Ja goed he.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:22 schreef WitteMuur het volgende:
Als het aan de jou en Israël ligt wel ja
Ik hoop ook dat ze zich dan op een gegeven moment tegen Turkije en de Turkse fascisten gaan richten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:22 schreef Loekie1 het volgende:
'Al-Qaeda heeft bases in Turkije'
TEL AVIV -
Aan al-Qaeda gelieerde jihadisten die in Syrië vechten tegen het regime, hebben bases in Turkije. Dat heeft de chef van de Israëlische militaire inlichtingendienst woensdag gezegd. Generaal-majoor Aviv Kochavi wees tijdens een conferentie stippen aan op de kaart van Turkije en stelde dat op die plaatsen trainingskampen zijn.
Aantallen noemde de generaal niet. Hij waarschuwde wel dat Turkije niet ver van Europa ligt. De Turkse regering ontkent onderdak of steun te verlenen aan groepen die iets met al-Qaeda te maken hebben. Het land laat wel rebellen van het Vrije Syrische Leger toe, vangt veel vluchtelingen op en laat hulpkonvooien de grens oversteken naar gebieden die in handen zijn van opstandelingen.
De stippen op de kaart van de Israëlische inlichtingendienst, die de grootte van de kampen aangeven, zijn overigens een stuk kleiner dan een soortgelijke stip in de Sinaï-woestijn. De Israëlische generaal schatte het aantal militanten daar op 200.
http://www.telegraaf.nl/b(...)s_in_Turkije___.html
Je verwacht het niet.
Onzin, Israël wil gewoon wat godverdomde rust aan die kant van de grens. Is dat teveel gevraagd?quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:22 schreef WitteMuur het volgende:
Als het aan de jou en Israël ligt wel ja
Ben jij pro-Israël.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:24 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin, Israël wil gewoon wat godverdomde rust aan die kant van de grens. Is dat teveel gevraagd?
Israël wil zwakke buren die interne oorlog hebben... Anders zouden ze niet de "rebellen" steunen hè...quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:24 schreef waht het volgende:
[..]
Onzin, Israël wil gewoon wat godverdomde rust aan die kant van de grens. Is dat teveel gevraagd?
Israël heeft de FSA, JAN, IF en ISIL nooit gesteund.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:25 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Israël wil zwakke buren die interne oorlog hebben... Anders zouden ze niet de "rebellen" steunen hè...
Ja, Hitlertje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:25 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ben jij pro-Israël.![]()
![]()
X 1 miljard.
Assad een kogel door de kop willen jagen is niet hetzelfde als de rebellen steunen, puur toeval.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:25 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Israël wil zwakke buren die interne oorlog hebben... Anders zouden ze niet de "rebellen" steunen hè...
Israeli President Shimon Peres has backed US President Barack Obama's move to seek Congressional authorization for an American-led strike at the regime of Syrian President Bashar Assad over its use of chemical weapons. Peres told Army Radio that he was "certain that the United States will respond on Syria" for crossing Obama's self-styled red line and killing hundreds of people in a rebel-held area near Damascus on August 21. Peres said there is no reason to criticise Obama for opting to seek approval from Congress, hesitancy or confusion. "Weighing how to proceed is not the same as stuttering," Peres said in an hour-long Rosh Hashana interview with the radio station. "Better to analyse before the event rather than after it."quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Israël heeft de FSA, JAN, IF en ISIL nooit gesteund.
Ja, Assad willen doden is zeker vanwege humanitaire redenen....quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:28 schreef waht het volgende:
[..]
Assad een kogel door de kop willen jagen is niet hetzelfde als de rebellen steunen, puur toeval.
Vergelding, zoals velen inmiddels in de praktijk hebben geweten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:30 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ja, Assad willen doden is zeker vanwege humanitaire redenen....
In welk opzicht ruimt het lekker op? De bevolking van conflictlanden groeit harder dan landen waar er geen conflicten zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:00 schreef Pino0 het volgende:
Prima die oorlog in Syrië, iedereen maakt elkaar af dus het ruimt lekker op.
Ja dat vind ik ook. En lekker verdelen die shit, in Soennistan, Alawistan en Koerdistan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:00 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Prima die oorlog in Syrië, iedereen maakt elkaar af dus het ruimt lekker op.
Als ik dat ga zeggen krijg ik weer een ban, maar ik heb het niet echt op de mensen die uit dat soort landen komen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:01 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
In welk opzicht ruimt het lekker op? De bevolking van conflictlanden groeit harder dan landen waar er geen conflicten zijn.
O dus je bent een racist.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:02 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Als ik dat ga zeggen krijg ik weer een ban, maar ik heb het niet echt op de mensen die uit dat soort landen komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |