neenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Mathemaat het volgende:
Zoiets, vermoed ik
[ afbeelding ]
Hij lijkt ook op mij, maar dan ouder
Als je dat niet mooi vind, dan ben je gewoon homoquote:
Ik heb geen satelliet- of kabeltv.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
Heeeyyy mensen, kijk eens naar Kanal D
ik kan geen homo zijnquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als je dat niet mooi vind, dan ben je gewoon homo
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:37 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als je dat niet mooi vind, dan ben je gewoon homo
Jammer, je hebt smurfenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb geen satelliet- of kabeltv.
Hoezo niet?quote:
quote:2ho·mo (de; m,v; meervoud: homo's)
1
verkorting van: 1homoseksueel
quote:1ho·mo·sek·su·eel (bijvoeglijk naamwoord)
1
met seksuele gevoelens voor leden van het eigen geslacht; homofiel
Daar is een meningsverschil over. Ik weet dat in hanefi en hanbali scholen inderdaad een vuistlengte wajib is. Volgens imam Shafi is het juist haram om elke lengte ervan af te knippen, volgens imam Nawawi is het makruh. Maliki school weet ik niet zeker.quote:
Als je een mannetje kan vinden.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ga later de baard van mn mannetje trimmen
Niks wetenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef groenappeltje20 het volgende:
Lengte maak niet uit. Baard=baard
Lol, waar slaat die titel op?quote:
Is een metafoor, hij pleegt takfir op elke moslimleider die niet leidt volgens de sharia. Volgens hem is dus ook elk islamitisch land dar al-kufr. King kong verwijst de leiders vermoed ik.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lol, waar slaat die titel op?
Zo vals ben ik ook weer niet sylvia. Het is dat niemand mij hier in het echt ken, jammer. Ik heb een goed hart. Hamdoulillah ;-)quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je een mannetje kan vinden. [ afbeelding ]
Wat bedoel je hiermee; helemaal niet knippen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:39 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Daar is een meningsverschil over. Ik weet dat in hanefi en hanbali scholen inderdaad een vuistlengte wajib is. Volgens imam Shafi is het juist haram om elke lengte ervan af te knippen, volgens imam Nawawi is het makruh. Maliki school weet ik niet zeker.
Er is ook een meningsverschil over wat baard is in het Arabisch lexicon, dacht ik.
Dat is geen islamitisch baardquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik ga later de baard van mn mannetje trimmen
Ik heb een goed hart, en er zijn enkele mensen in dit topic met wie ik butien FOK! om ook contact heb. Toch word ik hier vaak afgeschilderd als een gek.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Zo vals ben ik ook weer niet sylvia. Het is dat niemand mij hier in het echt ken, jammer. Ik heb een goed hart. Hamdoulillah ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, tot zijn natuurlijke lengte laten staan, want de profeet heeft bevolen om het te laten staan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee; helemaal niet knippen?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:14 schreef zarGon het volgende:
geloven in god is een beetje zoals de mediamarkt-actie... de leukste dingen zijn uitgezonderd
Dat wil je echt niet weten, geloof mequote:Op woensdag 29 januari 2014 18:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
Ik vraag me af hoe deze schijnheilige mensen in het werkelijk zijn
Know that feel bro.jpgquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef expans het volgende:
Ik liep vandaag rond in de ghetto (bkz: achterstandswijk) en er waren twee van die pittig kapsel types aka ria's die net uit de auto kwamen.
Een ervan liep weg, keek langs/richting mij en dan 'hey, hij zit wel op slot he?' waarna ze terugliep om het te controleren.
Daily struggles als allochtoon
Ik vraag me af hoe lang je hier nog door mee wil gaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:43 schreef Che_ het volgende:
Echte man?
Hij deelt z'n vriendin met andere mannen, daar zit geen procentje mannelijkheid in.
Ik mag blijkbaar niet denken voor mezelfquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:46 schreef expans het volgende:
Counter: wat als hij anders denkt over mannelijkheid? Dus zelfvertrouwen aka don't give a fuck?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |