Jij bent loodgieter, dat heb ik allang begrepenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:24 schreef Keith_Bakker het volgende:
Sluit de afvoer van je toilet aan op zijn watertoevoer.
Daar zie ik de humor zeer zeker van in haha... Nog loodgieters die zich aanbieden???quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:25 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jij bent loodgieter, dat heb ik allang begrepen
Niet raar bedoeld, maar ik denk dat de algemene aanname wel is dat dat al geprobeerd is als er 'nare opmerkingen' zijn gemaakt. Dan is de setting meestal wel duidelijk. Alsnog wel een terechte vraag enigszins, misschien ook wel de topvraag als blijkt dat het toch niet het geval blijkt te zijn geweest.quote:
Je naamquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zoals "wil je op mijn feestje komen"?
Dat vind ik zo'n raar advies er is heel veel tegen te doen op officele manier. Ik had toen ik er last van had nooit zoiets van ik ga verhuizen want ik laat me niet wegjagen . Het kost wat tijd en moeite maar instanties helpen echt welquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:31 schreef Ronaldsen het volgende:
Dat soort buren kun je eigenlijk niks tegen doen, althans ik neem aan dat het zo'n typische onverbeterlijke tokkie is.
Proberen een betere woning te krijgen is eigenlijk de enige oplossing helaas.
Ik weet niet welke instanties je hebben geholpen, maar een woningbouwvereniging doet meestal niet veel hoor. Die zeggen een keer foei tegen de buurman en dan maar hopen dat het helpt en de situatie niet nog verder escaleert.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:38 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n raar advies er is heel veel tegen te doen op officele manier. Ik had toen ik er last van had nooit zoiets van ik ga verhuizen want ik laat me niet wegjagen . Het kost wat tijd en moeite maar instanties helpen echt wel
Ja, iedereen dénkt dat er niets gebeurt, simpelweg omdat elke huurder, óók een overlastveroorzakende huurder, tot op de tanden bewapend is met rechten. Ook de mensen bij de corporaties zitten vaak met de handen in het haar vast in de regels en wetten die ze ervan weerhouden om die tokkies er 'gewoon maar uit te schoppen'. Je wilt niet weten hoeveel tijd een sociaal beheerder kwijt is per dag aan het dossieropbouwen van dat soort tokkies. Dagtaak, hebben ze eraan. En omdat het zo lang duurt geven op den duur mensen het op, verhuizen, en stopt de dossiervorming. Tokkies verhuizen ook nog weer eens, naar een andere corporatie bijvoorbeeld, en daar begint het gelazer weer opnieuw. Het is altijd wel jammer dat mensen die indruk hebben van corporatie. Ze zouden eens een dagje mee moeten lopenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik weet niet welke instanties je hebben geholpen, maar een woningbouwvereniging doet meestal niet veel hoor. Die zeggen een keer foei tegen de buurman en dan maar hopen dat het helpt en de situatie niet nog verder escaleert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |