quote:
Heeft niet geholpen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:49 schreef complicate het volgende:
[..]Dan moet je daar iets aan doen hé
Die koude douche ook niet? Of die foto van je oma? Of..?quote:
Ik zou wel weten wat te doen hoorquote:
Ja, voor heel even.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:58 schreef mriekz het volgende:
[..]
Die koude douche ook niet? Of die foto van je oma? Of..?
DM het me.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zou wel weten wat te doen hoor
Hahaquote:
Veel plezier jongedame.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha
OT: kga nu naar de cinema maar heb totaal geen goesting in een romantische film, maar heb geen keuze
Maak er zelf een voice-over bij, wordt het vast een stuk interessanterquote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha
OT: kga nu naar de cinema maar heb totaal geen goesting in een romantische film, maar heb geen keuze
Thanxquote:
Gonna try...quote:Op zondag 2 februari 2014 19:09 schreef VRIDZ het volgende:
Maak er zelf een voice-over bij, wordt het vast een stuk interessanter
Niets van aantrekken, je ziet er prima uitquote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef Muisraket het volgende:
Stom, ik zit me namelijk helemaal op te vreten door wat opmerkingen van mensen over mijn uiterlijk, terwijl ik ze nauwelijks ken en er dus gewoon schijt aan zou moeten hebben.
Thanks, maar dat vind ik toch knap lastig als het me jaren heeft geduurd om er niet extreem onzeker over te zijn, en mensen dan alsnog hatelijke opmerkingen gaan maken tegen mijn vriend (!) over mijn voorkomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, je ziet er prima uitik kan t weten.
Ot: chill weekend gehadnu wel Mn nest in, want er hebben weinig uurtjes slaap plaatsgevonden afgelopen 2 nachten
Ik ken het gevoel.. Beterschap!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Belemmerd in m'n bewegennek- en schouderpijn. Echt niets is zo vervelend als dat
kan niet normaal zitten, liggen, hangen, wát dan ook.
![]()
Da's geen dagboek, da's vertellen why jij je gelukkig voelt en dat mag hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Euroteller het volgende:
Ik merk nu heel erg dat mijn vriendin ook heel erg van mij houdt. Ze vetrouwd me en is niet bang dat er iets mis zou kunnen gaan. Heerlijk 10 dagen met haar geslapen. En nu maar weer afkicken.. Over 14 dagen kunnen we weer 14 dagen samen slapen. Sorry voor mijn dagboek hier, maar op dit moment ben ik gelukkig.
Jullie zijn allemaal zo lief hier. Fijn dat ik hier alles kwijt kanquote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Da's geen dagboek, da's vertellen why jij je gelukkig voelt en dat mag hier.
Goed gedaan! Mooi verwoord!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef bijdehand het volgende:
Merk steeds meer dat ik niet van complimentjes houVerder gaat het wel oke, rustig weekend gehad en morgen weer werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |