een Westers aanval (generalisatie) op de Islam?
pi_136112460
Religie en verstand in dezelfde alinea gebruiken :')
pi_136112544
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:08 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ah, je degradeert mijn kritiek op bepaalde aspecten rondom het geloof als een Westers aanval (generalisatie) op de Islam?
Ik verzocht je, indien mogelijk, een vorm van revisionisme te benoemen wat niet oriëntalistisch van aard is in haar kern, laten we niet over generalisatie en aanvallen hebben wanneer jij begint over puriteinen, een regelrechte classificatie van mensen diens achtergronden je niet kent.
pi_136112745
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:10 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik verzocht je, indien mogelijk, een vorm van revisionisme te benoemen wat niet oriëntalistisch van aard is in haar kern, laten we niet over generalisatie en aanvallen hebben wanneer jij begint over puriteinen, een regelrechte classificatie van mensen diens achtergronden je niet kent.
Ik heb geen zin om met jou een semantische en pseudo-diepzinnige discussie te voeren. Zeg wat er op je hart ligt of zwijg.
pi_136112870
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:13 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om met jou een semantische en pseudo-diepzinnige discussie te voeren. Zeg wat er op je hart ligt of zwijg.
Vermoedelijk zoek jij een achterliggend motief, ik vraag jou heel concreet, kan je een vorm van revisionisme noemen wat niet oriëntalistisch van aard is, zo niet, heb ik dan een reden om jou een oriëntalist te noemen, zo wel, welke zijn dezen?
pi_136113098
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:15 schreef Triggershot het volgende:
Vermoedelijk zoek jij een achterliggend motief, ik vraag jou heel concreet, kan je een vorm van revisionisme noemen wat niet oriëntalistisch van aard is, zo niet, heb ik dan een reden om jou een oriëntalist te noemen, zo wel, welke zijn dezen?
Geen zin om over dit soort onbenulligheden, die ik een lange tijd geleden bij Area Studies langs heb zien komen, te discussiëren. Zoals ik al zei, zeg wat er op je hart ligt. Je poging om quasi-interessant middels retorische vragen mij in een bepaald ideologisch hoek te drijven is uiterst merkwaardig, al dan niet triest.
pi_136113452
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:19 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Geen zin om over dit soort onbenulligheden, die ik een lange tijd geleden bij Area Studies langs heb zien komen, te discussiëren. Zoals ik al zei, zeg wat er op je hart ligt. Je poging om quasi-interessant middels retorische vragen mij in een bepaald ideologisch hoek te drijven is uiterst merkwaardig, al dan niet triest.
Ah, we hebben een gedragsanalyticus onder ons, chapeau zo van achter een beeldscherm. Mijn vraag die ik al reeds 3 maal heb gesteld ligt mij op het hart, nog steeds geen antwoord op gehad overigens. Voor mijn ervaring kan het een retorisch, of een welgemeend vraag zijn, weet je niet, dus vul het ook niet voor mij in. Als het voor jou een retorisch vraag is, hoe drijf ik je dan precies in een ideologisch hoek? Kom, kom, doe je nickname eens waar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 21:24:57 ]
pi_136113558
Kunnen we het over wat anders hebben, alsjeblieft, dankjewel?
pi_136113613
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
Kunnen we het over wat anders hebben, alsjeblieft, dankjewel?
begin een ander onderwerp, als er potentie voor is, zal het wel opgepikt worden.
pi_136113652
Zoals ik al zei. Ik weiger intentioneel om je vraag te beantwoorden. Mocht er nog iets verder zijn, dan hoor ik dat wel.
pi_136113751
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:27 schreef Intellectueel het volgende:
Zoals ik al zei. Ik weiger intentioneel om je vraag te beantwoorden. Mocht er nog iets verder zijn, dan hoor ik dat wel.
Mag ik dan wel vragen waarom je dit weigert, - mocht er een reden zijn voorbij je suggestieve toespelingen richting mijn persoon, wat ik niet onderstreep - wat zijn de criteria voor het beantwoorden van een vraag van jouw kant, als ik vragen mag?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2014 21:29:29 ]
pi_136114108
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:28 schreef Triggershot het volgende:
Mag ik dan wel vragen waarom je dit weigert, - mocht er een reden zijn voorbij je suggestieve toespelingen richting mijn persoon, wat ik niet onderstreep - wat zijn de criteria voor het beantwoorden van een vraag van jouw kant, als ik vragen mag?
Omdat ik dit soort retorische trucjes al vaker ben tegengekomen. Daarnaast zie ik de relevantie van je vraag niet in. Mocht jij het daarmee oneens zijn, dan wacht ik met smart op je uitleg. Er was duidelijk iets waaraan je je stoorde, ongetwijfeld aan één van mijn posts, waar je middels nietszeggende vragen antwoord op tracht te geven.
pi_136114231
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

begin een ander onderwerp, als er potentie voor is, zal het wel opgepikt worden.
ben niet zo goed met het verzinnen van onderwerpen :P
pi_136114534
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:33 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Omdat ik dit soort retorische trucjes al vaker ben tegengekomen. Daarnaast zie ik de relevantie van je vraag niet in. Mocht jij het daarmee oneens zijn, dan wacht ik met smart op je uitleg. Er was duidelijk iets waaraan je je stoorde, ongetwijfeld aan één van mijn posts, waar je middels nietszeggende vragen antwoord op tracht te geven.
Ik begon op jou te reageren met dat je aan het categoriseren was, ik zie het weer herhaaldelijk terugkomen in woorden als 'retorisch', 'trucjes', 'quasi-interessant' en vul zo maar verder aan op grond van je eerdere bewoordingen, nou ben ik de kwaadste niet en wil best aannemen dat dit je beleving is, maar tracht dan ook op z'n minst verder dan dat te kijken, zowel voorbij je eigen beleving als je eigen classificaties op iets wat in jouw richting wordt geworpen, vooral als ik dezen verwerp.

Zoals ik al eerder zei, prima dat jij krampachtig een verborgen betekenis zoekt in mijn simpele vraag over een niet-oriëntalistisch invalshoek, maar ik zal je eerlijk vertellen ik ben oprecht benieuwd of je er een kunt benoemen en zo niet of je redenatie niet oriëntalistisch van aard is, gezien je zo happig bent met categoriseren?
pi_136114656
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:35 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

ben niet zo goed met het verzinnen van onderwerpen :P
Nee doe maar niet, vind het leuk om te zien hoe intellectueel in zijn eigen spelletje wordt verslagen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')