quote:
Heeft niet geholpen.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:49 schreef complicate het volgende:
[..]Dan moet je daar iets aan doen hé
Die koude douche ook niet? Of die foto van je oma? Of..?quote:
Ik zou wel weten wat te doen hoorquote:
Ja, voor heel even.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:58 schreef mriekz het volgende:
[..]
Die koude douche ook niet? Of die foto van je oma? Of..?
DM het me.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik zou wel weten wat te doen hoor
Hahaquote:
Veel plezier jongedame.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha
OT: kga nu naar de cinema maar heb totaal geen goesting in een romantische film, maar heb geen keuze
Maak er zelf een voice-over bij, wordt het vast een stuk interessanterquote:Op zondag 2 februari 2014 19:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha
OT: kga nu naar de cinema maar heb totaal geen goesting in een romantische film, maar heb geen keuze
Thanxquote:
Gonna try...quote:Op zondag 2 februari 2014 19:09 schreef VRIDZ het volgende:
Maak er zelf een voice-over bij, wordt het vast een stuk interessanter
Niets van aantrekken, je ziet er prima uitquote:Op zondag 2 februari 2014 20:21 schreef Muisraket het volgende:
Stom, ik zit me namelijk helemaal op te vreten door wat opmerkingen van mensen over mijn uiterlijk, terwijl ik ze nauwelijks ken en er dus gewoon schijt aan zou moeten hebben.
Thanks, maar dat vind ik toch knap lastig als het me jaren heeft geduurd om er niet extreem onzeker over te zijn, en mensen dan alsnog hatelijke opmerkingen gaan maken tegen mijn vriend (!) over mijn voorkomen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:31 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Niets van aantrekken, je ziet er prima uitik kan t weten.
Ot: chill weekend gehadnu wel Mn nest in, want er hebben weinig uurtjes slaap plaatsgevonden afgelopen 2 nachten
Ik ken het gevoel.. Beterschap!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Belemmerd in m'n bewegennek- en schouderpijn. Echt niets is zo vervelend als dat
kan niet normaal zitten, liggen, hangen, wát dan ook.
![]()
Da's geen dagboek, da's vertellen why jij je gelukkig voelt en dat mag hier.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Euroteller het volgende:
Ik merk nu heel erg dat mijn vriendin ook heel erg van mij houdt. Ze vetrouwd me en is niet bang dat er iets mis zou kunnen gaan. Heerlijk 10 dagen met haar geslapen. En nu maar weer afkicken.. Over 14 dagen kunnen we weer 14 dagen samen slapen. Sorry voor mijn dagboek hier, maar op dit moment ben ik gelukkig.
Jullie zijn allemaal zo lief hier. Fijn dat ik hier alles kwijt kanquote:Op zondag 2 februari 2014 23:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Da's geen dagboek, da's vertellen why jij je gelukkig voelt en dat mag hier.
Goed gedaan! Mooi verwoord!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:17 schreef bijdehand het volgende:
Merk steeds meer dat ik niet van complimentjes houVerder gaat het wel oke, rustig weekend gehad en morgen weer werken
quote:
hehequote:Op zondag 2 februari 2014 19:25 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Bij voorbaat sorry als je na afloop geen vriendinnen meer over hebt
Ik moest wel lachenquote:
Toch niet dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat fijn, feli![]()
Ik voel mij hoopvol omdat de medewerkers van de stageafdeling waarschijnlijk toch mijn afstudeeropdracht gaan beoordelen. Dan mag ik hopelijk ook eindelijk afstuderen
Herkenbaarquote:Op maandag 3 februari 2014 10:56 schreef complicate het volgende:
Hij is geweldig ma kwil geen relatie, I make it complicated
Je hebt er niet veel aan misschien, maar tochquote:
Maar wat is allemaal nutteloos dan ? gaat het zo slecht in je leven allemaal dan op het moment ?quote:
Neuh. Niet eens... het kost me allemaal zoveel moeite, dat is het meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef F1978 het volgende:
[..]
Maar wat is allemaal nutteloos dan ? gaat het zo slecht in je leven allemaal dan op het moment ?
Zoveel moeite.... om allerlei zaken in je leven op orde te krijgen bedoel je ? en helpt je vriend dan niet mee daaraan ?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Neuh. Niet eens... het kost me allemaal zoveel moeite, dat is het meer.
Nee, meer het hebben van sociale contacten de hele dag door. Ik zit op stage constant met mensen en ik moet de hele dag 'alert' zijn, en reageren op een ander, telefoontjes aannemen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:43 schreef F1978 het volgende:
[..]
Zoveel moeite.... om allerlei zaken in je leven op orde te krijgen bedoel je ? en helpt je vriend dan niet mee daaraan ?
Ok... zo te horen kan je wel een vakantie gebruiken.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, meer het hebben van sociale contacten de hele dag door. Ik zit op stage constant met mensen en ik moet de hele dag 'alert' zijn, en reageren op een ander, telefoontjes aannemen.
En iedereen lijkt het tussendoor automatisch gezellig te hebben met elkaar maar daar heb ik de puf niet voor. En dat is juist mijn probleem, ik voel me verder al zo eenzaam wat dat betreft. Leuk al die contacten, maar er is verder niks. En dat is al jaren zo. En daar ben ik klaar mee. Maar ik doe moeite, en ik word er alleen maar moe van.
En daarom heb ik nergens zin meer in. En mijn vriend helpt daar natuurlijk in maar die heeft nu even zijn eigen probleem met school dus ik laat hem maar even vandaag...
Verder gaat het prima allemaal. Als je al die mensen wegdenkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
Ongeduldig.... Zit al sinds gisteren te wachten op de bezorging van een gadget. Wordt morgen geleverd.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:13 schreef mriekz het volgende:
Ongeduldig... Zit al een week op m'n lenzen te wachten...
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:49 schreef F1978 het volgende:
[..]
Ok... zo te horen kan je wel een vakantie gebruiken.
Mwa, daar schiet ik niks mee op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Waarom dat dan niet ?quote:
ahhhhhhquote:
Woei! Zullen we samen ongeduldig zijn?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ongeduldig.... Zit al sinds gisteren te wachten op de bezorging van een gadget. Wordt morgen geleverd.
Woei! Nog een Woei-er!quote:
Why not?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:55 schreef mriekz het volgende:
[..]
Woei! Zullen we samen ongeduldig zijn?![]()
Wow! Gefeli! Ik zit nog in mijn probeerfase qua lenzen. 3 dagen geprobeerd, helemaal hyper en blij, gaat er 1 stuk. Dus nu alweer anderhalve week met bril (grr) omdat die lens besteld moet worden. Zit stiekem dagelijks te hopen op een telefoontje, omdat ik nu weet hoe t zonder bril kan zijn, haha! Vandaar de ongeduldigheid. Jij weet tenminste zeker (hoop je) dat ie morgen komt..quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Why not?
De laatste keer dat ik besefte dat mijn voorraad lenzen op was (oktober 2013) heb ik besloten om mijn ogen te laten laseren. Ik heb inmiddels ruim twee maanden al geen lenzen
Haha vroegah stond het forum vol met woeiers... Maar tegenwoordig zijn we uniek!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Woei! Nog een Woei-er!![]()
![]()
Ot:Dat mij dat nog eens mocht overkomen...bijna jammer dat het er in de praktijk ws. toch niet van komt
Tenminste, dat verwacht ik nu
Wat voor speciale lens heb je dan dat het zo lang duurt?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:03 schreef mriekz het volgende:
[..]
Wow! Gefeli! Ik zit nog in mijn probeerfase qua lenzen. 3 dagen geprobeerd, helemaal hyper en blij, gaat er 1 stuk. Dus nu alweer anderhalve week met bril (grr) omdat die lens besteld moet worden. Zit stiekem dagelijks te hopen op een telefoontje, omdat ik nu weet hoe t zonder bril kan zijn, haha! Vandaar de ongeduldigheid. Jij weet tenminste zeker (hoop je) dat ie morgen komt..
Ik zeg ook best vaak "whoei!".quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef mriekz het volgende:
[..]
Haha vroegah stond het forum vol met woeiers... Maar tegenwoordig zijn we uniek!
Alleen snap ik niets van je Ot omschrijving...
Haha, hoeft ook niet, niet op 'Woei' gerichtquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:07 schreef mriekz het volgende:
[..]
Haha vroegah stond het forum vol met woeiers... Maar tegenwoordig zijn we uniek!
Alleen snap ik niets van je Ot omschrijving...
Whoei…hmm..interessant…gevoelsmatig klinkt dat toch andersquote:
Gewoon aangeven dat je er niet van gediend bent.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Waar bemoeit iedereen zich mee…ongevraagd advies van mensen die me niet echt kennen.Snap dat het allemaal uit bezorgdheid is, maar ik vind het zwaar vermoeiend
en heb ik weer de neiging om me te gaan verdedigen.
Mag ik nu eindelijk eens mijn eigen pad lopen?
Beetje vertrouwen zou fijn zijn.
Ik bedank netjes en probeer het dan ook naast me neer te leggen. Lukt niet altijd aangezien ik heel vaak geneigd ben om te denken dat anderen wel (of zelfs beter) weten wat goed voor me is, terwijl er maar 1 iemand is die dat überhaupt kan weten, maar het gaat nou net om de eerste 'prikkel'… Soit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Gewoon aangeven dat je er niet van gediend bent.
Vrouwenprobleempje wat eraan zit te komenquote:
En binnen!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:03 schreef mriekz het volgende:
[..]
Wow! Gefeli! Ik zit nog in mijn probeerfase qua lenzen. 3 dagen geprobeerd, helemaal hyper en blij, gaat er 1 stuk. Dus nu alweer anderhalve week met bril (grr) omdat die lens besteld moet worden. Zit stiekem dagelijks te hopen op een telefoontje, omdat ik nu weet hoe t zonder bril kan zijn, haha! Vandaar de ongeduldigheid. Jij weet tenminste zeker (hoop je) dat ie morgen komt..
Hier ook! Erachteraan gebeld, ze waren me vergeten...ik ben ook blij!!quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En binnen!
* sylvesterrr is blij als een kind.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:53 schreef Miam het volgende:
[..]
Vrouwenprobleempje wat eraan zit te komen
Ik ben altijd ontzettend depressief voor en tijdens.
Morgen naar de huisarts.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef mriekz het volgende:
[..]
Hier ook! Erachteraan gebeld, ze waren me vergeten...ik ben ook blij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |