Ik ben pas in maart actief beginnen te postenquote:
Ik sinds halverwege m'n stagequote:Op woensdag 29 januari 2014 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben pas in maart actief beginnen te posten
Nou gezellig weer hoorquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik sinds halverwege m'n stageVanaf volgende week stop ik dus ook weer.
ik sinds ik deze baan 4 maanden hadquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik sinds halverwege m'n stageVanaf volgende week stop ik dus ook weer.
Foto's. Foto's moet je hebben en die heb ik!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:35 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Van je collega's moet je het hebben.
Ja sorry dan heb ik weer leven ga je wel missen hoor bby sgtje xoxoquote:
Slechte gewoonte jaquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik sinds ik deze baan 4 maanden had
zorgen dat ik het niet overneem naar de volgende
dmquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Foto's. Foto's moet je hebben en die heb ik!
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Foto's. Foto's moet je hebben en die heb ik!
Je laat me gewoon in de steek dusquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:38 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja sorry dan heb ik weer leven ga je wel missen hoor bby sgtje xoxo
[..]
Slechte gewoonte ja
Maak het niet moeilijker dan het al isquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je laat me gewoon in de steek dus
Weglopen als het moeilijk wordt hè? Oh wacht.. ehmquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Maak het niet moeilijker dan het al is
Nee voordat het moeilijk wordt alquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weglopen als het moeilijk wordt hè? Oh wacht.. ehm
Je bent zelf moeilijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee voordat het moeilijk wordt al
Wow gaan we het nu persoonlijk makenquote:
Ja eh, jij verlaat mij binnenkort. Hoe kan ik dat niet persoonlijk opvatten?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:46 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Wow gaan we het nu persoonlijk maken
Goed punt wel. Laten we maar genieten van de tijd die we nog hebbenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja eh, jij verlaat mij binnenkort. Hoe kan ik dat niet persoonlijk opvatten?
Oke, ik zal het proberenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Goed punt wel. Laten we maar genieten van de tijd die we nog hebben
En zo niet dan hebben we altijd de foto's nogquote:
Mocht je willen..quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:49 schreef Roburtt het volgende:
[..]
En zo niet dan hebben we altijd de foto's nog
Jaquote:
Waarom heb je geen picca's in je FoBoquote:
Dan wordt het daar te druk en crashen de FOK!servers.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:51 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Waarom heb je geen picca's in je FoBo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |