quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://validator.w3.org/c(...)ctype=Inline&group=0
gr
ja dat is het altijd achterafquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ehh als ik meer hints dan dit geef kan ik net zo goed direct een link sturenBeetje moeite mag wel, want
[..]
Maar ik ben echt heul makkelijk te vindenquote:
Ja ik ook als je mn naam intypt op googlequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik ben echt heul makkelijk te vinden
Maar geef toe, het was echt heel makkelijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:12 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik ook als je mn naam intypt op google
Ik heb nog niksquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar geef toe, het was echt heel makkelijk
Heb je überhaupt al gegoogled?quote:
Blauwe oortjesquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
En even random tussendoor. Ik kwam net dit tegen
[ afbeelding ]
Ik ben black hairbrush
Groene kledingkast.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben black hairbrush
quote:
Als ik je username google en naar afbeeldingen ga zie ik foto's uit het FoBo van 1410quote:
geruite pennenbakquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:13 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben black hairbrush
Als ik naar links kijk is het blauwe koffiequote:Op woensdag 29 januari 2014 16:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nu rond aan het kijken en ik besef me net dat ik als het naar links kijken was nog steeds hetzelfde was
Tip, google niet naar afbeeldingenquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:14 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Als ik je username google en naar afbeeldingen ga zie ik foto's uit het FoBo van 1410
Een paar topics op FOK! en een hoop ibood meukquote:Op woensdag 29 januari 2014 16:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tip, google niet naar afbeeldingen
Je zit in de buurt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:16 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Een paar topics op FOK! en een hoop ibood meuk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |