Ik ben benieuwd wat er in dat document staat.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:01 schreef Charismatisch het volgende:
Let vooral op hoe je geen Turkse vlag ziet tijdens de bijeenkomst van Khamenei met Erdogan. Maar dit is niet het opvallendste punt, dit doet Khamenei ook bij andere leiders, alleen de Iraanse vlag..
De Turken werden gedwongen een overeenkomst te tekenen die alleen in het Perzisch was opgesteld.
Senior CHP official slams Turkey-Iran deal, criticizes AK Party
A retired ambassador and a senior official from the main opposition Republican People's Party (CHP), Faruk Loğoğlu, has vehemently criticized a recent Turkey-Iran trade deal that the ruling Justice and Development party (AK Party) signed during Prime Minister Recep Tayyip Erdoğan's visit to Tehran without delving into the details of the protocol, which was only written in Farsi.
According to the reports, Economy Minister Nihat Zeybeki refused to sign the deal as there was no Turkish version of it, but then had to put his name onto the document after Prime Minister Erdoğan told him to do so with a hand signal in front of the Iranian delegation present at the bilateral meeting in Tehran.
http://en.cihan.com.tr/ne(...)1-CHMTM1MDI5MS8xMDA1
Bashar al-Assad zal binnen zes maanden opstappen, in ruil daarvoor zal Turkije vanaf 2015 een Iraanse provincie worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:26 schreef Baklava95 het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in dat document staat.
Turkije wordt echt een provincie van Iran. Dan wordt het een hele grote provincie zeg, die meer inwoners heeft dan alle andere provincies van Iran bij elkaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:27 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Bashar al-Assad zal binnen zes maanden opstappen, in ruil daarvoor zal Turkije vanaf 2015 een Iraanse provincie worden.
Serieus?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:29 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Turkije wordt echt een provincie van Iran. Dan wordt het een hele grote provincie zeg, die meer inwoners heeft dan alle andere provincies van Iran bij elkaar.
Of ze moeten provincie Turkije verdelen in meerdere provincies. En een ervan moet Noord-Koerdistan heten.
Komt Peunage weer met zijn vraag of hij me serieus of niet-serieus moet nemen.quote:
Mijn reactie ging over je Noord-Koerdistan provinciequote:Op zondag 2 februari 2014 13:21 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Komt Peunage weer met zijn vraag of hij me serieus of niet-serieus moet nemen.![]()
![]()
Firefly3 had gelijk, je bent echt een autist.
Ja en, wat is daar mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Mijn reactie ging over je Noord-Koerdistan provincie
Jij bent dan ook geen andere reactie waardigquote:Op zondag 2 februari 2014 13:23 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja en, wat is daar mee.
Enige manier waarop jij op mij reageert is dit.![]()
Weet je dit zeker? Een member op een ander forum die het vaker op het juiste eind heeft gehad betreffende YPG zegt namelijk dit;quote:Op zaterdag 1 februari 2014 01:09 schreef Senor__Chang het volgende:
Tell Abyad bijna onder Koerdische controle.
Want de vorige keer werden ze teruggeslagen (volgens mij wel op een andere plek) en bloedde het langzaam dood en hoorde je niks meer terwijl ze een week ervoor nog blij dedenquote:100 percent sure. There is nothing about YPG/Jabhat al-Akrad offensive in YPG, nor PYD media outlets, their members or their spokesmen. Nor from media outlets close to KCK such as ANHA (Hawarnews) or perhaps Firat News or even Qandil news. Nothing at all, neither do ISIS media outreach centers mention it. The fighting is concealed in Sousik area as it has been ever since Jabhat al-Akrad has lost Yabisa and any presence in Tall Abyad.
Jabhat al-Akrad is currently mainly situated in area of al-Bab - Jarabulus - Minbij triangle.
Het zit in een status Quo. Op dit moment zijn de Koerden in de aanval samen met Jabhat Al Akrad(vooral Koerden). Jabhat Al-Akrad(JAK) en YPG zijn gaan samen werken doordat FSA JAK schorste omdat het weigerde YPG aan te vallen.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:39 schreef expans het volgende:
[..]
Weet je dit zeker? Een member op een ander forum die het vaker op het juiste eind heeft gehad betreffende YPG zegt namelijk dit;
[..]
Want de vorige keer werden ze teruggeslagen (volgens mij wel op een andere plek) en bloedde het langzaam dood en hoorde je niks meer terwijl ze een week ervoor nog blij deden
De Koerden hebben altijd voor Anatomie gevochten in Syrie, daar heeft Assad niks aan mee geholpen. Integendeel.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:41 schreef Slayage het volgende:
sterk staaltje verdeel en heers, hoe assad dit specifieke conflict aanpakt, wel een interessante docu
assad controleert het centrum van de stad en de koerden mogen het vuile werk opknappen buiten de stad, klinkt als een goede deal voor de koerdeen iddquote:Op zondag 2 februari 2014 14:54 schreef Djibril het volgende:
[..]
De Koerden hebben altijd voor Anatomie gevochten in Syrie, daar heeft Assad niks aan mee geholpen. Integendeel.
Thanks.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:53 schreef Djibril het volgende:
Het ziet er niet goed uit voor ISIS op dit moment daar. Maar zoals ik al zei het is nog een status Quo, kan volgend week anders zijn.
Welke forum?
Klinkt zeker goed, de steden worden niet gebombardeerd en de Koerdische burgers zijn niet het slachtoffer. Leger van assad zitten daar ook meer voor de schijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
assad controleert het centrum van de stad en de koerden mogen het vuile werk opknappen buiten de stad, klinkt als een goede deal voor de koerdeen idd
welke schijn? dus de koerden mogen vechten en sterven tegen de rebellen en assads troepen mogen achterover leunen, omdat dat de pact is dat gesloten is met de duivel? en jij bent daar content mee?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:58 schreef Djibril het volgende:
[..]
Klinkt zeker goed, de steden worden niet gebombardeerd en de Koerdische burgers zijn niet het slachtoffer. Leger van assad zitten daar ook meer voor de schijn.
Het komt van verschillende bronnen. Op twitter, dat wel, maar o.a. van The Arab Chronicle.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:39 schreef expans het volgende:
[..]
Weet je dit zeker? Een member op een ander forum die het vaker op het juiste eind heeft gehad betreffende YPG zegt namelijk dit;
[..]
Want de vorige keer werden ze teruggeslagen (volgens mij wel op een andere plek) en bloedde het langzaam dood en hoorde je niks meer terwijl ze een week ervoor nog blij deden
De Koerden zijn er de baas. Als het erop aankomt, kunnen Assads troepen weinig uitrichten, want een extra front erbij is bye bye Basher.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke schijn? dus de koerden mogen vechten en sterven tegen de rebellen en assads troepen mogen achterover leunen, omdat dat de pact is dat gesloten is met de duivel? en jij bent daar content mee?
daarnaast vind je het gek dat de koerden worden gezien als collaborateurs als ze dit soort deals treffen en daardoor ook weer bestreden worden?
Schijn? Zie jij de soldaten hen barakken verlaten om een Koerdische vlag neer te halen in in Qamishlo of andere Koerdische steden? Zie jij de soldaten hen barakken verlaten om foto’s van assad die weg gehaald zijn er weer op te zetten? De soldaten kunnen helemaal niks doen daar en de Koerden accepteren hen alleen omdat ze niet gebombardeerd willen worden met barrel bombs. Laat de soldaten daar leven en er gaan geen Koerdische burgers dood door de wreedheden van assad. Klinkt slimquote:Op zondag 2 februari 2014 15:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke schijn? dus de koerden mogen vechten en sterven tegen de rebellen en assads troepen mogen achterover leunen, omdat dat de pact is dat gesloten is met de duivel? en jij bent daar content mee?
daarnaast vind je het gek dat de koerden worden gezien als collaborateurs als ze dit soort deals treffen en daardoor ook weer bestreden worden?
als assad de rebellen geruimd heeft denk je dat assad de koerden ook maar enige ruimte zal geven voor autonomie of iets wat erop lijkt?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:08 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
De Koerden zijn er de baas. Als het erop aankomt, kunnen Assads troepen weinig uitrichten, want een extra front erbij is bye bye Basher.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |