Hoe kan het onverzorgd zijn als het niet groeit, dan heb je toch niks.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:10 schreef expans het volgende:
[..]
Onverzorgde baard icm niet groeiende baard staat niet.
ik heb liever beetje baardige vrouwenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:12 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mannen met islamitische baarden MaschaaAllah.
Roer wat testosteronpillen door julis' haar thee.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik heb liever beetje baardige vrouwen
vooral in deze koude wintermaanden
Ayiquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
ik heb liever beetje baardige vrouwen
vooral in deze koude wintermaanden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
nee zij mag zacht en mooi blijvenquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:14 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Roer wat testosteronpillen door julis' haar thee.
Hier een baard van de poldermoslim.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
Een Baard is sunnah, ik vind het heel knap van jongens die hun baard laat staan.
Met baard bedoel ik niet met die gekke figuren, maar gewoon een Islamitische baard.
En dat is?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:23 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hoelang de baard is, boeit me niet. Als het maar een Islamitische baard is.
Islamitische baard.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:23 schreef groenappeltje20 het volgende:
Hoelang de baard is, boeit me niet. Als het maar een Islamitische baard is.
mevrouw wil patat zonder aardappelquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
Een Baard is sunnah, ik vind het heel knap van jongens die hun baard laat staan.
Met baard bedoel ik niet met die gekke figuren, maar gewoon een Islamitische baard.
Dan lijk je weer op een dervish. Bron: mama.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Fuu, laat mijn haar nu groeien hoor
Je mag blij wezen dat je vrouwtje niet jaloers isquote:Op woensdag 29 januari 2014 19:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
nee zij mag zacht en mooi blijven
neem m'n tweede vrouw wel te grazen
Ik ben doorgedraaid als een derwisj.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dan lijk je weer op een dervish. Bron: mama.
Vuistlengte, toch?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:31 schreef Mathemaat het volgende:
Zoiets, vermoed ik
[ afbeelding ]
Hij lijkt ook op mij, maar dan ouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |